Ik hoop van niet. Mike is echt een eindbaas en speelt erg goed! Eckte baas in de eerste afleveringen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:49 schreef planethugo het volgende:
ik zie het trouwens wél nog gebeuren dat Mike het einde van dit halve seizoen niet haalt. Dat Walt zijn nieuwe kompanen vertelt dat de politie wel erg dicht in de buurt is en hij een probleem kan worden
Inderdaad, de laatste twee afleveringen vond ik ook voorspelbaar en onrealistisch overkomen. Je wist gewoon bij dat die treinroof ging lukken en dat Mike op het briefje Fuck you" had geschreven zag je ook al mijlenver aankomen. Maar misschien ben ik ook wat te kritisch geworden sindsdien ik The Wire kijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Norrage het volgende:
Wat een voorspelbare serie zeg, dit zie je toch zo aankomen
Je kon ook verwachten dat Walt los zou komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Moos. het volgende:
[..]
Inderdaad, de laatste twee afleveringen vond ik ook voorspelbaar en onrealistisch overkomen. Je wist gewoon bij dat die treinroof ging lukken en dat Mike op het briefje Fuck you" had geschreven zag je ook al mijlenver aankomen. Maar misschien ben ik ook wat te kritisch geworden sindsdien ik The Wire kijk.
je kon ook verwachten dat walt ging etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kon ook verwachten dat Walt los zou komen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik denk dat dit mini-seizoen eindigt met dat Skyler alles tegen Marie zegt, met alle gevolgen van dien.
Je zag in die laatste aflevering natuurlijk al dat Skyler weer een stapje dichterbij bij totale breakdown zit. Het kan niet lang duren. En het is de enige manier waarop Hank achter Walt kan komen denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn
Dat is wel een beetje de tikkende tijdbom natuurlijk, als Skyler alles gaat vertellen....
Daarom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kon ook verwachten dat walt ging eten
nee in de downloads niet, maar wel in de versie's die "ge-aired" worden.quote:
Je snapt dat wij geairede eps downloaden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nee in de downloads niet, maar wel in de versie's die "ge-aired" worden.
was dat niet ook de plant waar die dat kindje het ziekenhuis in heeft geholpen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Liedje dat Walt floot toen Jesse weg wilde gaan
Lilly of the Valley
ja ik twijfelde ook een beetje, maar dat is eigenlijk de enige reden die ik kon bedenken....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Je snapt dat wij geairede eps downloaden?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
was dat niet ook de plant waar die dat kindje het ziekenhuis in heeft geholpen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Liedje dat Walt floot toen Jesse weg wilde gaan
Lilly of the Valley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |