Vreselijk, van die ouders die voor elk kind een andere maaltijd makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]ook geweldig om dat te zien, maar dat komt denk ik omdat ik een houding heb van: Je eet wat er voorgeschoteld word of je eet het niet.
Ik hoop voor je dat het lukt, ik zie jou al los gaan met je kind tijdens het stappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij ook wel hoor. Maar vertrouwen hebben we niet zo
[..]
Thx
[..]
Ach ja we hebben de hoop al een beetje opgegeven. Dan kan het alleen maar meevallen als het wel lukt
Oh, is dat het.. Nu weet ik waarom ik zo klein gebleven benquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk, van die ouders die voor elk kind een andere maaltijd maken. Als ik ooit kinderen heb dan doe ik dat niet hoor. Ik wil best ergens rekening mee houden, maar uiteindelijk heb je maar te eten wat op tafel staat.
Ik ben heel blij dat ik ben opgegroeid met allerlei verschillende smaken, ik lust nu bijna alles (vandaar m'n formaat).
Ja ik lust de normale kaas al niet meer bijnaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is misschien de reden.
30+ milde of 30+ pittige scheelt ook nog.
Vind ze beide goed te eten.
Echtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A met eigen kids.. raar idee.. Maar succes!
Gewoon voor de beeldspraak schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ennuh.... Kids??? Kids?? Gewoon 1 hoor
Ik zei net tegen mijn neefje; van spinazie wordt je groot en sterkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, is dat het.. Nu weet ik waarom ik zo klein gebleven ben
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lukt, ik zie jou al los gaan met je kind tijdens het stappen
Werkt wel hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn neefje; van spinazie wordt je groot en sterk
Zijn ogen werden groter en zei: echt waar??? Ik: ja echt waar! Zeker als je heel je bordje leeg eet
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn ogen werden groter en zei: echt waar??? Ik: ja echt waar! Zeker als je heel je bordje leeg eet
Spinazie at ik dan weer wel, net als Spruitjes en Witlof..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kittige speelpakje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff zit te wachten tot de wasmachine klaar is. Irritant dat het zolang duurt
Moet nog wat mee in de koffer
Ja echt welquote:
Hoe weet jij dat zij die heeft?quote:
Messi? Dat kleine mannetje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt wel
Geweldig! Gewoon heel zijn bordje leeg hè! En mama maar zeggen, spinazie niet maken hoor, dat lust hij niet
Maar ja hij wilt groot en sterk worden net als Messi
Mijn broertje kreeg altijd een heel ander maaltijd dan mijn vader en ik, maar dat was omdat hij vanaf een jaar of 5 samen met mijn moeder in de keuken zijn eigen avondeten klaar maakte.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreselijk, van die ouders die voor elk kind een andere maaltijd maken. Als ik ooit kinderen heb dan doe ik dat niet hoor. Ik wil best ergens rekening mee houden, maar uiteindelijk heb je maar te eten wat op tafel staat.
Ik ben heel blij dat ik ben opgegroeid met allerlei verschillende smaken, ik lust nu bijna alles (vandaar m'n formaat).
Die heeft elke vrouw, net als die speeltjes waarvan ze zeggen dat ze ze niet hebben..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij die heeft?
Witlofquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie at ik dan weer wel, net als Spruitjes en Witlof..Eigenlijk de meeste groenten wel
Ik had het eerst over popey, maar dat kent hij nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]Dat zei m'n moeder vroeger ook altijd!
Hoewel ik Popeye altijd keek, dus ik wist dat al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |