SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik houd van kinderen, vind ze geweldig door de onschuld en fantasie die ze nog hebben, maar deze 4 zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ze waren hier al om half 11 tot half 8ik ben dood
Pffff lig voor pampus op de bank.
Ze hebben van hun ouders nooit normen en waarden meegekregen. Wat ik in principe doe is hun normen en waarden bij brengen ipv oppassen. Dat vind ik juist vermoeiend, het echte oppas werk vind ik helemaal niet slopend![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik houd van kinderen, vind ze geweldig door de onschuld en fantasie die ze nog hebben, maar deze 4 zijn uitzonderingen.
Ze hebben van hun ouders nooit normen en waarden meegekregen. Wat ik in principe doe is hun normen en waarden bij brengen ipv oppassen. Dat vind ik juist vermoeiend, het echte oppas werk vind ik helemaal niet slopend
Ik zei tegen Rob toen hij binnen kwam: 1!! Hij: ??? Ik: ik wil er maar 1! Hij: oooowwwwwwhihi.
Maar zulke ouders zijn irritant, met nichtje en neefje valt het wel mee de laatste tijd.... Gelukkig.
Enige waar ze moeilijk in zijn, is gezond eten. En een moeder die zegt: hij lust geen kaas, ze lusten een spinazie hoor.
En wat eet hij tussen de middag? Boterham met kaas en bij het avondeten een prak spinazie
Geweldig is dat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 21:21:33 ]![]()
Gaat Charmed aan kindertjes beginnen?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
De ouders zelf zijn toffe mensen maar het opvoeden gaat ze niet echt goed af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei tegen Rob toen hij binnen kwam: 1!! Hij: ??? Ik: ik wil er maar 1! Hij: oooowwwwwwhihi.
Maar zulke ouders zijn irritant, met nichtje en neefje valt het wel mee de laatste tijd.... Gelukkig.Ik herken dat van een ander nichtje van me, is idd geweldigquote:Enige waar ze moeilijk in zijn, is gezond eten. En een moeder die zegt: hij lust geen kaas, ze lusten een spinazie hoor.
En wat eet hij tussen de middag? Boterham met kaas en bij het avondeten een prak spinazie
Geweldig is dat![]()
![]()
We zijn al 3 jaar bezig, waarvan het laatste half jaar niet ivm vakantiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Melting het volgende:
Gaat Charmed aan kindertjes beginnen?
Na de vakantie nieuw ziekenhuisnog 4 iui pogingen over. Als het dan nog niet lukt, dan stoppen we ermee. En dan gaan we gewoon genieten van mijn nichtje en neefje
![]()
![]()
Ja hey, laat haar met verzoekjes komen dan!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef LompeHork het volgende:
Die Apokalyptischen Reiter
Mijn vrouw irriteert zich nu trouwens, ze houdt niet van DuitsDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hopelijk lukt het c_a! Veel succes alvast.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Krijg je een sloot punk, wacht, ik stuur je wel wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hey, laat haar met verzoekjes komen dan!![]()
Suc6quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn al 3 jaar bezig, waarvan het laatste half jaar niet ivm vakantie
Na de vakantie nieuw ziekenhuisnog 4 iui pogingen over. Als het dan nog niet lukt, dan stoppen we ermee. En dan gaan we gewoon genieten van mijn nichtje en neefje
![]()
Ik hoop dat het lukt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn al 3 jaar bezig, waarvan het laatste half jaar niet ivm vakantie
Ain't it funny how it is
En dan het gezicht van mij. Schoonzusje als ik zeg, nou ze hebben gewoon spinazie gegeten en kaasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
De ouders zelf zijn toffe mensen maar het opvoeden gaat ze niet echt goed af.
[..]
Ik herken dat van een ander nichtje van me, is idd geweldig
Ze eten bij mij eigenlijk alleswant ze zouden ook geen vissticks lusten. Maar zelfs dat eten ze bij mij
![]()
![]()
Ik vind alles van Angel Witch prima trouwens, maar vooral het gelijknamige album is zeker een aanrader (kwam dat nummer ook vandaan)
![]()
Whehe, zo was ik vroeger met bruin brood.. Thuis wilde ik het niet, en bij m'n tante vrat ik t op zonder te mokken..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan het gezicht van mij. Schoonzusje als ik zeg, nou ze hebben gewoon spinazie gegeten en kaas
Ze eten bij mij eigenlijk alleswant ze zouden ook geen vissticks lusten. Maar zelfs dat eten ze bij mij
Dus schoonzus kan gewoon niet koken en ze kopen de verkeerde kaas!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan het gezicht van mij. Schoonzusje als ik zeg, nou ze hebben gewoon spinazie gegeten en kaas
Ain't it funny how it is
Ja wij ook wel hoor. Maar vertrouwen hebben we niet zoquote:Thxquote:Ach ja we hebben de hoop al een beetje opgegeven. Dan kan het alleen maar meevallen als het wel luktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk lukt het c_a! Veel succes alvast.![]()
![]()
Eerste heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus schoonzus kan gewoon niet koken en ze kopen de verkeerde kaas!
En de kaas, gewoon 30+ ipv normale kaas. Smaakt toch net iets pittiger![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, zo was ik vroeger met bruin brood.. Thuis wilde ik het niet, en bij m'n tante vrat ik t op zonder te mokken..![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook geweldig om dat te zien, maar dat komt denk ik omdat ik een houding heb van: Je eet wat er voorgeschoteld word of je eet het niet.
![]()
Dat is misschien de reden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerste heb je gelijk in
En de kaas, gewoon 30+ ipv normale kaas. Smaakt toch net iets pittiger
30+ milde of 30+ pittige scheelt ook nog.
Vind ze beide goed te eten.Ain't it funny how it is
Ja heb ik ook hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]ook geweldig om dat te zien, maar dat komt denk ik omdat ik een houding heb van: Je eet wat er voorgeschoteld word of je eet het niet.
En tja na een middagje spelen hebben ze toch best wel honger![]()
![]()
Vreselijk, van die ouders die voor elk kind een andere maaltijd makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]ook geweldig om dat te zien, maar dat komt denk ik omdat ik een houding heb van: Je eet wat er voorgeschoteld word of je eet het niet.
. Als ik ooit kinderen heb dan doe ik dat niet hoor. Ik wil best ergens rekening mee houden, maar uiteindelijk heb je maar te eten wat op tafel staat.
Ik ben heel blij dat ik ben opgegroeid met allerlei verschillende smaken, ik lust nu bijna alles (vandaar m'n formaat).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik hoop voor je dat het lukt, ik zie jou al los gaan met je kind tijdens het stappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij ook wel hoor. Maar vertrouwen hebben we niet zo
[..]
Thx
[..]
Ach ja we hebben de hoop al een beetje opgegeven. Dan kan het alleen maar meevallen als het wel lukt![]()
![]()
Oh, is dat het.. Nu weet ik waarom ik zo klein gebleven benquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk, van die ouders die voor elk kind een andere maaltijd maken. Als ik ooit kinderen heb dan doe ik dat niet hoor. Ik wil best ergens rekening mee houden, maar uiteindelijk heb je maar te eten wat op tafel staat.
Ik ben heel blij dat ik ben opgegroeid met allerlei verschillende smaken, ik lust nu bijna alles (vandaar m'n formaat).
Ja ik lust de normale kaas al niet meer bijnaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is misschien de reden.
30+ milde of 30+ pittige scheelt ook nog.
Vind ze beide goed te eten.ben zo gewend aan de gezondere variant
![]()
Bizar is dat eigenlijk![]()
![]()
Echtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A met eigen kids.. raar idee.. Maar succes!
Ennuh.... Kids??? Kids?? Gewoon 1 hoor![]()
![]()
Gewoon voor de beeldspraak schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ennuh.... Kids??? Kids?? Gewoon 1 hoor
MsMessy nog verzoekjes? Of heeft mams de laptop inmiddels weer teruggeclaimed?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zei net tegen mijn neefje; van spinazie wordt je groot en sterkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, is dat het.. Nu weet ik waarom ik zo klein gebleven ben
Zijn ogen werden groter en zei: echt waar??? Ik: ja echt waar! Zeker als je heel je bordje leeg eet![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lukt, ik zie jou al los gaan met je kind tijdens het stappen![]()
![]()
Werkt wel hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn neefje; van spinazie wordt je groot en sterk
Zijn ogen werden groter en zei: echt waar??? Ik: ja echt waar! Zeker als je heel je bordje leeg eet
Ain't it funny how it is
Pffff zit te wachten tot de wasmachine klaar is. Irritant dat het zolang duurt
Moet nog wat mee in de koffer![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn ogen werden groter en zei: echt waar??? Ik: ja echt waar! Zeker als je heel je bordje leeg eetDat zei m'n moeder vroeger ook altijd!
Hoewel ik Popeye altijd keek, dus ik wist dat al![]()
![]()
Spinazie at ik dan weer wel, net als Spruitjes en Witlof..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn ogen werden groter en zei: echt waar??? Ik: ja echt waar! Zeker als je heel je bordje leeg eetEigenlijk de meeste groenten wel
Je kittige speelpakje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff zit te wachten tot de wasmachine klaar is. Irritant dat het zolang duurt
Moet nog wat mee in de koffer
Ja echt welquote:
Geweldig! Gewoon heel zijn bordje leeg hè! En mama maar zeggen, spinazie niet maken hoor, dat lust hij niet
Maar ja hij wilt groot en sterk worden net als Messi![]()
![]()
Hoe weet jij dat zij die heeft?quote:
Ain't it funny how it is
Messi? Dat kleine mannetje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt wel
Geweldig! Gewoon heel zijn bordje leeg hè! En mama maar zeggen, spinazie niet maken hoor, dat lust hij niet
Maar ja hij wilt groot en sterk worden net als Messi
Ain't it funny how it is
Mijn broertje kreeg altijd een heel ander maaltijd dan mijn vader en ik, maar dat was omdat hij vanaf een jaar of 5 samen met mijn moeder in de keuken zijn eigen avondeten klaar maakte.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk, van die ouders die voor elk kind een andere maaltijd maken. Als ik ooit kinderen heb dan doe ik dat niet hoor. Ik wil best ergens rekening mee houden, maar uiteindelijk heb je maar te eten wat op tafel staat.
![]()
Die heeft elke vrouw, net als die speeltjes waarvan ze zeggen dat ze ze niet hebben..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij die heeft?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Witlofquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie at ik dan weer wel, net als Spruitjes en Witlof..Eigenlijk de meeste groenten wel
Dat kotste ik letterlijk weer uit op mijn bordje![]()
![]()
Ik had het eerst over popey, maar dat kent hij nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]Dat zei m'n moeder vroeger ook altijd!
Hoewel ik Popeye altijd keek, dus ik wist dat al
Dus toen zei ik maar Messi![]()
![]()
Arme ventje als ie wat ouder isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Hij ziet dat verschil niet hoor tussen klein en groot op tv![]()
![]()
Whehehe, dat word ook nergens meer uitgezonden volgens mij. In ieder geval mooi dat Messi dan een bron van inspiratie isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het eerst over popey, maar dat kent hij niet
Dus toen zei ik maar Messi![]()
![]()
Popeye niet kennenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het eerst over popey, maar dat kent hij niet
Dus toen zei ik maar Messi
Dan is hij Messi al weer vergeten johquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Arme ventje als ie wat ouder is![]()
![]()
Commerciele televisie zenders vandaag de dag weten niet wat kwaliteit isquote:Kinderen worden dom gehouden met SpongeBob Squarpants enzo
![]()
![]()
hij is bijna 3quote:Messi, xavi, fabregas en clasie is wat hij schreeuwtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, dat word ook nergens meer uitgezonden volgens mij. In ieder geval mooi dat Messi dan een bron van inspiratie is![]()
![]()
Kowaks natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
N.a.v. de TT, zeggen jullie [koowks] of [kowaks]?
Ain't it funny how it is
Je snapt dat elke generatie zoiets zegt over de nieuwe generatie hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Commerciele televisie zenders vandaag de dag weten niet wat kwaliteit isKinderen worden dom gehouden met SpongeBob Squarpants enzo
?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kowaksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
N.a.v. de TT, zeggen jullie [koowks] of [kowaks]?![]()
![]()
Dat weet je niet. Hij kan wat je vandaag zei, over tien jaar ofzo tegen je gebruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is hij Messi al weer vergeten joh![]()
![]()
Des te erger!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is bijna 3
[..]
Messi, xavi, fabregas en clasie is wat hij schreeuwtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh jee, geen Nederlands voetbal voor hem dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is bijna 3
[..]
Messi, xavi, fabregas en clasie is wat hij schreeuwt![]()
![]()
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Hij kan wat je vandaag zei, over tien jaar ofzo tegen je gebruikenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Truequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt dat elke generatie zoiets zegt over de nieuwe generatie he?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"
Ain't it funny how it is
Halve Spanjaard hèquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh jee, geen Nederlands voetbal voor hem dus![]()
![]()
Whehehehehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"![]()
![]()
Je hebt toch nog wel ergens videobanden met afleveringen van Popeye? Anders voor een paar euro zoeken naar dvd's bij Saturnquote:
Dat joch weet niet eens wat videobanden zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel ergens videobanden met afleveringen van Popeye? Anders voor een paar euro zoeken naar dvd's bij Saturn!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar ik ga slapen!
Jullie zien me wel weer verschijnen rond 6 september!
Ik ga genieten van een hittegolf op Tenerife! Adios amigos![]()
![]()
Als een neefje of nichtje dit zegt tegen mij of een ander kan die van mij een straf krijgen en een preek waarom je zo niet mag praten tegen een ouder persoon. Scheld je met kanker dan krijg je eerst een corrigerende tik van mij en dan een preek, sad but truequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"![]()
![]()
![]()
Om 22.00 uur duik ik mijn bed toch maar eens in.
Ain't it funny how it is
Plons ze!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef Melting het volgende:
Om 22.00 uur duik ik mijn bed toch maar eens in.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Rijdt voorzichtig!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen!
Ik ga genieten van een hittegolf op Tenerife! Adios amigos
Ain't it funny how it is
Have funquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen!
Ik ga genieten van een hittegolf op Tenerife! Adios amigos![]()
![]()
Geen brandjes stichten enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen!
Ik ga genieten van een hittegolf op Tenerife! Adios amigos
Maar over 10 jaar zijn de morele waarden zo verschoven dat dit beleefd is en dat men elkaar op straat een "Goede kankerdag!" toewenstquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als een neefje of nichtje dit zegt tegen mij of een ander kan die van mij een straf krijgen en een preek waarom je zo niet mag praten tegen een ouder persoon. Scheld je met kanker dan krijg je eerst een corrigerende tik van mij en dan een preek, sad but true![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als het zo ver is dan zeg ik:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar over 10 jaar zijn de morele waarden zo verschoven dat dit beleefd is en dat men elkaar op straat een "Goede kankerdag!" toewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even je hoed erbij lichten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar over 10 jaar zijn de morele waarden zo verschoven dat dit beleefd is en dat men elkaar op straat een "Goede kankerdag!" toewenst.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Misschien is er over 10 jaar wel een fatsoenlijk geneesmiddel.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja.,... na dit nummer ben ik er weg van.quote:
Ain't it funny how it is
Ik heb vorige week wel netjes een klant die een kanker ijskoude cola bestelde de zaak uitgestuurd door te reageren met: wij hebben geen kanker ijskoude cola, wilt u er toch 1 dan bent u bij de verkeerde strandtent.
Baas kon alleen maar lachen toen de klant bij hem ging klagen![]()
![]()
Ik moet stiekem toegeven dat ik moet gniffelen als de krachtterm kanker wordt toegepast in positieve context. Gewoon omdat het zo'n vreemde combinatie is om bijvoorbeeld te zeggen "Wow, dit nummer is echt kankermooi!"
![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zeg dat nooit, want zo beschaafd ben ik wel.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Trusten Joof!
En bedankt voor het draaien!
Ain't it funny how it is
Weltrusten, en graag gedaan, bedankt voor het luisteren eerderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:02 schreef Melting het volgende:
Trusten Joof!
En bedankt voor het draaien!
Was geen probleem. Deed het graag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weltrusten, en graag gedaan, bedankt voor het luisteren eerder
Nu echt weg!
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Was geen probleem. Deed het graag.
Nu echt weg!
Een beetje TE stil....
[insert spannende muziek]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maarrr.. Ik ga mijn bed opzoeken, alleen gaat m'n broertje nu lopen kutten en perse een dvd kijken.. Daar gaat m'n slaap..
Kussen over je hoofdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maarrr.. Ik ga mijn bed opzoeken, alleen gaat m'n broertje nu lopen kutten en perse een dvd kijken.. Daar gaat m'n slaap..![]()
![]()
Of over dat van je broertje.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Dat 2e is interessanter, maar dan moet ik de huur alleen gaan betalen, en dat kan ik niet.. Of ik moet een nieuwe medehuurder vinden..quote:
Bewusteloos is ook genoegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dat 2e is interessanter, maar dan moet ik de huur alleen gaan betalen, en dat kan ik niet..![]()
.... hhhmm verleidelijk, dan ruim ik hem wel uit de weg. Maar nee dat wordt 'm denk ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet een nieuwe medehuurder vinden..![]()
![]()
![]()
Maar nu toch echt m'n kussens knuffelen bij gebrek aan beter..![]()
Nee, ik gooi 'm wel in de vaart enzo, issie dronken de vaart in gevallen na het stappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
.... hhhmm verleidelijk, dan ruim ik hem wel uit de weg. Maar nee dat wordt 'm denk ik ook niet
Zullen je ouders ook echt kunnen waarderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik gooi 'm wel in de vaart enzo, issie dronken de vaart in gevallen na het stappenGa jij nou maar slapen
![]()
![]()
Owjah, die zijn er ook nog.. Ook de vaart in ermee! Nee das niet lief om te zeggen..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zullen je ouders ook echt kunnen waarderenGa jij nou maar slapen
Jahaa, ik ga al, jeetje zeg! En vergeet die tegoedbon niet!
Haha, tegoedbon op naam is gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owjah, die zijn er ook nog.. Ook de vaart in ermee! Nee das niet lief om te zeggen..
Jahaa, ik ga al, jeetje zeg! En vergeet die tegoedbon niet!![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, tegoedbon op naam is gemaakt![]()
ZSM afleveren svp
En nu ga ik echt!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb zo geen zin meer
al 3 dagen slecht slapen gaat me nu toch wel opbreken...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nooes mn accu gaat veels te snel leeg op dagen als vandaag, gelukkig over een halfuurtje klaar en naar huis...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Aan deze kant is het nogsteeds zo warm niet, ik heb sinds vanmorgen nogsteeds mn vest aan...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bij 25 graden draag ik alleen nog maar t-shirts en topjes hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aan deze kant is het nogsteeds zo warm niet, ik heb sinds vanmorgen nogsteeds mn vest aan...![]()
![]()
is dat zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij 25 graden draag ik alleen nog maar t-shirts en topjes hoor
maar hier is het nog niet zo warm, veel bewolking en al de hele tijd weinig zon..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hier volle zon en dus t-shirt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
is dat zo?
maar hier is het nog niet zo warm, veel bewolking en al de hele tijd weinig zon..![]()
![]()
Yay, klaar! En de zon gaat schijnen
vest uit en verder in sleeveless en korte broek
Enn we zijn thuis
Zo maar eens kijken of ik m'n rug een beetje bijgekleurd kan krijgen op 't balkon
Als die gast ophoudt met z'n kloteboor dan tenminste, jezus..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, mijn show voor volgende week is klaar
Verrek, ik zie dat ik gisteren niet meer op 't rooster ben gezet.. Hmm.. mischien doe ik vanavond ook nog wel wat draaien..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, mijn show voor volgende week is klaar
Ik ga even muurtje verven, ben ik ook klaar
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Lekker met dit weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even muurtje verven, ben ik ook klaar
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Dit weekdn zit vol met visite, dus dat zit er even niet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verrek, ik zie dat ik gisteren niet meer op 't rooster ben gezet.. Hmm.. mischien doe ik vanavond ook nog wel wat draaien..
Nee maar de jongens zijn vanavond eindelijk weer thuis na wat hele lange weken, en dan wil ik jongste zijn kamertje af hebbenquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar de jongens zijn vanavond eindelijk weer thuis na wat hele lange weken, en dan wil ik jongste zijn kamertje af hebben
Succes in de strijd met de hitte
Volgensmij kan ik die namenspecial beter aanpassen naar artiesten met dezefde naam.. allejezus wat lastig
Dat valt inderdaad niet mee, je kan er ook een miks van makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij kan ik die namenspecial beter aanpassen naar artiesten met dezefde naam.. allejezus wat lastig
Ja, waar ik wel wat van kan vinden doe ik de nummers, de rest artiesten denk ik.. Ik heb er al euh 3 van de 14quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad niet mee, je kan er ook een miks van maken
Als je er geen van mij hebt.... ik heb er wel één.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, waar ik wel wat van kan vinden doe ik de nummers, de rest artiesten denk ik.. Ik heb er al euh 3 van de 14
Ain't it funny how it is
Met jouw naam als titel ja? Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je er geen van mij hebt.... ik heb er wel één.
als je er niet uitkomt stuur maar een PM kan ik ook nog ff kijken wat ik voor je hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jouw naam als titel ja? Zou mooi zijn
4 met echt hun naam als titel
En misschien melting, kun jij me helpen met een aantal? Jij hebt de meest vreemde dingen gevonden
Stuur maar een pm, dan kijk ik even.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
4 met echt hun naam als titel
En misschien melting, kun jij me helpen met een aantal? Jij hebt de meest vreemde dingen gevonden
Ain't it funny how it is
Sjezus dat is een understatementquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik maak het mezelf weer lekker moeilijk
Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sjezus dat is een understatement
Ain't it funny how it is
Ow vandaar die takkeherriequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zusje van Beyoncé ja, die had ik ook al gevonden
Dat verklaart
Ik hoef er nog maar een paar.. en van 1 persoon zelfs nog z'n naam.. grrr..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vind ik niet, eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Symphonic het volgende:
Die tweede die ik stuurde is iets beter te nassen dan de eerste
Wiens naam moet je nog weten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoef er nog maar een paar.. en van 1 persoon zelfs nog z'n naam.. grrr..Ain't it funny how it is
Whehehehe ik heb wel een leuke Rob gevonden
Dat is er eigenlijk een voor Melting
Die heb ik al voorgesteld, denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe ik heb wel een leuke Rob gevonden
Dat is er eigenlijk een voor Melting
Ain't it funny how it is
ik word er niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al voorgesteld, denk ik.
Geluktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Succes in de strijd met de hitte
Ow die....quote:
Die kan ook nog..... ik heb andere Rob-ben voorgesteld.
Ain't it funny how it is
Ben denk ik 4 kilo kwijt door de warmtequote:
Alles wat ik nu niet gezippy'd krijg zelf opzoeken, oh fuck me
Ik know, als ik aan bewegen denk stroomt het water al van mijn rugquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben denk ik 4 kilo kwijt door de warmte
Ik heb geen kleren aan.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Dat heb je snel gedaan.quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik kan niet lang douchen...quote:![]()
Eronder.... zepen, afspoelen, klaar.
Haren wassen is niet nodig als je die geen hebt hè?
Ain't it funny how it is
Grr.. tot dusver de youtuube mp3 converter..
Google Inc. doesn't want you to convert this video.
Please sign a petition to change their mind:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
dat scheelt tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan niet lang douchen...![]()
Het stomste aan douchen vind ik afdrogen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan niet lang douchen...![]()
Ik ben ook altijd behoorlijk snel klaar, ook met afdrogen, voor een vrouw danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stomste aan douchen vind ik afdrogen.
Dus ik ga nu ook even snel douchen.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Zow.... naar mijn ouwelui toe. Daar zijn mijn neefje en 2 nichtjes.
Ain't it funny how it is
veel plezierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef Melting het volgende:
Zow.... naar mijn ouwelui toe. Daar zijn mijn neefje en 2 nichtjes.
Het wordt tijd dat de vakantiewijd weer om is, dan wordt het rooster weer wat voller
Ik moet nog hebben:Iemand die me kan helpen, ik zie door de bomen het bos even niet meerquote:Jisketfet - Peter
Henrik Schwarz - Lazy Conrad
Solange- Stillness is the Move
Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
Shiny Toy Guns - Major Tom
MIRANDA - Vamos A La Playa
Erik en Sanne - Kleine Maartje
[ Bericht 3% gewijzigd door Jofunu-kun op 17-08-2012 17:09:27 ]Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zo!You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
You're on a roll Symph
Misschien toch maar weer m'n newsgroepen client installeren
Zelfs voor Kally heb ik een nummer gevonden, anders dan James Blunt
Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zelfs voor Kally heb ik een nummer gevonden, anders dan James Blunt
Wat de fuck is Erik en Sanne - Kleine Maartje?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat de fuck is Erik en Sanne - Kleine Maartje?
Ijs, omdat het kan
Dat moet je aan Raf vragen, maar die is spontaan gaan werken, de hufter!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat de fuck is Erik en Sanne - Kleine Maartje?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je aan Raf vragen, maar die is spontaan gaan werken, de hufter!
Miranda heb je nu ook
zie je DMquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anyway, ik ben even boodschappen doen en zulks..Juin uit Eigen Tuin!![]()
Wanneer krijgen we dit te horen Jofu?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Geen naaktpics toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nog heel even krijg je nog een DM en je raadt nooit wat
SOlange had ik al SYmphyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nog heel even krijg je nog een DM en je raadt nooit wat
Yay, je bent een heldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou in ieder geval veel plezier met Maartje![]()
![]()
Binnenkort, wanneer de meesten weer terug zijn van vakantiequote:
quote:Rare vrienden heb jij danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Binnenkort, wanneer de meesten weer terug zijn van vakantie
Uh? Tis voor jullie hoor, er zijn er nog een aantal uit t radiotopic op vakantie of afwezigquote:
Ik hoef geen naaktpicsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh? Tis voor jullie hoor, er zijn er nog een aantal uit t radiotopic op vakantie of afwezig
EN IK HEB NET MIJN BERICHT VERZONDEN! VERDEURMATNOKVOLAANTOETJES!quote:
Ja, dat wil jij wel weten he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
Naakt waar!?
Ik had weer een groente/fruit smoothie en een karbonadeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ze zijn wel heul seksehquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN IK HEB NET MIJN BERICHT VERZONDEN! VERDEURMATNOKVOLAANTOETJES!
Ja, ik had het kopieer-apparaat gezet op maximaal vergroten voordat ik mijn knabbelpeen erop had geslingerd!quote:
Uhuh, right in my face!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik had het kopieer-apparaat gezet op maximaal vergroten voordat ik mijn knabbelpeen erop had geslingerd!You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Naakte mannen? Waar?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij moet de jouwe waarschijnlijk ook huren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dan niet liever een echte?
Ik word juist ingehuurdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij moet de jouwe waarschijnlijk ook huren.
quote:
Ik ben net degene die zegt ik hoef geen naaktpicsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dan niet liever een echte?
Are you suuuure?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben net degene die zegt ik hoef geen naaktpicsDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja.quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Aaaaaahwwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als lijdend voorwerp bij een robbertje dwergwerpen zeker?
[..]
[ afbeelding ]!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
OP says yes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz.. Kon jij nog bij ´t rooster?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kun jij me er op gisteren op zetten dat ik van 20:00 tot 22:00 gedraait heb?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Drukte hier!Weer dit nummer van War of the Worlds!
Ik heb de dubbel-CD nog op zolder liggen, maar wat is dit slecht als je dit zo hoort hee!![]()
![]()
Hey Theo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:45 schreef ToT het volgende:
Drukte hier!Weer dit nummer van War of the Worlds!
Ik heb de dubbel-CD nog op zolder liggen, maar wat is dit slecht als je dit zo hoort hee!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Redelijk, iets te warm overal en morgen een BBQ in die hitte dat gaat nog wat wordenquote:
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Whehehe mijn buurman moet morgen iemand helpen met VERHUIZEN!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, iets te warm overal en morgen een BBQ in die hitte dat gaat nog wat worden![]()
![]()
![]()
![]()
Ook lekker, die van de whisk(e)y en rum?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe mijn buurman moet morgen iemand helpen met VERHUIZEN!![]()
![]()
Whehehe nee die zou bij de 2e doos al dood neerstorten!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook lekker, die van de whisk(e)y en rum?![]()
Nee dit is een toffe buurman, paar jaar jonger dan ik.![]()
Als je maar genoeg drinkt is zwaar werk met dit weer best te doen dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nee die zou bij de 2e doos al dood neerstorten!![]()
Nee dit is een toffe buurman, paar jaar jonger dan ik.
En dan in het begin water/limonade.
Op mijn werk drink ik nu in een shift van gemiddeld 4 uur 1,5-3 liter (meestal aanmaak limo en daarna aanmaak aanmaak limo zodat er nog iets smaak aan zit. Maar zelfs m'n broek is dan ook doorweekt van het zweetEn naderhand iets hartigs eten. Lekker overdreven zoute noodles oid
Ik moet altijd zwaar sjouwen op het werk en heb vandaag 2 flesjes AA drink en 2 blikjes energydrink gedronken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt is zwaar werk met dit weer best te doen dan.
En dan in het begin water/limonade.
Op mijn werk drink ik nu in een shift van gemiddeld 4 uur 1,5-3 liter (meestal aanmaak limo en daarna aanmaak aanmaak limo zodat er nog iets smaak aan zit. Maar zelfs m'n broek is dan ook doorweekt van het zweetEn naderhand iets hartigs eten. Lekker overdreven zoute noodles oid
![]()
![]()
Ik drink met dit weer per dag denk ik gemiddeld 5 liter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet altijd zwaar sjouwen op het werk en heb vandaag 2 flesjes AA drink en 2 blikjes energydrink gedronken!
Maar dat gaat rap als je tijdens het werk de 3 liter vaak al aantikt
Hehehe idd!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik drink met dit weer per dag denk ik gemiddeld 5 liter.
Maar dat gaat rap als je tijdens het werk de 3 liter vaak al aantikt
Mja mijn slokdarm gaat snel pijn doen als ik veel op een dag drink.
(Ook met non-alcoholische dranken)
![]()
en weinig ruimte tussen de baan en de bak, dat is echt gemartel dan
Mogguh![]()
Straks Decibel dronkenlappen rijden, en vanavond weer terugbrengen..
Kan iemand (Raf, Symph of Melting) mij helpen aan Gecko und Ced - Engel der Sonne ??Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goeie zaterdag!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan iemand mij een goeie zaterdag wensen
Ik heb hem niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan iemand (Raf, Symph of Melting) mij helpen aan Gecko und Ced - Engel der Sonne ??
Zijn die al dronken op de heenweg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Straks Decibel dronkenlappen rijden, en vanavond weer terugbrengen..
En Decibel is in de buurt.... kom je op de koffie?
Ain't it funny how it is
Pfff goedemorgen, het is nu al warm, straks maar het zwembad induiken
Zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:16 schreef Kally het volgende:
Pfff goedemorgen, het is nu al warm, straks maar het zwembad induiken![]()
Kan ik niet bij jullie het zwembad in duiken?
Ain't it funny how it is
Trouwens net naar de sportschool geweest. Nu maar eerst even douchen, want ik zweet me kapot.
Ain't it funny how it is
Dat kan vast welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen.![]()
Kan ik niet bij jullie het zwembad in duiken?
quote:
Moet je alleen nog even zeggen waar dat is.Ain't it funny how it is
Ik heb superpowers!!!Ik kan vliegen!
Moet ik alleen voor in een gemotoriseerde buis met vleugels voor zitten!Over 5 kwartier ga ik aan boord.
![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef ToT het volgende:
Moet ik alleen voor in een gemotoriseerde buis met vleugels voor zitten!Over 5 kwartier ga ik aan boord.
Thailand!quote:Al een keer eerder heen geweest en toen geen fijne ervaringen gehad, maar het is gewoon echt een mooi land en ik wil daar ook wat van meekrijgen.
Volgend jaar weer minder ver weg; Turkije of zo.
![]()
Vet! Hoe lang ga je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Thailand!Al een keer eerder heen geweest en toen geen fijne ervaringen gehad, maar het is gewoon echt een mooi land en ik wil daar ook wat van meekrijgen.
Volgend jaar weer minder ver weg; Turkije of zo.
10 dagen en de dag erop meteen weer werken!quote:
Ik heb hier en daar al wat gesnuffeld wat er allemaal te doen is. Zo hebben ze een boot met doorzichtige bodem daarmee je haaien kunt zien.![]()
Oef jetlagged werken, lijkt me ideaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
10 dagen en de dag erop meteen weer werken!
Ik heb hier en daar al wat gesnuffeld wat er allemaal te doen is. Zo hebben ze een boot met doorzichtige bodem daarmee je haaien kunt zien.
En dan laat je ons zomaar in de steek?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef ToT het volgende:
Zonder waarschuwing?
Het ga je goed....Ain't it funny how it is
Pff slim naar de winkel zonder portemonnee fietsen, nu moet ik eerst weer even afkoelen
Wat een lul ben ik, terug met collega naar rotterdam, maar sleutels liggen nog in hilvarenbeek..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ja, al zit ik mobiel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef Rafeiro het volgende:
Das niet handig, DM gezien trouwens?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:41 schreef Rafeiro het volgende:
Pff slim naar de winkel zonder portemonnee fietsen, nu moet ik eerst weer even afkoelen
Ain't it funny how it is
Whehehe thx man!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:32 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan laat je ons zomaar in de steek?
Zonder waarschuwing?
Het ga je goed....Maar ik heb daar wel wifi geloof ik dus zal ik nog wel af en toe posten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: