Echt, inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Ik had een filmpje gezien van S5 en had gewoon zin om daar te beginnen. Maar goed, denk dat ik de afleveringen die ik gemist heb maar ga bekijken dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Als je nu begint knal je het er dit weekend wel doorheen, kan je maandag meteen verder met de nieuwe aflevering.
Hehe!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom die sinterklaas smiley wanneer je deze hebt: [ afbeelding ]
Heb je nou álle vorige afleveringen niet gezien, of een paar niet? Want jouw post doet ons denken dat je pas bij seizoen 5 begonnen bent?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Ik had een filmpje gezien van S5 en had gewoon zin om daar te beginnen. Maar goed, denk dat ik de afleveringen die ik gemist heb maar ga bekijken dan.
Een paar niet inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je nou álle vorige afleveringen niet gezien, of een paar niet? Want jouw post doet ons denken dat je pas bij seizoen 5 begonnen bent?
Awesomequote:Walter White bestaat echt. Fans van de televisieserie Breaking Bad kennen het fictieve personage van de chemieleraar White, die crystal meth gaat dealen om zijn gezin te onderhouden nadat er terminale longkanker bij hem is geconstateerd. Nu blijkt er in de Verenigde Staten een echte Walter White gezocht te worden. Eveneens voor het produceren en verhandelen van crystal meth.
De echte Walter White (55) werd recent op de 'most wanted list' van de politie van Tuscaloosa County, Alabama, gezet nadat bleek dat hij de voorwaarden van zijn voorwaardelijke straf overtreden had. White werd namelijk in 2008 al eens gepakt voor het bezit, produceren en verdelen van de drugs methamfetamine, bekender als chrytal meth.
White werd in januari van dit jaar opnieuw voor dezelfde feiten opgepakt. Toen hij eind juli niet kwam opdagen voor een hoorzitting in Tuscaloosa County, vaardigde de rechter een dagvaarding uit. Vooralsnog is White spoorloos.
De serie Breaking Bad waarin Walter White, gespeeld door Bryan Cranston, de hoofdrol vertolkt, is in Amerika al aan zijn vijfde en laatste seizoen bezig. De serie ontving drie Emmy's en is razend populair, ook ver buiten de VS. De serie draait om een chemieleraar die op een dag te horen krijgt dat hij terminale longkanker heeft. Om te zorgen dat zijn familie na zijn naderende dood goed achterblijft, besluit de antiheld over te gaan tot het 'cooken' van crystal meth, met alle gevolgen van dien.
No shit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008
Hoeveel Walter Whites zullen er in de VS rondlopen denk je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008
En dezelfde leeftijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoeveel Walter Whites zullen er in de VS rondlopen denk je?
Alsnog is het niet op hem gebaseerd hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
Ik bedoel meer aan te geven dat er veel mensen met die naam rondlopen en de kans dus aanzienlijk is dat dat puur toeval is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
Ik vind het stiekem best plausibel om dat te denken, en dat pure toeval van jou slaat natuurlijk nergens op. Alsof het uitmaakt of er 3.000 Walter Whites zijn of maar 1tje, als er 1tje is die Meth dealt is het er gewoon één.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer aan te geven dat er veel mensen met die naam rondlopen en de kans dus aanzienlijk is dat dat puur toeval is.
Kom op, jullie denken toch niet echt dat BB op deze man gebaseerd is.
Nou dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best plausibel om dat te denken, en dat pure toeval van jou slaat natuurlijk nergens op.Alsof het uitmaakt of er 3.000 Walter Whites zijn of maar 1tje, als er 1tje is die Meth dealt is het er gewoon één.
Ware het niet dat we weten dat de namen van Walt en Jesse gebaseerd zijn op Reservoir Dogs, zoals hier al gezegd is.
Af en toe slaan we hier wel door hoor, met overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef planethugo het volgende:
nee tuurlijk niet, maar het levert wel weer wat discussie op
Ik heb het niet over dat het waar of niet waar is dat Walt gebaseerd is op die Meth dealer, maar je argumenten slaan gewoon nergens op....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou dan.
Het is helemaal niet plausibel, al helemaal niet om te denken dat ze dan ook nog zijn naam zouden gebruiken.En wat je zegt over als er 1 is die ook meth dealt dat het dan dezelfde moet zijn, dat is pas kul.
[..]
Af en toe slaan we hier wel door hoor, met overal wat achter zoeken.
Want? Waarom slaan mijn argumenten nergens op dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat het waar of niet waar is dat Walt gebaseerd is op die Meth dealer, maar je argumenten slaan gewoon nergens op....
En zo'n naam gebruiken is toch best plausibel, of wat? Ik denk dat dat best vaak gebeurt hoor. En wat ik probeer te zeggen is dat het geen flikker uitmaakt of ie Walter White heet of Robert Black, het had net zo goed een andere naam kunnen zijn maar wel een naam van een meth dealer
Jij zegt dat het totaal niet plausibel is om dit te denken vanwege het argument: "er bestaan zoveel Walter Whites". Dat is toch helemaal niet relevant? Maakt toch niet uit of het er veel zijn of maar 1, als het maar een meth dealer is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Waarom slaan mijn argumenten nergens op dan?
Dus eigenlijk probeer je nu met mij een discussie te voeren over of het nou wel of niet plausibel is dat BB gebaseerd is op een drugsdealer met soortgelijk verhaal, maar weten we allebei dat die namen afgeleid zijn van Reservoir Dogs? Ben je dan gewoon aan het discussiëren om het zeiken of wat?
Nee, ik denk alleen dat het waarschijnlijker is dat het puur toeval is dan dat ik het waarschijnlijk acht dat BB op die man gebaseerd is. That's all.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij zegt dat het totaal niet plausibel is om dit te denken vanwege het argument: "er bestaan zoveel Walter Whites". Dat is toch helemaal niet relevant? Maakt toch niet uit of het er veel zijn of maar 1, als het maar een meth dealer is...
Dat vond ik een wat rare argumentatie van je en aangezien je je mening een beetje arrogant als een waarheid leek te posten (zo interpreteerde ik het) wilde ik er even op ingaan, aangezien ik het lang niet zo raar vond dat wij dat zo dachten...Niks zeiken, gewoon beetje tegenwicht
Ik vond het ietwat langdradig en wat inkakken na seizoen 2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef FredVleespet het volgende:
Minder? Vanaf seizoen 3 vond ik het juist beter worden. Die laatste 2 afleveringen van seizoen 3
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
Zit net Larry Crowne te kijken.... Raad es wie k tegen kom? ;-)
Ik vond seizoen 2 juist langdradig, en een behoorlijke anticlimax hebben...maar wel perfect karakterontwikkeling seizoenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vond het ietwat langdradig en wat inkakken na seizoen 2.
Grappig, ik vond juist vanaf de eerste aflevering dat de serie je goed vasthield. Ik was benieuwd waar alles op uit zou draaien etc. Dit kon natuurlijk nooit goed gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef raptorix het volgende:
Ik vond vooral eerste seizoen langdradig, ik was bij 4 bijna gestopt, collega vertelde me dat het toffer zou worden, en gelijk had ie
Nu 5quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:46 schreef Quotidien het volgende:
Luie vraag: hoeveel afleveringen van seizoen zijn al geaired?
Kijk even op Wikipedia.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En er komen er nog 8 neem ik aan?
Die hele serie hoeft er ook niet op te zijn gebaseerd, maar daarom kan die naam wel een soort van knipoog zijn. Vince Gilligan heeft bijvoorbeeld ook al eens gezegd dat een krantenartikel over iemand die rondreed in een camper met een methlab daarin een belangrijke inspiratiebron is geweest. Hij zal echt wel z'n huiswerk hebben gedaan naar zulke gerelateerde zaken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik denk alleen dat het waarschijnlijker is dat het puur toeval is dan dat ik het waarschijnlijk acht dat BB op die man gebaseerd is. That's all.
Dat je dat even denkt, dat snap ik wel en daar kan ik de humor best van inzien hoor. Maar waarschijnlijk is het gewoon niet, dat is wat ik er ( niet arrogant bedoeld) mee bedoelde te zeggen.
ik ook, je moet echt ff volhouden bij de eerste afleveringen van het eerste seizoen. Ook ik was bijna afgehaakt. Het verhaal begint pas echt te lopen wanneer je Walt in onderbroek met pistool en camera ziet rondstressenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:14 schreef raptorix het volgende:
Ik vond vooral eerste seizoen langdradig, ik was bij 4 bijna gestopt, collega vertelde me dat het toffer zou worden, en gelijk had ie
Dat is al in de pilot.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ook, je moet echt ff volhouden bij de eerste afleveringen van het eerste seizoen. Ook ik was bijna afgehaakt. Het verhaal begint pas echt te lopen wanneer je Walt in onderbroek met pistool en camera ziet rondstressen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:08 schreef TUFKAL het volgende:
AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch een spoiler van de aflevering die al 6 dagen te kijken is hé!!! Straks heeft iemand de aflevering nog niet gekeken maar komt die hier al wel alles lezen, dus moet alles in spoilers!11!!!!!!!!quote:
Subs zijn er sinds gisteren, heb ook hele week gezochtquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Yveske het volgende:
Ik heb de hele week gewacht op seizoen 5 aflevering 5 NL subbed.
Zag dat ie er nu wel op staat in de nieuwsgroepen dus ben m nu direct aan t downen.
Vanavond is aflevering 6 als het goed is op ABC....
Kijk ik verkeerd en zijn die ondertitelde afleveringen al sneller te vinden? (Gebruik met name NZB-index om te zoeken) Zo ja, hoor ik het graag.
Ok gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Subs zijn er sinds gisteren, heb ook hele week gezocht
waarom dan niet engels, vertalingen zijn vrijwel altijd slechtquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ok gelukkig, ik maakte me al zorgen.
Normaal boeit ondertiteling me niet zo heel veel, maar bij BB wil ik m persé erbij hebben.
Anders mis ik teveel aan detail, juist de reden waarom ik deze serie zo grrruwelijk vind.
Thanks!
Omdat veel " slang " die o.a. Jesse spreekt, me dan vaak ontgaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom dan niet engels, vertalingen zijn vrijwel altijd slecht
ah zo ja, daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef Yveske het volgende:
[..]
Omdat veel " slang " die o.a. Jesse spreekt, me dan vaak ontgaat.
Zo kon ik niet wachten op de subs bij seizoen 5 aflevering 1.
Heb die aflevering daarom nog een keer gekeken met subs omdat me teveel ontgaan was.
Die zoek ik ook altijd maar kan ze niet vinden bij Breaking Bad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die zoek ik ook altijd maar kan ze niet vinden bij Breaking Bad.
Ja maar ik ben te lui om een account te maken op die sites.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef Sautor het volgende:
[..]Als ik Breaking Bad subtitles intoets in google kom ik gewoon op sites met goede subs uit hoor. (En ja die werken ook, want ik heb af en toe stukken die ik niet hoor, en dan download ik snel eventjes een ondertiteling)
Valt reuze mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb even getest: ik pak de eerste hit op breaking bad season 5 episode 5 subtitles van google, en download de ondertitles, en ze werken gewoon. Zo moeilijk is het niet toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar ik ben te lui om een account te maken op die sites.
Dan doe ik het voortaan zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb even getest: ik pak de eerste hit op breaking bad season 5 episode 5 subtitles van google, en download de ondertitles, en ze werken gewoon. Zo moeilijk is het niet toch?
kan 9 van de 10 keer subtitle delay instellenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef Sautor het volgende:
Ja, en zelfde naam als je download. Meestal is het een kwestie van de naam van je bestandje veranderen, maar dat gaat niet altijd op, omdat het audiospoor op 1 specifieke download is gesynchroniseerd.
Is gewoon een "film"poster.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Quotidien het volgende:
Ok ik ben nu bij het einde van seizoen 4, Walt wordt bijna vermoord door Gus. Ik snap dus helemaal niks van dat plaatje in de OP met all hail the king?
Ja, maar het suggereert wel dat hij macht heeft. En hij staat op het punt vermoord te worden en heeft totaal geen macht.quote:
Ben je bij Crawlspace?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar het suggereert wel dat hij macht heeft. En hij staat op het punt vermoord te worden en heeft totaal geen macht.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sautor het volgende:
Je weet dat dat een poster voor seizoen 5 is, en jij nog niet eens klaar bent met seizoen 4?
Nu Face Off.quote:
Ah leuk. Ik vind het einde van Crawlspace nog steeds het beste stukje van de serie, kippenvel en alles.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
[..]
Nu Face Off.
Hoe ging dat ookweer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ah leuk. Ik vind het einde van Crawlspace nog steeds het beste stukje van de serie, kippenvel en alles.
Dat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:03 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Kijk nog maar een keer dan
Uhu, ga maar weer terug naar je miertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet gewoon een hele goede troll?
wrm ga je so hate dan :squote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uhu, ga maar weer terug naar je miertjes.
Er zijn al genoeg series die de boel luchtig houden. Breaking Bad blijft doorontwikkelen en heeft gewoon van die intensieve momenten die je nergens anders ziet of ooit gezien hebt. Ook kwa muziek en kwa opbouw, is het gewoon uniek. Dat geluid toen zo op die trein aan het wachten waren....echt top.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Ik blijf seizoen 1 het beste vinden. Toen nam het zichzelf nog minder serieus en was het nog heel luchtig allemaal. Zat ook meer diversiteit in.
Niks mis mee maar ik heb me gewoon meer vermaakt met seizoen 1. Vond de intensieve momenten ook mooi ja, tuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg series die de boel luchtig houden. Breaking Bad blijft doorontwikkelen en heeft gewoon van die intensieve momenten die je nergens anders ziet of ooit gezien hebt. Ook kwa muziek en kwa opbouw, is het gewoon uniek. Dat geluid toen zo op die trein aan het wachten waren....echt top.
Voor de luchtige zaken moet je maar naar van die USA-Network-achtige series kijken als Burn Notice, Common Law, Suits en White Collar. Breaking Bad is van een compleet andere orde.
Volgens mij rond een uur of 5, maar ik kijk morgenvroeg welquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe laat komt hij meestal online?
oftewel kan ik opblijven of beter morgen kijken?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoe laat komt hij meestal online?
oftewel kan ik opblijven of beter morgen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |