Arme ventje als ie wat ouder isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Hij ziet dat verschil niet hoor tussen klein en groot op tv
Whehehe, dat word ook nergens meer uitgezonden volgens mij. In ieder geval mooi dat Messi dan een bron van inspiratie isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het eerst over popey, maar dat kent hij niet
Dus toen zei ik maar Messi
Popeye niet kennenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het eerst over popey, maar dat kent hij niet
Dus toen zei ik maar Messi
Dan is hij Messi al weer vergeten johquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Arme ventje als ie wat ouder is
Commerciele televisie zenders vandaag de dag weten niet wat kwaliteit isquote:
hij is bijna 3quote:
Messi, xavi, fabregas en clasie is wat hij schreeuwtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, dat word ook nergens meer uitgezonden volgens mij. In ieder geval mooi dat Messi dan een bron van inspiratie is
Kowaks natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
N.a.v. de TT, zeggen jullie [koowks] of [kowaks]?
Je snapt dat elke generatie zoiets zegt over de nieuwe generatie hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Commerciele televisie zenders vandaag de dag weten niet wat kwaliteit isKinderen worden dom gehouden met SpongeBob Squarpants enzo
Kowaksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
N.a.v. de TT, zeggen jullie [koowks] of [kowaks]?
Dat weet je niet. Hij kan wat je vandaag zei, over tien jaar ofzo tegen je gebruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is hij Messi al weer vergeten joh
Des te erger!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is bijna 3
[..]
Messi, xavi, fabregas en clasie is wat hij schreeuwt
Oh jee, geen Nederlands voetbal voor hem dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is bijna 3
[..]
Messi, xavi, fabregas en clasie is wat hij schreeuwt
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Hij kan wat je vandaag zei, over tien jaar ofzo tegen je gebruiken
Truequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt dat elke generatie zoiets zegt over de nieuwe generatie he?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"
Halve Spanjaard hèquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh jee, geen Nederlands voetbal voor hem dus
Whehehehehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Godverdomme c_a! Ik maar die spinazie eten en nu ben ik nog steeds niet groot of sterk! Vuile liegende teef!"
Je hebt toch nog wel ergens videobanden met afleveringen van Popeye? Anders voor een paar euro zoeken naar dvd's bij Saturnquote:
Dat joch weet niet eens wat videobanden zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel ergens videobanden met afleveringen van Popeye? Anders voor een paar euro zoeken naar dvd's bij Saturn
Als een neefje of nichtje dit zegt tegen mij of een ander kan die van mij een straf krijgen en een preek waarom je zo niet mag praten tegen een ouder persoon. Scheld je met kanker dan krijg je eerst een corrigerende tik van mij en dan een preek, sad but truequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |