Echt, inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Ik had een filmpje gezien van S5 en had gewoon zin om daar te beginnen. Maar goed, denk dat ik de afleveringen die ik gemist heb maar ga bekijken dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Als je nu begint knal je het er dit weekend wel doorheen, kan je maandag meteen verder met de nieuwe aflevering.
Hehe!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom die sinterklaas smiley wanneer je deze hebt: [ afbeelding ]
Heb je nou álle vorige afleveringen niet gezien, of een paar niet? Want jouw post doet ons denken dat je pas bij seizoen 5 begonnen bent?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Ik had een filmpje gezien van S5 en had gewoon zin om daar te beginnen. Maar goed, denk dat ik de afleveringen die ik gemist heb maar ga bekijken dan.
Een paar niet inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je nou álle vorige afleveringen niet gezien, of een paar niet? Want jouw post doet ons denken dat je pas bij seizoen 5 begonnen bent?
Awesomequote:Walter White bestaat echt. Fans van de televisieserie Breaking Bad kennen het fictieve personage van de chemieleraar White, die crystal meth gaat dealen om zijn gezin te onderhouden nadat er terminale longkanker bij hem is geconstateerd. Nu blijkt er in de Verenigde Staten een echte Walter White gezocht te worden. Eveneens voor het produceren en verhandelen van crystal meth.
De echte Walter White (55) werd recent op de 'most wanted list' van de politie van Tuscaloosa County, Alabama, gezet nadat bleek dat hij de voorwaarden van zijn voorwaardelijke straf overtreden had. White werd namelijk in 2008 al eens gepakt voor het bezit, produceren en verdelen van de drugs methamfetamine, bekender als chrytal meth.
White werd in januari van dit jaar opnieuw voor dezelfde feiten opgepakt. Toen hij eind juli niet kwam opdagen voor een hoorzitting in Tuscaloosa County, vaardigde de rechter een dagvaarding uit. Vooralsnog is White spoorloos.
De serie Breaking Bad waarin Walter White, gespeeld door Bryan Cranston, de hoofdrol vertolkt, is in Amerika al aan zijn vijfde en laatste seizoen bezig. De serie ontving drie Emmy's en is razend populair, ook ver buiten de VS. De serie draait om een chemieleraar die op een dag te horen krijgt dat hij terminale longkanker heeft. Om te zorgen dat zijn familie na zijn naderende dood goed achterblijft, besluit de antiheld over te gaan tot het 'cooken' van crystal meth, met alle gevolgen van dien.
No shit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008
Hoeveel Walter Whites zullen er in de VS rondlopen denk je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008
En dezelfde leeftijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoeveel Walter Whites zullen er in de VS rondlopen denk je?
Alsnog is het niet op hem gebaseerd hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
Ik bedoel meer aan te geven dat er veel mensen met die naam rondlopen en de kans dus aanzienlijk is dat dat puur toeval is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
Ik vind het stiekem best plausibel om dat te denken, en dat pure toeval van jou slaat natuurlijk nergens op. Alsof het uitmaakt of er 3.000 Walter Whites zijn of maar 1tje, als er 1tje is die Meth dealt is het er gewoon één.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer aan te geven dat er veel mensen met die naam rondlopen en de kans dus aanzienlijk is dat dat puur toeval is.
Kom op, jullie denken toch niet echt dat BB op deze man gebaseerd is.
Nou dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best plausibel om dat te denken, en dat pure toeval van jou slaat natuurlijk nergens op.Alsof het uitmaakt of er 3.000 Walter Whites zijn of maar 1tje, als er 1tje is die Meth dealt is het er gewoon één.
Ware het niet dat we weten dat de namen van Walt en Jesse gebaseerd zijn op Reservoir Dogs, zoals hier al gezegd is.
Af en toe slaan we hier wel door hoor, met overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef planethugo het volgende:
nee tuurlijk niet, maar het levert wel weer wat discussie op
Ik heb het niet over dat het waar of niet waar is dat Walt gebaseerd is op die Meth dealer, maar je argumenten slaan gewoon nergens op....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou dan.
Het is helemaal niet plausibel, al helemaal niet om te denken dat ze dan ook nog zijn naam zouden gebruiken.En wat je zegt over als er 1 is die ook meth dealt dat het dan dezelfde moet zijn, dat is pas kul.
[..]
Af en toe slaan we hier wel door hoor, met overal wat achter zoeken.
Want? Waarom slaan mijn argumenten nergens op dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat het waar of niet waar is dat Walt gebaseerd is op die Meth dealer, maar je argumenten slaan gewoon nergens op....
En zo'n naam gebruiken is toch best plausibel, of wat? Ik denk dat dat best vaak gebeurt hoor. En wat ik probeer te zeggen is dat het geen flikker uitmaakt of ie Walter White heet of Robert Black, het had net zo goed een andere naam kunnen zijn maar wel een naam van een meth dealer
Jij zegt dat het totaal niet plausibel is om dit te denken vanwege het argument: "er bestaan zoveel Walter Whites". Dat is toch helemaal niet relevant? Maakt toch niet uit of het er veel zijn of maar 1, als het maar een meth dealer is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Waarom slaan mijn argumenten nergens op dan?
Dus eigenlijk probeer je nu met mij een discussie te voeren over of het nou wel of niet plausibel is dat BB gebaseerd is op een drugsdealer met soortgelijk verhaal, maar weten we allebei dat die namen afgeleid zijn van Reservoir Dogs? Ben je dan gewoon aan het discussiëren om het zeiken of wat?
Nee, ik denk alleen dat het waarschijnlijker is dat het puur toeval is dan dat ik het waarschijnlijk acht dat BB op die man gebaseerd is. That's all.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij zegt dat het totaal niet plausibel is om dit te denken vanwege het argument: "er bestaan zoveel Walter Whites". Dat is toch helemaal niet relevant? Maakt toch niet uit of het er veel zijn of maar 1, als het maar een meth dealer is...
Dat vond ik een wat rare argumentatie van je en aangezien je je mening een beetje arrogant als een waarheid leek te posten (zo interpreteerde ik het) wilde ik er even op ingaan, aangezien ik het lang niet zo raar vond dat wij dat zo dachten...Niks zeiken, gewoon beetje tegenwicht
Ik vond het ietwat langdradig en wat inkakken na seizoen 2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef FredVleespet het volgende:
Minder? Vanaf seizoen 3 vond ik het juist beter worden. Die laatste 2 afleveringen van seizoen 3
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
Zit net Larry Crowne te kijken.... Raad es wie k tegen kom? ;-)
Ik vond seizoen 2 juist langdradig, en een behoorlijke anticlimax hebben...maar wel perfect karakterontwikkeling seizoenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vond het ietwat langdradig en wat inkakken na seizoen 2.
Grappig, ik vond juist vanaf de eerste aflevering dat de serie je goed vasthield. Ik was benieuwd waar alles op uit zou draaien etc. Dit kon natuurlijk nooit goed gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef raptorix het volgende:
Ik vond vooral eerste seizoen langdradig, ik was bij 4 bijna gestopt, collega vertelde me dat het toffer zou worden, en gelijk had ie
Nu 5quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:46 schreef Quotidien het volgende:
Luie vraag: hoeveel afleveringen van seizoen zijn al geaired?
Kijk even op Wikipedia.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En er komen er nog 8 neem ik aan?
Die hele serie hoeft er ook niet op te zijn gebaseerd, maar daarom kan die naam wel een soort van knipoog zijn. Vince Gilligan heeft bijvoorbeeld ook al eens gezegd dat een krantenartikel over iemand die rondreed in een camper met een methlab daarin een belangrijke inspiratiebron is geweest. Hij zal echt wel z'n huiswerk hebben gedaan naar zulke gerelateerde zaken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik denk alleen dat het waarschijnlijker is dat het puur toeval is dan dat ik het waarschijnlijk acht dat BB op die man gebaseerd is. That's all.
Dat je dat even denkt, dat snap ik wel en daar kan ik de humor best van inzien hoor. Maar waarschijnlijk is het gewoon niet, dat is wat ik er ( niet arrogant bedoeld) mee bedoelde te zeggen.
ik ook, je moet echt ff volhouden bij de eerste afleveringen van het eerste seizoen. Ook ik was bijna afgehaakt. Het verhaal begint pas echt te lopen wanneer je Walt in onderbroek met pistool en camera ziet rondstressenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef raptorix het volgende:
Ik vond vooral eerste seizoen langdradig, ik was bij 4 bijna gestopt, collega vertelde me dat het toffer zou worden, en gelijk had ie
Dat is al in de pilot.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ook, je moet echt ff volhouden bij de eerste afleveringen van het eerste seizoen. Ook ik was bijna afgehaakt. Het verhaal begint pas echt te lopen wanneer je Walt in onderbroek met pistool en camera ziet rondstressen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:08 schreef TUFKAL het volgende:
AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch een spoiler van de aflevering die al 6 dagen te kijken is hé!!! Straks heeft iemand de aflevering nog niet gekeken maar komt die hier al wel alles lezen, dus moet alles in spoilers!11!!!!!!!!quote:
Subs zijn er sinds gisteren, heb ook hele week gezochtquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Yveske het volgende:
Ik heb de hele week gewacht op seizoen 5 aflevering 5 NL subbed.
Zag dat ie er nu wel op staat in de nieuwsgroepen dus ben m nu direct aan t downen.
Vanavond is aflevering 6 als het goed is op ABC....
Kijk ik verkeerd en zijn die ondertitelde afleveringen al sneller te vinden? (Gebruik met name NZB-index om te zoeken) Zo ja, hoor ik het graag.
Ok gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Subs zijn er sinds gisteren, heb ook hele week gezocht
waarom dan niet engels, vertalingen zijn vrijwel altijd slechtquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ok gelukkig, ik maakte me al zorgen.
Normaal boeit ondertiteling me niet zo heel veel, maar bij BB wil ik m persé erbij hebben.
Anders mis ik teveel aan detail, juist de reden waarom ik deze serie zo grrruwelijk vind.
Thanks!
Omdat veel " slang " die o.a. Jesse spreekt, me dan vaak ontgaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom dan niet engels, vertalingen zijn vrijwel altijd slecht
ah zo ja, daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef Yveske het volgende:
[..]
Omdat veel " slang " die o.a. Jesse spreekt, me dan vaak ontgaat.
Zo kon ik niet wachten op de subs bij seizoen 5 aflevering 1.
Heb die aflevering daarom nog een keer gekeken met subs omdat me teveel ontgaan was.
Die zoek ik ook altijd maar kan ze niet vinden bij Breaking Bad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die zoek ik ook altijd maar kan ze niet vinden bij Breaking Bad.
Ja maar ik ben te lui om een account te maken op die sites.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef Sautor het volgende:
[..]Als ik Breaking Bad subtitles intoets in google kom ik gewoon op sites met goede subs uit hoor. (En ja die werken ook, want ik heb af en toe stukken die ik niet hoor, en dan download ik snel eventjes een ondertiteling)
Valt reuze mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb even getest: ik pak de eerste hit op breaking bad season 5 episode 5 subtitles van google, en download de ondertitles, en ze werken gewoon. Zo moeilijk is het niet toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar ik ben te lui om een account te maken op die sites.
Dan doe ik het voortaan zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb even getest: ik pak de eerste hit op breaking bad season 5 episode 5 subtitles van google, en download de ondertitles, en ze werken gewoon. Zo moeilijk is het niet toch?
kan 9 van de 10 keer subtitle delay instellenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef Sautor het volgende:
Ja, en zelfde naam als je download. Meestal is het een kwestie van de naam van je bestandje veranderen, maar dat gaat niet altijd op, omdat het audiospoor op 1 specifieke download is gesynchroniseerd.
Is gewoon een "film"poster.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Quotidien het volgende:
Ok ik ben nu bij het einde van seizoen 4, Walt wordt bijna vermoord door Gus. Ik snap dus helemaal niks van dat plaatje in de OP met all hail the king?
Ja, maar het suggereert wel dat hij macht heeft. En hij staat op het punt vermoord te worden en heeft totaal geen macht.quote:
Ben je bij Crawlspace?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar het suggereert wel dat hij macht heeft. En hij staat op het punt vermoord te worden en heeft totaal geen macht.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sautor het volgende:
Je weet dat dat een poster voor seizoen 5 is, en jij nog niet eens klaar bent met seizoen 4?
Nu Face Off.quote:
Ah leuk. Ik vind het einde van Crawlspace nog steeds het beste stukje van de serie, kippenvel en alles.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
[..]
Nu Face Off.
Hoe ging dat ookweer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ah leuk. Ik vind het einde van Crawlspace nog steeds het beste stukje van de serie, kippenvel en alles.
Dat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:03 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Kijk nog maar een keer dan
Uhu, ga maar weer terug naar je miertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet gewoon een hele goede troll?
wrm ga je so hate dan :squote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uhu, ga maar weer terug naar je miertjes.
Er zijn al genoeg series die de boel luchtig houden. Breaking Bad blijft doorontwikkelen en heeft gewoon van die intensieve momenten die je nergens anders ziet of ooit gezien hebt. Ook kwa muziek en kwa opbouw, is het gewoon uniek. Dat geluid toen zo op die trein aan het wachten waren....echt top.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Ik blijf seizoen 1 het beste vinden. Toen nam het zichzelf nog minder serieus en was het nog heel luchtig allemaal. Zat ook meer diversiteit in.
Niks mis mee maar ik heb me gewoon meer vermaakt met seizoen 1. Vond de intensieve momenten ook mooi ja, tuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg series die de boel luchtig houden. Breaking Bad blijft doorontwikkelen en heeft gewoon van die intensieve momenten die je nergens anders ziet of ooit gezien hebt. Ook kwa muziek en kwa opbouw, is het gewoon uniek. Dat geluid toen zo op die trein aan het wachten waren....echt top.
Voor de luchtige zaken moet je maar naar van die USA-Network-achtige series kijken als Burn Notice, Common Law, Suits en White Collar. Breaking Bad is van een compleet andere orde.
Volgens mij rond een uur of 5, maar ik kijk morgenvroeg welquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe laat komt hij meestal online?
oftewel kan ik opblijven of beter morgen kijken?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe laat komt hij meestal online?
oftewel kan ik opblijven of beter morgen kijken?
Todd nam de pot met vogelspin en vingerafdrukken van klein doodgeschoten jongetje mee. Hmmmmquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:11 schreef FredVleespet het volgende:
Walt stopte het horloge in z'n zak, die zal hij wel ergens laten vallen waar Hank het vind
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef Scarface2004 het volgende:
A voicemail sent from Walt Jr. to his best friend about his frustration with his parents. Recorded by a friend of mine. The whole message was totally improv-ed, I thought it was amazing, any Breaking Bad fan will love this.
die?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:34 schreef Sokz het volgende:
Wel mooi dat nu duidelijk is hoe die uit dat bedrijf is gestapt.
Inderdaad, dit viel me ook al op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Todd nam de pot met vogelspin en vingerafdrukken van klein doodgeschoten jongetje mee. Hmmmm
Dit vond ik eigenlijk niks toevoegen, we weten nog steeds wat het geschil was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:34 schreef Sokz het volgende:
Wel mooi dat nu duidelijk is hoe die uit dat bedrijf is gestapt.
Volgens mij is hij er wel vaker een aflevering nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De eerste aflevering zonder Walt jr.?
Dat vind ik dus juist onzin. Dat zegt hij ook alleen maar omdat hij zijn honger naar macht goed probeert te praten. Hij probeert het te rechtvaardigen, zoals altijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:10 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Het enige dat Walt nog heeft is zijn business, verder niets meer.
Denk het niet. Het eerste waar ik aan dacht is het volgende:quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarschijnlijk belooft walt gewoon geen blauw meth meer te koken en strijken ze die 15 miljoen op.
Vervolgens zal hij wel gewoon een nieuwe formule of iets dergelijks hebben om toch weer meth te maken. Dat valt dan waarschijnlijk niet zo goed en heeft hij een m60 nodig.
Dacht ik ook aan, maar zou Walt echt weer gaan koken voor een ander na al dat gedoe met Tuco Salamanca en Gus Fring?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk het niet. Het eerste waar ik aan dacht is het volgende:
Ze verkopen de 1000 gallons meth, op de voorwaarde dat Walt zelf voor hun gaat koken in hun lab en gewoon een aandeel krijgt voor de gemaakte meth. Jesse en Mike nemen hun 5 miljoen, en Mike's verhaaltje met de DEA krijgt nog een staartje.
Walt gaat koken voor die lui, en voor 4-5 afleveringen gaat dit zonder grote complicaties, tot ongeveer het einde van de serie. Degenen waar Walt nu voor kookt doen iets ingrijpends en/of bedreigen Walt, en Walt slaat door en komt met die M60 er een einde aan maken.
Tot zover m'n eerste en enige voorspelling.
Lijkt me zeer onlogisch. Walt zegt echt elke aflevering tegen Jesse dat het zo heerlijk is dat ze nu eigen baas zijn. Ook hebben ze Gus hiervoor omgelegd. Vervolgens zou Walt dan gelijk weer voor een jodenfooi (in zijn ogen) voor iemand in een andere staat gaan werken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk het niet. Het eerste waar ik aan dacht is het volgende:
Ze verkopen de 1000 gallons meth, op de voorwaarde dat Walt zelf voor hun gaat koken in hun lab en gewoon een aandeel krijgt voor de gemaakte meth. Jesse en Mike nemen hun 5 miljoen, en Mike's verhaaltje met de DEA krijgt nog een staartje.
Walt gaat koken voor die lui, en voor 4-5 afleveringen gaat dit zonder grote complicaties, tot ongeveer het einde van de serie. Degenen waar Walt nu voor kookt doen iets ingrijpends en/of bedreigen Walt, en Walt slaat door en komt met die M60 er een einde aan maken.
Tot zover m'n eerste en enige voorspelling.
Ja met die todd en zijn connecties in de gevangenis.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien gaat Walt een nieuw partnerschap aan waarbij hij samen met die nieuwe partij baas is.
Dat lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien gaat Walt een nieuw partnerschap aan waarbij hij samen met die nieuwe partij baas is.
En ook de term 'waarschijnlijk' gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was geband dus ik kon niet reageren op de vorige ep, maar jezus wat gaan mensen hier ver zeg. Speculeren als ik weet niet wat, dit topic past dan ook prima in BNW.
Haha, het slaat helemaal nergens meer op, ik had al niet eens meer zin om in dit topic te kijken. Alu-hoedjes zijn er niks bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En ook de term 'waarschijnlijk' gebruiken!
Dat lijkt mij ook compleet onlogisch. Gaat compleet tegen Walt's nieuwe "I'm in the EMPIRE-business" mentaliteit in. Denk dat Walt die methalyne gaat vervalsen/namaken/verdunnen ofzo. Er zitten namelijk heel veel kleine aanwijzingen deze aflevering naar nep/na-maak producten, die nep-mayo, na maak kaviaar, die lasagna van Jesse en "Whatever happened to the truth in advertising".quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onlogisch. Walt zegt echt elke aflevering tegen Jesse dat het zo heerlijk is dat ze nu eigen baas zijn. Ook hebben ze Gus hiervoor omgelegd. Vervolgens zou Walt dan gelijk weer voor een jodenfooi (in zijn ogen) voor iemand in een andere staat gaan werken?
Aan het einde gaat hij 'waarschijnlijk' naar Schwarz toequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:29 schreef Trommeldaris het volgende:
Yo, what ever happened to truth in advertising?
![]()
Goede aflevering. Het is duidelijk dat Walt echt elke zin met realiteit is verloren. Eerst was het om zijn familie te supporten, en nu meer als persoonlijke genoegdoening voor Gray Matter is.
Srsly?quote:
Klopt. Die ontsnapping vond ik ook wat minder. Het feit dat Mike zo'n slap ding gebruikte ipv handboeien en ook maar één hand vastmaakt; en ook het feit dat Walt zijn eigen polsen bijna doorbrand terwijl hij de zip tie ook bij de radiator kapot had kunnen maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:
Wat een goede aflevering weerWel de minste van het seizoen tot nu toe, wat mij betreft, maar goed...nog steeds absoluut geniaal. Ik vond het vandaag echter een beetje te voorspelbaar allemaal. Dat van dat briefje van Mike was echt te, dat walt ging ontsnappen was echt té, die stomme scene met Skyler hebben we nou ondertussen wel gehad...Ik vond het allemaal een beetje slap vergeleken met de vorige eps.
Maar verder gewoon weer briljant hoor, ik vergelijk het enkel met de rest van de serie. Jesse aan tafel, Mike en Saul bij Hank en dat "senior citizens...oh sorry" ..dat soort kleine details zijn elke keer weer briljant.
En wat voor geniaal plan heeft Walt nou weer bedacht
Geniet gewoon, er zijn nog maar een paar eps en dan is het voorgoed voorbij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt. Die ontsnapping vond ik ook wat minder. Het feit dat Mike zo'n slap ding gebruikte ipv handboeien en ook maar één hand vastmaakt; en ook het feit dat Walt zijn eigen polsen bijna doorbrand terwijl hij de zip tie ook bij de radiator kapot had kunnen maken.
Uiteraard. Ik vond het nog steeds een briljante aflevering, en ik vind het nu al helemaal niks om weer een jaar te moeten wachten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geniet gewoon, er zijn nog maar een paar eps en dan is het voorgoed voorbij.
Halfjaar toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik vond het nog steeds een briljante aflevering, en ik vind het nu al helemaal niks om weer een jaar te moeten wachten.
Jesse wel. Walt heeft laatst vertelt aan hem dat hij alles had verteld aan z'n vrouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef bierjoost het volgende:
Weten Mike en Jesse eigenlijk dat Skylar van alles op de hoogte is en waar de carwash voor dient?
Hij maakte ook kortsluiting. Hebben ze daar geen aardlekschakelaar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt. Die ontsnapping vond ik ook wat minder. Het feit dat Mike zo'n slap ding gebruikte ipv handboeien en ook maar één hand vastmaakt; en ook het feit dat Walt zijn eigen polsen bijna doorbrand terwijl hij de zip tie ook bij de radiator kapot had kunnen maken.
Ook in een tv-serie die Wise Guy heette.. Daar ken ik hem van.. maar goed, ik ben dan ook al oud ;-)quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef ROFLOL het volgende:
Damn, Mike heeft in Beverly Hills Cop gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
Je kan het ook overdrijven...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik viel gewoon in slaap voor het eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
WTF.quote:
Inderdaad, er ook niet uit willen stappen voor 5 miljoen. Steeds hebberiger. Dood van dat kind boeit hem ook niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
WTF.
Dan kijk je imo echt voor de verkeerde redenen.
Heerlijke aflevering weer, en ik ben officieel uit kamp Walt nadat ie Jesse weereens enorm manipuleerde nadat Skyler zich excuseerde van het avondeten, met zijn ''this business is all I have left and you want to take it from me ?''
Vind het echt goed gedaan ook, van anti-held waar je sympathie voor had, tot iemand waar je een hekel aan hebt gekregen.
Want?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
WTF.
Dan kijk je imo echt voor de verkeerde redenen.
Omdat je me daarmee het idee geeft dat er ‘’vette actie’’ in een aflevering moet zitten om m niet saai te vinden, en BB is geen actie-serie.quote:
Ja, suffe Amerikanenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef bierjoost het volgende:
Was bij jullie mikes briefje waar 'fuck you' opstond ook geblurred? Of had ik een verkeerde rip?
Idd, dikke faalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef bierjoost het volgende:
Was bij jullie mikes briefje waar 'fuck you' opstond ook geblurred? Of had ik een verkeerde rip?
Vreemd inderdaad, er wordt toch ook in gevloekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef bierjoost het volgende:
dat wordt weggepieptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, er wordt toch ook in gevloekt.
En kinderen neergeschoten en vervolgens opgelost in zuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, er wordt toch ook in gevloekt.
Hoezo worden? Dat is al sinds seizoen 1 zo, toen ie het geld van z'n oude vrienden afwees.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:12 schreef 1299 het volgende:
Walters motieven worden een beetje wazigBeetje een afknapper op de personage, ik had hetzelfde bij Dexter toen die een onschuldig iemand had vermoord.
Mee eens, maar toen vielen er geen onschuldige doden. Naja dat vrouwtje van Jessie was natuurlijk ook geholpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hoezo worden? Dat is al sinds seizoen 1 zo, toen ie het geld van z'n oude vrienden afwees.
Daar zit wel iets in. Die verwijzingen naar vervalsen etc zijniig niet teovallig. Open deur ja, maar ik had ze nog niet zo achter elkaar gezet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook compleet onlogisch. Gaat compleet tegen Walt's nieuwe "I'm in the EMPIRE-business" mentaliteit in. Denk dat Walt die methalyne gaat vervalsen/namaken/verdunnen ofzo. Er zitten namelijk heel veel kleine aanwijzingen deze aflevering naar nep/na-maak producten, die nep-mayo, na maak kaviaar, die lasagna van Jesse en "Whatever happened to the truth in advertising".
Weet niet hoe dat kan en hoe Walt daarmee weg denkt te komen. Maar dat is mijn gok.
Geweldige aflevering weer. Ik zat gewoon te juichen toen Jesse zei dat hij er ook uit wilde.
Waarom is dat een nadeel? Jij hebt liever een voorspelbaar einde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Typische tussen aflevering. Niet goed, niet slecht. Nadeel is dat ik na 6 afleveringen nog steeds niet weet waar de climax heen zal gaan.
Je weet nu iig al dat er iets komen gaat aangezien Walt nog een m60 aan zal gaan schaffen. Doet ie niet om aardappels te pureren, denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom is dat een nadeel? Jij hebt liever een voorspelbaar einde?
Dat is het enige wat we tot nu toe weten inderdaad. Persoonlijk vind ik het wel mooi dat er tot op heden nog helemaal niet bekend is welke kant de serie opgaat. Walt gaat iets doen met die M60. Het is volledig gissen wat en dat vind ik een van de toffe dingen aan deze serie, de onvoorspelbaarheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet nu iig al dat er iets komen gaat aangezien Walt nog een m60 aan zal gaan schaffen. Doet ie niet om aardappels te pureren, denk ik.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:23 schreef Onufriev het volgende:
Iedereen die moet voorspellen wat er met die flashforward bedoeld wordt, om later aan te tonen dat ze gelijk hadden_!
dus eigenlijk moeten we die 52 op zijn kop lezen en is het eigenlijk 25? wtf! Wat slim! Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
Walt is terug in de tijd gereisd en gaat met dat geweer natuurlijk het vliegtuig neerschieten dat later in zijn tuin belandt.
ja en dat vliegtuig zou anders op een vreemd eiland terechtkomen waar heroine gebruikt wordt door een artiest die voorheen in LOTR zat. Walt wil dit ten alle tijde voorkomen omdat meth het enige deugdelijke product isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
dus eigenlijk moeten we die 52 op zijn kop lezen en is het eigenlijk 25? wtf! Wat slim! Dat zou wat zijn
Ik hoop van niet. Mike is echt een eindbaas en speelt erg goed! Eckte baas in de eerste afleveringen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:49 schreef planethugo het volgende:
ik zie het trouwens wél nog gebeuren dat Mike het einde van dit halve seizoen niet haalt. Dat Walt zijn nieuwe kompanen vertelt dat de politie wel erg dicht in de buurt is en hij een probleem kan worden
Inderdaad, de laatste twee afleveringen vond ik ook voorspelbaar en onrealistisch overkomen. Je wist gewoon bij dat die treinroof ging lukken en dat Mike op het briefje Fuck you" had geschreven zag je ook al mijlenver aankomen. Maar misschien ben ik ook wat te kritisch geworden sindsdien ik The Wire kijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Norrage het volgende:
Wat een voorspelbare serie zeg, dit zie je toch zo aankomen
Je kon ook verwachten dat Walt los zou komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Moos. het volgende:
[..]
Inderdaad, de laatste twee afleveringen vond ik ook voorspelbaar en onrealistisch overkomen. Je wist gewoon bij dat die treinroof ging lukken en dat Mike op het briefje Fuck you" had geschreven zag je ook al mijlenver aankomen. Maar misschien ben ik ook wat te kritisch geworden sindsdien ik The Wire kijk.
je kon ook verwachten dat walt ging etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kon ook verwachten dat Walt los zou komen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik denk dat dit mini-seizoen eindigt met dat Skyler alles tegen Marie zegt, met alle gevolgen van dien.
Je zag in die laatste aflevering natuurlijk al dat Skyler weer een stapje dichterbij bij totale breakdown zit. Het kan niet lang duren. En het is de enige manier waarop Hank achter Walt kan komen denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn
Dat is wel een beetje de tikkende tijdbom natuurlijk, als Skyler alles gaat vertellen....
Daarom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kon ook verwachten dat walt ging eten
nee in de downloads niet, maar wel in de versie's die "ge-aired" worden.quote:
Je snapt dat wij geairede eps downloaden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nee in de downloads niet, maar wel in de versie's die "ge-aired" worden.
was dat niet ook de plant waar die dat kindje het ziekenhuis in heeft geholpen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Liedje dat Walt floot toen Jesse weg wilde gaan
Lilly of the Valley
ja ik twijfelde ook een beetje, maar dat is eigenlijk de enige reden die ik kon bedenken....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Je snapt dat wij geairede eps downloaden?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
was dat niet ook de plant waar die dat kindje het ziekenhuis in heeft geholpen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Liedje dat Walt floot toen Jesse weg wilde gaan
Lilly of the Valley
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:19 schreef epicbeardman het volgende:
Misschien stopt hij wel ricin in de kogels.
Michael helpt Walt wel gok ik zo...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja en dat vliegtuig zou anders op een vreemd eiland terechtkomen waar heroine gebruikt wordt door een artiest die voorheen in LOTR zat. Walt wil dit ten alle tijde voorkomen omdat meth het enige deugdelijke product is
Ik denk dat veel meth makers werkloos zijn geworden door Breaking Bad. Het is een realistische serie dus volgens mij verkopen ze ook daadwerkelijk gewoon de meth die in de serie gemaakt word.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Denken jullie ook soms dat heel veel crystal meth makers de geniale ideeën van BB hebben toegepast?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik denk dat veel meth makers werkloos zijn geworden door Breaking Bad. Het is een realistische serie dus volgens mij verkopen ze ook daadwerkelijk gewoon de meth die in de serie gemaakt word.
Ze doen dat zoveel dat het zelfs Creed van the office hun supplies gebruikt
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik denk dat veel meth makers werkloos zijn geworden door Breaking Bad. Het is een realistische serie dus volgens mij verkopen ze ook daadwerkelijk gewoon de meth die in de serie gemaakt word.
Teffend welquote:
reddit even leeggetrokken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die top comment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
quote:your crystal meth is here, BITCH
gofrellyourself 11 maanden geleden 139
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik erger mij vooral aan dat spraakgebrek. Wil hem echt stompen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
In het begin paste hij nog wel een beetje in het plaatje van zielig kind erbij enzo, arme Walt die voor dat allemaal moet zorgen. Maar nu is hij gewoon overbodige, oninteressante ballast
Wacht maar ik heb informatie dat in het tweede deel van het seizoen hij een real time gangster gaat worden. Dit gebeurt nadat Walt Skyler heeft vergiftigt. Daarna heeft Walt een nieuwe Henchman nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
In het begin paste hij nog wel een beetje in het plaatje van zielig kind erbij enzo, arme Walt die voor dat allemaal moet zorgen. Maar nu is hij gewoon overbodige, oninteressante ballast
Nu je het zegt, zijn bijdrage is ook eigenlijk te verwaarlozen. Hij weet niks van de activiteiten van Walt en het grootste gedeelte wat hij doet als ie in beeld is is ontbijten. Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ie op zoek ging naar Waltquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso is Walt Jr. een mongool.Snap ook niet dat hij in de serie zit.
Ik heb ook uit bekende bronnen vernomen dat op een gegeven Walt Jr. genoeg heeft van het psychotische gedrag van zijn vader en hen risin toedient.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wacht maar ik heb informatie dat in het tweede deel van het seizoen hij een real time gangster gaat worden. Dit gebeurt nadat Walt Skyler heeft vergiftigt. Daarna heeft Walt een nieuwe Henchman nodig.
Walt Jr. is hiervoor perfect. Hij heeft zelfs al een onderwereld naam Flynn. Schijnt dat hij na een paar bumps nog psychotischer uit de hoek kan komen dan Tuco.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wacht maar ik heb informatie dat in het tweede deel van het seizoen hij een real time gangster gaat worden. Dit gebeurt nadat Walt Skyler heeft vergiftigt. Daarna heeft Walt een nieuwe Henchman nodig.
Walt Jr. is hiervoor perfect. Hij heeft zelfs al een onderwereld naam Flynn. Schijnt dat hij na een paar bumps nog psychotischer uit de hoek kan komen dan Tuco.
voor de zoveelste keer: SPOILERSquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Er zal vast een geldige reden zijn om hem erin te houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:07 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zijn bijdrage is ook eigenlijk te verwaarlozen. Hij weet niks van de activiteiten van Walt en het grootste gedeelte wat hij doet als ie in beeld is is ontbijten. Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ie op zoek ging naar Walt
Mwa, er is vooral geen geldige reden om hem nu op dit moment om te leggen lijkt me. Zou overigens wel een leuke game changer zijn, Walt die moet kiezen tussen zijn zoon en macht en dan voor het laatste kiest.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zal vast een geldige reden zijn om hem erin te houden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Of Walt Jr. vindt Blue Math van z'n pa, probeert het, en geneest van zijn handicap. Daardoor kan Walt zijn recept aan de farmaceutische industrie verkopen waardoor hij miljardair wordt.
Ik begin langzaamaan een pleurishekel aan Evil Walt te krijgen, maar hem als winnaar zou stiekem wel badass zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef THeeF het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat Walt als enige overleeft einde van de serie? Skyler/Marie mogen wat mij betreft vergiftigt worden.
Laat ik het zo zeggen. Vince Giligan heeft echte ballen als hij deze serie op een `slechte` manier laat eindigen. Beetje ala The Mist. Ik hoop dat er geen echt Amerikaans eind aan komt zodat alles goed komt, en Walt dood gaat.
Ja dat was Jim Beaverquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Flanxx het volgende:
Was dat niet Bobby van Supernatural in aflevering S05E01 bij die flashforward?
Ik vermoed dat het in Arizona is, bij de andere dealers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef Markeerstift het volgende:
Ja dat ie met die M60 op een familiedag bij de DEA iedereen doodschiet en dat Hank zich verstopt onder zijn bureau en als laatste aan de beurt is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef seto het volgende:
Hij gebruikt de M60 om de nieuwe autowasserij de wenkbrauwen van Bogdan helemaal kapot te schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef gaussie het volgende:
Ik zat gisteren te luisteren naar een podcast waarin besproken wordt hoe dit seizoen zal eindigen. Deze informatie zou zijn doorgespeeld door een productiemedewerker van de serie.Is fake. Diezelfde bron die had ook informatie van de voorgaande afleveringen die totaal niet klopte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus over Jesse wat ook niet waar bleek te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Is fake. Diezelfde bron die had ook informatie van de voorgaande afleveringen die totaal niet klopte.
Dit dus over Jesse wat ook niet waar bleek te zijn:Sinds vorig jaar de foto van Terminator Gus een week voor de aflevering ook door een productiemedewerker werd uitgebracht, weet ik niet zo zeker of al die spoilers fake zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik er weer over nadenk, die hele aflevering was volgens mij al gespoilerd.
Gelukkig heb ik dat van Gus niet gezien dan. Het zou wel waar kunnen zijn natuurlijk. Maar er word ook zoveel bullshit verspreid. Komende weken maar even niet youtuben naar Breaking Bad. Fuckers die spoilers in de comments zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar de foto van Terminator Gus een week voor de aflevering ook door een productiemedewerker werd uitgebracht, weet ik niet zo zeker of al die spoilers fake zijn.
Nu ik er weer over nadenk, die hele aflevering was volgens mij al gespoilerd.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat van Gus niet gezien dan. Het zou wel waar kunnen zijn natuurlijk. Maar er word ook zoveel bullshit verspreid. Komende weken maar even niet youtuben naar Breaking Bad. Fuckers die spoilers in de comments zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook benieuwd wat Walts 'everybody wins'-plan is. Walt krijgt alle methylamine en Jesse en Mike krijgen beide hun 5 miljoen. Vraag me af hoe hij dat klaar gaat spelen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]En dan nog die andere dudes die Walt's product van de markt willen, hoe winnen die dan? Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook benieuwd wat Walts 'everybody wins'-plan is. Walt krijgt alle methylamine en Jesse en Mike krijgen beide hun 5 miljoen. Vraag me af hoe hij dat klaar gaat spelen.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik denk dat die niet winnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan nog die andere dudes die Walt's product van de markt willen, hoe winnen die dan? Ben benieuwd.
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat Walts 'everybody wins'-plan is. Walt krijgt alle methylamine en Jesse en Mike krijgen beide hun 5 miljoen. Vraag me af hoe hij dat klaar gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |