Geen idee wat je hiermee wil zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Als GS het doet is het prima, maar anders is het maar overdreven? Ga zo door.
Ook alleen maar omdat het de herkenbare vijand GS ipv Kutlul Dijkstra is... Ga je nog zeggen dat ze van GS terroristen zijn, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef gnaeus het volgende:
Fatsoen is toch wel meer dan iemand niet in het gezicht spugen ?
Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
Deze reactie is vrij nutteloos zonder quotes van personen uit dit topic die bovenstaande reactie gebezigd zouden hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef wonderer het volgende:
Is een fluim in het gezicht nu echt zoveel erger dan een nicht die wordt geslagen omdat ie uit een homocafe komt? Want als daar een topic over gaat hoor ik toch regelmatig "moet ie maar niet zo opzichtig doen, dan kun je zoiets verwachten".
Het gaat er niet om dat dezelfde mensen dat zeggen (maar ik begrijp wat je bedoelt), maar de algemene tendens. Daarbij vraag ik het me werkelijk af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Deze reactie is vrij nutteloos zonder quotes van personen uit dit topic die bovenstaande reactie gebezigd zouden hebben.
Liever een klap in het gezicht dan een rochel in mijn gezicht. Eerlijk als iemand mij bespuugt zou ik niet voor mijzelf instaan. En deze gast maakt meer kapot dan hij goed doet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef wonderer het volgende:
Is een fluim in het gezicht nu echt zoveel erger dan een nicht die wordt geslagen omdat ie uit een homocafe komt? Want als daar een topic over gaat hoor ik toch regelmatig "moet ie maar niet zo opzichtig doen, dan kun je zoiets verwachten".
Kun je uitleggen waarom, want ik snap het echt niet, waarom je liever iets hebt dat fysiek schadelijk kan zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Liever een klap in het gezicht dan een rochel in mijn gezicht. Eerlijk als iemand mij bespuugt zou ik niet voor mijzelf instaan. En deze gast maakt meer kapot dan hij goed doet.
Iemand in het gezicht spugen is zwaar vernederd dat doe je gewoon niet als deze beste man nou een tikje met de zachte hand had gegeven nou dan hoor je minder snel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom, want ik snap het echt niet, waarom je liever iets hebt dat fysiek schadelijk kan zijn.
En dat dit "slecht" is voor de homo-emancipatie is voornamelijk omdat de homofoben het aangrijpen als iets om een hele groep op af te rekenen. Want het is natuurlijk van de zotte dat je "zie je wel, kutnichten" gaat roepen omdat een man zich niet kan inhouden.
Olaf beschadigt op deze manier een hele groep. Niet de mensen die zijn gedrag afkeuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat dit "slecht" is voor de homo-emancipatie is voornamelijk omdat de homofoben het aangrijpen als iets om een hele groep op af te rekenen. Want het is natuurlijk van de zotte dat je "zie je wel, kutnichten" gaat roepen omdat een man zich niet kan inhouden.
Mensen die zijn optreden een op een vertalen naar de gehele groep homo's, hebben denk ik sowieso weinig aansporing nodig voor een negatief oordeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef Specularium het volgende:
Olaf beschadigt op deze manier een hele groep. Niet de mensen die zijn gedrag afkeuren.
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die zijn optreden een op een vertalen naar de gehele groep homo's, hebben denk ik sowieso weinig aansporing nodig voor een negatief oordeel.
En als een hetero zo doet dan zeg ik daar even hard wat van. Je gaat elkaar niet af zitten lebberen in het openbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef wonderer het volgende:
Precies doen wat hetero's (ook wel eens) doen, IS toch normaal?
Ja, maar volgens je eigen redenering zou je Olaf normaal moeten vinden, of je het nu eens bent met zijn opzichtige liefdesuiting of niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En als een hetero zo doet dan zeg ik daar even hard wat van. Je gaat elkaar niet af zitten lebberen in het openbaar.
Hij is verder normaal maar zijn opzichtige gedrag zeer zeker niet en daar hebben mensen problemen mee niet als hij even zijn vriend een kusje op de wang geeft en dat ze daarna rustig doorlopen. Wil je wat meer dan dat ga je maar lekker naar een rustig plekje of naar je slaapkamer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar volgens je eigen redenering zou je Olaf normaal moeten vinden, of je het nu eens bent met zijn opzichtige liefdesuiting of niet.
Hij profileert zich op de voorgrond van de homo emancipatie, en dan sijpelt het ontstane beeld van zijn wandaden door naar de door hem vertegenwoordigde groep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef wonderer het volgende:
...
Hier heb je een goed punt (hoewel ik betwijfel of de meeste nay sayers hier uberhaupt over nagedacht hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Hij profileert zich op de voorgrond van de homo emancipatie, en dan sijpelt het ontstane beeld van zijn wandaden door naar de door hem vertegenwoordigde groep.
Als een directrice van de greenpeace onaardig is tegen kleine kinderen, dan straalt dat ook door naar die hele organisatie, ook al zijn al haar collega's ontzettende kindervrienden.
Punt is, dat de homorechtenbeweging (of in ieder geval de mensen die daar mee bezig zijn) het gedrag van diegene die hen lijkt te vertegenwoordigen moet afkeuren wil het ontstane beeld niet ook op hen overslaan.
Wie is tegen mij dan? En welke solidariteit als er een groep gedonder is dan wel in het holebi hoekje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier heb je een goed punt (hoewel ik betwijfel of de meeste nay sayers hier uberhaupt over nagedacht hebben).
Maar het is ook wel weer moeilijk om "een van ons" af te vallen, ook al is het gedrag afkeurenswaardig, omdat er wel een soort van solidariteit ontstaat. "Iedereen is tegen ons, dan moeten we niet binnen de gelederen gaan vechten", zoiets. Hoewel dat op feestjes met al dat geroddel ook ver te zoeken is
Hij keek inderdaad nogal strak uit de ogen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef starla het volgende:
Wat een raar moment om te spugen inderdaad. Gast stond stijf van de drugs volgens mij.
Wel wat jammer inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef woid het volgende:
ik ga die Jolien eens ff bellen.... daar wil ik best wel even mee zoenen
Maar hij had toch helemaal geen instrument vast?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef Clerxify het volgende:
Die excuses is meer van zo nu zijn we van dat gezeik af dan dat hij het echt meend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |