SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Oh hoi
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik heb er zelden last vanquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
hier valt het mee, maar in Italie zat iuk regelmatig onderquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens mij heb ik vies bloed, ze prikken mij niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier valt het mee, maar in Italie zat iuk regelmatig onderYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
ik denk dat wij een mannetje hebben, die zoemt heel irritant om je kop maar hij steekt nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vies bloed, ze prikken mij niet.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ze prikken mij nooit, altijd de jongensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat wij een mannetje hebben, die zoemt heel irritant om je kop maar hij steekt niet
Maar dat zoemen
ik heb wel eens een dode mug uit mijn oor gehaaldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze prikken mij nooit, altijd de jongens
Maar dat zoemen
zit je op een camping en is je veldje ondergelopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
zometeen maar eens scheren en verhuizenJuin uit Eigen Tuin!![]()
Heb je van de week die spin in dat oor meegekregen in het nieuwsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel eens een dode mug uit mijn oor gehaald
En je kent mij en spinnen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit je op een camping en is je veldje ondergelopen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit je op een camping en is je veldje ondergelopen?
verhuizen van begane grond naar bed op zolder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Luitjes.... ik duik mijn bed in.
Trusten voor straks!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ik zal verder mijn mond maar houden danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je van de week die spin in dat oor meegekregen in het nieuws
En je kent mij en spinnen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
trustselsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Melting het volgende:
Trusten voor straks!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Melting het volgende:
Trusten voor straks!
sorry, die moest ik inkoppenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verhuizen van begane grond naar bed op zolder
slaap lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Melting het volgende:
Trusten voor straks!
En nu ik weet hoe je heet ziet je AVA er opeens heel anders uit
Hoeft niet, mijn vader was vrachtwagenchauffeur, en we woonden heel vroeger tegenover zijn bedrijf toen de trossen bananen nog echte trossen waren, we hebben zo'n schatje tot 3 x toe in huis gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal verder mijn mond maar houden dan
Ik ga ook een poging tot slapen doen, al heb ik kans dat ik nog wakker gemaakt wordt door een berichtje.. Oh well.. 4 uur de wekker weer en ik slaap al zo geweldig de laatste dagen..
Oh, dat bedoelde ik nieteens.. Eerder de spinnetjes/beestje die je in je leven opeet in je slaapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn vader was vrachtwagenchauffeur, en we woonden heel vroeger tegenover zijn bedrijf toen de trossen bananen nog echte trossen waren, we hebben zo'n schatje tot 3 x toe in huis gehad
Hier ook drama, te warmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen, al heb ik kans dat ik nog wakker gemaakt wordt door een berichtje.. Oh well.. 4 uur de wekker weer en ik slaap al zo geweldig de laatste dagen..
Toch truste
Ja nou dat bewijs moeten ze maar eens filmen danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik nieteens.. Eerder de spinnetjes/beestje die je in je leven opeet in je slaap
Maar dat wist ik al
Ja, met dekbed slapen gaat niet, en zonder dekbed ook niet.. pfffquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook drama, te warm
Toch truste
Ik heb ooit het volgende tafereel gezien toen ik nog bij COnnexxion werkte op station Haarlem:
Een ambulance met gillende sirenes stuift het busstation op.
De schuifdeur gaat open en een zwaar gillende vrouw wordt erin getrokken (en ik zweer nog steeds dat de ambulance niet stil heeft gestaan) en met gillende sirenes weg.
Achteraf hoorde ik dat die vrouw een wesp in haar oor had. Haar gegil ging door merg en been... een collega van me heeft 112 gebeld en haar de ambulance ingeduwd (waar ze aan de andere kant naar binnen werd getrokken)Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ooit het volgende tafereel gezien toen ik nog bij COnnexxion werkte op station Haarlem:
De schuifdeur gaat open en een zwaar gillende vrouw wordt erin getrokken (en ik zweer nog steeds dat de ambulance niet stil heeft gestaan) en met gillende sirenes weg.
Achteraf hoorde ik dat die vrouw een wesp in haar oor had. Haar gegil ging door merg en been... een collega van me heeft 112 gebeld en haar de ambulance ingeduwd (waar ze aan de andere kant naar binnen werd getrokken)Tering hee!
![]()
Nou ja dit was in China, spin in vrouw haar oor, leefde nog dus pincet was geen optie ivm bijten, hebben ze zout water in haar oor gedaan zodat hi eruit kwamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Achteraf hoorde ik dat die vrouw een wesp in haar oor had. Haar gegil ging door merg en been... een collega van me heeft 112 gebeld en haar de ambulance ingeduwd (waar ze aan de andere kant naar binnen werd getrokken)
Ze moest ook aardig gekalmeerd worden ja, ik denk dat ik heel de boel bij elkaar zou schreeuwen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-in-oor-vrouw.html
En klik vooral op de link in de tekst
Ik ging bijna huilen
Ik zat laatst op het terras bij een kroeg en iemand leunde tegen het kozijn, en ik zag een spin (niet een hele kleine...) naar haar schouder lopen, dus ik zeg zo "er loopt zo een spin je schouder op."
Reageert ze met: "Oh wil je 'm hebben?!"
EN ZE PAKT 'M EN GOOIT 'M NAAR MIJ!!!!!!!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ga er van uit dat hij er met de angel naar buiten in zat, maar dan nog....damn hey!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou sterven met een wesp in mijn oor.![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou sterven met een wesp in mijn oor.(allergisch)
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat laatst op het terras bij een kroeg en iemand leunde tegen het kozijn, en ik zag een spin (niet een hele kleine...) naar haar schouder lopen, dus ik zeg zo "er loopt zo een spin je schouder op."
Meh, dat geluid alleen al lijkt me echt TE erg, ik zou huilen als een baby, serieusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij er met de angel naar buiten in zat, maar dan nog....damn hey!![]()
![]()
Whut?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb ik een reactie en dat is slaan, niet omdat ik dat zo graag doe maar uit angst.
Heeft ooit een jongen gedaan, deed net of hij een spin pakte en naar me gooide, die kreeg meteen een mep in zijn gezicht
Dat weet ik dus niet want nooit geprikt.quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Laatste keer dat ik geprikt werd was ik 4 antibiotica kuren en 8 weken verder....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet want nooit geprikt.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Wellusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, is juist grappig. Spinnen (althans, hier in Nederland) doen helemaal niets
Ze rennen heel hard met die 8 pootjes
Oeh, dan heb heb je het heftiger als mij. Ik slechts 2 kuren en 6 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik geprikt werd was ik 4 antibiotica kuren en 8 weken verder....![]()
![]()
Geschoren en wel?quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Niet warm die 2 etages hoger?quote:
yep, heb het dakraam maar opengezetquote:
had ik vanavond dichtgedaan toen het erg hard begon te waaien
helaas waait het nu een stuk minder, dus afkoelen schiet niet opSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh nee nu heb je ook muggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, heb het dakraam maar opengezet
had ik vanavond dichtgedaan toen het erg hard begon te waaien
helaas waait het nu een stuk minder, dus afkoelen schiet niet op
Dus? Dan wil je 'm nog niet naar je hoofd gegooid krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, is juist grappig. Spinnen (althans, hier in Nederland) doen helemaal niets!
Bakstenen doen ook niets, maar die gooi je ook niet zomaar.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet? Ohquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Dan wil je 'm nog niet naar je hoofd gegooid krijgen!
Bakstenen zijn dan ook zwaarder dan een hommel. Dat is een vuistregel he!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens Kally is de vuistregel: wie spinnen naar je gooit kan een vuist verwachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bakstenen zijn dan ook zwaarder dan een hommel. Dat is een vuistregel he!.
Hoogachtend,
Erik.![]()
wow, het kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens Kally is de vuistregel: wie spinnen naar je gooit kan een vuist verwachten..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is echt een reactie, niet 1 waar ik trots op ben, en mijn angst is ook irrationeel, maar ik vind ze teveel poten hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens Kally is de vuistregel: wie spinnen naar je gooit kan een vuist verwachten..
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wie een vuist gooit kan hem terug verwachten? Wie met vuisten een kuil graaft, struikelt er later zelf over? Liever een vuist in de hand dan 1 in je oog?![]()
Angst is altijd irrationeel.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
damnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat doen die hommels dan?Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:
Das wel een idee
Je kan tegeltjes laten maken toch?
Hommels minden gewoon their eigen business en botheren niemand.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mijn angst voor aliens is ook irrationeel![]()
. Maar ik heb 'm wel echt.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dattesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb verder hoogtevrees en dat was het wel denk ik, wel vind ik dingen smerig maar angstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn angst voor aliens is ook irrationeel![]()
. Maar ik heb 'm wel echt.
Hommelsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
net als bijen.
![]()
Hommels kun je aaien
Hoogtevrees heb ik ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb verder hoogtevrees en dat was het wel denk ik, wel vind ik dingen smerig maar angst
En ik vind ook sommige dingen ontzettend vies die normale mensen niet zo heel vies vinden.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik lees steeds "hommos"en dan denk ik
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogtevrees heb ik ook.
En ik vind ook sommige dingen ontzettend vies die normale mensen niet zo heel vies vinden.
hommosquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
.
![]()
![]()
mijn kinderen zijn bang voor alles wat insect is, watjes zijn het
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik las dat ook een paar keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Toch kijken mensen nog steeds erg intens naar je als je samen met een andere kerel op een bankje zit met je arm over zijn schouder. Dat bleek vandaag maar weer eens.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mijn oudste haalt de spinnen voor me weg, jongste vindt ze vies en is bang voor wespen, de reden weet ik niet want hij is nooit geprikt en ik ben er niet bang van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Koen66 het volgende:
mijn kinderen zijn bang voor alles wat insect is, watjes zijn hetYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
mensen weten er nog steeds niet mee om te gaan over het algemeenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch kijken mensen nog steeds erg intens naar je als je samen met een andere kerel op een bankje zit met je arm over zijn schouder. Dat bleek vandaag maar weer eens.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Njah je weet hoe ik erover denk. Sneuheid ten top.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ze hebben het niet van mij in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn oudste haalt de spinnen voor me weg, jongste vindt ze vies en is bang voor wespen, de reden weet ik niet want hij is nooit geprikt en ik ben er niet bang van.
als er een mugje in een slaapkamer zit wordt er pas geslapen als ie weg of dood is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het deed me weinig eigenlijk, vond het wel grappig, en ik vertikte het ook om weg te kijken of mijn arm weg te halen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja dat is het nu juist, als buitenstaander die zoiets ziet hoef je er niet mee om te gaan, je hebt er namelijk geen zak mee te makenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen weten er nog steeds niet mee om te gaan over het algemeen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het deed me weinig eigenlijk, vond het wel grappig, en ik vertikte het ook om weg te kijken of mijn arm weg te halen.
En terecht, waarom mogen die vieze hetero's wel openbaar zoenen en weet ik het allemaal
Ja als er een jongen en een meisje zo zouden zitten dan zouden ze het nog niet eens zien, bij wijze van. Dan registreert het niet eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is het nu juist, als buitenstaander die zoiets ziet hoef je er niet mee om te gaan, je hebt er namelijk geen zak mee te makenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
klopt, maar kennelijk vinden ze dat ze iets moeten doen, dus krijg je dit soort reactiesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is het nu juist, als buitenstaander die zoiets ziet hoef je er niet mee om te gaan, je hebt er namelijk geen zak mee te makenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zou er tussen duikenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar kennelijk vinden ze dat ze iets moeten doen, dus krijg je dit soort reacties
Dat kon heel goed, want het was een rondvaartboot die langs voer waar de meeste staarders in zaten (voornamelijk oude mensenquote:).
Hoogachtend,
Erik.![]()
Weet je, ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan maakt het geen reet uit met wie je intiem op een bankje zit...Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kon heel goed, want het was een rondvaartboot die langs voer waar de meeste staarders in zaten (voornamelijk oude mensen).
Zoals altijdquote:
Ik vind het zo jammer dat die mensen niet gewoon kunnen denken "Ach, zie die jongens daar een fijne tijd hebben met elkaar".quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je, ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt...
En dan maakt het geen reet uit met wie je intiem op een bankje zit...
Maar goed, het viel dit keer nog wel mee. Liever staarders dan relmarokkanen die buiten de homokroeg mensen (mij) omduwen en uitschelden.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Gelukkig ben ik niet zomaar om te duwen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Sjees. In deze tijden nog steeds?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
volgende keer gewoon roepen "ben je in 1763 geboren ofzo? Je kijkt alsof je een priester ziet"
![]()
nee, maar 10 Marokaanse matties wordt lastigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben ik niet zomaar om te duwen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
dat laatste is echtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat die mensen niet gewoon kunnen denken "Ach, zie die jongens daar een fijne tijd hebben met elkaar".
Maar goed, het viel dit keer nog wel mee. Liever staarders dan relmarokkanen die buiten de homokroeg mensen (mij) omduwen en uitschelden.
Maar ik denk er echt zo over... Iki weet ook bijna zeker dat mijn oudste met een vriendin thuis gaat komen, en ik vind het meer dan prima... Het is haar geluk
Maar als ze alleen maar keken weet je niet wat ze dachten, misschien dachten ze wel awwwwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat die mensen niet gewoon kunnen denken "Ach, zie die jongens daar een fijne tijd hebben met elkaar".
Ik zei "Hey, kom eens even terug en vertel me eens waarom je dit doet?"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sjees. In deze tijden nog steeds?volgende keer gewoon roepen "ben je in 1763 geboren ofzo? Je kijkt alsof je een priester ziet"
Maar hij liep door.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sjees. In deze tijden nog steeds?volgende keer gewoon roepen "ben je in 1763 geboren ofzo? Je kijkt alsof je een priester ziet"
Als dat hun "awwwww" blik was heb ik medelijden voor hun echtgenotenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar als ze alleen maar keken weet je niet wat ze dachten, misschien dachten ze wel awwww.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bwehehe, die is ook mooi jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zei "Hey, kom eens even terug en vertel me eens waarom je dit doet?"
Maar hij liep door.
leuk ook dat ze dan op dat soort dingen helemaal niet ingaan. Kortzichtig gepeupel.
![]()
Dat sowieso, dat maakt mij nou echt geen bal uit. Heb ik tenminste van beide wat, anders zit ik met 2 schoondochtersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat laatste is echt
Maar ik denk er echt zo over... Iki weet ook bijna zeker dat mijn oudste met een vriendin thuis gaat komen, en ik vind het meer dan prima... Het is haar geluk
Met zo veel waren ze gelukkig niet, en het was er vooral één die zijn "controle" verloor. De rest liep haastig verder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar 10 Marokaanse matties wordt lastigAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oude mensen kijken altijd zuurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat hun "awwwww" blik was heb ik medelijden voor hun echtgenoten.
Nou ik was vandaag bij de winnaar der winnaars (de moeder van mijn eerste vrouw en oma van mijn kids)quote:
Damn, ik ging daarna naar de supermarkt en alle citroenen lagen te huilen, die waren vet jaloers
Ik ben goed met oude mensen, vooral als ze klachten hebben, ik werd zelfs uitgenodigd op de koffie bij een paar
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik was vandaag bij de winnaar der winnaars (de moeder van mijn eerste vrouw en oma van mijn kids)
Damn, ik ging daarna naar de supermarkt en alle citroenen lagen te huilen, die waren vet jaloers
Ik ben niet zo dol op oude mensen. Ze zijn me te fragiel en traag.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Godverdommequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik was vandaag bij de winnaar der winnaars (de moeder van mijn eerste vrouw en oma van mijn kids)
Damn, ik ging daarna naar de supermarkt en alle citroenen lagen te huilen, die waren vet jaloers![]()
![]()
Tja wij vervoeren ze, en ik doe de klachten, ze kunnen wel zeikenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo dol op oude mensen. Ze zijn me te fragiel en traag.
"Mens, over een paar jaar ben je toch dood, wat boeit die 2 uur vertraging nouquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja wij vervoeren ze, en ik doe de klachten, ze kunnen wel zeiken"
Notitie: dit is geheel niet serieus bedoelt.![]()
proestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Mens, over een paar jaar ben je toch dood, wat boeit die 2 uur vertraging nou"
Notitie: dit is geheel niet serieus bedoelt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens nu, ja heel vervelend dat u zo lang moest wachten, maar gelukkig is het mooi weer
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens nu, ja heel vervelend dat u zo lang moest wachten, maar gelukkig is het mooi weeriets subtieler ja, ik ben echt blij dat ik die mensen niet hoef te spreken hoor, zoiets kan ik er zomaar uit floepen en dan worden die mensen boos enzo
Dan hebben ze klachten over degene die de klachten op neemt![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die heb ik er wel bij hoor, ik kan heel goed lief blijven maar ik laat me ook niet verrot schelden door een oude Hagenees die me kk wijf noemtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]iets subtieler ja, ik ben echt blij dat ik die mensen niet hoef te spreken hoor, zoiets kan ik er zomaar uit floepen en dan worden die mensen boos enzo
Dan hebben ze klachten over degene die de klachten op neemt
Dan is mijn liefheid heel snel weg
Maar meestal zeg ik ach wat vervelend, ja heel naar, ik snap u en klaar
Maar goed, drijven in mijn bedje
Truste
Terecht ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik er wel bij hoor, ik kan heel goed lief blijven maar ik laat me ook niet verrot schelden door een oude Hagenees die me kk wijf noemt
Dan is mijn liefheid heel snel weg
Maar meestal zeg ik ach wat vervelend, ja heel naar, ik snap u en klaarkom zeg, je bent ook gewoon een mens. Leuk dat dat daar gebruikelijk is in bepaalde kringen, maar je moet niet alles pikken natuurlijk. Je bent geen deurmat
Drijfze!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
Truste
nog een keer trustequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
Truste![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De hele dag geklaag aanhoren, ik zou er niet tegen kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja wij vervoeren ze, en ik doe de klachten, ze kunnen wel zeikenAl vond ik het in het callcenter nooit zo erg, daar moest ik er stiekem wel om lachen als ze maar bleven schreeuwen en je ze uiteindelijk alsnog kon overtuigen en sommige zelfs uiteindelijk je product kochten.
![]()
![]()
Okok, slaaplekker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen danga ik nu eerst slapen om energie op te doen
![]()
![]()
![]()
damn, ik denk dat ik maar cursus ga geven ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen danga ik nu eerst slapen om energie op te doen
![]()
Print ik dit topic uit als voorbeeld hoe het niet moet
![]()
Avond all
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Ah kijk aan, de gezelligheid is er nogquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ah kijk aan, de gezelligheid is er nogHihi.
Hoestie dan?![]()
![]()
Ja lekker. Net anderhalf uur terug van het werk en mooi genoten van het onweer hier.quote:
Daar ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Hier issie wel goed hoor. De onweer is nu echt NET weggetrokken, ik hoor net de laatste druppels vallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja lekker. Net anderhalf uur terug van het werk en mooi genoten van het onweer hier.
Daar ?![]()
Olaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ah kijk aan, de gezelligheid is er nog
Je hebt een gezellige avond gemist
Hier stelde het helaas niet zo heel veel voor. Zag er erger uit dan het daadwerkelijk was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier issie wel goed hoor. De onweer is nu echt NET weggetrokken, ik hoor net de laatste druppels vallen.
Zo nu en dan flitst het hier nog, maar dat is ook alles.
Regen zat er haast niet bij
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
Je hebt een gezellige avond gemist
Dat overkomt me bijna altijd als ik moet werken 's avonds
Och nee het was kort vrij heftig hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hier stelde het helaas niet zo heel veel voor. Zag er erger uit dan het daadwerkelijk was.
Zo nu en dan flitst het hier nog, maar dat is ook alles.
Regen zat er haast niet bij![]()
![]()
![]()
Dit nummer
onze hond zat zowat in mijn mengpaneelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Och nee het was kort vrij heftig hier.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
onze hond zat zowat in mijn mengpaneel![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
onze hond zat zowat in mijn mengpaneel
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ik had echt een medepresemtator
Ligt het trouwens aan mij, of hapert de stream behoorlijk zo af en toe ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:
Kut, ik had echt een perfect plaatje hiervoor gezien, maar ik kan hem niet meer vinden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
onze hond zat zowat in mijn mengpaneel![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, ik had echt een perfect plaatje hiervoor gezien, maar ik kan hem niet meer vinden!
Zoekfunctie levert ook niks op!quote:
Was een grote hond die bovenop iemands bureau stond, precies boven de keyboard van zijn PC.
"And you thought your cat was bad?"![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoekfunctie levert ook niks op!
Was een grote hond die bovenop iemands bureau stond, precies boven de keyboard van zijn PC.
"And you thought your cat was bad?"
Volgens mij heb ik die wel eens ergens gezien.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ik doe niet enkel klachten, daar zou ik helemaal gek van worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hele dag geklaag aanhoren, ik zou er niet tegen kunnen.Al vond ik het in het callcenter nooit zo erg, daar moest ik er stiekem wel om lachen als ze maar bleven schreeuwen en je ze uiteindelijk alsnog kon overtuigen en sommige zelfs uiteindelijk je product kochten.
Op mijn vrije dag moet ik in rotterdam zijn, was liever op het strand in Den Haag. Ik moet van 10 t/m 14uur oppassen op 2 nichtjes en 2 neefjes. Zijn alle 4 hyperactieve kinderen.![]()
![]()
Ik moet ook oppassen vandaagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:11 schreef Ishimaru het volgende:
Op mijn vrije dag moet ik in rotterdam zijn, was liever op het strand in Den Haag. Ik moet van 10 t/m 14uur oppassen op 2 nichtjes en 2 neefjes. Zijn alle 4 hyperactieve kinderen.van half 1 tot 19:00 uur
Nu eerst nOg even naar het centrum, moet nog 2 topjes kopen voor vakantie![]()
![]()
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen vandaagvan half 1 tot 19:00 uur
Nu eerst nOg even naar het centrum, moet nog 2 topjes kopen voor vakantie
Ain't it funny how it is
Topjes kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat oppassen of topjes kopen?
Ain't it funny how it is
Moeders aan de kant schuiven en zeggen dat je belangrijk werk te doen hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zit op de laptop van mijn moeder.
Ain't it funny how it is
Nee dat is het niet, maar woon tijdelijk bij mijn moeder. Heb nog niets geregeld verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeders aan de kant schuiven en zeggen dat je belangrijk werk te doen hebt.![]()
Ow.....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, maar woon tijdelijk bij mijn moeder. Heb nog niets geregeld verder.
Dan komt het wellicht nog goed.
Ben je van de zon aan het genieten?
Ain't it funny how it is
Nee zit binnen, het is hier bewolkt. Oh trouwens mijn relatie is over en daarom zit ik nu bij mijn moeder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow.....
Dan komt het wellicht nog goed.
Ben je van de zon aan het genieten?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee zit binnen, het is hier bewolkt. Oh trouwens mijn relatie is over en daarom zit ik nu bij mijn moeder.
Oei.... dat is een minder leuke reden waarom je bij je moeder woont.![]()
En bewolkt bij jullie? Hier schijnt echt al heel de dag de zon..... niet leuk meer gewoon.
Ain't it funny how it is
Ach het is even onhandig, maar het valt wel te overleven hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dat is een minder leuke reden waarom je bij je moeder woont.![]()
En bewolkt bij jullie? Hier schijnt echt al heel de dag de zon..... niet leuk meer gewoon.
Het is alleen wel een beetje te warm van het goede vind ik.![]()
Mee eens. Ik was blij dat het gisteren hier even hoosde. Daardoor koelde het wat af. Nu is er alleen niets meer van te merken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach het is even onhandig, maar het valt wel te overleven hoor
Het is alleen wel een beetje te warm van het goede vind ik.
Morgen gelukkig maar een half dagje werken.
Ain't it funny how it is
Blijft heet de komende tijd, maar heb nog geen werk dus kan het rustig aan doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Ik was blij dat het gisteren hier even hoosde. Daardoor koelde het wat af. Nu is er alleen niets meer van te merken.
Morgen gelukkig maar een half dagje werken.![]()
![]()
Geen werk met dit weer? Geen ramp.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Blijft heet de komende tijd, maar heb nog geen werk dus kan het rustig aan doen
Wel zoekende? En wat zoek je dan voor iets?Ain't it funny how it is
Weet niet precies wat ik wil, iets commercieel administratief en ben niet echt gebonden aan een regioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen werk met dit weer? Geen ramp.
Wel zoekende? En wat zoek je dan voor iets?![]()
Aha... is daar veel vraag naar? Ik heb namelijk niet het idee dat ik daar veel advertenties voor zie staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet niet precies wat ik wil, iets commercieel administratief en ben niet echt gebonden aan een regio
Ain't it funny how it is
Ik hoop toch echt dat ik zaterdag OF 's morgens werk, of pas 's avonds.. Zondag vermoedelijk vrij en maandag sowieso
Dan hoop ik dat je zaterdag 's morgens moet werken. Heb je nog iets langer vrij achter elkaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik zaterdag OF 's morgens werk, of pas 's avonds.. Zondag vermoedelijk vrij en maandag sowieso
Ain't it funny how it is
Hoi
Vindt je een callcenter wat, al is het maar tijdelijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet niet precies wat ik wil, iets commercieel administratief en ben niet echt gebonden aan een regioYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Juh hoop ik ook, ik heb nog 't 1 en ander te doen zaterdagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je zaterdag 's morgens moet werken. Heb je nog iets langer vrij achter elkaar.
Heb je de liedjes al klaar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh hoop ik ook, ik heb nog 't 1 en ander te doen zaterdagYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Inbound of outbound?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vindt je een callcenter wat, al is het maar tijdelijk?![]()
Stuur je even een dmquote:
Hell no, dat duurt nog wel ff, ik heb de hele dag gewerktquote:
Ik gewerkt en toen een kamer behangen, ben behoorlijk naar de klote nu jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no, dat duurt nog wel ff, ik heb de hele dag gewerkt
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar buurvrouw, wat zegt u nu?![]()
![]()
![]()
ook fijn.. gelukkig hoef ik morgen maar van 4:15 tot 13:30 bezig te zijn, inclusief woon-werk verkeer..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gewerkt en toen een kamer behangen, ben behoorlijk naar de klote nu jaDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hmm niemand op het rooster, en ik zie ook momenteel geen roostermensen.. Ik denk dat ik over een uurtje weer een beetje herrie ga maken tot 22:00
ik vind het niet erg om op te passen op kinderen. Heb een hekel aan hun, het zijn echte suikerverslaafde, hyperactieve zeikkinderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen vandaagvan half 1 tot 19:00 uur
Nu eerst nOg even naar het centrum, moet nog 2 topjes kopen voor vakantie![]()
Dat scheelt, ik 7 tot 13. En dan weer verder klussenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ook fijn.. gelukkig hoef ik morgen maar van 4:15 tot 13:30 bezig te zijn, inclusief woon-werk verkeer..
Zal de buurvrouw blij mee zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm niemand op het rooster, en ik zie ook momenteel geen roostermensen.. Ik denk dat ik over een uurtje weer een beetje herrie ga maken tot 22:00
Ain't it funny how it is
Morgen werken van 7.15 tot 11.30! En dan weekend!
Ain't it funny how it is
Bovenburen houden ook wel van herriemuziekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal de buurvrouw blij mee zijn.
Wat de rest vind boeit me niet
Als Messy m'n buurvrouw was wist ik ook wel dat ik goed zat
Maar die zal straks vast niet kunnen luisteren..
Ja tuurlijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moest wel lachen, geef maar toe!Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bovenburen houden ook wel van herriemuziek
Maar die zal straks vast niet kunnen luisteren..![]()
![]()
Dan luister ik voor haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bovenburen houden ook wel van herriemuziek
Maar die zal straks vast niet kunnen luisteren..
Hihi, ik wistut,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen![]()
![]()
En yay!Ik vind je nu wel een beetje eng opdringerig worden hoorquote:
je hoeft niet bang te zijn hoor, ik heb smaakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, ik wistut,![]()
![]()
En yay!
[..]
Ik vind je nu wel een beetje eng opdringerig worden hoor
Tjah.. Maar is jouw smaak de mijne?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn hoor, ik heb smaak
Ik heb zo maar een gevoel van nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Maar is jouw smaak de mijne?
Rock en Metal voornamelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo maar een gevoel van niet
Metallica, Maidenquote:
Marktkoopmannetjes zijn vreemd trouwens, meneer beweerde dat ik maat S had voor boxers.. Don't think so dude
Inderdaad, veel te groot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Marktkoopmannetjes zijn vreemd trouwens, meneer beweerde dat ik maat S had voor boxers.. Don't think so dude![]()
Ik heb ook maar S of M, kleine kont ftw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Marktkoopmannetjes zijn vreemd trouwens, meneer beweerde dat ik maat S had voor boxers.. Don't think so dude![]()
Inclusief mic denk ik wel, al heb ik niets boeiends te meldenquote:
Misschien maar weer een eind in de ruimte lullen
Fuck it, die 5 minuten
ALhoewel, ik wacht nog even tot ToyBox afgelopen is
Dat laatste is een goeie keusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef LompeHork het volgende:
Hallon, ik hoorde iets over strakke boxers en toen kwam ik hiernaartoe.
Even de radio aan zetten
Ja Tuurlijk! Ik ga op vakantie en de 2 witte topjes die ik mee wilde nemen zijn veeeeel te grootquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef LompeHork het volgende:
Hallon, ik hoorde iets over strakke boxers en toen kwam ik hiernaartoe.
Even de radio aan zetten![]()
![]()
Nog snel even plastische chirurgie dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk! Ik ga op vakantie en de 2 witte topjes die ik mee wilde nemen zijn veeeeel te groot
Ain't it funny how it is
Nou ze waren hier al om half 11 tot half 8quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om op te passen op kinderen. Heb een hekel aan hun, het zijn echte suikerverslaafde, hyperactieve zeikkinderen.ik ben dood
Pffff lig voor pampus op de bank.![]()
Uhmz waaromquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog snel even plastische chirurgie dan.zo me best gedaan om af te vallen en het eraf te houden, dan wil ik het er niet bij hebben dmv plastische chirurgie
![]()
![]()
Uhmz denk het wel, weet alleen het wachtwoord en de email niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, kan jij nog bij 't rooster?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz waaromzo me best gedaan om af te vallen en het eraf te houden, dan wil ik het er niet bij hebben dmv plastische chirurgie
Ain't it funny how it is
Luistert mams mee of heb je je verstopt met de laptop?quote:
Wij staan bij Amon Amarth, bitches be jelly.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Veel succes....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wij staan bij Amon Amarth, bitches be jelly.
Ain't it funny how it is
Koptelefoon en gewoon op de bank met de laptopquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luistert mams mee of heb je je verstopt met de laptop?![]()
![]()
Ik draai lekker voor net zulk fijn publiek!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wij staan bij Amon Amarth, bitches be jelly.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Straks 2 oudjes, Stones en Dire Straits.. ik ken begrijpen dat je haar die herrie die ik draai niet aandoet neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Koptelefoon en gewoon op de bank met de laptop
Succes met watquote:?
Nee manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik draai lekker voor net zulk fijn publiek!.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mijn moeder kan dat echt wel hebben hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Straks 2 oudjes, Stones en Dire Straits.. ik ken begrijpen dat je haar die herrie die ik draai niet aandoet nee![]()
![]()
You sure?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn moeder kan dat echt wel hebben hoor.
Euh verzoekje?
Maar dank je
Ik zie er genoeg.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:
Alle 30+ mensen zijn oud! ha!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesprokenhoe erg is dat?
*heel snel in een hoekje wegkruipt*
Sorry!
Oké wanneer kan ik je die pak op je broek komen geven jochiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alle 30+ mensen zijn oud! ha!
Sorry!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alle 30+ mensen zijn oud! ha!
Sorry!![]()
ik ben nog geen 30!
![]()
Lekkere muziek trouwens.![]()
Morgen na half 2?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oké wanneer kan ik je die pak op je broek komen geven jochie
Komt goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dan wil ik een tegoedbon hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Wel eentje die onbeperkt geldig is hoor! Anders dan ga ik een klacht indienen!quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Volgensmij is Melting van z'n stoel gevallen, of staat wild te headbangen door z'n huiskamer heen
Wie klaagt krijgt nog meer slaagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel eentje die onbeperkt geldig is hoor! Anders dan ga ik een klacht indienen!![]()
![]()
*Meteen extra kopietjes verzend onder andere mailadressen*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wie klaagt krijgt nog meer slaag![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Meteen extra kopietjes verzend onder andere mailadressen*![]()
![]()
![]()
Ja, nu reageer je zo, maar stiekem valt je laptop bijna van schoot van 't lachenquote:
Stiekem misschien welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, nu reageer je zo, maar stiekem valt je laptop bijna van schoot van 't lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee... buurman stond aan de deur...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is Melting van z'n stoel gevallen, of staat wild te headbangen door z'n huiskamer heen
Ain't it funny how it is
quote:Sorry, maar ik ga dan toch voor de damequote:
En, dat wist ik natuurlijk al MEssy..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kom dan met die verzoekjes mensen!
Of doe ik het gewoon zó goed vandaag dat het niet echt hoeft?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: