Joh baas, het is prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, lapo
En kut TT, dus als iemand anders een TT weet even TR aanmaken
ik duik mijn bad inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin of balkon hier
Wordt dus afzien
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.quote:
Ik denk, dat als je binnen zit, en alles dicht houdt, en het licht goed blokkeerd bij je ramen, je binnen een stuk lekkerder zit komend weekend dan in een tuinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin of balkon hier
Wordt dus afzien
Dit klopt. Het is maar 21 graden bij ons in huis, terwijl de temperatuurmeter op 35 graden staan, en niet eens in de zon. Alleen op mijn zolderkamer is het niet uit te houdenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.
[..]
Ik denk, dat als je binnen zit, en alles dicht houdt, en het licht goed blokkeerd bij je ramen, je binnen een stuk lekkerder zit komend weekend dan in een tuin
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.
Dit vraagt om picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessen.
Kon maar niet in slaap vallen, meiden in m'n hoofd.. koppijn enzo. Damn.
meiden nog wel... toe maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessen.
Kon maar niet in slaap vallen, meiden in m'n hoofd.. koppijn enzo. Damn.
Jwz, hosselaar en allesquote:
Autorijles?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is nou het boeiends van die 2 zinnen?
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jwz, hosselaar en alles![]()
Maar nee, je hebt gelijk: het moet het enkelvoud zijn.
[..]
Autorijles?
quote:
Lekker rustig dagje dan toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik dacht wordt mega druk vandaag..
valt dat gewoon dikke mee
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jwz, hosselaar en alles![]()
Maar nee, je hebt gelijk: het moet het enkelvoud zijn.
[..]
Autorijles?
Lekker toch, rustig weer beginnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik dacht wordt mega druk vandaag..
valt dat gewoon dikke mee
Whaha, ja zoiets. Alleen dan minder dramatischquote:
Waarom raak je dan met de banden een stoeprand?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha, ja zoiets. Alleen dan minder dramatisch. Neh, ging wel goed.
Joh, mijn rijinstructeur schreeuwt het al uit van paniek als ik met de banden een stoeprandje raak.
Ik eigenlijk ook, ik zit de hele dag te FOK!en op mijn werkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het liever mega druk ...
Zelfs ik die geen enkele rijles heb gehad weet dat je dat niet moet doen. Iets met kans op kromme velgen enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha, ja zoiets. Alleen dan minder dramatisch. Neh, ging wel goed.
Joh, mijn rijinstructeur schreeuwt het al uit van paniek als ik met de banden een stoeprandje raak.
Ik heb genoeg te doen, maar 2 dagen voor m'n vakantie, en met dit weer, en geen verkoeling op t werk... ik heb gewoon 0,0 motivatie meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik zit de hele dag te FOK!en op mijn werk
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik zit de hele dag te FOK!en op mijn werk
een oorbel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kind 1 isklaar, incl beschadigd oor
De oudste had weer een spastische beweging?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kind 1 isklaar, incl beschadigd oor
Ben R&D medewerker, maar tijdelijk niks te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?
nou prima tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben R&D medewerker, maar tijdelijk niks te doenIets met machinefabrieken hebben vakantie.
ALs je toch tijd over hebt.. doe eens SongPop, dan kan ik weer verderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het liever mega druk ...
Gewoon als je eens een keer wat dichter langs een stoeprandje rijdt. Dat soort shit gebeurt, zo erg is da nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom raak je dan met de banden een stoeprand?
neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ALs je toch tijd over hebt.. doe eens SongPop, dan kan ik weer verder
Wel waar. Banden/velgen beschadigen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon als je eens een keer wat dichter langs een stoeprandje rijdt. Dat soort shit gebeurt, zo erg is da niet.
Neuh, jij hoeft die band, of velg niet te betalenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon als je eens een keer wat dichter langs een stoeprandje rijdt. Dat soort shit gebeurt, zo erg is da niet.
Nee, ok. Maar om dan meteen helemaal te paniekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, jij hoeft die band, of velg niet te betalen
Ik had van de week ook een stoeprandje hoor.
Klein momentje van onoplettendheid, bocht iets te krap...
Je zou verwachten dat als hij genoeg ervaring heeft en op zit te letten, hij het moet zien aankomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar om dan meteen helemaal te panieken.
Hehe, okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb nog nooit een stoeprand geraakt
ow wacht ... tijdens mijn examen toen ik hem even langs de kant moest zetten voor de situatiebevraging. Zei die examinator: Ja dat moet je niet te vaak doen met je eigen auto
Wel in 1x gehaald trouwens.
omdat ik hou van tong uitsteken.quote:
ow, in dat gevalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik hou van tong uitsteken.
en tis net weer te druk om spelletjes te doen
kom maar hier met die tongquote:
Nee, die zit bij de kapper met de kinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar hier met die tong
lola kijkt niet mee hoop ik
alsof dat mijn schuld isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, die zit bij de kapper met de kinderen![]()
Maar eh... ben je nu gewoon zo'n 13 uur te laat mee natuurlijk
Ik durfde nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alsof dat mijn schuld is
Voor haar wel, voor mij niet. Ik ben een man héquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik nou opeens niet meer goed genoeg?
Haha, dus jouw eisen liggen hoger dan die van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor haar wel, voor mij niet. Ik ben een man hé
Wut? Ik zeg gewoon dat ik geen kus wil van een man, is dat zo raar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Haha, dus jouw eisen liggen hoger dan die van haar
Je zegt dat ik goed genoeg ben voor haar, maar niet voor jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ik zeg gewoon dat ik geen kus wil van een man, is dat zo raar?
Euw op die fiets. We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je zegt dat ik goed genoeg ben voor haar, maar niet voor jou
Geeft niet hoor, ik heb ook geen behoefte om een man te zoenen
Ik moet trouwens wel LL ff overhalen zodat die cd van Texas Hippie Coalition mee kan in de auto op vakantie. Damn, wat klinkt die cd geweldig.
smoke on the waterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Perv
Iemand nog leuke liedjes om te zingen en spelen op gitaar?
dat rifjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Perv
Iemand nog leuke liedjes om te zingen en spelen op gitaar?
Triple Espresso?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn dag kan niet meer stuk. Kinderen gekortwiekt, 1 met beschadigend oor.
Broek gepast bij de shoeby, zegt dat stomme optimistische wijf nog OHHHH dat pas jij wel..
Niet dus![]()
Jurkje gekocht, kon niet passen, kom thuis trek mijn shirt uit beland ik met mijn hand in die vieze gore plakvliegenhanger.. en jurkje past niet
FML
[ afbeelding ]
En nu koffie
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar hier met die tong
lola kijkt niet mee hoop ik
dat mens slaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn dag kan niet meer stuk. Kinderen gekortwiekt, 1 met beschadigend oor.
Broek gepast bij de shoeby, zegt dat stomme optimistische wijf nog OHHHH dat pas jij wel..
Niet dus![]()
Jurkje gekocht, kon niet passen, kom thuis trek mijn shirt uit beland ik met mijn hand in die vieze gore plakvliegenhanger.. en jurkje past niet
FML
[ afbeelding ]
En nu koffie
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn handquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mens slaan!
vliegending slaan
en koffie drinken
en dan en dan en dan gewoon ff niks
Jawel, jurkje terug brengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mens slaan!
vliegending slaan
en koffie drinken
en dan en dan en dan gewoon ff niks
Doe je ook mee met je tong? of ben je boos?quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn hand
omg hoezo LOMP
Nee hoor mijn humeur is fantastieschquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel, jurkje terug brengen.
[..]
Doe je ook mee met je tong? of ben je boos?
Toen ik in Vietnam was had ik zo'n sterke wezelkoffie (koffiebonen die eerst zijn opgegeten door een wezelquote:
ow, gelukkig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor mijn humeur is fantastiesch
mi van 3 mensen tongendquote:
The Sting, H&M, maar dat zijn meer jongerenwinkels, weet niet of je daar zo graag heen gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Knetter doe mij eens een leuke winkel geven voor betaalbare rokjes
Tegelijk wel ja... dat gaat niet denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mi van 3 mensen tongendbest ranzig
NOEM JE ME NOU OUDquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Sting, H&M, maar dat zijn meer jongerenwinkels, weet niet of je daar zo graag heen gaat
Prijs weet ik ook nog: 8 of 12 euro voor een egaal rokje in diverse kleuren
OMG, te erg dat ik dit weet
online of in t echiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Knetter doe mij eens een leuke winkel geven voor betaalbare rokjes
Cool riffje en mooie gitaarsound inderdaadquote:
Ik kan ook goed plagen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik hem meppen?
Of ik ga hem gewoon zoenen.... straft hem beter denk ik
32quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik noem je niet oud, ik weet alleen niet hoe jong je bent
Doe maar plagen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook goed plagen hoor
oh wacht... dat is niet straffen...
[..]
32
Doe maar uitlullen ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooooooh, zie vaak genoeg vrouwen met jouw leeftijd daar rondlopen
online met snelle levering ivm verkansiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
online of in t echie
?
bonprixquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
online met snelle levering ivm verkansie
eggie is klote want kermis in de stad
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word geplaagd![]()
Niet dat ik het erg vind
Door? Online kleding winkels?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word geplaagd![]()
Niet dat ik het erg vind
Nergens voor nodig hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Didn't meaannn to make you cryyyy.. if I'm not back again this time tomorrowwww!!
Zoietsquote:
hm, bizarquote:
Sowieso doen, batterijduur wordt beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, bizar
als ie heel erg raar blijft doen, na de vakantie eens kijken of ie te rooten is, en een andere rom erop ofzo.
Of gewoon eens even opschonen
Nieuwe accu kopen, na het vele opladen kan het lithium op zijn in de accu. Ook gehad met mijn htc desire.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, bizar
als ie heel erg raar blijft doen, na de vakantie eens kijken of ie te rooten is, en een andere rom erop ofzo.
Niet bij mij, ik draai een android 4.0 rom op m'n HTC Desire HD. Daarvan heeft HTC inmiddels besloten dat ze het toestel niet op de originele manier upgraden omdat het het toestel niet ten goede komtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso doen, batterijduur wordt beter
Daarom moet je ook een "aftermarket" rom hebben, geen offiiciele.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet bij mij, ik draai een android 4.0 rom op m'n HTC Desire HD. Daarvan heeft HTC inmiddels besloten dat ze het toestel niet op de originele manier upgraden omdat het het toestel niet ten goede komt
Ik weet niet of je het mee kreeg, maar k zat daar gister dus met mijn hoofd in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn hand
omg hoezo LOMP
Heb ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een "aftermarket" rom hebben, geen offiiciele.
Maar mijn geheime whatsappjes dan en foto'squote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, bizar
Foto's staan op je SD kaart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar mijn geheime whatsappjes dan en foto's
Ik zou hem tegen de muur gooien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
het is wel heel toevallig dat bij de 2e keer foto maken met flits hij weer uitvalt
LOL, die benaming.quote:
Maak eens een foto zonder flits danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
het is wel heel toevallig dat bij de 2e keer foto maken met flits hij weer uitvalt
ff kijken waar die reserve accu ligt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Dat doe ik serieus wel eens. Waarschijnlijk ook de reden waarom mijn laptop het niet meer doetquote:
Hmm, O ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dan heb ik helemaal geen telefoon meer
Zij vindt mijn toestel te groot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, O ja.
Wachten tot J thuiskomt, zijn toestel kapen en dan die van jou tegen de muur gooien.
Dat doe ik niet met m'n laptop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
D
[..]
Dat doe ik serieus wel eens. Waarschijnlijk ook de reden waarom mijn laptop het niet meer doet
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL, die benaming.
[..]
Maak eens een foto zonder flits dan
Met mijn kleine poezelige handjes is dat niksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zij vindt mijn toestel te groot.*wink wink*
Zoals al gezegd werd, rotte accu waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
zonder flits.. gaat goed...
met flits gaat goed
2e keer met flits.. *flits* uit
geweldig
Maar de accu is volquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zoals al gezegd werd, rotte accu waarschijnlijk.
Kan niet zo snel een 2de keer zoveel kracht ophoesten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar de accu is vol
Issie tegen me aan het liegen?
mooi het ging me ook om jouquote:
miss hou ik daar wel vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
Doe es niet allemaal als een stel wilde honden op me meissie springen.
Oh ??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooi het ging me ook om jou![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
Ik ben een kalme hond, dat scheeltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, mobiel. Dus geen bewegend beeld. Maar vind het wel ff prima zo.
Nee, je mist dan echt wat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, mobiel. Dus geen bewegend beeld. Maar vind het wel ff prima zo.
Supermarkt is the answerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh.. zin in snaaien maar broodjes al op gegeten
uhu en toen alle mannen in dit topic dm's gestuurd met dat jij ze lekker vindtquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu en toen alle mannen in dit topic dm's gestuurd met dat jij ze lekker vindt
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb heul goede mi's.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om je mental image van gistere maar even te voeden, zullen we maar zeggen.
Meh, nog niets terug.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft hem niet naar mij ge-dm't... terwijl ze zegt "naar alle mannen"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, nog niets terug.
Wat een lelijk sneu figuur ben ik.
Ook niet naar mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft hem niet naar mij ge-dm't... terwijl ze zegt "naar alle mannen"
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft hem niet naar mij ge-dm't... terwijl ze zegt "naar alle mannen"
Zal het "achter" even neerleggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef Cryothic het volgende:
ik vermoed dat er hier een leugen in het spel is.
Doe je voorzichtig? De meeste zijn niet spring-bestendig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Pinnacle het volgende:
Spring nu weer op mijn meisje, doeg!
Ja, idd, dat moet op z'n minst een note worden natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal het "achter" even neerleggen
Dit kan natuurlijk niet
Ik heb knetter als eens genotequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? De meeste zijn niet spring-bestendig.
[..]
Ja, idd, dat moet op z'n minst een note worden natuurlijk
Oeh notesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? De meeste zijn niet spring-bestendig.
[..]
Ja, idd, dat moet op z'n minst een note worden natuurlijk
genote?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb knetter als eens genotePositieve note, natuurlijk
Die was echt té slechtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
genote?
ja, van haar kan je wel genieten ja, kan ik me voorstellen
gelukkig is er pabo en batterijenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb heul goede mi's.
Schat, vanavond geen sex hoor.
Nee man zo duurt de dag toch nog vet lang... dan moet ik weer bezig gaan houden met het huishoudenquote:
Gauw, ga buiten in bad zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man zo duurt de dag toch nog vet lang... dan moet ik weer bezig gaan houden met het huishouden
Dat is te koudquote:
Eens. Gewoon lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is te koudhet is echt een stuk koelerderder dan gister
Heb gewoon een spijkerbroek aan en heb het niet eens warm
quote:
Ik ben nog niet buiten geweest, maar ik denk dat ik dat niet erg vind.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is te koudhet is echt een stuk koelerderder dan gister
Heb gewoon een spijkerbroek aan en heb het niet eens warm
wil ik ook wel... ik plak inmiddels aan alle kantenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar eens even onder d douche ga staan, dan heb ik dat vast gehad.
Ik mag vanavond weer hardlopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, krijg me ineens spierpijn overalGoed getraind gisteren dus
Ik mag mijn conditie ook wel weer opbouwen. Trainen = krachttraining bij mij. Ik moet minimaal 15kg aankomenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer hardlopen
Huh ik stond buiten, ik snap het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag mijn conditie ook wel weer opbouwen. Trainen = krachttraining bij mij. Ik moet minimaal 15kg aankomen
Van de 10 minuten loopband op stevig wandeltempo raak ik bijna nog meer bezweet dan van de training op zichzelf
Verkeerde opmerkingIk had moeten zeggen dat ik je kwam ontvoeren
![]()
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh ik stond buiten, ik snap het niet![]()
moet je ermee beginnen als je het zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
Ik sport helemaal niet meer tegenwoordig.
Het zou wel beter voor me zijn, maar aan de andere kant, ik vind dat ik vrij netjes in mijn vel zit op 't moment, dus ik vind het wel prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je ermee beginnen als je het zovindt
Ik wil wel een paar kilo kwijt, maar zonder er al te veel moeite voor te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zou wel beter voor me zijn, maar aan de andere kant, ik vind dat ik vrij netjes in mijn vel zit op 't moment, dus ik vind het wel prima.
Maar je ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
Ik sport helemaal niet meer tegenwoordig.
Kom je me ontvoerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeJij zei dat je vanavond ging hardlopen, toen reageerde ik daar serieus op.
Vervolgens kwam ik erachter dat ik beter een seksueel getinte opmerking kon maken
Thuis oefeningetjes doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar kilo kwijt, maar zonder er al te veel moeite voor te doen.
Dus voornamelijk door minder te eten.
Sporten was leuk voor ik een gezinnetje had.
Sinds dien heb ik er geen tijd/zin meer in
Dan doe je toch een maandje met je meisje mee?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel goed uit
[..]
Kom je me ontvoeren
[..]
Thuis oefeningetjes doen?
Bijhouden wat je eet, haal daar ~500 kcal vanaf.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je ziet er wel goed uit
[..]
Kom je me ontvoeren
[..]
Thuis oefeningetjes doen?
Ja, maar met gewichten doe je weinig oefeningen om af te vallen :/quote:
Ik ben al minder gaan snoepen/snacken sinds ze bezig is, dus dat helpt wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan doe je toch een maandje met je meisje mee?
Bij haar gaat het ook als een trein.
Zit wat in ja. Ik loop elke dag in m'n pauze een half uur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijhouden wat je eet, haal daar ~500 kcal vanaf.
Je kan ook een blokkie rondom lopen, pushups doen, crunch etc. Kan prima thuis en neemt niet zo veel tijd in beslag
Dan be je een stuk lichter dan mij, wij hebben geen weegschaal maar ik gok dat ik wel tegen de 120 aanzit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar met gewichten doe je weinig oefeningen om af te vallen :/
[..]
Ik ben al minder gaan snoepen/snacken sinds ze bezig is, dus dat helpt wel.
Alleen blijf ik nu zo stabiel hangen op de 100 volgens mij.
dan is je weegschaal stuk... dat stukkie lengte gaat toch geen 20 kilo in zitten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan be je een stuk lichter dan mij, wij hebben geen weegschaal maar ik gok dat ik wel tegen de 120 aanzit.
Ik riep toch ook continu dat je je shirt aan moest doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaar dat je het ook zo vervelend vond dat ik de hele middag zonder shirt in je tuin zat.
serieus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan be je een stuk lichter dan mij, wij hebben geen weegschaal maar ik gok dat ik wel tegen de 120 aanzit.
Gewichten, dus krachttraining? Je kweekt er spiermassa mee, en als je je eten goed in de gaten houdt kun je je vetpercentage sterk verlagen. Na een lange tijd zit je dan aan hetzelfde gewicht, maar wel gespierdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar met gewichten doe je weinig oefeningen om af te vallen :/
[..]
Ik ben al minder gaan snoepen/snacken sinds ze bezig is, dus dat helpt wel.
Alleen blijf ik nu zo stabiel hangen op de 100 volgens mij.
[..]
Zit wat in ja. Ik loop elke dag in m'n pauze een half uur.
Laatste keer dat ik gewogen heb was ik 112, en dat was net nadat ik Knetter had leren kennen en dat ik amper at.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan is je weegschaal stuk... dat stukkie lengte gaat toch geen 20 kilo in zitten?
Misschien moet je eens bij ons op de weegschaal komen staan
Toch maar eens op een goede weegschaal gaan staan danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gewogen heb was ik 112, en dat was net nadat ik Knetter had leren kennen en dat ik amper at.
Bizar, zou je niet zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gewogen heb was ik 112, en dat was net nadat ik Knetter had leren kennen en dat ik amper at.
Ik heb op mijn nieuwe paspoort 2,02 laten zetten, schijnt dat dat handig is met vliegen enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik riep toch ook continu dat je je shirt aan moest doen
[..]
serieus?
Maar jij ben echt ook nog langer dan Cryothic ja
Succes chickiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm klantenadministratie doen tot laters
lange mannenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb op mijn nieuwe paspoort 2,02 laten zetten, schijnt dat dat handig is met vliegen enzo.
hmm niets mis mee hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bizar, zou je niet zeggen.
Ik zou eigenlijk weer richting de 92-95 willen denk ik.
Ik heb er ook verder geen moeite mee (vandaar dat ik er niet zoveel voor wil doen nog).
Alleen m'n buik
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm klantenadministratie doen tot laters
Zal vast wel weer een keer komen. Het is voor mij verder ook helemaal geen issue.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch maar eens op een goede weegschaal gaan staan dan
Ik ben juist al een boel buik kwijt, als ik foto's van mezelf zie, van dik een jaar geleden...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bizar, zou je niet zeggen.
Ik zou eigenlijk weer richting de 92-95 willen denk ik.
Ik heb er ook verder geen moeite mee (vandaar dat ik er niet zoveel voor wil doen nog).
Alleen m'n buik
Ik 1,93, dus volgens de paspoorten schelen we dan wel 9cm... kan best goed kloppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb op mijn nieuwe paspoort 2,02 laten zetten, schijnt dat dat handig is met vliegen enzo.
Je bent ook niet dik ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
[..]
Zal vast wel weer een keer komen. Het is voor mij verder ook helemaal geen issue.
[..]
Ik ben juist al een boel buik kwijt, als ik foto's van mezelf zie, van dik een jaar geleden...
das nog altijd langer dan mijquote:
Ik zei laatst dat het me opviel.. en nu heeft is hij sip over zijn buikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm niets mis mee hoor![]()
hij met zijn make up opmerking.. jij de buik opmerkingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent ook niet dik ...
[..]
das nog altijd langer dan mij
[..]
Ik zei laatst dat het me opviel.. en nu heeft is hij sip over zijn buik
Wat ben ik toch een trut he
Gebeurt me laatste tijd inderdaad wel vaker dat ik onder de douche sta en in de spiegel kijk en dan denk, damn, dat is lang niet verkeerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent ook niet dik ...
[..]
das nog altijd langer dan mij
[..]
Ik zei laatst dat het me opviel.. en nu heeft is hij sip over zijn buik
Wat ben ik toch een trut he
We hadden het ff over buiken hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebeurt me laatste tijd inderdaad wel vaker dat ik onder de douche sta en in de spiegel kijk en dan denk, damn, dat is lang niet verkeerd.
Ik heb sowieso pas een paar keer een vrouw gezien die net zo lang was als ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik houd niet zo van vrouwen die langer zijn als ikMet pumps aan mogen ze even lang zijn
Beetje zoals julliequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij met zijn make up opmerking.. jij de buik opmerking
heerlijk stel
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebeurt me laatste tijd inderdaad wel vaker dat ik onder de douche sta en in de spiegel kijk en dan denk, damn, dat is lang niet verkeerd.
Pumpsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik houd niet zo van vrouwen die langer zijn als ikMet pumps aan mogen ze even lang zijn
Ik ben ook lomp inderdaad, zowel in woorden als in daden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje zoals jullie
[..]![]()
ik heb dat dus niet... ik ben bijna 25 kilo kwijt en nog denk ik : zucht...
[..]
Pumpsik wou dat ik ze kon dragen
Ik moet er om lachen.. ik ben zelf ook zo'n lompiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook lomp inderdaad, zowel in woorden als in daden.
En ik vind dat van niet.Lekker ding.
Jij bent 2,02? Ik ken een vrouw die langer is dan jij (2,1X volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb sowieso pas een paar keer een vrouw gezien die net zo lang was als ik.
Vrouwen mogen van mij best wat korter zijn.:@
Hoezo kan je ze niet dragen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje zoals jullie
[..]![]()
[..]
Pumpsik wou dat ik ze kon dragen
Die stoel hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet er om lachen.. ik ben zelf ook zo'n lompie
En jij bent de enige die dat denkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik die niet gefilmd had ja.quote:
LOMPquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent 2,02? Ik ken een vrouw die langer is dan jij (2,1X volgens mij)
Vind ik ook, is leuker
[..]
Hoezo kan je ze niet dragen dan?
Jaquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En jij bent de enige die dat denkt.
De rest vindt jou er erg goed uitzien
Ik moet maar weer eens zo'n silhoutte foto-vergelijk maken denk ik
[..]
Jammer dat ik die niet gefilmd had ja.![]()
Lach maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LOMP
En mijn heup trekt het niet
Hakjes van 5 cm zijn nog te doen, maar vaak truttige schoentjes
[..]
Jage-ni-aal
Lomp alsin wat? In omgang?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LOMP
En mijn heup trekt het niet
Hakjes van 5 cm zijn nog te doen, maar vaak truttige schoentjes
[..]
Jage-ni-aal
Nou gewoon klungelig als in lomp als in onhandig als in .... you name it ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lomp alsin wat? In omgang?
Das wel vervelend ja. Zelf heb ik ook last van mijn heup/onderrug/been. Lastig met zitten en trainen
Helaas moet ik die mening met je delen
Overigens, ik kan je niet ontvoeren. Ik kan niet hardlopen, en niet vanwege mijn conditie, maar vanwege die blessure
Ze heeft ook een goeden kontquote:
Succesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga in de kleren en spullen opzoeken om zo aan het werk te gaan.
succes, werksequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
Iedereen kan op pumps leren lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gewoon klungelig als in lomp als in onhandig als in .... you name it ...
En ik heb 5 jaar lang af en aan slijmbeursontsteking in mijn heup gehad dus ik ben blij dat het rustig is![]()
Whahaha dus jij draagt ook hakjes van 5 cm?
quote:[..]
Ze heeft ook een goeden kont![]()
Mag ik zien?quote:
Euhm, als jij om half drie wakker bent?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Langs voor een bakkie komt zeker niet uit
Ik zou het wel willen... maar nee het is niet verstandigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen kan op pumps leren lopenEx begon bij niks, nu loopt ze op pumps van 12cm
Moet je ook zelf willen natuurlijk
Hehe, nee dat ik ze truttig vind
[..]
[..]
Mag ik zien?![]()
Hmmmquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, als jij om half drie wakker bent?
Ik heb nog geen planning gezien, dus geen idee.
Ieder zo zijn ding, en het zo oprecht weird zijn als jij mij opeens recht in de ogen zou kunnen aankijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen... maar nee het is niet verstandig
[..]
Hmmm
Moet wel lukken, vanacht was ik er ook om 2:44 uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, als jij om half drie wakker bent?
Ik heb nog geen planning gezien, dus geen idee.
Dat red ik zelfs niet MET hakken schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, en het zo oprecht weird zijn als jij mij opeens recht in de ogen zou kunnen aankijken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red ik zelfs niet MET hakken schat
Nee, maar, bij wijze van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red ik zelfs niet MET hakken schat
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik wel blij met deze:
[ afbeelding ]
Brengt ons ook precies op ooghoogte
Ja maar zij is geboren met hakken... ze zijn nog net niet vergroeid met haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar, bij wijze van.
Als Knetter niet op hakken loopt krijgt ze al wel eens de opmerking dat ik een stukje van haar mis.
Dat scheelt inderdaad weinig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar zij is geboren met hakken... ze zijn nog net niet vergroeid met haar
Werkse!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
Dan moet je het niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen... maar nee het is niet verstandig
[..]
Hmmm
Dat is inderdaad heel apart. Niet meer moeten bukken op elkaar te moeten zoenenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, en het zo oprecht weird zijn als jij mij opeens recht in de ogen zou kunnen aankijken.
Ik zie de lol er niet echt van in...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Whaha
http://9gag.com/gag/5065867
20quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Whehe, hoe oud denken jullie dat ik ben?
Gewoon raden, niet zoeken. En LL mag ik zeggen
Volgens mij riep je het gisteren ofzo... toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Whehe, hoe oud denken jullie dat ik ben?
Gewoon raden, niet zoeken. En LL mag ik zeggen
Ja nouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei niet zoekenHeb ik het hier al eerder vertelt?
LL wist niet dat ik 20 was
Snap ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nouik volg ook niet alles hoor
Ik vind een stelletje debielen die constant door elkaar heen lopen te schreeuwen vanwege een horror-spelletje wel leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie de lol er niet echt van in...
ik hou best wel een beetje van jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij riep je het gisteren ofzo... toch?
edit: ja, wat knetter zegt.
(en zo niet, dan toch, want zij schijnt altijd gelijk te hebben)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou best wel een beetje van jou
ben je gek.. ik hou toch ook van jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik kan mijn koffers wel pakken zeker?
Cutenessquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel jammer dat ik het vaak voor elkaar krijg om zo'n chocoladerandje om mijn mond te krijgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou best wel een beetje van jou
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je gek.. ik hou toch ook van jou
Heul niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik kan mijn koffers wel pakken zeker?
Nu heb ik zin in zoenenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doe weer een poging... Vinniiee wilde niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |