Nee, die zit bij de kapper met de kinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar hier met die tong
lola kijkt niet mee hoop ik
alsof dat mijn schuld isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, die zit bij de kapper met de kinderen![]()
Maar eh... ben je nu gewoon zo'n 13 uur te laat mee natuurlijk
Ik durfde nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alsof dat mijn schuld is
Voor haar wel, voor mij niet. Ik ben een man héquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben ik nou opeens niet meer goed genoeg?
Haha, dus jouw eisen liggen hoger dan die van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor haar wel, voor mij niet. Ik ben een man hé
Wut? Ik zeg gewoon dat ik geen kus wil van een man, is dat zo raar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Haha, dus jouw eisen liggen hoger dan die van haar
Je zegt dat ik goed genoeg ben voor haar, maar niet voor jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ik zeg gewoon dat ik geen kus wil van een man, is dat zo raar?
Euw op die fiets. We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je zegt dat ik goed genoeg ben voor haar, maar niet voor jou
Geeft niet hoor, ik heb ook geen behoefte om een man te zoenen
Ik moet trouwens wel LL ff overhalen zodat die cd van Texas Hippie Coalition mee kan in de auto op vakantie. Damn, wat klinkt die cd geweldig.
smoke on the waterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Perv
Iemand nog leuke liedjes om te zingen en spelen op gitaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |