quote:
Ik ben net degene die zegt ik hoef geen naaktpicsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dan niet liever een echte?
Are you suuuure?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben net degene die zegt ik hoef geen naaktpics
Ja.quote:
Aaaaaahwwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als lijdend voorwerp bij een robbertje dwergwerpen zeker?
[..]
[ afbeelding ]
OP says yes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz.. Kon jij nog bij ´t rooster?
Kun jij me er op gisteren op zetten dat ik van 20:00 tot 22:00 gedraait heb?quote:
Hey Theo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:45 schreef ToT het volgende:
Drukte hier!Weer dit nummer van War of the Worlds!
Ik heb de dubbel-CD nog op zolder liggen, maar wat is dit slecht als je dit zo hoort hee!
Redelijk, iets te warm overal en morgen een BBQ in die hitte dat gaat nog wat wordenquote:
Whehehe mijn buurman moet morgen iemand helpen met VERHUIZEN!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, iets te warm overal en morgen een BBQ in die hitte dat gaat nog wat worden
Ook lekker, die van de whisk(e)y en rum?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe mijn buurman moet morgen iemand helpen met VERHUIZEN!![]()
![]()
Whehehe nee die zou bij de 2e doos al dood neerstorten!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook lekker, die van de whisk(e)y en rum?
Als je maar genoeg drinkt is zwaar werk met dit weer best te doen dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nee die zou bij de 2e doos al dood neerstorten!![]()
Nee dit is een toffe buurman, paar jaar jonger dan ik.
Ik moet altijd zwaar sjouwen op het werk en heb vandaag 2 flesjes AA drink en 2 blikjes energydrink gedronken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt is zwaar werk met dit weer best te doen dan.
En dan in het begin water/limonade.
Op mijn werk drink ik nu in een shift van gemiddeld 4 uur 1,5-3 liter (meestal aanmaak limo en daarna aanmaak aanmaak limo zodat er nog iets smaak aan zit. Maar zelfs m'n broek is dan ook doorweekt van het zweetEn naderhand iets hartigs eten. Lekker overdreven zoute noodles oid
Ik drink met dit weer per dag denk ik gemiddeld 5 liter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet altijd zwaar sjouwen op het werk en heb vandaag 2 flesjes AA drink en 2 blikjes energydrink gedronken!
Hehehe idd!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik drink met dit weer per dag denk ik gemiddeld 5 liter.
Maar dat gaat rap als je tijdens het werk de 3 liter vaak al aantikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |