Doe maar uitlullen ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooooooh, zie vaak genoeg vrouwen met jouw leeftijd daar rondlopen
online met snelle levering ivm verkansiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
online of in t echie
?
bonprixquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
online met snelle levering ivm verkansie
eggie is klote want kermis in de stad
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word geplaagd![]()
Niet dat ik het erg vind
Door? Online kleding winkels?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word geplaagd![]()
Niet dat ik het erg vind
Nergens voor nodig hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Didn't meaannn to make you cryyyy.. if I'm not back again this time tomorrowwww!!
Zoietsquote:
hm, bizarquote:
Sowieso doen, batterijduur wordt beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, bizar
als ie heel erg raar blijft doen, na de vakantie eens kijken of ie te rooten is, en een andere rom erop ofzo.
Of gewoon eens even opschonen
Nieuwe accu kopen, na het vele opladen kan het lithium op zijn in de accu. Ook gehad met mijn htc desire.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, bizar
als ie heel erg raar blijft doen, na de vakantie eens kijken of ie te rooten is, en een andere rom erop ofzo.
Niet bij mij, ik draai een android 4.0 rom op m'n HTC Desire HD. Daarvan heeft HTC inmiddels besloten dat ze het toestel niet op de originele manier upgraden omdat het het toestel niet ten goede komtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso doen, batterijduur wordt beter
Daarom moet je ook een "aftermarket" rom hebben, geen offiiciele.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet bij mij, ik draai een android 4.0 rom op m'n HTC Desire HD. Daarvan heeft HTC inmiddels besloten dat ze het toestel niet op de originele manier upgraden omdat het het toestel niet ten goede komt
Ik weet niet of je het mee kreeg, maar k zat daar gister dus met mijn hoofd in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn hand
omg hoezo LOMP
Heb ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een "aftermarket" rom hebben, geen offiiciele.
Maar mijn geheime whatsappjes dan en foto'squote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, bizar
Foto's staan op je SD kaart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar mijn geheime whatsappjes dan en foto's
Ik zou hem tegen de muur gooien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
het is wel heel toevallig dat bij de 2e keer foto maken met flits hij weer uitvalt
LOL, die benaming.quote:
Maak eens een foto zonder flits danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
het is wel heel toevallig dat bij de 2e keer foto maken met flits hij weer uitvalt
ff kijken waar die reserve accu ligt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Dat doe ik serieus wel eens. Waarschijnlijk ook de reden waarom mijn laptop het niet meer doetquote:
Hmm, O ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dan heb ik helemaal geen telefoon meer
Zij vindt mijn toestel te groot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, O ja.
Wachten tot J thuiskomt, zijn toestel kapen en dan die van jou tegen de muur gooien.
Dat doe ik niet met m'n laptop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
D
[..]
Dat doe ik serieus wel eens. Waarschijnlijk ook de reden waarom mijn laptop het niet meer doet
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL, die benaming.
[..]
Maak eens een foto zonder flits dan
Met mijn kleine poezelige handjes is dat niksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zij vindt mijn toestel te groot.*wink wink*
Zoals al gezegd werd, rotte accu waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
zonder flits.. gaat goed...
met flits gaat goed
2e keer met flits.. *flits* uit
geweldig
Maar de accu is volquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zoals al gezegd werd, rotte accu waarschijnlijk.
Kan niet zo snel een 2de keer zoveel kracht ophoesten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar de accu is vol
Issie tegen me aan het liegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |