quote:
Dat 2e is interessanter, maar dan moet ik de huur alleen gaan betalen, en dat kan ik niet.. Of ik moet een nieuwe medehuurder vinden..quote:
Bewusteloos is ook genoegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dat 2e is interessanter, maar dan moet ik de huur alleen gaan betalen, en dat kan ik niet..
.... hhhmm verleidelijk, dan ruim ik hem wel uit de weg. Maar nee dat wordt 'm denk ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet een nieuwe medehuurder vinden..![]()
Nee, ik gooi 'm wel in de vaart enzo, issie dronken de vaart in gevallen na het stappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
.... hhhmm verleidelijk, dan ruim ik hem wel uit de weg. Maar nee dat wordt 'm denk ik ook niet
Zullen je ouders ook echt kunnen waarderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik gooi 'm wel in de vaart enzo, issie dronken de vaart in gevallen na het stappen
Owjah, die zijn er ook nog.. Ook de vaart in ermee! Nee das niet lief om te zeggen..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zullen je ouders ook echt kunnen waarderenGa jij nou maar slapen
Haha, tegoedbon op naam is gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owjah, die zijn er ook nog.. Ook de vaart in ermee! Nee das niet lief om te zeggen..
Jahaa, ik ga al, jeetje zeg! En vergeet die tegoedbon niet!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, tegoedbon op naam is gemaakt
Bij 25 graden draag ik alleen nog maar t-shirts en topjes hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aan deze kant is het nogsteeds zo warm niet, ik heb sinds vanmorgen nogsteeds mn vest aan...
is dat zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij 25 graden draag ik alleen nog maar t-shirts en topjes hoor
Hier volle zon en dus t-shirt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
is dat zo?
maar hier is het nog niet zo warm, veel bewolking en al de hele tijd weinig zon..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, mijn show voor volgende week is klaar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, mijn show voor volgende week is klaar
Lekker met dit weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even muurtje verven, ben ik ook klaar
Dit weekdn zit vol met visite, dus dat zit er even niet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verrek, ik zie dat ik gisteren niet meer op 't rooster ben gezet.. Hmm.. mischien doe ik vanavond ook nog wel wat draaien..
Nee maar de jongens zijn vanavond eindelijk weer thuis na wat hele lange weken, en dan wil ik jongste zijn kamertje af hebbenquote:
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar de jongens zijn vanavond eindelijk weer thuis na wat hele lange weken, en dan wil ik jongste zijn kamertje af hebben
Dat valt inderdaad niet mee, je kan er ook een miks van makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij kan ik die namenspecial beter aanpassen naar artiesten met dezefde naam.. allejezus wat lastig
Ja, waar ik wel wat van kan vinden doe ik de nummers, de rest artiesten denk ik.. Ik heb er al euh 3 van de 14quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad niet mee, je kan er ook een miks van maken
Als je er geen van mij hebt.... ik heb er wel één.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, waar ik wel wat van kan vinden doe ik de nummers, de rest artiesten denk ik.. Ik heb er al euh 3 van de 14
Met jouw naam als titel ja? Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je er geen van mij hebt.... ik heb er wel één.
als je er niet uitkomt stuur maar een PM kan ik ook nog ff kijken wat ik voor je hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jouw naam als titel ja? Zou mooi zijn
Stuur maar een pm, dan kijk ik even.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
4 met echt hun naam als titel
En misschien melting, kun jij me helpen met een aantal? Jij hebt de meest vreemde dingen gevonden
Sjezus dat is een understatementquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik maak het mezelf weer lekker moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |