miss hou ik daar wel vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
Doe es niet allemaal als een stel wilde honden op me meissie springen.
Oh ??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooi het ging me ook om jou![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
Ik ben een kalme hond, dat scheeltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, mobiel. Dus geen bewegend beeld. Maar vind het wel ff prima zo.
Nee, je mist dan echt wat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, mobiel. Dus geen bewegend beeld. Maar vind het wel ff prima zo.
Supermarkt is the answerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh.. zin in snaaien maar broodjes al op gegeten
uhu en toen alle mannen in dit topic dm's gestuurd met dat jij ze lekker vindtquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu en toen alle mannen in dit topic dm's gestuurd met dat jij ze lekker vindt
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb heul goede mi's.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om je mental image van gistere maar even te voeden, zullen we maar zeggen.
Meh, nog niets terug.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft hem niet naar mij ge-dm't... terwijl ze zegt "naar alle mannen"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, nog niets terug.
Wat een lelijk sneu figuur ben ik.
Ook niet naar mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft hem niet naar mij ge-dm't... terwijl ze zegt "naar alle mannen"
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Troost je, ze heeft hem niet naar mij ge-dm't... terwijl ze zegt "naar alle mannen"
Zal het "achter" even neerleggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef Cryothic het volgende:
ik vermoed dat er hier een leugen in het spel is.
Doe je voorzichtig? De meeste zijn niet spring-bestendig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Pinnacle het volgende:
Spring nu weer op mijn meisje, doeg!
Ja, idd, dat moet op z'n minst een note worden natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal het "achter" even neerleggen
Dit kan natuurlijk niet
Ik heb knetter als eens genotequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? De meeste zijn niet spring-bestendig.
[..]
Ja, idd, dat moet op z'n minst een note worden natuurlijk
Oeh notesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? De meeste zijn niet spring-bestendig.
[..]
Ja, idd, dat moet op z'n minst een note worden natuurlijk
genote?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb knetter als eens genotePositieve note, natuurlijk
Die was echt té slechtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
genote?
ja, van haar kan je wel genieten ja, kan ik me voorstellen
gelukkig is er pabo en batterijenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb heul goede mi's.
Schat, vanavond geen sex hoor.
Nee man zo duurt de dag toch nog vet lang... dan moet ik weer bezig gaan houden met het huishoudenquote:
Gauw, ga buiten in bad zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man zo duurt de dag toch nog vet lang... dan moet ik weer bezig gaan houden met het huishouden
Dat is te koudquote:
Eens. Gewoon lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is te koudhet is echt een stuk koelerderder dan gister
Heb gewoon een spijkerbroek aan en heb het niet eens warm
quote:
Ik ben nog niet buiten geweest, maar ik denk dat ik dat niet erg vind.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is te koudhet is echt een stuk koelerderder dan gister
Heb gewoon een spijkerbroek aan en heb het niet eens warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |