abonnement Unibet Coolblue
pi_115664437
Hallo,

Ik ben een jongen van 25 jaar, 1.72 meter en ik weeg (maar) zo'n 49 kilo.
Heb heel lang 51 kilo gewogen maar na een paar rotjaren ben ik blijkbaar nog wat afgevallen.

Ik weet gewoon dat ik te weinig eet, dus moet meer eten om aan te komen .. maar zo simpel is dat niet. Ik zit gewoon heel snel vol, zeker als ik tussen de maaltijden door nog eens tussendoortjes eet. Ook drink ik te weinig, en bij mij is het óf meer drinken óf meer eten, allebei lukt gewoon niet. Wordt er een beetje moedeloos van.

Mijn conditie is ook niet al te best, heb nog nooit gesport en ben vaak futloos en moe. Komt door mijn slechte conditie maar vast ook omdat ik te mager ben.

Ik ben van plan, nu ik vakantie heb (en ook na de vakantie) om mijn conditie te verbeteren en meer te gaan bewegen. Om te beginnen wil ik gaan beginnen met elke dag zo'n half uurtje stevig te gaan wandelen en dit wat op te bouwen. Ik hoop dat ik op die manier meer trek krijg zodat ik dan meer ga eten. Of is het zo simpel niet ? Is het trouwens verstandig als je na een maaltijd een opgeblazen gevoel hebt om vlak daarachter te gaan wandelen ?

Hebben jullie nog meer tips ?

Je leest zo vaak over hoe je moet afvallen, maar ik wil juist het tegenovergestelde.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:49:07 #2
377220 lievedraak
Human = unique massproduction
pi_115664531
Je zit wel op een gevaarlijk gewicht.. ik denk dat je meer hebt aan een diëtist, die kan je beter uitleggen hoe of wat.
Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Ik heb het lef niet zo laf te zijn.
"Rare as is true love, true friendship is rarer." Jean de la Fontaine
pi_115665084
Als je conditie gaat opbouwen alleen dan val je misschien nog meer af. Gewoon aan de vette hap gaan en krachtsport er bij gaan doen. Naar verloop van tijd kun je dan van zelf steeds meer eten.
pi_115665085
GOMAD! En ga nu niet overdrijven met dat wandelen, je hebt je calorietjes hard zat nodig.
BEASTMODE
pi_115665135
Wow, snel aankomen ja.
Ik fitness en wil ook aankomen, maar puur in spiermassa. Als jij veel gaat vreten moet je oppassen dat je dit niet allemaal opslaat als vet, maar een beetje vet mag er bij jouw wel bij.

Drink veel volle melk! zitten zo'n 65 kcal per 100ml in.
Drink dan minstens 1 liter per dag, liefst 2, desnoods doe je er nesquick erin, krijg je al 650-1300 kcal binnen. Daarnaast s'ochtends boterhammen met pindakaas, s'middags ook. Af en toe 2 dikke vingers de pindakaas pot in en je hebt ook weer 100-200 kcal binnen. Eet bijvoorbeeld ongezouten pinda's als tussendoor, lekker veel kcals.

Als je dit een maandje doet kan ik je garanderen, mits je ook een goed avond eten binnen krijgt, je zo 55 weegt.

S'middags gooi ik trouwens ook spaghetti in een pan, effe koken en wat kaas erop en ik heb zo weer 1000 kcal binnen.
pi_115665189
Oh en olijfolie door je melk heen is ook goed, goede vetten en veel kcals.
pi_115665344
Eten, eten, eten, eten, eten...
Nieuw is niet altijd beter.
pi_115665432
Kan vloeibaar frituurvet en een rietje.

Emmer mayonaise en een lepel.

Kies.
pi_115665485
praat met je huisarts en doe dit onder begeleiding van een diëtist.
ga niet alleen maar vette teringzooi eten, het enige wat je daarmee wint is dat je aderen dichtslibben...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115665490
bier en mcdonalds o|O
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:14:00 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_115665700
Minder in een keer eten, maar over de hele dag steeds een beetje. Niet overdrijven meteen, maar gewoon dat je denkt nu zit ik vol (niet het idee van nu kan er echt niets meer bij). Als jij lang weinig gegeten hebt moet je wennen aan eten. Aankomen gaat vanzelf. Je moet juist hoog-calorierijk eten vermijden dat ligt juist zwaar op de maag en is je lichaam niet gewend te verteren. Daarnaast ga eens langs een diëtist. Daar heb je geen verwijzing voor nodig meen ik.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_115666015
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Mirjam het volgende:
praat met je huisarts en doe dit onder begeleiding van een diëtist.
ga niet alleen maar vette teringzooi eten, het enige wat je daarmee wint is dat je aderen dichtslibben...
Waarom naar een diëtist? geld verspilling
Genoeg info op internet dat je alleen maar hoeft toe te passen.
Vet eten is goed, als het maar zo min mogelijk verzadigd is en geen transvetten...
Onverzadigd vet gaat juist tegen dat je aderen dichtslibben.
pi_115666357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:23 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Waarom naar een diëtist? geld verspilling
Genoeg info op internet dat je alleen maar hoeft toe te passen.
Vet eten is goed, als het maar zo min mogelijk verzadigd is en geen transvetten...
Onverzadigd vet gaat juist tegen dat je aderen dichtslibben.
+1

Als je 400 KG bent zou je misschien een x naar een diëtist kunnen gaan, voor de rest geld verspilling.
pi_115667657
Elke dag naar de Mac.
Digo
pi_115667912
TVP, ik wil ook wel wat aankomen.
pi_115670189
Gewoon onwijs veel eten en veel krachtsport doen.

Ik verwijs je door naar een wedstrijdeter genaamd FuriousPete, hij was anorexisch en is nu een wedstrijdeter en bodybuilder, misschien dat je er wat aan hebt qua inspiratie:

https://www.youtube.com/user/furiouspete123
pi_115670512
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Mirjam het volgende:
praat met je huisarts en doe dit onder begeleiding van een diëtist.
ga niet alleen maar vette teringzooi eten, het enige wat je daarmee wint is dat je aderen dichtslibben...
Wijs :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:59:02 #18
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_115672650
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:24 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wijs :Y
Nah. Het is gewoon een kwestie van een knop omzetten en veel meer eten. Verspreid over de dag is het makkelijkst als je er moeite mee hebt. Elke twee uur twee plakken grof volkoren met kipfilet/pindakaas en twee bekers volle melk bijvoorbeeld. Ga daarnaast flink aan de krachttraining en het komt goed.
pi_115674563
Een dietiste heeft weinig nut op jouw gewicht. Da's echt geld over de balk gooien. Het is nu gewoon een kwestie van meer eten. Je moet niet zoals, wat andere hierboven mij aanraden, meteen aan de 2 liter volle melk, 8 boterhammen met pindakaas etc beginnen. Begin rustig en bouw je calorie inname langzaam op.

Op basis van een calorie-calculator heb ik berekend dat je minstens 2000 calorieen per dag moet binnen krijgen. Ook als je geen hongergevoel meer hebt, probeer dat ene extra binnen te krijgen, zo kom je gegarandeerd aan.

Zorg ervoor dat je eiwit/koolhydraten/vetten verhouding ongeveer 30/45/25 is. Als je je futloos voelt, zou ik misschien een extra multivitamine nemen. Dit is niet echt meer nodig als je flink gevarieerd eet en je een gezond gewicht hebt.

Good luck :)
pi_115679551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:06 schreef squatbro het volgende:
Een dietiste heeft weinig nut op jouw gewicht. Da's echt geld over de balk gooien. Het is nu gewoon een kwestie van meer eten. Je moet niet zoals, wat andere hierboven mij aanraden, meteen aan de 2 liter volle melk, 8 boterhammen met pindakaas etc beginnen. Begin rustig en bouw je calorie inname langzaam op.

Op basis van een calorie-calculator heb ik berekend dat je minstens 2000 calorieen per dag moet binnen krijgen. Ook als je geen hongergevoel meer hebt, probeer dat ene extra binnen te krijgen, zo kom je gegarandeerd aan.

Zorg ervoor dat je eiwit/koolhydraten/vetten verhouding ongeveer 30/45/25 is. Als je je futloos voelt, zou ik misschien een extra multivitamine nemen. Dit is niet echt meer nodig als je flink gevarieerd eet en je een gezond gewicht hebt.

Good luck :)
Je weet geen zak van de TS maar jij berekent wel ff wat hij zou moeten eten? Internetz ftw...

OT, gewoon meer eten. Hoe weet je of je meer eet dan vorige week? Ga het bijhouden wat je eet. Start vandaag. Hoef je nog geeneens kcal te gaan tellen, maar begin met precies te weten hoe op dit moment voor jou een normale week eruit ziet. Dan kan je de week erna proberen iets meer te eten/drinken, enz.

Daarnaast is drinken vaak wel een betere manier om kcals binnen te krijgen, dwz, een makkelijkere manier. Wanneer je niet lactose intolerant bent dan is melk in veel gevallen een heel makkelijke manier.

Succes
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115679638
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Je weet geen zak van de TS maar jij berekent wel ff wat hij zou moeten eten? Internetz ftw...

OT, gewoon meer eten. Hoe weet je of je meer eet dan vorige week? Ga het bijhouden wat je eet. Start vandaag. Hoef je nog geeneens kcal te gaan tellen, maar begin met precies te weten hoe op dit moment voor jou een normale week eruit ziet. Dan kan je de week erna proberen iets meer te eten/drinken, enz.

Daarnaast is drinken vaak wel een betere manier om kcals binnen te krijgen, dwz, een makkelijkere manier. Wanneer je niet lactose intolerant bent dan is melk in veel gevallen een heel makkelijke manier.

Succes
Hij heeft zijn gewicht, lengte en leeftijd aangegeven. Meer hoef ik niet te weten...
pi_115680405
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Nah. Het is gewoon een kwestie van een knop omzetten en veel meer eten. Verspreid over de dag is het makkelijkst als je er moeite mee hebt. Elke twee uur twee plakken grof volkoren met kipfilet/pindakaas en twee bekers volle melk bijvoorbeeld. Ga daarnaast flink aan de krachttraining en het komt goed.
Heb zelf nooit aan krachtraining gedaan en zit intussen toch eindelijk op een gezond gewicht.
Het is dus niet per se nodig om spieren te kweken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:12:56 #23
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_115681014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef Natalie het volgende:

[..]

Heb zelf nooit aan krachtraining gedaan en zit intussen toch eindelijk op een gezond gewicht.
Het is dus niet per se nodig om spieren te kweken.
Als je 49 kilo weegt op 1,72m en nooit sport, dan is het toch echt verstandig om dat wel te gaan doen. Dat jij het nooit gedaan hebt wil niet zeggen dat het niet een betere manier is om aan te komen. Als ie nu flink meer gaat eten en er niet bij sport, dan weegt ie straks 60 kilo, maar is ie wel skinny fat, oftewel amper spieren en met een buikje.
pi_115681595
herkenbaar...ik woog zelf 63 kg bij 1 mtr 94. die verhouding heeft pakweg 15 jaar standgehouden.

inmiddels 80 kg bij dezelfde lengte (duh)....door intensieve kracht training 3 x per week. Tevens hulp gezocht bij wat poedertjes:
Whey: voor extra bouwstoffen voor de spieren bij intensieve krachttraining
Mammoth2500: 1200 calorieen per shake, 2x per dag

Bovenstaande NIET gebruiken ter vervanging van eten maar als aanvulling! Gemiddeld kreeg ik 5-6000 calorieen op een dag binnen en dat een jaar volgehouden, nog steeds geen grammetje vet en zeker geen schwarzenegger geworden maar wel beter geproportioneerd. Ik moet er wel op blijven letten, na een vakantie ben ik bijvoorbeeld zo weer een paar kilo afgevallen.
pi_115685611
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als je 49 kilo weegt op 1,72m en nooit sport, dan is het toch echt verstandig om dat wel te gaan doen. Dat jij het nooit gedaan hebt wil niet zeggen dat het niet een betere manier is om aan te komen. Als ie nu flink meer gaat eten en er niet bij sport, dan weegt ie straks 60 kilo, maar is ie wel skinny fat, oftewel amper spieren en met een buikje.
Hey, ik zeg alleen dat ik intussen op gewicht ben. Verder niets, hoor. (Je kunt ook íedere quote als kritiek pakken)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_115685810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef RRD_kiter het volgende:
herkenbaar...ik woog zelf 63 kg bij 1 mtr 94. die verhouding heeft pakweg 15 jaar standgehouden.

inmiddels 80 kg bij dezelfde lengte (duh)....door intensieve kracht training 3 x per week. Tevens hulp gezocht bij wat poedertjes:
Whey: voor extra bouwstoffen voor de spieren bij intensieve krachttraining
Mammoth2500: 1200 calorieen per shake, 2x per dag

Bovenstaande NIET gebruiken ter vervanging van eten maar als aanvulling! Gemiddeld kreeg ik 5-6000 calorieen op een dag binnen en dat een jaar volgehouden, nog steeds geen grammetje vet en zeker geen schwarzenegger geworden maar wel beter geproportioneerd. Ik moet er wel op blijven letten, na een vakantie ben ik bijvoorbeeld zo weer een paar kilo afgevallen.
Die whey heeft hij sowieso niet nodig, waarschijnlijk weet hij amper hoe je moet fitnessen, dan heb je aan 1-1.5x je lichaamsgewicht genoeg eiwitten binnen.

Die mammooth is een lompe kcal bom, kies dan voor de complex carb gainer, enkel complexe koolhydraten.

Verder respect voor je vooruitgang, maar je wilt vast nog wel meer aankomen ofniet?

Ts, eerst fatsoenlijk eten en trainen, dan pas supplementen.
pi_115703333
Heel erg bedankt voor alle tips !
Om te beginnen ga ik proberen mijn maag te laten wennen door hele kleine tussendoortjes te eten. Een beetje yoghurt, pap, fruit, koekje, mars reep bijv.
Ik heb al eerdere pogingen gedaan om tussendoortjes te gaan eten, maar hield dat nooit lang vol.

Op een normale werkdag:
7:40 - 1 bruine boterham met chooladevlokken / 1 bakje koffie
10:00 - 2 bruine boterhammen met ham / 1 bakje koffie
12:30 - 3 bruine boterhammen met aardbei jam / 1 glas melk
15:00 - 1 banaan / een klein pakje drinken
17:30 - 1 (normaal ?) bord met aardappelen, groente en vlees / frisdrank
20:30 - 1 bakje koffie
21:30 - 1 stuk fruit
22:15 - of wat chips, of wat nootjes, of een klein papje, of een yoghurtje

Warm eten vult ook meer dan koud eten, na 1 bord aardappelen, groente en vlees zit ik gewoon vol, heel soms nog een paar scheppen groente extra als ik een goede dag heb. En tussendoor (staat niet op lijstje) drink ik trouwens af en toe nog wat water of vruchtensap.

Nu heb ik vakantie, dus eet ik op andere tijden, met name s'morgens omdat ik later opsta.
Moet nu ook echt moeite doen om tussendoortjes te gaan eten, maar ik ga er gewoon voor en probeer het langzaam op te bouwen.

Als ik die tussendoortjes gewend ben en nog maar amper ben aangekomen dan zal ik inderdaad krachttraining moeten doen om zwaardere spieren te krijgen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:53:45 #28
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_115703625
Waarom tussendoortjes? Je eet niet bijster weinig als in veel te weinig (geen 1 boterham en een koekje tussen 8 en 5) maar alsnog te weinig om aan te komen. Als je nou om 14:00 en 16:00 nog twee plakken volkoren met pindakaas ofzo eet met een beker melk erbij, savonds bij het eten twee bekers melk ipv frisdrank en savonds een flinke hoeveelheid noten (ongezouten pinda's, cashews of een mix van verschillende), dan kom je al een aardig eind verder. Dat moet gewoon te doen zijn. Desnoods begin je met 1 boterham om 14:00 en 16:00, en bouw je dat na een week uit.

En KT wordt je nooit slechter van. Lees je eens in, bijvoorbeeld in Starting Strength van Rippetoe, zoek naar logs van mensen die ooit ook zoals jij waren en nu flink aangekomen zijn, zoek motivatie. Dan komt het helemaal goed.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:05:56 #29
34726 Fratz
Max
pi_115710900
Ik heb een tijd gehad dat ik aan moest komen/op gewicht blijven van mijn arts.
Gesprek met de dietist gehad, eigenlijk deed ik alles wel goed.
Tips van haar waren wel (in mijn geval, wie weet heb jij er ook wat aan) om wat meer eiwitten te nemen.
Dus bijvoorbeeld een keer een gekookt eitje als tussendoortje of een knakworstje. En met dit mooie weer, als je een stuk fruit neemt bijvoorbeeld meloen te nemen met een stukje ham er omheen.
En een handje noten is ook goed (en lekker!).
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115711687
Doe die koffie weg man en pak een glas melk of multivitamine..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:21:53 #31
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_115717368
doe die melk weg man en yoghurt is al helemaal een no-no. kip, tonijn, veel groente en fruit, volkoren brood, volkeren pasta, zilvervlies rijst, groene thee dat soort dingen. samen met veel beweging en genoeg rust moet je je snel beter gaan voelen.
= there is a light that never goes out =
pi_115717505
sporten en gewoon gezond eten
pi_115717790
Ga gerechten bereid met kokosnootolie eten, je krijgt er energie van. Het zit ook in baby-aansterkingsmiddelen en voedsel voor verzwakte mensen en ouderen.
pi_115718162
Rustig beginnen. Steeds meer eten gewoon doorzette
Ik ben een grote beer
pi_115719759
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:41 schreef Kevin.L het volgende:
Heel erg bedankt voor alle tips !
Om te beginnen ga ik proberen mijn maag te laten wennen door hele kleine tussendoortjes te eten. Een beetje yoghurt, pap, fruit, koekje, mars reep bijv.
Ik heb al eerdere pogingen gedaan om tussendoortjes te gaan eten, maar hield dat nooit lang vol.

Op een normale werkdag:
7:40 - 1 bruine boterham met chooladevlokken / 1 bakje koffie
10:00 - 2 bruine boterhammen met ham / 1 bakje koffie
12:30 - 3 bruine boterhammen met aardbei jam / 1 glas melk
15:00 - 1 banaan / een klein pakje drinken
17:30 - 1 (normaal ?) bord met aardappelen, groente en vlees / frisdrank
20:30 - 1 bakje koffie
21:30 - 1 stuk fruit
22:15 - of wat chips, of wat nootjes, of een klein papje, of een yoghurtje

Warm eten vult ook meer dan koud eten, na 1 bord aardappelen, groente en vlees zit ik gewoon vol, heel soms nog een paar scheppen groente extra als ik een goede dag heb. En tussendoor (staat niet op lijstje) drink ik trouwens af en toe nog wat water of vruchtensap.

Nu heb ik vakantie, dus eet ik op andere tijden, met name s'morgens omdat ik later opsta.
Moet nu ook echt moeite doen om tussendoortjes te gaan eten, maar ik ga er gewoon voor en probeer het langzaam op te bouwen.

Als ik die tussendoortjes gewend ben en nog maar amper ben aangekomen dan zal ik inderdaad krachttraining moeten doen om zwaardere spieren te krijgen.
Op zich prima om hier mee te beginnen, maar pak geen koekjes en marsrepen als tussendoortje. Je bent al ondervoed en deze zooi hebben geen voedingsstoffen die je nodig hebt. Volgens mij krijg je ook te weinig goede vetten binnen. Je hoeft geen liters volle melk te drinken, maar prak bijvoorbeeld een advocado en smeer die op je brood.

Verder kun je veel meer varieren door niet standaard brood overdag en aardappelen, vlees en groenten savonds te eten. Neem tussen de middag eens een volle salade met kip, avocado, andere groenten en zaden. Eet savonds ook eens volkorenpasta, zilvervliesrijst of anders bij je groenten en/ of vlees.

Verdiep je ook gewoon in voedingsleer. Weet wat voedingstoffen voor je doen en waar je ze uit kunt halen helpt een hoop. Een goed gewicht zit voor 80% in je voeding en 20% in de sportschool. Zorg dat je eerst meer energie krijgt en ga dan de krachttraining opbouwen.

Volgens mij moet het dan goed komen . Succes!
pi_115725281
Bedankt wederom voor de tips !
Een werkdag is zoiezo anders dan een vakantiedag, als ik van 8 tot 5 moet werken lukt het me allemaal net om alles naar binnen te werken zoals ik beschreef, maar net als vandaag krijg ik dat niet voor elkaar (nu nog niet tenminste). Ik vind dat ik vooral te weinig van mijn avond eten eet, iedereen schept nog lekker een 2e bord in terwijl ik al vol zit. Ik ga alvast mijn best doen om dat te veranderen.

Ik ga de tips opvolgen, en als ik weer ga werken ga ik eens een blikje tonijn, slaatje met groenten enzo meenemen voor tussen de middag. Ik varieer te weinig denk ik.
pi_115726129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:09 schreef Kevin.L het volgende:
Bedankt wederom voor de tips !
Een werkdag is zoiezo anders dan een vakantiedag, als ik van 8 tot 5 moet werken lukt het me allemaal net om alles naar binnen te werken zoals ik beschreef, maar net als vandaag krijg ik dat niet voor elkaar (nu nog niet tenminste). Ik vind dat ik vooral te weinig van mijn avond eten eet, iedereen schept nog lekker een 2e bord in terwijl ik al vol zit. Ik ga alvast mijn best doen om dat te veranderen.

Ik ga de tips opvolgen, en als ik weer ga werken ga ik eens een blikje tonijn, slaatje met groenten enzo meenemen voor tussen de middag. Ik varieer te weinig denk ik.
Avond van te voren je eten voorbereiden en op de dag zelf meenemen. Je horloge/ telefoon op alarm zetten zodat je niet vergeet te eten. Op den duur kan het zonder, het moet nog even een gewoonte worden. Ik zit zelf dagen op de weg van afspraak naar afspraak. Als ik niet tussendoor zou eten, zou ik een gevaar op de weg worden. Het gaat er om dat je de belangrijk ervan inziet!
pi_115731082
ik zal om aan te komen niet te vet of te veel eten. Eet elke ochtend je ontbijt en doe s´middags en je avond eten op dezelfde tijd. Je kan eventueel met de huisarts praten hoe je dit kan verbeteren. Misschien heb je wel iets waardoor je 51 kilo weegt.
En sporten is tegenwoordige wel heel belangrijk de meeste mensen bewegen gewoon te weinig.
pi_115731440
Elke dag 100 gram milka chocolade eten, tijdens je middagpauze, en verder je patroon aanhouden. Snel, praktisch, lekker, geen gedoe met diëten en toch nog 50-80 gram per dag aankomen. En vaker vettere broodjes eten (broodje ei, knakwordt, frikandel, kip-kerrie salade, kaas en mayo, you name it).
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:45:44 #40
381859 Era
Miss Purrfect
pi_115731943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Elke dag 100 gram milka chocolade eten, tijdens je middagpauze, en verder je patroon aanhouden. Snel, praktisch, lekker, geen gedoe met diëten en toch nog 50-80 gram per dag aankomen. En vaker vettere broodjes eten (broodje ei, knakwordt, frikandel, kip-kerrie salade, kaas en mayo, you name it).
Dan kom je dus aan op de vieze manier. :r

Je kan toch ook voedzamer gaan eten en beter trainen, spieren kweken? Spier weegt meer en zo kun je ook aankomen.. :Y

Vet is niet wat TS wil, denk ik. :N
Ik bijt en ik krab.
pi_115732657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Era het volgende:

[..]

Dan kom je dus aan op de vieze manier. :r

Je kan toch ook voedzamer gaan eten en beter trainen, spieren kweken? Spier weegt meer en zo kun je ook aankomen.. :Y

Vet is niet wat TS wil, denk ik. :N
Als je zo mager bent als hem kan ook wat vet zeker geen kwaad. Gewoon eerst zorgen dat je op een gezond gewicht komt, met een BMI van 18.5, wat 55 kilo is in jouw geval. Ook als je 55 kilo weegt zul je nog steeds vrij iel zijn. Pas daarna verder gaan met trainen/oefenen etc. en dan zorgen dat je op een gezond gewicht blijft (18.5->25 BMI).

En dit is niet aankomen op de vieze manier, maar op de lekkere manier :9~
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:04:36 #42
381859 Era
Miss Purrfect
pi_115732786
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Als je zo mager bent als hem kan ook wat vet zeker geen kwaad. Gewoon eerst zorgen dat je op een gezond gewicht komt, met een BMI van 18.5, wat 55 kilo is in jouw geval. Ook als je 55 kilo weegt zul je nog steeds vrij iel zijn. Pas daarna verder gaan met trainen/oefenen etc. en dan zorgen dat je op een gezond gewicht blijft (18.5->25 BMI).

En dit is niet aankomen op de vieze manier, maar op de lekkere manier :9~
Ah, zo had ik er nooit over nagedacht. :Y

Kan je niet beter meer boterhammen/oatmeal/rijst eten i.p.v. een chocolade reep?
Ik bijt en ik krab.
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:05:27 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115732836


Succes :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_115732974
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef Era het volgende:

[..]

Ah, zo had ik er nooit over nagedacht. :Y

Kan je niet beter meer boterhammen/oatmeal/rijst eten i.p.v. een chocolade reep?
Dat kan, en zal ook beter zijn. Maar dit kost wel gewoon veel meer moeite om te maken en op te eten, en zoals TS zelf al aangeeft, heeft hij bijna nooit honger/trek. En dan lijkt me toch dat je sneller een reep chocolade/wat dan ook weg werkt.
pi_115744178
Als ik 3 hoofdmaaltijden per dag eet met amper tussendoortjes heb ik redelijk trek, maar als de tussendoortjes te groot worden heb ik niet veel trek meer en een onaangenaam gevoel.
En dan werkt dit weer ook nog eens niet mee, want heb nu minder trek dan anders.
Maar ik ga niet klagen hoor, het is nu eindelijk na een lange tijd eens mooi weer in mijn vakantie, kan me nog vakanties herinneren dat het anders deed dan regenen. :P

Dat onaangename/volle gevoel zal ik toch wel houden in het begin denk ik, zal wel minder worden als ik eraan gewend raak.
pi_115901742
Je moet niet teveel op je gewicht of BMI letten. Hoe ziet je lichaam eruit? Ben je echt dun of heb je toch wel wat vet zetten?

Je hebt mensen die bijvoorbeeld een normaal gewicht hebben (soms zelfs ondergewicht), maar toch hebben ze een buikje of een te hoog vetpercentage.
pi_115901914
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef SchoneZoon het volgende:
Je moet niet teveel op je gewicht of BMI letten. Hoe ziet je lichaam eruit? Ben je echt dun of heb je toch wel wat vet zetten?

Je hebt mensen die bijvoorbeeld een normaal gewicht hebben (soms zelfs ondergewicht), maar toch hebben ze een buikje of een te hoog vetpercentage.
Dat heet skinnyfat.
pi_115902367
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:08 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dat heet skinnyfat.
Misschien heeft hij dat. Dalijk komt hij aan, omdat hij meer eet en krijgt hij een "normaal" gewicht en BMI. Maar is z'n vetpercentage te hoog geworden.

Ik let nooit te veel op BMI of gewicht. Aan je lichaam kan je zelf wel zien of je te dun of dik bent.
pi_115902495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Misschien heeft hij dat. Dalijk komt hij aan, omdat hij meer eet en krijgt hij een "normaal" gewicht en BMI. Maar is z'n vetpercentage te hoog geworden.

Ik let nooit te veel op BMI of gewicht. Aan je lichaam kan je zelf wel zien of je te dun of dik bent.
Dat ligt meer aan hoeveel je sport. Iedereen die skinnyfat is kan gaan sporten en een ''normaal'' lichaam krijgen.
pi_115977659
Er mag wel wat vet bij hoor, je kan m'n ribben gewoon zien.
Om te beginnen zou ik al blij zijn dat ik weer aan de 52 kg kom.

Ik eet ook wat gevarieerder nu, hopelijk helpt dat ook mee.
Sommige dingen die ik eet vallen wel eens verkeerd, waardoor ik soms een hele avond een opgeblazen gevoel heb. Net als gister, toen at ik bij het avondeten van die gehaktballetjes in de currysaus (in zo'n blikje), nou .. daar heb ik een hele avond last van gehad.

Ik denk ook wel eens dat ik het prikkelbare darm syndroom heb, want mijn darmen rommelen vaak en heb wel eens kramp (vooral bij vet eten). En dat opgeblazen gevoel waar ik het over had voel ik dan net onder mijn navel.
pi_117391874
Inmiddels zit ik qua gewicht zo op de 51,5 kg, wat me best wel moeite gekost heeft, maar waar ik al heel erg blij mee ben.

Natuurlijk wil ik nog meer omhoog in gewicht, maar het gaat in kleine stapjes.
De combinatie van meer bewegen dus meer kunnen eten (eerder honger) heeft het hem gedaan.
Ik probeer nu echt mijn conditie wat op te bouwen, want die was zeer slecht .. en is nog steeds niet goed, maar gaat wel vooruit.

Zaterdag en zondag fiets ik nu al een aantal weken zo'n 11 a 12 km (40 minuten) per keer. In het begin maar 20 minuten, daarna 30 minuten en nu al 40. Stelt voor de fokkers met een goede conditie vast niet veel voor, maar ik ben er al blij mee.

Ook s'avonds als ik van mijn werk kom ga ik nu zo'n 20 minuutjes wandelen na het avondeten. Ook in het weekend ga ik s'avonds nog even wandelen.

Is dit trouwens genoeg om mijn conditie op te bouwen, of moet ik vaker gaan fietsen ?
Want door de week als ik van m'n werk kom ben ik vaak moe en ik hoop langzaam wat fitter te worden door hetgene wat ik nu doe.
pi_117392233
quote:
Een goed gewicht zit voor 80% in je voeding en 20% in de sportschool
HAHAHAHAHAH!

en je gaat iemand van 50 kilo toch geen krachttraining aanraden!? :|W
pi_117392280
Darmklachten komen waarschijnlijk van een nieuw eetpatroon; wennen.

Lopen is beter dan fietsen voor jou, fietsen is echt goed voor je conditie (vet verbranden) dat moet jij niet hebben
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:28:45 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117396167
quote:
0s.gif Op [tp://forum.fok.nl/topic/1858442/2/50#117392233]zaterdag 29 september 2012 16:31[/url] schreef Life2.0 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH!

en je gaat iemand van 50 kilo toch geen krachttraining aanraden!? :|W
Kracht training Ia voor iedereen nuttig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117396190
Niet als je lichaam geen energie heeft om spieren te kweken..
pi_117396211
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef Kevin.L het volgende:
Inmiddels zit ik qua gewicht zo op de 51,5 kg, wat me best wel moeite gekost heeft, maar waar ik al heel erg blij mee ben.

Natuurlijk wil ik nog meer omhoog in gewicht, maar het gaat in kleine stapjes.
De combinatie van meer bewegen dus meer kunnen eten (eerder honger) heeft het hem gedaan.
Ik probeer nu echt mijn conditie wat op te bouwen, want die was zeer slecht .. en is nog steeds niet goed, maar gaat wel vooruit.

Zaterdag en zondag fiets ik nu al een aantal weken zo'n 11 a 12 km (40 minuten) per keer. In het begin maar 20 minuten, daarna 30 minuten en nu al 40. Stelt voor de fokkers met een goede conditie vast niet veel voor, maar ik ben er al blij mee.

Ook s'avonds als ik van mijn werk kom ga ik nu zo'n 20 minuutjes wandelen na het avondeten. Ook in het weekend ga ik s'avonds nog even wandelen.

Is dit trouwens genoeg om mijn conditie op te bouwen, of moet ik vaker gaan fietsen ?
Want door de week als ik van m'n werk kom ben ik vaak moe en ik hoop langzaam wat fitter te worden door hetgene wat ik nu doe.
Je wilt aankomen en je gaat veel cardio doen?
Zo maak je het dus alleen maar moeilijker.
Als je honger hebt ben je te laat met eten.
pi_117396239
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Life2.0 het volgende:
Niet als je lichaam geen energie heeft om spieren te kweken..
De bedoeling is dat je lichaam energie haalt uit voedsel... niet je lichaam.
Dus gewicht speelt hier geen rol in.
pi_117396315
Je lichaam is altijd de bron van energie, niet je maag, na het sporten komt dat pas weer aan bod..
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:47:52 #59
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_117396891
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH!

en je gaat iemand van 50 kilo toch geen krachttraining aanraden!? :|W
Hij moet eerst 10kg vet aankomen voordat ie kan beginnen? Zeg gewoon niks als je er geen reet van begrijpt.
Bedankt Hans.
pi_117396964
quote:
18s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Life2.0 het volgende:
Je lichaam is altijd de bron van energie, niet je maag, na het sporten komt dat pas weer aan bod..
Alsof hij te weinig energie heeft om 1x te sporten.
pi_117398277
Beweging is opzich wel goed maar als je wilt aakomen zou ik het niet gaan overdrijven.
Je moet aan krachttraining gaan doen! Krijg daar altijd zelf honger van. Als ik na het avondeten ga trainen heb ik daarna altijd weer honger. Neem een paar uur voor het traienen en na het trainen een weightcainer shake en je zal zien dat de kilos erbij komen. Kan niet anders.

Gewoon gaan mensen in de sporstschool zijn over het algemeen erg behulpzaam en zijn ook klein begonnen.
pi_117403740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:47 schreef bascross het volgende:

[..]

Hij moet eerst 10kg vet aankomen voordat ie kan beginnen? Zeg gewoon niks als je er geen reet van begrijpt.
Nee je meot gaan trainen zonder energie :{

LEKKUR POMPEUH JONGEUH
pi_117405038
Zware krachttraining -> veel eten -> droomfysiek.

Bedank me later maar.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_117408587
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee je meot gaan trainen zonder energie :{

LEKKUR POMPEUH JONGEUH
Hoe wil je het anders doen? :')
pi_117409747
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:13 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoe wil je het anders doen? :')
Ondergewicht kwijtraken, gezond zijn en DAN pas gaan sporten, wtf anders? :{
pi_117417844
Probeer niet te overdrijven in sporten en eten. Bouw het rustig op. Begin inderdaad met regelmatig wandelen of fietsen, gewoon bewegen dus. Beweging is wat ieder mens dagelijks nodig heeft. Later kun je erbij gaan sporten, 1x in de week krachttraining en 1x conditioneel. Probeer ook dagelijks een keer buiten adem te raken, gewoon een paar keer de trap op en af.

Qua voeding ook rustig op te bouwen. Dagelijks groenten, 2x fruit en een handje ongezouten noten. Regelmatig vis. Probeer na het sporten wat extra eiwitten te eten (vis/kipfilet/kwark) voor spieropbouw. Vermijd veel alcohol. Bijhouden wat je eet en probeer wekelijks iets meer. Je lichaam moet wennen aan bewegen en eten.

Voldoende slaap en regelmaat daarin is ook belangrijk!

Zelfs al zou je weining aankomen is beweging en goede voeding erg belangrijk voor je gezondheid, ookal heeft het weinig zichtbaar resultaat!

[ Bericht 3% gewijzigd door announcement op 30-09-2012 11:34:58 ]
  zondag 30 september 2012 @ 11:49:24 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117418391
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ondergewicht kwijtraken, gezond zijn en DAN pas gaan sporten, wtf anders? :{
Wat een onzin :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 30 september 2012 @ 14:53:57 #68
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_117423543
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee je meot gaan trainen zonder energie :{

LEKKUR POMPEUH JONGEUH
Klopt, want door eerst 10kg vet aan te komen zonder training heb je ineens veel meer energie.

:')
Bedankt Hans.
  zondag 30 september 2012 @ 16:40:48 #69
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117427125
ja vet ja, vet is makkelijke energie, houd dan gewoon je bek :')
pi_117427158
Ja, nu is het wel klaar hoor.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 30 september 2012 @ 17:11:03 #71
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_117428321
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
ja vet ja, vet is makkelijke energie, houd dan gewoon je bek :')
Dus TS komt geen vet aan als hij ineens meer gaat eten en niet gaat trainen? Weer wat geleerd. :')

Mijn ervaring is overigens wel iets anders. Ik ben van 54kg bij 1.92m(ja echt) naar 110kg bij 1.97m gegaan met goed eten EN krachttraining.
Bedankt Hans.
pi_117459884
Misschien kun je vaker tussendoortjes eten, bijvoorbeeld brood met vet & suikerig beleg, daar kom je snel van aan (Speculoos, chocoladepasta...)
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:47:04 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117462547
Nee geen suikers. Heeft je lichaam geen fuck aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117625848
Je voeding aanvullen met Nutridrink.
Meer info: http://www.nutriciamedisc(...)k/nutridrink-compact
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:19:11 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117626794
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef Yoewie het volgende:
Je voeding aanvullen met Nutridrink.
Meer info: http://www.nutriciamedisc(...)k/nutridrink-compact
Eerst zorgen dat je je reguliere voeding op orde hebt. Stapje bij beetje meer gaan eten, je lichaam went er vanzelf aan. En een korte periode kun je best 2 liter volle melk per dag drinken voor makkelijke kcals, mits niet lactose intolerant.

Als je met 10 boterhammen pindakaas/kipfilet/rosbief, 2 liter melk, avondeten, een bak kwark en wat noten nog niet aankomt kun je misschien eens aan supplementen gaan denken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149895807
.. inmiddels meer dan 2 jaar verder ...

Nog steeds niks ondernomen wat sporten/krachttraining betreft.
Ik weeg nu 53 kilo.

Dit jaar ben ik écht van plan om krachttraining te gaan proberen, gecombineerd met wat cardio.
Ik zal mijn gewicht wel in de gaten houden, als het bergafwaarts gaat stop ik er gelijk mee, maar dan doe ik iets niet goed volgens mij.
pi_149904736
Je zou maaltijdvervangers als tussendoortje aan je dieet toe kunnen voegen. Kun je bij de apotheek krijgen maar je kunt ook gewoon de shakes, repen van bv modifast, weight care en dat soort dingen gebruiken.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149914254
Hoeveel kcal eet je de laatste twee jaar en wat is je onderhoud? Je moet jezelf pushen met eten, in het begin zit je de hele dag stampvol soms tegen het misselijke aan maar je raakt er gewend aan.
HAR!!! HAR!!11!!!1
  zondag 22 februari 2015 @ 12:18:28 #79
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_149914319
Chocomelk + pindakaas ftw.
pi_149927159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:35 schreef Kevin.L het volgende:
.. inmiddels meer dan 2 jaar verder ...

Nog steeds niks ondernomen wat sporten/krachttraining betreft.
Ik weeg nu 53 kilo.

Dit jaar ben ik écht van plan om krachttraining te gaan proberen, gecombineerd met wat cardio.
Ik zal mijn gewicht wel in de gaten houden, als het bergafwaarts gaat stop ik er gelijk mee, maar dan doe ik iets niet goed volgens mij.
Je moet gewoon in kaart brengen wat je dagelijks aan energie binnenkrijgt en dat vermeerderen tot het punt dat je begint aan te komen. Elke ochtend even wegen en hieruit een gemiddelde destilleren, als je niet aankomt = meer calorieën innemen.
Overigens zul je steeds meer moeten gaan eten, meer lichaamsmassa vergt immers meer energie. Besef daarnaast dat cardiotraining veel energie vergt, dit zul je dus moeten compenseren met nog meer voeding.
pi_149929190
Thank you skeleton!
pi_149929866
Waarom wil je aankomen?
Je bent 1.72 en weegt 53 kilo. Je bent wellicht dun maar ook weer niet zodanig dun om er zorgen over te maken.
pi_149930003
Wat bij mij werkt is zwaar krachttrainen met zoveel mogelijk compound oefeningen.

Eet daarbij genoeg, maar wel goed/gezond eten.
Wat ik op een dag eet als ik in een aankomperiode zit:
ontbijt, 3 volkoren boterhammen met pindakaas en 50 gram kip. ik gebruik beetje roomboter.
tussendoor: banaan
Lunch: 4 bth kaas, kip
tussendoor banaan of appel
diner 250-300 gram mager vlees, zoals kip, witvis of 200 gram mager rundergehakt, met veel groenten, zo'n 400 gram en volkoren pasta of zilvervliesrijst, 100 gram ongeveer.
Dan krachttraining.
Na training omelet van 2 eieren met daarbij nog zo'n 50-100 gram kip. Als ik geen zin in kip heb eet ik tonijn met wat tomaatjes.
Voor het slapen nog 500 gram magere kwark. Mag ook volle zijn als je sneller aan wilt komen.
Als ik dat eet kom ik sowieso langzaam aan.
En je wordt snel veel sterker, zeker als je goed eet en veel traint.
pi_149931731
Avocado's in/bij je gerechten of in je smoothies doen (die dingen zijn heerlijk). Snacken met dadels etc. Maw, gezonde producten eten waar veel calorieen inzitten en die niet al te snel vullen. :)

Blijf iig gezond eten, je wil niet dat je straks aan de hartmedicatie zit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_149933078
Hoeveel kcal ik op een dag binnen krijg heb ik nog niet uitgezocht.
Ik ga eerst maar eens krachttraining proberen, en hopelijk ga ik dan automatisch meer eten + aankomen.
pi_149933827
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:35 schreef Kevin.L het volgende:
.. inmiddels meer dan 2 jaar verder ...

Nog steeds niks ondernomen wat sporten/krachttraining betreft.
Ik weeg nu 53 kilo.

Dit jaar ben ik écht van plan om krachttraining te gaan proberen, gecombineerd met wat cardio.
Ik zal mijn gewicht wel in de gaten houden, als het bergafwaarts gaat stop ik er gelijk mee, maar dan doe ik iets niet goed volgens mij.
Krachttraining en eten (en ook rust pakken uiteraard). Zo simpel is het. Zag een overzicht wat je at en dat is echt bizar weinig. Lees je goed in hoe je moet trainen en ga je calorieën tellen want je eet echt veel te weinig. Ik woog jaren geleden ook weinig en ben toen met veel trainen en eten van 55kg naar 80kg gegaan met bijna geen vet. Ga gewoon starting strength doen en 4-5k aan kcals naar binnen werken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_149948336
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Kevin.L het volgende:
Hoeveel kcal ik op een dag binnen krijg heb ik nog niet uitgezocht.
Ik ga eerst maar eens krachttraining proberen, en hopelijk ga ik dan automatisch meer eten + aankomen.
Dat is het paard achter de wagen spannen....

Download de myfitnesspall app en houd daarmee bij hoeveel je eet. Die app berekent dan automatisch hoeveel calorieen je dagelijks binnen krijgt.
pi_149948766
Met krachttraining bedoel ik overigens niet een beetje db en bb curls, maar een work out met als basis de grote oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, military press, pull ups, etc. Veel eten en niet trainen werkt overigens niet, tenzij je alleen een dikke pens wilt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 23 februari 2015 @ 11:37:41 #89
379903 Landyacht
Guzzling the gas.
pi_149949636
Tot m'n dertigste woog ik 65 kg bij 1,94 m. Daarna is dat geleidelijk gestegen tot een stabiele 95 kg op mijn 35ste. Niets extra's voor gedaan. 10-12 sneetjes volkorenbrood, halve liter volle melk, twee stuks fruit, twee borden aardappels/groente of pasta, tussendoor een zoete of hartige snack (of twee), thee, water en sap. That's it. Voor de beweging; neem een hond en fiets naar je werk. Sportscholen zijn zo overrated.
  maandag 23 februari 2015 @ 18:26:24 #90
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_149961167
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Landyacht het volgende:
Tot m'n dertigste woog ik 65 kg bij 1,94 m. Daarna is dat geleidelijk gestegen tot een stabiele 95 kg op mijn 35ste. Niets extra's voor gedaan. 10-12 sneetjes volkorenbrood, halve liter volle melk, twee stuks fruit, twee borden aardappels/groente of pasta, tussendoor een zoete of hartige snack (of twee), thee, water en sap. That's it. Voor de beweging; neem een hond en fiets naar je werk. Sportscholen zijn zo overrated.
Goedzo, je bent 30 kilo vet aangekomen.
pi_149963609
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Kevin.L het volgende:
Hoeveel kcal ik op een dag binnen krijg heb ik nog niet uitgezocht.
Ik ga eerst maar eens krachttraining proberen, en hopelijk ga ik dan automatisch meer eten + aankomen.
Gast, je hebt dus niks gedaan in die 2 jaar?
HAR!!! HAR!!11!!!1
  maandag 23 februari 2015 @ 19:53:34 #92
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_149964687
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:29 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Gast, je hebt dus niks gedaan in die 2 jaar?
Dit dus, je vind het blijkbaar niet belangrijk genoeg.
pi_149965883
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Goedzo, je bent 30 kilo vet aangekomen.
:D

Wat TS betreft, je vraagt eerst advies, vervolgens krijg je goed advies en dan 2 (!) JAAR later ben je 1 kilotje aangekomen. In dit geval moet je je afvragen of je het wel echt wil en zo ja, misschien toch maar eens een diëtist o.i.d. inschakelen. Jammer want het is onzettend eenvoudig. Onderhoud berekenen -> kcal inname bijhouden met Myfitnesspall of iets soortgelijks -> +/-500 kcal boven je onderhoud gaan zitten -> (krachttraining) Even tussen haakjes want het is in het begin met jouw gewicht nog niet 100% noodzakelijk al is het wel beter om er gelijk mee te beginnen.
pi_149966051
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:20 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

:D

Wat TS betreft, je vraagt eerst advies, vervolgens krijg je goed advies en dan 2 (!) JAAR later ben je 1 kilotje aangekomen. In dit geval moet je je afvragen of je het wel echt wil en zo ja, misschien toch maar eens een diëtist o.i.d. inschakelen. Jammer want het is onzettend eenvoudig. Onderhoud berekenen -> kcal inname bijhouden met Myfitnesspall of iets soortgelijks -> +/-500 kcal boven je onderhoud gaan zitten -> (krachttraining) Even tussen haakjes want het is in het begin met jouw gewicht nog niet 100% noodzakelijk al is het wel beter om er gelijk mee te beginnen.
Hij moet juist gaan krachttrainen. Anders komt ie vet aan ipv spieren.
pi_149966159
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hij moet juist gaan krachttrainen. Anders komt ie vet aan ipv spieren.
Tuurlijk, maar bij zo'n scharminkel van 49 kilo valt de eerste 5 kilo aan vet niet eens op waarschijnlijk. Het beste is inderdaad om gelijk te beginnen met krachttraining maar als alleen meer eten in twee jaar tijd al een moeilijke opgave is gebleken vraag ik me af hoe snel TS z'n eerste squat of bent over row gaat doen.
pi_149970973
Andere reacties niet gelezen. Je zit snel vol omdat je maag gewend is aan weinig eten, derhalve is je maag klein. Ikzelf woog 6 weken geleden 63 en nu 70. Ik kom snel aan, maar val ook snel af. Wat bij hielp was krachttraining want dan krijg je meer honger en eet je meer met als gevolg gewichtstoename!
pi_150062454
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Kevin.L het volgende:
Hoeveel kcal ik op een dag binnen krijg heb ik nog niet uitgezocht.
Ik ga eerst maar eens krachttraining proberen, en hopelijk ga ik dan automatisch meer eten + aankomen.
Waarom ben je nog te beroerd om een paar dagen bij te houden wat je eet en weegt? Als dat al te veel moeite is vraag ik me af je het wel echt zo graag wilt veranderen.
pi_150064582
Ben je in die jaren al bij een dokter geweest, want het kan heel goed dat er een medische reden is voor de slechte eetlust? Zelf moet ik ook altijd mijn best doen op gewicht te komen en ik weet hoe moeilijk dat is, ondanks al die mensen die dat hier ontkennen. Jouw maag kan inderdaad heel goed kleiner zijn geworden door weinig eten en dan kost het veel tijd om dat te veranderen. Veel sporten is dan ook zeker niet altijd verstandig als je heel weinig eet en mogelijk zelfs nutteloos, bij ondervoeding zal dat weer ten koste gaan van spierweefsel. Je zult een balans moeten vinden, eten met veel calorieën maar wel zorgen dat de spijsvertering goed gaat/blijft werken en daarnaast rustig opbouwen met sporten.
pi_150082341
Tja, gebaseerd op dat lijstje van 2 jaar geleden kom je dagelijks amper aan de 2000 kcal.
Het lijkt wel veel omdat je elke boterham onder elkaar zet, maar goed beschouwd eet je dus een bordje avondeten, 6 boterhammen, 2x fruit en met geluk nog een sapje en 3 nootjes tussendoor.
Geen wonder dat je niet aankomt als gozer van in de twintig. En dan wil je ook nog gaan sporten voordat je überhaupt weet hoe weinig je binnen krijgt?
.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 februari 2015 @ 21:11:18 #100
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150086361
Krachtsport en bijbehorend dieet en je komt er. Ben vroeger met 2500-3000 kcal per dag bijna 10 kg aangekomen in een half jaar.

Ben laatste maanden weer veel afgevallen. Altijd al mager geweest dus moet er echt op letten. Wil nu weer gaan trainen en fatsoenlijk eten maar lastig in dat ritme te komen ;(

Luister iig naar het standaard lifvolk dat twee stuks fruit en extra boterham roept. Voor serieuze feedback kun je beter in bodybuilding topic terecht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 februari 2015 @ 21:12:49 #101
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150086447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:21 schreef Paxcon het volgende:
TVP, ik wil ook wel wat aankomen.
Is het gelukt?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150093135
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is het gelukt?
Jezus

Maar ben nog steeds ecto, dus waarschijnlijk niet
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 februari 2015 @ 22:50:11 #103
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150093358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jezus

Maar ben nog steeds ecto, dus waarschijnlijk niet
Jammer, hoe was poolen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150093762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jammer, hoe was poolen?
Tegen Etsu twee van de twee gewonnen, tegen johannes 1-1.

Prima avondje dus
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 februari 2015 @ 22:57:25 #105
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150093849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Tegen Etsu twee van de twee gewonnen, tegen johannes 1-1.

Prima avondje dus
Gelukkig, Etsu zei vreemde dingen van te voren
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150094808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gelukkig, Etsu zei vreemde dingen van te voren
:')
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 februari 2015 @ 02:02:50 #107
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150099579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

:')
Hoe gaat het afvallen bij jou
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')