Ja, suffe Amerikanenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef bierjoost het volgende:
Was bij jullie mikes briefje waar 'fuck you' opstond ook geblurred? Of had ik een verkeerde rip?
Idd, dikke faalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef bierjoost het volgende:
Was bij jullie mikes briefje waar 'fuck you' opstond ook geblurred? Of had ik een verkeerde rip?
Vreemd inderdaad, er wordt toch ook in gevloekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef bierjoost het volgende:
dat wordt weggepieptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, er wordt toch ook in gevloekt.
En kinderen neergeschoten en vervolgens opgelost in zuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, er wordt toch ook in gevloekt.
Hoezo worden? Dat is al sinds seizoen 1 zo, toen ie het geld van z'n oude vrienden afwees.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:12 schreef 1299 het volgende:
Walters motieven worden een beetje wazigBeetje een afknapper op de personage, ik had hetzelfde bij Dexter toen die een onschuldig iemand had vermoord.
Mee eens, maar toen vielen er geen onschuldige doden. Naja dat vrouwtje van Jessie was natuurlijk ook geholpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hoezo worden? Dat is al sinds seizoen 1 zo, toen ie het geld van z'n oude vrienden afwees.
Daar zit wel iets in. Die verwijzingen naar vervalsen etc zijniig niet teovallig. Open deur ja, maar ik had ze nog niet zo achter elkaar gezet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook compleet onlogisch. Gaat compleet tegen Walt's nieuwe "I'm in the EMPIRE-business" mentaliteit in. Denk dat Walt die methalyne gaat vervalsen/namaken/verdunnen ofzo. Er zitten namelijk heel veel kleine aanwijzingen deze aflevering naar nep/na-maak producten, die nep-mayo, na maak kaviaar, die lasagna van Jesse en "Whatever happened to the truth in advertising".
Weet niet hoe dat kan en hoe Walt daarmee weg denkt te komen. Maar dat is mijn gok.
Geweldige aflevering weer. Ik zat gewoon te juichen toen Jesse zei dat hij er ook uit wilde.
Waarom is dat een nadeel? Jij hebt liever een voorspelbaar einde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Typische tussen aflevering. Niet goed, niet slecht. Nadeel is dat ik na 6 afleveringen nog steeds niet weet waar de climax heen zal gaan.
Je weet nu iig al dat er iets komen gaat aangezien Walt nog een m60 aan zal gaan schaffen. Doet ie niet om aardappels te pureren, denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom is dat een nadeel? Jij hebt liever een voorspelbaar einde?
Dat is het enige wat we tot nu toe weten inderdaad. Persoonlijk vind ik het wel mooi dat er tot op heden nog helemaal niet bekend is welke kant de serie opgaat. Walt gaat iets doen met die M60. Het is volledig gissen wat en dat vind ik een van de toffe dingen aan deze serie, de onvoorspelbaarheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet nu iig al dat er iets komen gaat aangezien Walt nog een m60 aan zal gaan schaffen. Doet ie niet om aardappels te pureren, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |