quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
druk maar wel erg gezellig
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
druk maar wel erg gezellig
Ja, met 140 op de snelweg heb je wel wat rijwindquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het net ook nog behoorlijk fris
Ik had m'n ventilatieritsen open, en toen ik 80 reed had ik het idee dat mijn tepels bevrorenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, met 140 op de snelweg heb je wel wat rijwind
Ik vond het alsnog warm op de fiets.
Oehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had m'n ventilatieritsen open, en toen ik 80 reed had ik het idee dat mijn tepels bevroren
Dus maar even dicht gedaan voordat ik de snelweg op draaide
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had m'n ventilatieritsen open, en toen ik 80 reed had ik het idee dat mijn tepels bevroren
Dus maar even dicht gedaan voordat ik de snelweg op draaide
quote:
Jeans, tshirt en daarover motorpakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Kom ik aan, in tshirt, korte broek en slippers.
Heerlijk.
En zonder harde tepels op kantoor.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd, jij had ze wel mogen ontdooien
[..]
Jeans, tshirt en daarover motorpakKun je nagaan
Ik wil ook een motor... maar ja... geen geld voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd, jij had ze wel mogen ontdooien
[..]
Jeans, tshirt en daarover motorpakKun je nagaan
ik wou t vanmorgen niet zeggen... maar...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zeg maar niets over mijn tepels
Oehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zeg maar niets over mijn tepels
Valt in principe wel mee hoor, maar rijlessen en aanschaf is ineens wel even een grote uitgave ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wil ook een motor... maar ja... geen geld voor.
En daarbij vrij nutteloos, aangezien ik niet vaak in m'n eentje (zonder gezin iig) er op uit trek.
maar verder... ik wil wel.
[..]
ik wou t vanmorgen niet zeggen... maar...![]()
Dat idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Valt in principe wel mee hoor, maar rijlessen en aanschaf is ineens wel even een grote uitgave ja.
Daarnaast is het zo dat je woon-werk doet met de trapfiets, dus in mijn ogen een beetje zonde van 't geld
Dat ding is instant geilness manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat idd.
En als het noodweer is, zit je op de motor bijna net zo kut als op een fiets. Dus daar helpt t ook niet voor.
Maar goed, LL d'r broer heeft een motor, en als je dat ding hoort/ziet... dan zou ik best eens een rondje willen doen hoor
Wat voor 1 heeft ie dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat idd.
En als het noodweer is, zit je op de motor bijna net zo kut als op een fiets. Dus daar helpt t ook niet voor.
Maar goed, LL d'r broer heeft een motor, en als je dat ding hoort/ziet... dan zou ik best eens een rondje willen doen hoor
Ja... ach...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wel een mooi ding om te zienMaar choppers zijn voor rechtuit
Wat is er moeilijk aan een foto uploaden dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wel een mooi ding om te zienMaar choppers zijn voor rechtuit
Tevens eindelijk gelukt om dat piccie te uploaden
Hehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja... ach...
Als je stationair de ramen laat trillen 3 straten verderop doe je het goed
Je moet geen trommelvliezen scheuren
Picasa werkte niet mee. Nu dus maar een mijnalbum account gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan een foto uploaden dan?
Nicequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheMijne komt ook een leuke brul uit
Reed dinsdag even zonder doppen in, onder een viaduct door, gas open, BROAAAAAAAAAAAP
Man man man wat een geluid
[..]
Picasa werkte niet mee. Nu dus maar een mijnalbum account gemaakt
Ik heb het uiteraard in een prive-album staan, maar alsnog bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice
En op Picasa moet je ook echt geen KPD materiaal neerzetten. Je zult niet de eerste zijn die een google account geblokkeerd ziet worden.
Foto maken op dat moment leek me lastiger dan een foto uploaden
Voor m'n telefoon heb ik een appje die 30 foto's per seconden kan maken. Dan kan je helemaal het moment vast lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard in een prive-album staan, maar alsnog bedankt voor de tip.
En hehe, dat klopt
quote:
Wehkamp?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn rokje verwisseld voor een spijkerbroek
Stom rokje is zo scheef als wat
/klb ik heb te weinig rokjes
het is Grootebroekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wehkamp?
De stad in zit er niet meer in dit weekend.
Of naar Grotenbroek
Succes, niet alle games op de DS zijn geschikt trouwens voor de jongens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is Grootebroek
Ik ga naar de kapper met de jongenswish me luck
Hoe heet dat appje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor m'n telefoon heb ik een appje die 30 foto's per seconden kan maken. Dan kan je helemaal het moment vast lekker
Alleen moet t dan wel wat lichter zijn, want de flitser houdt het niet bij
[..]![]()
Soort stilte voor de storm, als we naar de daaropvolgende dagen kijken vrees ik
Dat is het met zo'n on-camera-flash ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heet dat appje?![]()
Kan wel m'n halogeenlamp aan doen maar dan is de sfeer een beetje weg
Meh, das waarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is het met zo'n on-camera-flash ook
Appje heet UCam (android app)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, das waarOverigens stond nachtlampje wel aan
Ok, thanks. Ik heb een android telefoon
Die muziek ken ik niet. Doe mij maar Papa Roach oid
Hehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
echt briljant... ik lees jou post, en hoor de tekst:
"One night in Vinnie's clubhouse..." (+/- 0:28)
edit: best goeie clip trouwens
Lekker nummer, maar niet voor m'n huidige geestelijke staat hoor.quote:
Die periode van Papa Roach was idd wel lekker.quote:
Ik heb alleen dat album op mijn telefoon staan. Zie mijn fobo wat ik nog meer luister.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar niet voor m'n huidige geestelijke staat hoor.
Dan kak ik hier helemaal in op kantoor
[..]
Die periode van Papa Roach was idd wel lekker.
Na het 2de album ben ik afgehaakt.
Live gezien op Fields Of Rock geloof ik (of Dynamo Open Air) , dat was echt een serieuse tegenvaller
Daar heb ik een cd van geloof ik, naar aanleiding van dat ene hitje hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat album op mijn telefoon staan. Zie mijn fobo wat ik nog meer luister.
En ik heb alleen Kontrust live gezienVolgens jaar zwarte cross denk ik
Willekeurig kind daar, of 1 die jij mee hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
1 dame die aan t knippen is en die neemt lekke dr tijd en kind die zeurt over buikpijn
Zoals? Lekkere muziek?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef Nixx- het volgende:
Ik mis toch wel wat tijdens het klussen
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar niet voor m'n huidige geestelijke staat hoor.
Dan kak ik hier helemaal in op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |