Lomp alsin wat? In omgang?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LOMP
En mijn heup trekt het niet
Hakjes van 5 cm zijn nog te doen, maar vaak truttige schoentjes
[..]
Jage-ni-aal
Nou gewoon klungelig als in lomp als in onhandig als in .... you name it ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lomp alsin wat? In omgang?
Das wel vervelend ja. Zelf heb ik ook last van mijn heup/onderrug/been. Lastig met zitten en trainen
Helaas moet ik die mening met je delen
Overigens, ik kan je niet ontvoeren. Ik kan niet hardlopen, en niet vanwege mijn conditie, maar vanwege die blessure
Ze heeft ook een goeden kontquote:
Succesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga in de kleren en spullen opzoeken om zo aan het werk te gaan.
succes, werksequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
Iedereen kan op pumps leren lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gewoon klungelig als in lomp als in onhandig als in .... you name it ...
En ik heb 5 jaar lang af en aan slijmbeursontsteking in mijn heup gehad dus ik ben blij dat het rustig is![]()
Whahaha dus jij draagt ook hakjes van 5 cm?
quote:[..]
Ze heeft ook een goeden kont![]()
Mag ik zien?quote:
Euhm, als jij om half drie wakker bent?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Langs voor een bakkie komt zeker niet uit
Ik zou het wel willen... maar nee het is niet verstandigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen kan op pumps leren lopenEx begon bij niks, nu loopt ze op pumps van 12cm
Moet je ook zelf willen natuurlijk
Hehe, nee dat ik ze truttig vind
[..]
[..]
Mag ik zien?![]()
Hmmmquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, als jij om half drie wakker bent?
Ik heb nog geen planning gezien, dus geen idee.
Ieder zo zijn ding, en het zo oprecht weird zijn als jij mij opeens recht in de ogen zou kunnen aankijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen... maar nee het is niet verstandig
[..]
Hmmm
Moet wel lukken, vanacht was ik er ook om 2:44 uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, als jij om half drie wakker bent?
Ik heb nog geen planning gezien, dus geen idee.
Dat red ik zelfs niet MET hakken schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, en het zo oprecht weird zijn als jij mij opeens recht in de ogen zou kunnen aankijken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red ik zelfs niet MET hakken schat
Nee, maar, bij wijze van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red ik zelfs niet MET hakken schat
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik wel blij met deze:
[ afbeelding ]
Brengt ons ook precies op ooghoogte
Ja maar zij is geboren met hakken... ze zijn nog net niet vergroeid met haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar, bij wijze van.
Als Knetter niet op hakken loopt krijgt ze al wel eens de opmerking dat ik een stukje van haar mis.
Dat scheelt inderdaad weinig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar zij is geboren met hakken... ze zijn nog net niet vergroeid met haar
Werkse!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
Dan moet je het niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen... maar nee het is niet verstandig
[..]
Hmmm
Dat is inderdaad heel apart. Niet meer moeten bukken op elkaar te moeten zoenenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, en het zo oprecht weird zijn als jij mij opeens recht in de ogen zou kunnen aankijken.
Ik zie de lol er niet echt van in...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Whaha
http://9gag.com/gag/5065867
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |