abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115636291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit ? Jij bent van mening dat je vervelende mensen niet fysiek van repliek mag voorzien. Of het nou midden op straat is of op een feestje. Iedereen is dergelijke figuren op een gegeven moment zat. De tolerantiegrens ligt alleen bij iedereen ergens anders.
Ik vind dan dat je iemand nog beter een duw kan geven dan in zijn gezicht spugen. Dat laatste is echt wel zo smerig.
quote:
Wat zou jij doen tegen een figuur die in een winkelstraat achter je aan blijft lopen om een domme vervelende vraag te stellen ?
Ik snap niet helemaal hoe dit relevant is? Olaf wilde aandacht en die kreeg hij.

Maar als iemand mij hinderlijk zou volgen met een roze microfoon zou ik een "vogelaartje" doen denk ik :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:47:42 #102
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_115636355
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef 75020 het volgende:

[..]

Dom gelul. Ik wil geen publiciteit en handel daar ook naar. Die Olaf was uit op publiciteit, nou die kreeg ie.
Dus jij zou ook op een gegeven moment fysiek reageren. Dat kun je toch gewoon toegeven ?

Verder maakt het niet uit in wat voor functie iemand vervelend doet lijkt me. Zodra je een microfoon in je hand hebt ben je niet onschendbaar of super speciaal. Olaf vraagt wel om publiciteit , niet om vervelend volk wier enig doel is te jennen en treiteren voor de kijkcijfers.
pi_115636377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef speknek het volgende:
Mensen van GS in het gezicht spugen altijd +1.
Mensen die GS afzeiken een stoeptegel in de nek gooien altijd +1.
pi_115636446
Ik word zo schijtziek van die kutnicht van ene Erwin Olaf aandachtshoer dat het is. Bah :r
pi_115636447
Niet handig van Olaf om te happen op het gezuig van Staal. Hij lost het iig wel netjes op:

quote:
het is inderdaad niet chique van mij geweest om de afschuwelijk opdringerige en zuigende verslaggever van geen stijl, die voordrong, me betastte, vrienden van me weg duwde en mij alleen maar voor zijn camera wilde vernederen door een (wel lieve) playmate op te dringen, naar zijn gezicht te spugen. Maar ik ben ook maar een mens, wie tegen zulke lage verslagevers kan moet het maar zeggen, die mag onmiddellijk mijn plaats innemen!
en een volgende post:

quote:
hierbij bied ik mijn excuses aan voor het spugen naar de geen stijl verslaggever.
Zo, opgelost. Geenstijl te ver gegaan, Erwin Olaf te ver gegaan. Voor de rest eens met Weltschmerz (dat dat nog eens zou voorkomen, zeg!) :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:51:18 #106
344250 75020
ik weet niet beter
pi_115636463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Dus jij zou ook op een gegeven moment fysiek reageren. Dat kun je toch gewoon toegeven ?

Wie zegt dat nou weer? :')

Ik heb geen fysiek geweld nodig om iets duidelijk te maken. Je kan van mij alleen fysiek geweld verwachten als je het zelf als eerste tegen mij gebruikt, maar dan ga ik ook echt los. :*
Maar tot dan hou ik mijn handen thuis. Misschien zit jij zo slap in elkaar.....?
pi_115636531
Hey, een bewegend plaatje.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/erwindelama.gif

[ Bericht 25% gewijzigd door paddy op 16-08-2012 11:55:03 ]
pi_115636555
Je zou toch verwachten dat homo's wat toleranter zijn naar journalisten met een grote roze mic.
pi_115636579
quote:
Paddy bedankt *O*
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115636666
Ik heb hem een berichtje gestuurd en gevraagd hoe hij nu ooit nog kan ageren tegen sissende en spugende marokaantjes. Hij heeft nu het voorbeeld gegeven hoe te reageren als iemand je niet aanstaat. Eventueel 'goed te maken' met een berichtje op je FB een dag later. Ik zie Mo nu al een account aanmaken. Gewoon ff die gast in zijn gezicht spugen en de volgende dag 'sorry' zeggen op FB en het is 'klaar'. ;)
pi_115636689
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Verder maakt het niet uit in wat voor functie iemand vervelend doet lijkt me. Zodra je een microfoon in je hand hebt ben je niet onschendbaar of super speciaal. Olaf vraagt wel om publiciteit , niet om vervelend volk wier enig doel is te jennen en treiteren voor de kijkcijfers.
Echter, Olaf mag zelf ook graag jennen en provoceren. Hij weet heel goed hoe je aandacht moet genereren.

Voor wat betreft provoceren; jij lijkt er een beetje op uit mensen als agressief/homofoob weg te zetten...
pi_115636754
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:58 schreef Chahna het volgende:
Ik heb hem een berichtje gestuurd en gevraagd hoe hij nu ooit nog kan ageren tegen sissende en spugende marokaantjes. Hij heeft nu het voorbeeld gegeven hoe te reageren als iemand je niet aanstaat. Eventueel 'goed te maken' met een berichtje op je FB een dag later. Ik zie Mo nu al een account aanmaken. Gewoon ff die gast in zijn gezicht spugen en de volgende dag 'sorry' zeggen op FB en het is 'klaar'. ;)
Zonder Olaf's gedrag goed te praten; 'Mo' wordt agressief zonder aanleiding, waar Olaf flink geprovoceerd werd door GS. Daarbij zie ik 'Mo' ook niet zonder meer excuses maken (zeg ik een tikje bevooroordeeld)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:01:52 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_115636765
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mensen die GS afzeiken een stoeptegel in de nek gooien altijd +1.
Tom Staal schrikt er niet eens van, wordt ook niet boos, als hij 'plotseling' in z'n gezicht gespuugd wordt. Geenstijl is best leuk om naar te kijken hoor, maar met serieuze journalistiek heeft het meestal weinig te maken. Meer met beroepstrollen en zuigen totdat zo'n soort tegentroll reactie komt. En in de tussentijd zitten we met ons vuist geheven woordloos Jerry Jerry te mompelen. In het gezicht spugen is een prima reactie, want dat is precies waarom we zitten te kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_115636811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Tom Staal schrikt er niet eens van, wordt ook niet boos, als hij 'plotseling' in z'n gezicht gespuugd wordt. Geenstijl is best leuk om naar te kijken hoor, maar met serieuze journalistiek heeft het meestal weinig te maken. Meer met beroepstrollen en zuigen totdat zo'n soort tegentroll reactie komt. En in de tussentijd zitten we met ons vuist geheven woordloos Jerry Jerry te mompelen. In het gezicht spugen is een prima reactie, want dat is precies waarom we zitten te kijken.
Prima is het natuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat Staal in z´n hoofd een rondedansje maakte toen Olaf spuugde. `Hoppa, landelijk nieuws!` ;)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 augustus 2012 @ 12:03:45 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_115636824
quote:
Erwin Olaf bedreigd op Facebook

16-08-2012 | Nieuws

Redactioneel commentaar

En we blijven nog even bij Erwin Olaf. Het spuugincident is natuurlijk een slechte zaak, maar Erwin's intenties ten opzichte van de homo-emancipatie zijn goed. Erwin strijdt voor zijn recht om in een vrij land zichzelf te kunnen zijn en gaat hard tegen onrecht in. Dat hoort hem een pluim, geen doodsbedreiging op te leveren.

Toch vindt ene Dias Santilhano het nodig om de volgende tekst op de Facebook-wall van Erwin Olaf te plaatsen: 'vieze kanker flikker ze zouden je dood motte trappen kankerhond'.

We gaan Erwin vragen om aangifte te doen, en anders doen wij het wel.

KS

http://www.gay.nl/article(...)A+Gaynl+%28Gay.nl%29
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 augustus 2012 @ 12:06:43 #117
80791 crew  Paul
pi_115636903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Niet handig van Olaf om te happen op het gezuig van Staal. Hij lost het iig wel netjes op:

[..]

en een volgende post:

[..]

Zo, opgelost. Geenstijl te ver gegaan, Erwin Olaf te ver gegaan. Voor de rest eens met Weltschmerz (dat dat nog eens zou voorkomen, zeg!) :)
waar staat deze tekst?
pi_115636952
quote:
Och gut heb je dat clubje ook alweer :')
pi_115637014
quote:
Gaat ie zijn eigen bericht leuk vinden.
pi_115637033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef Paul het volgende:

[..]

waar staat deze tekst?
Excuus, bron vergeten te posten: https://www.facebook.com/erwin.olaf1
pi_115637125
Het is wat.

Mensen die klef doen in het openbaar :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:27:44 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115637538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

en een volgende post:

[..]

Makkelijk praten achteraf. Hij had gewoon niet moeten spugen. Maar laten we hopen dat niemand zijn plaats inneemt :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115638680
Al meer bekend over wat Tom Staal gedaan zou hebben in de knip? In de verklaring van Olaf lees ik alleen dingen die gedaan zijn ná het spugen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:04:47 #124
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_115638803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja, daarom reageert de redactie en figuren hier met "smerige kutnicht" . Welke benaming was voor een hetero gebruikt ?
Ja, want Geenstijl scheldt alleen homo's uit :')
pi_115638897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Al meer bekend over wat Tom Staal gedaan zou hebben in de knip? In de verklaring van Olaf lees ik alleen dingen die gedaan zijn ná het spugen.
Hier wat er aan vooraf ging:
http://www.dumpert.nl/med(...)homo_erwin_olaf.html
pi_115639080
quote:
Volgens mij had Olaf iets teveel op.
pi_115639220
Haha, wat een enorme klootviool is die Olaf dan. Is totaal niets aan de hand :D.
In Southern Sun
pi_115639806
Ik ben toch altijd wel verbaasd om de ophef wanneer iemand een GS-reporter belaagt. In de kroeg slaan ze elkaar zo vaak op hun smoel. Sommigen laten het makkelijk van zich afglijden wanneer iemand bijdehand doet en sommigen reageren zich af. So be it.

Nu weet ik niet of wat hier aan de hand was wel zo provocerend was, maar keer op keer is er zo'n gedoe om dat GS.
pi_115640237
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch altijd wel verbaasd om de ophef wanneer iemand een GS-reporter belaagt. In de kroeg slaan ze elkaar zo vaak op hun smoel. Sommigen laten het makkelijk van zich afglijden wanneer iemand bijdehand doet en sommigen reageren zich af. So be it.

Nu weet ik niet of wat hier aan de hand was wel zo provocerend was, maar keer op keer is er zo'n gedoe om dat GS.
Als iemand in de kroeg iemand anders zomaar in z'n bakkes spuugt zou ik het ook een klootviool vinden. Heeft niets met GS te maken, want daar heb ik het ook niet zo op.
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:54:22 #130
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115640582
quote:
Kortom, de journalist doet niks verkeerd. Echt een foute die Olaf. Hoe die praat ook :X

http://www.geenstijl.nl/m(...)_olaf_zeg_sorry.html :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115640708
Gaan we nou een discussie over fatsoen hebben, met GeenStijl erbij, maar zonder dat het over het fatsoen van GS gaat?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115640771
Wachten op de klappen :)

Lekker provoceren door te zoenen op een terrasje, vies.
pi_115640827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaan we nou een discussie over fatsoen hebben, met GeenStijl erbij, maar zonder dat het over het fatsoen van GS gaat?
Wanneer heeft GS voor het laatst iemand in het gezicht getuft?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:02:41 #134
382130 gnaeus
pi_115640893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wanneer heeft GS voor het laatst iemand in het gezicht getuft?
Fatsoen is toch wel meer dan iemand niet in het gezicht spugen ?

Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
pi_115641379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
Ja kom op zeg, een beetje doorvragen/zeuren is toch niets mis mee. En een beetje dikke huid hebben ook niet.
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:17:17 #137
39333 Zelva
pi_115641427
quote:

[..]

Hij organiseert een kiss-in met als doel zoveel mogelijk aandacht. Komt die aandacht er, is ie er niet van gediend :')
pi_115641448
quote:

[..]

Ligt eraan waaruit de "overlast" bestaat. Een "journalist" die vervelende vragen stelt aan iemand die in het nieuws is noem ik niet onfatsoenlijk.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:19:09 #139
382130 gnaeus
pi_115641490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, een beetje doorvragen/zeuren is toch niets mis mee. En een beetje dikke huid hebben ook niet.
Een beetje spuug op je bakkes ook niet.
pi_115641528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:19 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Een beetje spuug op je bakkes ook niet.
:').
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:26:06 #141
382130 gnaeus
pi_115641720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:').
Nemen we het voorbeeld even van prof. Kinneging die lastig werd gevallen door Rutger. GeenStijl staat daar aan de deur voor z'n vrouw, puur om te etteren n.a.v. haar column.

Man doet open, nee vrouw is niet aanspreekbaar, ligt te rusten. Rutger blijft doorzeuren en vraagt Kinneging om zijn mening. Dan ben je dus al onbeschoft bezig.

Nee is nee, zeker bij een persoon die er verder niets mee te maken heeft.

Vervolgens blijft vervelend ventje Rutger dooremmeren en wordt vervolgens even in z'n nek gepakt. Dan is het ineens huilie huilie en boehoe vrijheid van meningsuiting/journalisitiek.

Het is een beetje als een klein rotjoch dat kindjes pest, daar zelf enorm om moet lachen en als er dan een keer een tik op de neus komt is het rennen naar de juf van "boehoe hij sloeg me en ik deed helemaal niets".

Hou toch op.
pi_115641814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Nemen we het voorbeeld even van prof. Kinneging die lastig werd gevallen door Rutger. GeenStijl staat daar aan de deur voor z'n vrouw, puur om te etteren n.a.v. haar column.

Man doet open, nee vrouw is niet aanspreekbaar, ligt te rusten. Rutger blijft doorzeuren en vraagt Kinneging om zijn mening. Dan ben je dus al onbeschoft bezig.

Nee is nee, zeker bij een persoon die er verder niets mee te maken heeft.

Vervolgens blijft vervelend ventje Rutger dooremmeren en wordt vervolgens even in z'n nek gepakt. Dan is het ineens huilie huilie en boehoe vrijheid van meningsuiting/journalisitiek.

Het is een beetje als een klein rotjoch dat kindjes pest, daar zelf enorm om moet lachen en als er dan een keer een tik op de neus komt is het rennen naar de juf van "boehoe hij sloeg me en ik deed helemaal niets".

Hou toch op.
Wat heeft Kinnegin/Rutger hier mee te maken?

Wat doet Staal nu verkeerd? En wat rechtvaardigt uberhaupt iemand in z'n gezicht te rochelen?
In Southern Sun
pi_115641870
Het normaal vinden dat iemand een rochel in iemand anders gezicht plaatst. Hoe verzin je het...
In Southern Sun
pi_115641954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het normaal vinden dat iemand een rochel in iemand anders gezicht plaatst. Hoe verzin je het...
Tegen vermeende homohaters is alles geoorloofd, zo blijkt.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 14:34:37 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_115642010
Fotograaf Erwin Olaf, die woensdagavond om nog onduidelijke reden Geenstijl-verslaggever Tom Staal in het gezicht spuugde, maakt deel uit van een klankbordgroep voor de gemeente Amsterdam die zich onder meer inzet voor meer hoffelijkheid in de hoofdstad.

De zeven leden van de klankbordgroep, onder wie dj Isis, willen 'elk op hun eigen manier bijdragen aan meer hoffelijkheid in Amsterdam', valt te lezen op de website. De positie van Olaf in de groep, die verder ook 'tolerantie en verbinding' nastreeft, lijkt omstreden na de spuugactie van de fotograaf.

Het zevenmanschap, zoals de groep wordt genoemd, valt onder wethouder Andreé van Es (GroenLinks). Ze was donderdag niet beschikbaar voor een reactie vanwege vakantie. Ook Olaf was niet direct bereikbaar voor commentaar.

Het spuugincident gebeurde op een door Olaf georganiseerde kiss-in in Amsterdam. Geenstijl-verslaggever Staal was aanwezig en vroeg Olaf of hij wilde zoenen met Playmate van het jaar 2011 Zimra Geurts. In een door Geenstijl geplaatst filmpje is te zien dat Olaf en Geurts zoenen, waarna een deel uit het filmpje is geknipt. Vervolgens spuugt Olaf de verslaggever in het gezicht.

In een reactie op zijn Facebook-pagina liet Olaf weten 'deze behandeling' te geven aan verslaggevers die zich 'opdringen, drammen, hem zonder toestemming aanraken en proberen te vernederen'.

Olaf organiseerde de kiss-in nadat hij zaterdag voor de deur van een snackbar had gezoend met zijn vriend en daarop vijandig werd gereageerd. Met de kiss-in hoopte de fotograaf een signaal af te geven voor 'het in het openbaar mogen tonen van liefde en genegenheid'.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115642024
Vast wel weer erg uitgelokt.
pi_115642038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vast wel weer erg uitgelokt.
Valt reuze mee, geknipte filmpje is inmiddels ongeknipt terug te zien op GS.
In Southern Sun
pi_115642049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Valt reuze mee, geknipte filmpje is inmiddels ongeknipt terug te zien op GS.
Linkje :@?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:36:15 #149
39333 Zelva
pi_115642065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Linkje :@?
Staat gewoon in dit topic.
pi_115642071
quote:
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 14:36:27 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_115642074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat heeft Kinnegin/Rutger hier mee te maken?

Wat doet Staal nu verkeerd? En wat rechtvaardigt uberhaupt iemand in z'n gezicht te rochelen?
Ik vind het ook niet kunnen wat Erwin Olaf deed. Maar klopt het dat er in het filmpje is geknipt ?

Zo te zien had Erwin Olaf meer geslikt dan alleen een wijntje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115642174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bedankt, maar :') .......
pi_115642247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Je mag alleen in iemands gezicht spugen als je homo bent :').

Ik blijf het vreemd vinden dat mensen dit gedrag goedpraten.
Get it and Bet it
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 augustus 2012 @ 14:53:03 #154
80791 crew  Paul
pi_115642636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef tong80 het volgende:
Fotograaf Erwin Olaf, die woensdagavond om nog onduidelijke reden Geenstijl-verslaggever Tom Staal in het gezicht spuugde, maakt deel uit van een klankbordgroep voor de gemeente Amsterdam die zich onder meer inzet voor meer hoffelijkheid in de hoofdstad.

De zeven leden van de klankbordgroep, onder wie dj Isis, willen 'elk op hun eigen manier bijdragen aan meer hoffelijkheid in Amsterdam', valt te lezen op de website. De positie van Olaf in de groep, die verder ook 'tolerantie en verbinding' nastreeft, lijkt omstreden na de spuugactie van de fotograaf.

Het zevenmanschap, zoals de groep wordt genoemd, valt onder wethouder Andreé van Es (GroenLinks). Ze was donderdag niet beschikbaar voor een reactie vanwege vakantie. Ook Olaf was niet direct bereikbaar voor commentaar.

Het spuugincident gebeurde op een door Olaf georganiseerde kiss-in in Amsterdam. Geenstijl-verslaggever Staal was aanwezig en vroeg Olaf of hij wilde zoenen met Playmate van het jaar 2011 Zimra Geurts. In een door Geenstijl geplaatst filmpje is te zien dat Olaf en Geurts zoenen, waarna een deel uit het filmpje is geknipt. Vervolgens spuugt Olaf de verslaggever in het gezicht.

In een reactie op zijn Facebook-pagina liet Olaf weten 'deze behandeling' te geven aan verslaggevers die zich 'opdringen, drammen, hem zonder toestemming aanraken en proberen te vernederen'.

Olaf organiseerde de kiss-in nadat hij zaterdag voor de deur van een snackbar had gezoend met zijn vriend en daarop vijandig werd gereageerd. Met de kiss-in hoopte de fotograaf een signaal af te geven voor 'het in het openbaar mogen tonen van liefde en genegenheid'.

Bronvermelding?!!??! Man man man wanneer leer je dat eens een keer |:(
pi_115642710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef Paul het volgende:

[..]

Staat gewoon een stuk eerder op die pagina. Dus doe maar weer normaal.
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 15:04:27 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_115643109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef Paul het volgende:

[..]

Heb ik strontvliegen om me heen ofzo ?

pi_115643466
Valt reuze mee mijn reet, die `journalist' is gruwelijk irritant aan het begin. Hij spuugt wel op een raar moment though, eerder zou logischer zijn geweest. Of hij gaat over de nek na die playmate, maar daar had hij ook gewoon niet aan moeten beginnen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:13:29 #158
39333 Zelva
pi_115643508
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:12 schreef trancethrust het volgende:
Valt reuze mee mijn reet, die `journalist' is gruwelijk irritant aan het begin. Hij spuugt wel op een raar moment though, eerder zou logischer zijn geweest. Of hij gaat over de nek na die playmate, maar daar had hij ook gewoon niet aan moeten beginnen.
:')
pi_115643602
Eerlijk is eerlijk, hij noemt hem wel indirect een gedresseerde aap.

donderdag 16 augustus 2012 @ 15:16:38 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115643638
Hij is enorm irritant aan het zuigen, op zijn GeenStijls. Maar Olaf had de slimmere van de twee moeten zijn en moeten negeren zonder fluimen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115643646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef GoobyPls het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij noemt hem wel indirect een gedresseerde aap.

Yep. Genoeg reden iemand in z'n smoel te fluimen inderdaad. Lachen, omdraaien en verder met je feestje gaan, dát was pas smerig geweest.
In Southern Sun
pi_115643670
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Yep. Genoeg reden iemand in z'n smoel te fluimen inderdaad. Lachen, omdraaien en verder met je feestje gaan, dát was pas smerig geweest.
Kijk je wel eens geenstijl? Dan weet je dat de interviewers niet voor 1 gat te vangen zijn, omdraaien en weglopen heeft dus niet altijd zin.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:18:00 #163
39333 Zelva
pi_115643683
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Copycat het volgende:
Hij is enorm irritant aan het zuigen, op zijn GeenStijls. Maar Olaf had de slimmere van de twee moeten zijn en moeten negeren zonder fluimen.
Je moet gewoon slimmer zijn dan GeenStijl.

"Nee, met Zimra heb ik er niet zo'n zin in, maar als jij je geroepen voelt Tom..."

[ Bericht 0% gewijzigd door Zelva op 16-08-2012 15:24:03 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:18:37 #164
382130 gnaeus
pi_115643709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Probleem is dat GeenStijl reporters een dergelijke boodschap niet begrijpen. Ze gaan pas weg zodra je of leuk meedoet of je voor lul gezet bent. Want als je niet leuk meedoet verdien je dat volgens hen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:19:08 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115643729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef Zelva het volgende:

Je moet gewoon slimmer zijn dan GeenStijl.

"Nee, met Zimra heb ik er niet zo in, maar als jij je geroepen voelt Tom..."
Dat was idd een betere houding geweest. Fight fire with fire, don't try to spit it out.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:20:49 #166
39333 Zelva
pi_115643805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Probleem is dat GeenStijl reporters een dergelijke boodschap niet begrijpen. Ze gaan pas weg zodra je of leuk meedoet of je voor lul gezet bent. Want als je niet leuk meedoet verdien je dat volgens hen.
Ja ja, nu weten we wel dat je een hekel hebt aan GeenStijl en dat niet onder stoelen of banken wilt steken.
pi_115643833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Kijk je wel eens geenstijl? Dan weet je dat de interviewers niet voor 1 gat te vangen zijn, omdraaien en weglopen heeft dus niet altijd zin.
Het was een voorbeeld. Geef die Zimra een lekkere pets op d'r reet of doe iets anders en je bent er vanaf. Olaf is al vanaf minuut één geirriteerd door de aanwezigheid van Staal en laat zich gewoon piepelen. Heel dom. Terwijl Staal daar is om aandacht te geven (op welke manier dan ook) aan zijn event.
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:22:22 #168
382130 gnaeus
pi_115643870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja ja, nu weten we wel dat je een hekel hebt aan GeenStijl en dat niet onder stoelen of banken wilt steken.
Ik heb op zich geen hekel aan GeenStijl hoor, wel aan het gehuilebalk achteraf als iemand wat minder netjes antwoord geeft op hun gezuig.
pi_115643942
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Nah, ik ben ook geen fan van de GS manier van reportages maken hoor, maar hier is opzich nog weinig aan de hand. En nogmaals, er zijn maar heel weinig dingen die iemand een fluim in zijn gezicht geven rechtvaardigen. Als die er al zijn, trouwens.
In Southern Sun
pi_115644165
quote:
Het was een voorbeeld. Geef die Zimra een lekkere pets op d'r reet of doe iets anders en je bent er vanaf. Olaf is al vanaf minuut één geirriteerd door de aanwezigheid van Staal en laat zich gewoon piepelen. Heel dom. Terwijl Staal daar is om aandacht te geven (op welke manier dan ook) aan zijn event.
Ik snap dit niet. Deze Olaf geen minster-president ofzo, hij is een gewoon burger. Geen voorbeeldfunctie of wat dan ook. Als iemand dan verbaal een drol op je hoofd is aan het draaien dan is spugen nog een van de meer beheerste reacties.
Dat die flapdrol daar met een camera mensen staat uit te dagen is geen excuus, en is ook echt geen verplichting je opeens altijd als een gentleman te gedragen tegenover zo'n real-life insult dog. Flikker toch op.
pi_115644241
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik snap dit niet. Deze Olaf geen minster-president ofzo, hij is een gewoon burger. Geen voorbeeldfunctie of wat dan ook. Als iemand dan verbaal een drol op je hoofd is aan het draaien dan is spugen nog een van de meer beheerste reacties.
Dat die flapdrol daar met een camera mensen staat uit te dagen is geen excuus, en is ook echt geen verplichting je opeens altijd als een gentleman te gedragen tegenover zo'n real-life insult dog. Flikker toch op.
Verbaal een drol op je hoofd aan het draaien. Poeh poeh. Mensen uit staat te dagen. Nou nou. Real-life insult dog. :').

Wat een overdaad aan overdrijven zeg.
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:31:12 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115644257
quote:

Hoewel mijn sympathie ook eerder bij Olaf dan GS ligt, is het - met het oog op de gevraagde tolerantie en zijn lidmaatschap aan een klankbordgroep die pleit voor meer hoffelijkheid - minstens een onhandige zet te noemen.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 15:35:34 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_115644439
quote:

[..]

Ik snap dit niet. Deze Olaf geen minster-president ofzo, hij is een gewoon burger. Geen voorbeeldfunctie of wat dan ook.
Toonaangevende fotograaf. Hangt in grote musea en galerien. Al jaren wegbereider voor de homo-acceptatie.

pi_115644445
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoewel mijn sympathie ook eerder bij Olaf dan GS ligt, is het - met het oog op de gevraagde tolerantie en zijn lidmaatschap aan een klankbordgroep die pleit voor meer hoffelijkheid - minstens een onhandige zet te noemen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toonaangevende fotograaf. Hangt in grote musea en galerien. Al jaren wegbereider voor de homo-acceptatie.

Beide waar, ik negeerde dat maar even in een poging de imbalans in voordeel van GS recht te trekken. Dat is zo'n beetje het enige echte geldige argument tegen Olaf.
pi_115644518
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Al jaren wegbereider voor de homo-acceptatie.

Maakt ie dat met 1 actie toch behoorlijk kapot zo.
pi_115644524
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef trancethrust het volgende:

[..]

[..]

Beide waar, ik negeerde dat maar even in een poging de imbalans in voordeel van GS recht te trekken.
Waarom zou je dat per se moeten willen?
In Southern Sun
pi_115644765
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef tong80 het volgende:
Het is smerig. Maar ik kan dit niet afkeuren.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet kunnen wat Erwin Olaf deed.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_115644803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Verbaal een drol op je hoofd aan het draaien. Poeh poeh. Mensen uit staat te dagen. Nou nou. Real-life insult dog. :').

Wat een overdaad aan overdrijven zeg.
Als GS het doet is het prima, maar anders is het maar overdreven? Ga zo door.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:46:02 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115644852
Is een fluim in het gezicht nu echt zoveel erger dan een nicht die wordt geslagen omdat ie uit een homocafe komt? Want als daar een topic over gaat hoor ik toch regelmatig "moet ie maar niet zo opzichtig doen, dan kun je zoiets verwachten".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 15:47:35 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_115644921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

[..]

Was voor het filmpje gezien te hebben. En zoals het hoort vol met vooroordelen. :D

pi_115644941
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Als GS het doet is het prima, maar anders is het maar overdreven? Ga zo door.
Geen idee wat je hiermee wil zeggen.
In Southern Sun
pi_115645313
quote:

Ook alleen maar omdat het de herkenbare vijand GS ipv Kutlul Dijkstra is... Ga je nog zeggen dat ze van GS terroristen zijn, dan hebben we dat ook weer gehad :') .
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:58:42 #183
39333 Zelva
pi_115645422
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef wonderer het volgende:
Is een fluim in het gezicht nu echt zoveel erger dan een nicht die wordt geslagen omdat ie uit een homocafe komt? Want als daar een topic over gaat hoor ik toch regelmatig "moet ie maar niet zo opzichtig doen, dan kun je zoiets verwachten".
Deze reactie is vrij nutteloos zonder quotes van personen uit dit topic die bovenstaande reactie gebezigd zouden hebben.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:06:47 #184
71919 wonderer
pi_115645733
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Zelva het volgende:

[..]

Deze reactie is vrij nutteloos zonder quotes van personen uit dit topic die bovenstaande reactie gebezigd zouden hebben.
Het gaat er niet om dat dezelfde mensen dat zeggen (maar ik begrijp wat je bedoelt), maar de algemene tendens. Daarbij vraag ik het me werkelijk af.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_115645794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef wonderer het volgende:
Liever een klap in het gezicht dan een rochel in mijn gezicht. Eerlijk als iemand mij bespuugt zou ik niet voor mijzelf instaan. En deze gast maakt meer kapot dan hij goed doet.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:13:36 #186
71919 wonderer
pi_115645952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Liever een klap in het gezicht dan een rochel in mijn gezicht. Eerlijk als iemand mij bespuugt zou ik niet voor mijzelf instaan. En deze gast maakt meer kapot dan hij goed doet.
Kun je uitleggen waarom, want ik snap het echt niet, waarom je liever iets hebt dat fysiek schadelijk kan zijn.

En dat dit "slecht" is voor de homo-emancipatie is voornamelijk omdat de homofoben het aangrijpen als iets om een hele groep op af te rekenen. Want het is natuurlijk van de zotte dat je "zie je wel, kutnichten" gaat roepen omdat een man zich niet kan inhouden.
pi_115646333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Kun je uitleggen waarom, want ik snap het echt niet, waarom je liever iets hebt dat fysiek schadelijk kan zijn.

En dat dit "slecht" is voor de homo-emancipatie is voornamelijk omdat de homofoben het aangrijpen als iets om een hele groep op af te rekenen. Want het is natuurlijk van de zotte dat je "zie je wel, kutnichten" gaat roepen omdat een man zich niet kan inhouden.
Iemand in het gezicht spugen is zwaar vernederd dat doe je gewoon niet als deze beste man nou een tikje met de zachte hand had gegeven nou dan hoor je minder snel.

Het heeft met fatsoen te maken een kusje op de wang of in de nek hand in hand lopen al ben ik daar zelf niet van prima als je dat wilt ga je gang daar hoeft niemand wat van te zeggen. Enkel als ik even het filmpje op de frontpage zie!

Dat gaat te ver... En als ik op straat loop en ik zie een stelletje elkaar ook zo aflebberen dan komt er van mij ook een reactie doe dat maar lekker thuis! Deze man zoekt zwaar veel aandacht klopt zelf de boel gigantisch op. En op een punt zijn mensen het gewoon zat dat er iedere keer weer van alles omtrent de holebi te doen is.

Als je normaal bevonden word als homo gedraag je dan ook gewoon normaal. Ik heb nergens nooit ergens last van het is niet zo dat je ineens een beschermde status hebt als je een holebi bent...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:26:27 #188
71919 wonderer
pi_115646417
Precies doen wat hetero's (ook wel eens) doen, IS toch normaal? :?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:27:00 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115646429
Wat precies is gewoon normaal?
pi_115646447
quote:

[..]
Olaf beschadigt op deze manier een hele groep. Niet de mensen die zijn gedrag afkeuren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:28:46 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115646496
quote:
9s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef Specularium het volgende:

Olaf beschadigt op deze manier een hele groep. Niet de mensen die zijn gedrag afkeuren.
Mensen die zijn optreden een op een vertalen naar de gehele groep homo's, hebben denk ik sowieso weinig aansporing nodig voor een negatief oordeel.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:29:29 #192
71919 wonderer
pi_115646519
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mensen die zijn optreden een op een vertalen naar de gehele groep homo's, hebben denk ik sowieso weinig aansporing nodig voor een negatief oordeel.
Ja, dit dus.
pi_115646527
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef wonderer het volgende:
Precies doen wat hetero's (ook wel eens) doen, IS toch normaal? :?
En als een hetero zo doet dan zeg ik daar even hard wat van. Je gaat elkaar niet af zitten lebberen in het openbaar.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:32:34 #194
71919 wonderer
pi_115646626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:29 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

En als een hetero zo doet dan zeg ik daar even hard wat van. Je gaat elkaar niet af zitten lebberen in het openbaar.
Ja, maar volgens je eigen redenering zou je Olaf normaal moeten vinden, of je het nu eens bent met zijn opzichtige liefdesuiting of niet.
pi_115646721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, maar volgens je eigen redenering zou je Olaf normaal moeten vinden, of je het nu eens bent met zijn opzichtige liefdesuiting of niet.
Hij is verder normaal maar zijn opzichtige gedrag zeer zeker niet en daar hebben mensen problemen mee niet als hij even zijn vriend een kusje op de wang geeft en dat ze daarna rustig doorlopen. Wil je wat meer dan dat ga je maar lekker naar een rustig plekje of naar je slaapkamer.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:46:17 #196
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_115647103
Storm in een glas water
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_115647607
quote:
...
Hij profileert zich op de voorgrond van de homo emancipatie, en dan sijpelt het ontstane beeld van zijn wandaden door naar de door hem vertegenwoordigde groep.

Als een directrice van de greenpeace onaardig is tegen kleine kinderen, dan straalt dat ook door naar die hele organisatie, ook al zijn al haar collega's ontzettende kindervrienden.

Punt is, dat de homorechtenbeweging (of in ieder geval de mensen die daar mee bezig zijn) het gedrag van diegene die hen lijkt te vertegenwoordigen moet afkeuren wil het ontstane beeld niet ook op hen overslaan.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:03:50 #198
71919 wonderer
pi_115647749
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

Hij profileert zich op de voorgrond van de homo emancipatie, en dan sijpelt het ontstane beeld van zijn wandaden door naar de door hem vertegenwoordigde groep.

Als een directrice van de greenpeace onaardig is tegen kleine kinderen, dan straalt dat ook door naar die hele organisatie, ook al zijn al haar collega's ontzettende kindervrienden.

Punt is, dat de homorechtenbeweging (of in ieder geval de mensen die daar mee bezig zijn) het gedrag van diegene die hen lijkt te vertegenwoordigen moet afkeuren wil het ontstane beeld niet ook op hen overslaan.
Hier heb je een goed punt (hoewel ik betwijfel of de meeste nay sayers hier uberhaupt over nagedacht hebben :')).

Maar het is ook wel weer moeilijk om "een van ons" af te vallen, ook al is het gedrag afkeurenswaardig, omdat er wel een soort van solidariteit ontstaat. "Iedereen is tegen ons, dan moeten we niet binnen de gelederen gaan vechten", zoiets. Hoewel dat op feestjes met al dat geroddel ook ver te zoeken is :')
pi_115647915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt (hoewel ik betwijfel of de meeste nay sayers hier uberhaupt over nagedacht hebben :')).

Maar het is ook wel weer moeilijk om "een van ons" af te vallen, ook al is het gedrag afkeurenswaardig, omdat er wel een soort van solidariteit ontstaat. "Iedereen is tegen ons, dan moeten we niet binnen de gelederen gaan vechten", zoiets. Hoewel dat op feestjes met al dat geroddel ook ver te zoeken is :')
Wie is tegen mij dan? En welke solidariteit als er een groep gedonder is dan wel in het holebi hoekje. _O-
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:24:41 #200
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_115650409
De niet geknipte beelden zeggen genoeg toch?

Lichaamsdelen in elkaars holtes steken doe je maar lekker ergens anders dan midden op straat.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')