SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Oh hoi
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik heb er zelden last vanquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
hier valt het mee, maar in Italie zat iuk regelmatig onderquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens mij heb ik vies bloed, ze prikken mij niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier valt het mee, maar in Italie zat iuk regelmatig onderYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
ik denk dat wij een mannetje hebben, die zoemt heel irritant om je kop maar hij steekt nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vies bloed, ze prikken mij niet.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ze prikken mij nooit, altijd de jongensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat wij een mannetje hebben, die zoemt heel irritant om je kop maar hij steekt niet
Maar dat zoemen
ik heb wel eens een dode mug uit mijn oor gehaaldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze prikken mij nooit, altijd de jongens
Maar dat zoemen
zit je op een camping en is je veldje ondergelopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
zometeen maar eens scheren en verhuizenJuin uit Eigen Tuin!![]()
Heb je van de week die spin in dat oor meegekregen in het nieuwsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel eens een dode mug uit mijn oor gehaald
En je kent mij en spinnen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit je op een camping en is je veldje ondergelopen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit je op een camping en is je veldje ondergelopen?
verhuizen van begane grond naar bed op zolder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Luitjes.... ik duik mijn bed in.
Trusten voor straks!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ik zal verder mijn mond maar houden danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je van de week die spin in dat oor meegekregen in het nieuws
En je kent mij en spinnen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
trustselsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Melting het volgende:
Trusten voor straks!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Melting het volgende:
Trusten voor straks!
sorry, die moest ik inkoppenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verhuizen van begane grond naar bed op zolder
slaap lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Melting het volgende:
Trusten voor straks!
En nu ik weet hoe je heet ziet je AVA er opeens heel anders uit
Hoeft niet, mijn vader was vrachtwagenchauffeur, en we woonden heel vroeger tegenover zijn bedrijf toen de trossen bananen nog echte trossen waren, we hebben zo'n schatje tot 3 x toe in huis gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal verder mijn mond maar houden dan
Ik ga ook een poging tot slapen doen, al heb ik kans dat ik nog wakker gemaakt wordt door een berichtje.. Oh well.. 4 uur de wekker weer en ik slaap al zo geweldig de laatste dagen..
Oh, dat bedoelde ik nieteens.. Eerder de spinnetjes/beestje die je in je leven opeet in je slaapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn vader was vrachtwagenchauffeur, en we woonden heel vroeger tegenover zijn bedrijf toen de trossen bananen nog echte trossen waren, we hebben zo'n schatje tot 3 x toe in huis gehad
Hier ook drama, te warmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen, al heb ik kans dat ik nog wakker gemaakt wordt door een berichtje.. Oh well.. 4 uur de wekker weer en ik slaap al zo geweldig de laatste dagen..
Toch truste
Ja nou dat bewijs moeten ze maar eens filmen danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik nieteens.. Eerder de spinnetjes/beestje die je in je leven opeet in je slaap
Maar dat wist ik al
Ja, met dekbed slapen gaat niet, en zonder dekbed ook niet.. pfffquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook drama, te warm
Toch truste
Ik heb ooit het volgende tafereel gezien toen ik nog bij COnnexxion werkte op station Haarlem:
Een ambulance met gillende sirenes stuift het busstation op.
De schuifdeur gaat open en een zwaar gillende vrouw wordt erin getrokken (en ik zweer nog steeds dat de ambulance niet stil heeft gestaan) en met gillende sirenes weg.
Achteraf hoorde ik dat die vrouw een wesp in haar oor had. Haar gegil ging door merg en been... een collega van me heeft 112 gebeld en haar de ambulance ingeduwd (waar ze aan de andere kant naar binnen werd getrokken)Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ooit het volgende tafereel gezien toen ik nog bij COnnexxion werkte op station Haarlem:
De schuifdeur gaat open en een zwaar gillende vrouw wordt erin getrokken (en ik zweer nog steeds dat de ambulance niet stil heeft gestaan) en met gillende sirenes weg.
Achteraf hoorde ik dat die vrouw een wesp in haar oor had. Haar gegil ging door merg en been... een collega van me heeft 112 gebeld en haar de ambulance ingeduwd (waar ze aan de andere kant naar binnen werd getrokken)Tering hee!
![]()
Nou ja dit was in China, spin in vrouw haar oor, leefde nog dus pincet was geen optie ivm bijten, hebben ze zout water in haar oor gedaan zodat hi eruit kwamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Achteraf hoorde ik dat die vrouw een wesp in haar oor had. Haar gegil ging door merg en been... een collega van me heeft 112 gebeld en haar de ambulance ingeduwd (waar ze aan de andere kant naar binnen werd getrokken)
Ze moest ook aardig gekalmeerd worden ja, ik denk dat ik heel de boel bij elkaar zou schreeuwen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-in-oor-vrouw.html
En klik vooral op de link in de tekst
Ik ging bijna huilen
Ik zat laatst op het terras bij een kroeg en iemand leunde tegen het kozijn, en ik zag een spin (niet een hele kleine...) naar haar schouder lopen, dus ik zeg zo "er loopt zo een spin je schouder op."
Reageert ze met: "Oh wil je 'm hebben?!"
EN ZE PAKT 'M EN GOOIT 'M NAAR MIJ!!!!!!!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ga er van uit dat hij er met de angel naar buiten in zat, maar dan nog....damn hey!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou sterven met een wesp in mijn oor.![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou sterven met een wesp in mijn oor.(allergisch)
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat laatst op het terras bij een kroeg en iemand leunde tegen het kozijn, en ik zag een spin (niet een hele kleine...) naar haar schouder lopen, dus ik zeg zo "er loopt zo een spin je schouder op."
Meh, dat geluid alleen al lijkt me echt TE erg, ik zou huilen als een baby, serieusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij er met de angel naar buiten in zat, maar dan nog....damn hey!![]()
![]()
Whut?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb ik een reactie en dat is slaan, niet omdat ik dat zo graag doe maar uit angst.
Heeft ooit een jongen gedaan, deed net of hij een spin pakte en naar me gooide, die kreeg meteen een mep in zijn gezicht
Dat weet ik dus niet want nooit geprikt.quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Laatste keer dat ik geprikt werd was ik 4 antibiotica kuren en 8 weken verder....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet want nooit geprikt.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Wellusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, is juist grappig. Spinnen (althans, hier in Nederland) doen helemaal niets
Ze rennen heel hard met die 8 pootjes
Oeh, dan heb heb je het heftiger als mij. Ik slechts 2 kuren en 6 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik geprikt werd was ik 4 antibiotica kuren en 8 weken verder....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: