quote:
Dat 2e is interessanter, maar dan moet ik de huur alleen gaan betalen, en dat kan ik niet.. Of ik moet een nieuwe medehuurder vinden..quote:
Bewusteloos is ook genoegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dat 2e is interessanter, maar dan moet ik de huur alleen gaan betalen, en dat kan ik niet..
.... hhhmm verleidelijk, dan ruim ik hem wel uit de weg. Maar nee dat wordt 'm denk ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Of ik moet een nieuwe medehuurder vinden..![]()
Nee, ik gooi 'm wel in de vaart enzo, issie dronken de vaart in gevallen na het stappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
.... hhhmm verleidelijk, dan ruim ik hem wel uit de weg. Maar nee dat wordt 'm denk ik ook niet
Zullen je ouders ook echt kunnen waarderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik gooi 'm wel in de vaart enzo, issie dronken de vaart in gevallen na het stappen
Owjah, die zijn er ook nog.. Ook de vaart in ermee! Nee das niet lief om te zeggen..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zullen je ouders ook echt kunnen waarderenGa jij nou maar slapen
Haha, tegoedbon op naam is gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owjah, die zijn er ook nog.. Ook de vaart in ermee! Nee das niet lief om te zeggen..
Jahaa, ik ga al, jeetje zeg! En vergeet die tegoedbon niet!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, tegoedbon op naam is gemaakt
Bij 25 graden draag ik alleen nog maar t-shirts en topjes hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aan deze kant is het nogsteeds zo warm niet, ik heb sinds vanmorgen nogsteeds mn vest aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |