abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115823685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:49 schreef planethugo het volgende:
ik zie het trouwens wél nog gebeuren dat Mike het einde van dit halve seizoen niet haalt. Dat Walt zijn nieuwe kompanen vertelt dat de politie wel erg dicht in de buurt is en hij een probleem kan worden
Ik hoop van niet. Mike is echt een eindbaas en speelt erg goed! Eckte baas in de eerste afleveringen!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_115823914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Norrage het volgende:
Wat een voorspelbare serie zeg, dit zie je toch zo aankomen :r
Inderdaad, de laatste twee afleveringen vond ik ook voorspelbaar en onrealistisch overkomen. Je wist gewoon bij dat die treinroof ging lukken en dat Mike op het briefje Fuck you" had geschreven zag je ook al mijlenver aankomen. Maar misschien ben ik ook wat te kritisch geworden sindsdien ik The Wire kijk. :{
pi_115824095
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Moos. het volgende:

[..]

Inderdaad, de laatste twee afleveringen vond ik ook voorspelbaar en onrealistisch overkomen. Je wist gewoon bij dat die treinroof ging lukken en dat Mike op het briefje Fuck you" had geschreven zag je ook al mijlenver aankomen. Maar misschien ben ik ook wat te kritisch geworden sindsdien ik The Wire kijk. :{
Je kon ook verwachten dat Walt los zou komen.
If not now, then when.
pi_115825256
Ik denk dat dit mini-seizoen eindigt met dat Skyler alles tegen Marie zegt, met alle gevolgen van dien.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_115825362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kon ook verwachten dat Walt los zou komen.
je kon ook verwachten dat walt ging eten
pi_115825555
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik denk dat dit mini-seizoen eindigt met dat Skyler alles tegen Marie zegt, met alle gevolgen van dien.
:o
Dat zou vet zijn _O_
Dat is wel een beetje de tikkende tijdbom natuurlijk, als Skyler alles gaat vertellen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115825766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

:o
Dat zou vet zijn _O_
Dat is wel een beetje de tikkende tijdbom natuurlijk, als Skyler alles gaat vertellen....
Je zag in die laatste aflevering natuurlijk al dat Skyler weer een stapje dichterbij bij totale breakdown zit. Het kan niet lang duren. En het is de enige manier waarop Hank achter Walt kan komen denk ik.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_115825876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kon ook verwachten dat walt ging eten
Daarom.
If not now, then when.
pi_115826033
om nog maar weer een gedachtekronkel hier neer te gooien. Ik zie het wel erop aankomen dat Walt Skyler het zwijgen oplegt voor ze iets kan zeggen aan Marie
pi_115826484
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

niet in mijn downloads
nee in de downloads niet, maar wel in de versie's die "ge-aired" worden.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_115830720
I'm in the empire business (8>

Vervolgens geboeid aan de kachel _O-
pi_115832242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Fukushima het volgende:

[..]

nee in de downloads niet, maar wel in de versie's die "ge-aired" worden.
Je snapt dat wij geairede eps downloaden?
pi_115832838
Naar deze scene heb ik echt jarenlang uitgekeken en hij stelde niet teleur:

Heb het nu wel gehad met Walt en zijn motieven, hopelijk brengen Jesse en Mike het er goed vanaf.
pi_115834609
Iemand trouwens opgevallen, de aflevering met die magneet, dat Walt en Mike druk aan het discussiëren zijn over een oplossing en Jesse die magneet aandraagt en hij volledig genegeerd wordt.

En dan in de aflevering met de trein, zijn Walt en Mike weer druk aan het discussiëren over de trein en dit keer als Jesse zegt dat hij een idee heeft, zijn Walt en Mike direct stil om naar Jesse te luisteren.

Jesse wordt (ook al in S4 maar meer in S5) het moraal, Walt wordt steeds meer psychotisch (het slechte?) en Mike blijft alles zakelijk benaderen.

ik denk dat Jesse zich nog tegen Walt gaat keren, hij begint steeds meer door te krijgen dat Walt tegen hem liegt en totaal de realiteit uit het oog verliest. Geweldige scene met dat fluiten van Walt als hij meent dat Jesse weg is.

Ook is er nog een mogelijkheid dat Hank zelf erachter komt dat Walt iets uitspookt. Henk heeft gezien dat Walt met het fotolijstje in zijn handen zat op zijn kantoor. Als hij achter die bug komt, zal hij direct Walt moeten verdenken. Had Walt dat lijstje op tijd neergezet dan was er waarschijnlijk geen verdenking geweest.

Want BB leert mij wel dat alles met rede gebeurd. Ook met die spin in de pot uit de vorige aflevering. Als ze iets zo expliciet in beeld brengen, weet je dat het later terug gaat komen. Zo denk ik dat dat fotolijstje ook nog terug gaat komen.

Anyway, erg vette episodes en kan niet wachten tot de volgende!
<hr>
pi_115836333
Liedje dat Walt floot toen Jesse weg wilde gaan

Lilly of the Valley

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_115836433
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_115836591
quote:
dat geeft wel een beetje weer hoe hij veranderd is idd
pi_115839394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:

Lilly of the Valley

was dat niet ook de plant waar die dat kindje het ziekenhuis in heeft geholpen?
pi_115839500
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Je snapt dat wij geairede eps downloaden?
ja ik twijfelde ook een beetje, maar dat is eigenlijk de enige reden die ik kon bedenken....
pi_115839897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

was dat niet ook de plant waar die dat kindje het ziekenhuis in heeft geholpen?
:Y
pi_115844804
En had jesse dat nou in de gaten. Of was het omdat walt alweer zo nonchalant deed en gewoon aan het werk ging.
pi_115845008
Zo ik ben helemaal bij! Vond goede aflevering vooral de scene waarin ze avond aan het eten zijn. Die kop van Jesse ;)

en all hail to the king (8> _O_ _O_
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_115845433
Probeerde Walt in de pilot geen zelfmoord te plegen of zit ik er nu helemaal naast? Anders zou dat geweer in de eerste scene van dit seizoen ook voor hemzelf bedoeld kunnen zijn. En uiteraard doe je dat als grote op macht beluste drugsbaas niet met een simpel revolvertje.. ;) Ik had enkele afleveringen geleden op het eind met dat tikkende horloge ook al het idee dat desbetreffende scene eindigde met een geweerschot o.i.d.

Slechts een gedachtekronkel, maar schiet me ineens te binnen.
pi_115845928
Zelfmoord zou best nog wel terug kunnen komen aan het eind. Maar ik denk niet dat die scene daar op sloeg. Als je gewoon alleen jezelf door je kop wil schieten kan dat ook met een gewoon pistooltje of hooguit een shotgun.

Dat stuk is een wanhoopsdaad die hij nog probeert denk ik om te vluchten of zijn sporen te wissen of weet ik veel wat
pi_115846759
Ik geloof ook niet dat het zelfmoord zou zijn, en verder kwam hij niet wanhopig over in de flashforward. Ik denk dat hij weer met een hele hoop mensen moet afrekenen. Het is echter niet helemaal zijn stijl omdat hij problemen best vaak op een chemische wijze oplost. We shall see...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115848620
Zelfmoord plegen met die m60 zou wel wat lastig gaan :p
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:30:23 #237
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115849720
Ik zie het trouwens echt niet gebeuren dat Walt ook echt los gaat met die M60, zie je hem al zo schieten?

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115849994
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:

Lilly of the Valley

;(
pi_115852651
Met die m60 wil walt gewoon het cartel in mexico kapot knallen denk ik.
Hij wil de enige leverancier in heel Amerika worden.
Voor die andere nietige crimelords in de NA gebruikt hij gewoon ricin.
pi_115852903
Misschien stopt hij wel ricin in de kogels.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')