abonnement Unibet Coolblue
pi_115671825




About the Show

Breaking Bad follows protagonist Walter White (Bryan Cranston), a chemistry teacher who lives in New Mexico with his wife (Anna Gunn) and teenage son (RJ Mitte) who has cerebral palsy. White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live. With a new sense of fearlessness based on his medical prognosis, and a desire to secure his family's financial security, White chooses to enter a dangerous world of drugs and crime and ascends to power in this world. The series explores how a fatal diagnosis such as White's releases a typical man from the daily concerns and constraints of normal society and follows his transformation from mild family man to a kingpin of the drug trade.

Het eerste en vorige topic: [USA] Breaking Bad: Change the equation.

Posters en info S1 t/m 5 op een rij



Wikipedia

AMC Homepage

















<O)
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:26:10 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115671872
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Als je nu begint knal je het er dit weekend wel doorheen, kan je maandag meteen verder met de nieuwe aflevering.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115671895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Echt, inderdaad :D

En ik vind dit echt een serie die je in volgorde moet kijken...maar goed, ik kan begrijpen dat ie nog steeds zeer vermakelijk is als je hem op een andere manier bekijkt. Zelfs van achter naar voren is BB denk ik nog een goede serie :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115671918
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom ben je uberhaupt plotseling bij seizoen 5 begonnen?
De seizoenen ervoor zijn allemaal ook briljant, gewoon alles kijken.
Als je nu begint knal je het er dit weekend wel doorheen, kan je maandag meteen verder met de nieuwe aflevering.
Ik had een filmpje gezien van S5 en had gewoon zin om daar te beginnen. Maar goed, denk dat ik de afleveringen die ik gemist heb maar ga bekijken dan.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_115672209
Waarom die sinterklaas smiley wanneer je deze hebt:
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_115672254
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:42 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom die sinterklaas smiley wanneer je deze hebt: [ afbeelding ]
Hehe!
Heerlijk seizoen trouwens . Kan niet wachten wat ze nou van plan zijn met die Todd ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_115672449
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Ik had een filmpje gezien van S5 en had gewoon zin om daar te beginnen. Maar goed, denk dat ik de afleveringen die ik gemist heb maar ga bekijken dan.
Heb je nou álle vorige afleveringen niet gezien, of een paar niet? Want jouw post doet ons denken dat je pas bij seizoen 5 begonnen bent?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115672671
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heb je nou álle vorige afleveringen niet gezien, of een paar niet? Want jouw post doet ons denken dat je pas bij seizoen 5 begonnen bent?
Een paar niet inderdaad.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:29:43 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_115673465
Ben ik heel slecht als ik Walt gewoon gaaf vind? 8-) Ik hou wel van die opper drugs bazen. :D
pi_115673793
quote:
Walter White bestaat echt. Fans van de televisieserie Breaking Bad kennen het fictieve personage van de chemieleraar White, die crystal meth gaat dealen om zijn gezin te onderhouden nadat er terminale longkanker bij hem is geconstateerd. Nu blijkt er in de Verenigde Staten een echte Walter White gezocht te worden. Eveneens voor het produceren en verhandelen van crystal meth.

De echte Walter White (55) werd recent op de 'most wanted list' van de politie van Tuscaloosa County, Alabama, gezet nadat bleek dat hij de voorwaarden van zijn voorwaardelijke straf overtreden had. White werd namelijk in 2008 al eens gepakt voor het bezit, produceren en verdelen van de drugs methamfetamine, bekender als chrytal meth.

White werd in januari van dit jaar opnieuw voor dezelfde feiten opgepakt. Toen hij eind juli niet kwam opdagen voor een hoorzitting in Tuscaloosa County, vaardigde de rechter een dagvaarding uit. Vooralsnog is White spoorloos.

De serie Breaking Bad waarin Walter White, gespeeld door Bryan Cranston, de hoofdrol vertolkt, is in Amerika al aan zijn vijfde en laatste seizoen bezig. De serie ontving drie Emmy's en is razend populair, ook ver buiten de VS. De serie draait om een chemieleraar die op een dag te horen krijgt dat hij terminale longkanker heeft. Om te zorgen dat zijn familie na zijn naderende dood goed achterblijft, besluit de antiheld over te gaan tot het 'cooken' van crystal meth, met alle gevolgen van dien.
Awesome
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_115674947
wtf :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115675369
Is het al maandag?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115675374
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008 :D
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:32:40 #14
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115675424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008 :D
No shit. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_115675549
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008 :D
Hoeveel Walter Whites zullen er in de VS rondlopen denk je?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:39:10 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_115675693
Waren de namen niet een hommage aan Reservoir Dogs?

Walter White -> Mr. White
Jesse Pinkman -> Mr. Pink
Please sir. When moon? When Mustang?
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:05:28 #17
230491 Zith
pls tip
pi_115676628
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef planethugo het volgende:
zou me niks verbazen als ze de naam van die gast gepikt hebben, eerste aflevering was immers ook uit 2008 :D
En dezelfde leeftijd :) BB-Walt werd 50 in 2008.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115676960
Ik denk dat ze dat niet bewust hebben gedaan, in Amerika heb je daar zomaar een proces voor aan je broek en kan je dokken. Weet nog wel dat toen Street Fighter uitkwam hebben ze ook namen veranderd: http://nl.wikipedia.org/wiki/M._Bison
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_115676997
Wat dus zou betekenen dat Walt uiteindelijk op de vlucht slaat en nooit meer gevonden gaat worden. Nou, hoef ik de serie-finale ook niet meer te zien. :o
pi_115677032
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hoeveel Walter Whites zullen er in de VS rondlopen denk je?
en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
pi_115679380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
Alsnog is het niet op hem gebaseerd hoor. :P

Rossdale heeft gelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115679523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

en hoeveel daarvan worden er door de FBI gezocht ivm Meth handel?
Ik bedoel meer aan te geven dat er veel mensen met die naam rondlopen en de kans dus aanzienlijk is dat dat puur toeval is.

Kom op, jullie denken toch niet echt dat BB op deze man gebaseerd is. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115679809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik bedoel meer aan te geven dat er veel mensen met die naam rondlopen en de kans dus aanzienlijk is dat dat puur toeval is.

Kom op, jullie denken toch niet echt dat BB op deze man gebaseerd is. :')
Ik vind het stiekem best plausibel om dat te denken, en dat pure toeval van jou slaat natuurlijk nergens op. Alsof het uitmaakt of er 3.000 Walter Whites zijn of maar 1tje, als er 1tje is die Meth dealt is het er gewoon één.

Ware het niet dat we weten dat de namen van Walt en Jesse gebaseerd zijn op Reservoir Dogs, zoals hier al gezegd is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115679819
nee tuurlijk niet, maar het levert wel weer wat discussie op :P
pi_115679922
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vind het stiekem best plausibel om dat te denken, en dat pure toeval van jou slaat natuurlijk nergens op.Alsof het uitmaakt of er 3.000 Walter Whites zijn of maar 1tje, als er 1tje is die Meth dealt is het er gewoon één.

Ware het niet dat we weten dat de namen van Walt en Jesse gebaseerd zijn op Reservoir Dogs, zoals hier al gezegd is.
Nou dan.

Het is helemaal niet plausibel, al helemaal niet om te denken dat ze dan ook nog zijn naam zouden gebruiken. :') En wat je zegt over als er 1 is die ook meth dealt dat het dan dezelfde moet zijn, dat is pas kul.

quote:
6s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef planethugo het volgende:
nee tuurlijk niet, maar het levert wel weer wat discussie op :P
Af en toe slaan we hier wel door hoor, met overal wat achter zoeken. :P
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')