Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zelfs voor Kally heb ik een nummer gevonden, anders dan James Blunt
ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat de fuck is Erik en Sanne - Kleine Maartje?
Dat moet je aan Raf vragen, maar die is spontaan gaan werken, de hufter!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat de fuck is Erik en Sanne - Kleine Maartje?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je aan Raf vragen, maar die is spontaan gaan werken, de hufter!
zie je DMquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anyway, ik ben even boodschappen doen en zulks..
Geen naaktpics toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nog heel even krijg je nog een DM en je raadt nooit wat
SOlange had ik al SYmphyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nog heel even krijg je nog een DM en je raadt nooit wat
Yay, je bent een heldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou in ieder geval veel plezier met Maartje
Binnenkort, wanneer de meesten weer terug zijn van vakantiequote:
quote:
Rare vrienden heb jij danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Binnenkort, wanneer de meesten weer terug zijn van vakantie
Uh? Tis voor jullie hoor, er zijn er nog een aantal uit t radiotopic op vakantie of afwezigquote:
Ik hoef geen naaktpicsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh? Tis voor jullie hoor, er zijn er nog een aantal uit t radiotopic op vakantie of afwezig
EN IK HEB NET MIJN BERICHT VERZONDEN! VERDEURMATNOKVOLAANTOETJES!quote:
Ja, dat wil jij wel weten he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef MsMessy het volgende:
Naakt waar!?
Ik had weer een groente/fruit smoothie en een karbonade
Ze zijn wel heul seksehquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN IK HEB NET MIJN BERICHT VERZONDEN! VERDEURMATNOKVOLAANTOETJES!
Ja, ik had het kopieer-apparaat gezet op maximaal vergroten voordat ik mijn knabbelpeen erop had geslingerd!quote:
Uhuh, right in my face!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik had het kopieer-apparaat gezet op maximaal vergroten voordat ik mijn knabbelpeen erop had geslingerd!
Jij moet de jouwe waarschijnlijk ook huren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dan niet liever een echte?
Ik word juist ingehuurdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij moet de jouwe waarschijnlijk ook huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |