dat rifjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Perv
Iemand nog leuke liedjes om te zingen en spelen op gitaar?
Triple Espresso?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn dag kan niet meer stuk. Kinderen gekortwiekt, 1 met beschadigend oor.
Broek gepast bij de shoeby, zegt dat stomme optimistische wijf nog OHHHH dat pas jij wel..
Niet dus![]()
Jurkje gekocht, kon niet passen, kom thuis trek mijn shirt uit beland ik met mijn hand in die vieze gore plakvliegenhanger.. en jurkje past niet
FML
[ afbeelding ]
En nu koffie
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar hier met die tong
lola kijkt niet mee hoop ik
dat mens slaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn dag kan niet meer stuk. Kinderen gekortwiekt, 1 met beschadigend oor.
Broek gepast bij de shoeby, zegt dat stomme optimistische wijf nog OHHHH dat pas jij wel..
Niet dus![]()
Jurkje gekocht, kon niet passen, kom thuis trek mijn shirt uit beland ik met mijn hand in die vieze gore plakvliegenhanger.. en jurkje past niet
FML
[ afbeelding ]
En nu koffie
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn handquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mens slaan!
vliegending slaan
en koffie drinken
en dan en dan en dan gewoon ff niks
Jawel, jurkje terug brengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mens slaan!
vliegending slaan
en koffie drinken
en dan en dan en dan gewoon ff niks
Doe je ook mee met je tong? of ben je boos?quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn hand
omg hoezo LOMP
Nee hoor mijn humeur is fantastieschquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel, jurkje terug brengen.
[..]
Doe je ook mee met je tong? of ben je boos?
Toen ik in Vietnam was had ik zo'n sterke wezelkoffie (koffiebonen die eerst zijn opgegeten door een wezelquote:
ow, gelukkig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor mijn humeur is fantastiesch
mi van 3 mensen tongendquote:
The Sting, H&M, maar dat zijn meer jongerenwinkels, weet niet of je daar zo graag heen gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Knetter doe mij eens een leuke winkel geven voor betaalbare rokjes
Tegelijk wel ja... dat gaat niet denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mi van 3 mensen tongendbest ranzig
NOEM JE ME NOU OUDquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Sting, H&M, maar dat zijn meer jongerenwinkels, weet niet of je daar zo graag heen gaat
Prijs weet ik ook nog: 8 of 12 euro voor een egaal rokje in diverse kleuren
OMG, te erg dat ik dit weet
online of in t echiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Knetter doe mij eens een leuke winkel geven voor betaalbare rokjes
Cool riffje en mooie gitaarsound inderdaadquote:
Ik kan ook goed plagen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik hem meppen?
Of ik ga hem gewoon zoenen.... straft hem beter denk ik
32quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik noem je niet oud, ik weet alleen niet hoe jong je bent
Doe maar plagen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook goed plagen hoor
oh wacht... dat is niet straffen...
[..]
32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |