Je moet gewoon in kaart brengen wat je dagelijks aan energie binnenkrijgt en dat vermeerderen tot het punt dat je begint aan te komen. Elke ochtend even wegen en hieruit een gemiddelde destilleren, als je niet aankomt = meer calorieën innemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:35 schreef Kevin.L het volgende:
.. inmiddels meer dan 2 jaar verder ...
Nog steeds niks ondernomen wat sporten/krachttraining betreft.
Ik weeg nu 53 kilo.
Dit jaar ben ik écht van plan om krachttraining te gaan proberen, gecombineerd met wat cardio.
Ik zal mijn gewicht wel in de gaten houden, als het bergafwaarts gaat stop ik er gelijk mee, maar dan doe ik iets niet goed volgens mij.
Krachttraining en eten (en ook rust pakken uiteraard). Zo simpel is het. Zag een overzicht wat je at en dat is echt bizar weinig. Lees je goed in hoe je moet trainen en ga je calorieën tellen want je eet echt veel te weinig. Ik woog jaren geleden ook weinig en ben toen met veel trainen en eten van 55kg naar 80kg gegaan met bijna geen vet. Ga gewoon starting strength doen en 4-5k aan kcals naar binnen werken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:35 schreef Kevin.L het volgende:
.. inmiddels meer dan 2 jaar verder ...
Nog steeds niks ondernomen wat sporten/krachttraining betreft.
Ik weeg nu 53 kilo.
Dit jaar ben ik écht van plan om krachttraining te gaan proberen, gecombineerd met wat cardio.
Ik zal mijn gewicht wel in de gaten houden, als het bergafwaarts gaat stop ik er gelijk mee, maar dan doe ik iets niet goed volgens mij.
Dat is het paard achter de wagen spannen....quote:Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Kevin.L het volgende:
Hoeveel kcal ik op een dag binnen krijg heb ik nog niet uitgezocht.
Ik ga eerst maar eens krachttraining proberen, en hopelijk ga ik dan automatisch meer eten + aankomen.
Goedzo, je bent 30 kilo vet aangekomen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Landyacht het volgende:
Tot m'n dertigste woog ik 65 kg bij 1,94 m. Daarna is dat geleidelijk gestegen tot een stabiele 95 kg op mijn 35ste. Niets extra's voor gedaan. 10-12 sneetjes volkorenbrood, halve liter volle melk, twee stuks fruit, twee borden aardappels/groente of pasta, tussendoor een zoete of hartige snack (of twee), thee, water en sap. That's it. Voor de beweging; neem een hond en fiets naar je werk. Sportscholen zijn zo overrated.
Gast, je hebt dus niks gedaan in die 2 jaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Kevin.L het volgende:
Ik ga eerst maar eens krachttraining proberen, en hopelijk ga ik dan automatisch meer eten + aankomen.
Dit dus, je vind het blijkbaar niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:29 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Gast, je hebt dus niks gedaan in die 2 jaar?
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Goedzo, je bent 30 kilo vet aangekomen.
Hij moet juist gaan krachttrainen. Anders komt ie vet aan ipv spieren.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:20 schreef SpamNinja het volgende:
[..]![]()
Wat TS betreft, je vraagt eerst advies, vervolgens krijg je goed advies en dan 2 (!) JAAR later ben je 1 kilotje aangekomen. In dit geval moet je je afvragen of je het wel echt wil en zo ja, misschien toch maar eens een diëtist o.i.d. inschakelen. Jammer want het is onzettend eenvoudig. Onderhoud berekenen -> kcal inname bijhouden met Myfitnesspall of iets soortgelijks -> +/-500 kcal boven je onderhoud gaan zitten -> (krachttraining) Even tussen haakjes want het is in het begin met jouw gewicht nog niet 100% noodzakelijk al is het wel beter om er gelijk mee te beginnen.
Tuurlijk, maar bij zo'n scharminkel van 49 kilo valt de eerste 5 kilo aan vet niet eens op waarschijnlijk. Het beste is inderdaad om gelijk te beginnen met krachttraining maar als alleen meer eten in twee jaar tijd al een moeilijke opgave is gebleken vraag ik me af hoe snel TS z'n eerste squat of bent over row gaat doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hij moet juist gaan krachttrainen. Anders komt ie vet aan ipv spieren.
Waarom ben je nog te beroerd om een paar dagen bij te houden wat je eet en weegt? Als dat al te veel moeite is vraag ik me af je het wel echt zo graag wilt veranderen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Kevin.L het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |