Joh baas, het is prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, lapo
En kut TT, dus als iemand anders een TT weet even TR aanmaken
ik duik mijn bad inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin of balkon hier
Wordt dus afzien
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.quote:
Ik denk, dat als je binnen zit, en alles dicht houdt, en het licht goed blokkeerd bij je ramen, je binnen een stuk lekkerder zit komend weekend dan in een tuinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin of balkon hier
Wordt dus afzien
Dit klopt. Het is maar 21 graden bij ons in huis, terwijl de temperatuurmeter op 35 graden staan, en niet eens in de zon. Alleen op mijn zolderkamer is het niet uit te houdenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.
[..]
Ik denk, dat als je binnen zit, en alles dicht houdt, en het licht goed blokkeerd bij je ramen, je binnen een stuk lekkerder zit komend weekend dan in een tuin
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.
Dit vraagt om picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessen.
Kon maar niet in slaap vallen, meiden in m'n hoofd.. koppijn enzo. Damn.
meiden nog wel... toe maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessen.
Kon maar niet in slaap vallen, meiden in m'n hoofd.. koppijn enzo. Damn.
Jwz, hosselaar en allesquote:
Autorijles?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is nou het boeiends van die 2 zinnen?
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jwz, hosselaar en alles![]()
Maar nee, je hebt gelijk: het moet het enkelvoud zijn.
[..]
Autorijles?
quote:
Lekker rustig dagje dan toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik dacht wordt mega druk vandaag..
valt dat gewoon dikke mee
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jwz, hosselaar en alles![]()
Maar nee, je hebt gelijk: het moet het enkelvoud zijn.
[..]
Autorijles?
Lekker toch, rustig weer beginnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik dacht wordt mega druk vandaag..
valt dat gewoon dikke mee
Whaha, ja zoiets. Alleen dan minder dramatischquote:
Waarom raak je dan met de banden een stoeprand?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha, ja zoiets. Alleen dan minder dramatisch. Neh, ging wel goed.
Joh, mijn rijinstructeur schreeuwt het al uit van paniek als ik met de banden een stoeprandje raak.
Ik eigenlijk ook, ik zit de hele dag te FOK!en op mijn werkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het liever mega druk ...
Zelfs ik die geen enkele rijles heb gehad weet dat je dat niet moet doen. Iets met kans op kromme velgen enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha, ja zoiets. Alleen dan minder dramatisch. Neh, ging wel goed.
Joh, mijn rijinstructeur schreeuwt het al uit van paniek als ik met de banden een stoeprandje raak.
Ik heb genoeg te doen, maar 2 dagen voor m'n vakantie, en met dit weer, en geen verkoeling op t werk... ik heb gewoon 0,0 motivatie meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik zit de hele dag te FOK!en op mijn werk
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik zit de hele dag te FOK!en op mijn werk
een oorbel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kind 1 isklaar, incl beschadigd oor
De oudste had weer een spastische beweging?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kind 1 isklaar, incl beschadigd oor
Ben R&D medewerker, maar tijdelijk niks te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?
nou prima tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben R&D medewerker, maar tijdelijk niks te doenIets met machinefabrieken hebben vakantie.
ALs je toch tijd over hebt.. doe eens SongPop, dan kan ik weer verderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het liever mega druk ...
Gewoon als je eens een keer wat dichter langs een stoeprandje rijdt. Dat soort shit gebeurt, zo erg is da nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom raak je dan met de banden een stoeprand?
neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ALs je toch tijd over hebt.. doe eens SongPop, dan kan ik weer verder
Wel waar. Banden/velgen beschadigen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon als je eens een keer wat dichter langs een stoeprandje rijdt. Dat soort shit gebeurt, zo erg is da niet.
Neuh, jij hoeft die band, of velg niet te betalenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon als je eens een keer wat dichter langs een stoeprandje rijdt. Dat soort shit gebeurt, zo erg is da niet.
Nee, ok. Maar om dan meteen helemaal te paniekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, jij hoeft die band, of velg niet te betalen
Ik had van de week ook een stoeprandje hoor.
Klein momentje van onoplettendheid, bocht iets te krap...
Je zou verwachten dat als hij genoeg ervaring heeft en op zit te letten, hij het moet zien aankomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar om dan meteen helemaal te panieken.
Hehe, okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb nog nooit een stoeprand geraakt
ow wacht ... tijdens mijn examen toen ik hem even langs de kant moest zetten voor de situatiebevraging. Zei die examinator: Ja dat moet je niet te vaak doen met je eigen auto
Wel in 1x gehaald trouwens.
omdat ik hou van tong uitsteken.quote:
ow, in dat gevalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik hou van tong uitsteken.
en tis net weer te druk om spelletjes te doen
kom maar hier met die tongquote:
Nee, die zit bij de kapper met de kinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar hier met die tong
lola kijkt niet mee hoop ik
alsof dat mijn schuld isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, die zit bij de kapper met de kinderen![]()
Maar eh... ben je nu gewoon zo'n 13 uur te laat mee natuurlijk
Ik durfde nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alsof dat mijn schuld is
Voor haar wel, voor mij niet. Ik ben een man héquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik nou opeens niet meer goed genoeg?
Haha, dus jouw eisen liggen hoger dan die van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor haar wel, voor mij niet. Ik ben een man hé
Wut? Ik zeg gewoon dat ik geen kus wil van een man, is dat zo raar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Haha, dus jouw eisen liggen hoger dan die van haar
Je zegt dat ik goed genoeg ben voor haar, maar niet voor jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ik zeg gewoon dat ik geen kus wil van een man, is dat zo raar?
Euw op die fiets. We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je zegt dat ik goed genoeg ben voor haar, maar niet voor jou
Geeft niet hoor, ik heb ook geen behoefte om een man te zoenen
Ik moet trouwens wel LL ff overhalen zodat die cd van Texas Hippie Coalition mee kan in de auto op vakantie. Damn, wat klinkt die cd geweldig.
smoke on the waterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Perv
Iemand nog leuke liedjes om te zingen en spelen op gitaar?
dat rifjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Perv
Iemand nog leuke liedjes om te zingen en spelen op gitaar?
Triple Espresso?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn dag kan niet meer stuk. Kinderen gekortwiekt, 1 met beschadigend oor.
Broek gepast bij de shoeby, zegt dat stomme optimistische wijf nog OHHHH dat pas jij wel..
Niet dus![]()
Jurkje gekocht, kon niet passen, kom thuis trek mijn shirt uit beland ik met mijn hand in die vieze gore plakvliegenhanger.. en jurkje past niet
FML
[ afbeelding ]
En nu koffie
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar hier met die tong
lola kijkt niet mee hoop ik
dat mens slaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn dag kan niet meer stuk. Kinderen gekortwiekt, 1 met beschadigend oor.
Broek gepast bij de shoeby, zegt dat stomme optimistische wijf nog OHHHH dat pas jij wel..
Niet dus![]()
Jurkje gekocht, kon niet passen, kom thuis trek mijn shirt uit beland ik met mijn hand in die vieze gore plakvliegenhanger.. en jurkje past niet
FML
[ afbeelding ]
En nu koffie
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn handquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mens slaan!
vliegending slaan
en koffie drinken
en dan en dan en dan gewoon ff niks
Jawel, jurkje terug brengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mens slaan!
vliegending slaan
en koffie drinken
en dan en dan en dan gewoon ff niks
Doe je ook mee met je tong? of ben je boos?quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegen ding sloeg ik al maar bleef plakken aan mijn hand
omg hoezo LOMP
Nee hoor mijn humeur is fantastieschquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel, jurkje terug brengen.
[..]
Doe je ook mee met je tong? of ben je boos?
Toen ik in Vietnam was had ik zo'n sterke wezelkoffie (koffiebonen die eerst zijn opgegeten door een wezelquote:
ow, gelukkig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor mijn humeur is fantastiesch
mi van 3 mensen tongendquote:
The Sting, H&M, maar dat zijn meer jongerenwinkels, weet niet of je daar zo graag heen gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Knetter doe mij eens een leuke winkel geven voor betaalbare rokjes
Tegelijk wel ja... dat gaat niet denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mi van 3 mensen tongendbest ranzig
NOEM JE ME NOU OUDquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Sting, H&M, maar dat zijn meer jongerenwinkels, weet niet of je daar zo graag heen gaat
Prijs weet ik ook nog: 8 of 12 euro voor een egaal rokje in diverse kleuren
OMG, te erg dat ik dit weet
online of in t echiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Knetter doe mij eens een leuke winkel geven voor betaalbare rokjes
Cool riffje en mooie gitaarsound inderdaadquote:
Ik kan ook goed plagen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik hem meppen?
Of ik ga hem gewoon zoenen.... straft hem beter denk ik
32quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik noem je niet oud, ik weet alleen niet hoe jong je bent
Doe maar plagen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook goed plagen hoor
oh wacht... dat is niet straffen...
[..]
32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |