abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115637125
Het is wat.

Mensen die klef doen in het openbaar :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:27:44 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115637538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Niet handig van Olaf om te happen op het gezuig van Staal. Hij lost het iig wel netjes op:

[..]

en een volgende post:

[..]

Zo, opgelost. Geenstijl te ver gegaan, Erwin Olaf te ver gegaan. Voor de rest eens met Weltschmerz (dat dat nog eens zou voorkomen, zeg!) :)
Makkelijk praten achteraf. Hij had gewoon niet moeten spugen. Maar laten we hopen dat niemand zijn plaats inneemt :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115638680
Al meer bekend over wat Tom Staal gedaan zou hebben in de knip? In de verklaring van Olaf lees ik alleen dingen die gedaan zijn ná het spugen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:04:47 #124
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_115638803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja, daarom reageert de redactie en figuren hier met "smerige kutnicht" . Welke benaming was voor een hetero gebruikt ?
Ja, want Geenstijl scheldt alleen homo's uit :')
pi_115638897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Al meer bekend over wat Tom Staal gedaan zou hebben in de knip? In de verklaring van Olaf lees ik alleen dingen die gedaan zijn ná het spugen.
Hier wat er aan vooraf ging:
http://www.dumpert.nl/med(...)homo_erwin_olaf.html
pi_115639080
quote:
Volgens mij had Olaf iets teveel op.
pi_115639220
Haha, wat een enorme klootviool is die Olaf dan. Is totaal niets aan de hand :D.
In Southern Sun
pi_115639806
Ik ben toch altijd wel verbaasd om de ophef wanneer iemand een GS-reporter belaagt. In de kroeg slaan ze elkaar zo vaak op hun smoel. Sommigen laten het makkelijk van zich afglijden wanneer iemand bijdehand doet en sommigen reageren zich af. So be it.

Nu weet ik niet of wat hier aan de hand was wel zo provocerend was, maar keer op keer is er zo'n gedoe om dat GS.
pi_115640237
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch altijd wel verbaasd om de ophef wanneer iemand een GS-reporter belaagt. In de kroeg slaan ze elkaar zo vaak op hun smoel. Sommigen laten het makkelijk van zich afglijden wanneer iemand bijdehand doet en sommigen reageren zich af. So be it.

Nu weet ik niet of wat hier aan de hand was wel zo provocerend was, maar keer op keer is er zo'n gedoe om dat GS.
Als iemand in de kroeg iemand anders zomaar in z'n bakkes spuugt zou ik het ook een klootviool vinden. Heeft niets met GS te maken, want daar heb ik het ook niet zo op.
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:54:22 #130
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115640582
quote:
Kortom, de journalist doet niks verkeerd. Echt een foute die Olaf. Hoe die praat ook :X

http://www.geenstijl.nl/m(...)_olaf_zeg_sorry.html :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115640708
Gaan we nou een discussie over fatsoen hebben, met GeenStijl erbij, maar zonder dat het over het fatsoen van GS gaat?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115640771
Wachten op de klappen :)

Lekker provoceren door te zoenen op een terrasje, vies.
pi_115640827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaan we nou een discussie over fatsoen hebben, met GeenStijl erbij, maar zonder dat het over het fatsoen van GS gaat?
Wanneer heeft GS voor het laatst iemand in het gezicht getuft?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:02:41 #134
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_115640893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wanneer heeft GS voor het laatst iemand in het gezicht getuft?
Fatsoen is toch wel meer dan iemand niet in het gezicht spugen ?

Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
pi_115641379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
Ja kom op zeg, een beetje doorvragen/zeuren is toch niets mis mee. En een beetje dikke huid hebben ook niet.
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:17:17 #137
39333 Zelva
pi_115641427
quote:

[..]

Hij organiseert een kiss-in met als doel zoveel mogelijk aandacht. Komt die aandacht er, is ie er niet van gediend :')
pi_115641448
quote:

[..]

Ligt eraan waaruit de "overlast" bestaat. Een "journalist" die vervelende vragen stelt aan iemand die in het nieuws is noem ik niet onfatsoenlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:19:09 #139
382130 gnaeus
pi_115641490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, een beetje doorvragen/zeuren is toch niets mis mee. En een beetje dikke huid hebben ook niet.
Een beetje spuug op je bakkes ook niet.
pi_115641528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:19 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Een beetje spuug op je bakkes ook niet.
:').
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:26:06 #141
382130 gnaeus
pi_115641720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:').
Nemen we het voorbeeld even van prof. Kinneging die lastig werd gevallen door Rutger. GeenStijl staat daar aan de deur voor z'n vrouw, puur om te etteren n.a.v. haar column.

Man doet open, nee vrouw is niet aanspreekbaar, ligt te rusten. Rutger blijft doorzeuren en vraagt Kinneging om zijn mening. Dan ben je dus al onbeschoft bezig.

Nee is nee, zeker bij een persoon die er verder niets mee te maken heeft.

Vervolgens blijft vervelend ventje Rutger dooremmeren en wordt vervolgens even in z'n nek gepakt. Dan is het ineens huilie huilie en boehoe vrijheid van meningsuiting/journalisitiek.

Het is een beetje als een klein rotjoch dat kindjes pest, daar zelf enorm om moet lachen en als er dan een keer een tik op de neus komt is het rennen naar de juf van "boehoe hij sloeg me en ik deed helemaal niets".

Hou toch op.
pi_115641814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Nemen we het voorbeeld even van prof. Kinneging die lastig werd gevallen door Rutger. GeenStijl staat daar aan de deur voor z'n vrouw, puur om te etteren n.a.v. haar column.

Man doet open, nee vrouw is niet aanspreekbaar, ligt te rusten. Rutger blijft doorzeuren en vraagt Kinneging om zijn mening. Dan ben je dus al onbeschoft bezig.

Nee is nee, zeker bij een persoon die er verder niets mee te maken heeft.

Vervolgens blijft vervelend ventje Rutger dooremmeren en wordt vervolgens even in z'n nek gepakt. Dan is het ineens huilie huilie en boehoe vrijheid van meningsuiting/journalisitiek.

Het is een beetje als een klein rotjoch dat kindjes pest, daar zelf enorm om moet lachen en als er dan een keer een tik op de neus komt is het rennen naar de juf van "boehoe hij sloeg me en ik deed helemaal niets".

Hou toch op.
Wat heeft Kinnegin/Rutger hier mee te maken?

Wat doet Staal nu verkeerd? En wat rechtvaardigt uberhaupt iemand in z'n gezicht te rochelen?
In Southern Sun
pi_115641870
Het normaal vinden dat iemand een rochel in iemand anders gezicht plaatst. Hoe verzin je het...
In Southern Sun
pi_115641954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het normaal vinden dat iemand een rochel in iemand anders gezicht plaatst. Hoe verzin je het...
Tegen vermeende homohaters is alles geoorloofd, zo blijkt.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 14:34:37 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_115642010
Fotograaf Erwin Olaf, die woensdagavond om nog onduidelijke reden Geenstijl-verslaggever Tom Staal in het gezicht spuugde, maakt deel uit van een klankbordgroep voor de gemeente Amsterdam die zich onder meer inzet voor meer hoffelijkheid in de hoofdstad.

De zeven leden van de klankbordgroep, onder wie dj Isis, willen 'elk op hun eigen manier bijdragen aan meer hoffelijkheid in Amsterdam', valt te lezen op de website. De positie van Olaf in de groep, die verder ook 'tolerantie en verbinding' nastreeft, lijkt omstreden na de spuugactie van de fotograaf.

Het zevenmanschap, zoals de groep wordt genoemd, valt onder wethouder Andreé van Es (GroenLinks). Ze was donderdag niet beschikbaar voor een reactie vanwege vakantie. Ook Olaf was niet direct bereikbaar voor commentaar.

Het spuugincident gebeurde op een door Olaf georganiseerde kiss-in in Amsterdam. Geenstijl-verslaggever Staal was aanwezig en vroeg Olaf of hij wilde zoenen met Playmate van het jaar 2011 Zimra Geurts. In een door Geenstijl geplaatst filmpje is te zien dat Olaf en Geurts zoenen, waarna een deel uit het filmpje is geknipt. Vervolgens spuugt Olaf de verslaggever in het gezicht.

In een reactie op zijn Facebook-pagina liet Olaf weten 'deze behandeling' te geven aan verslaggevers die zich 'opdringen, drammen, hem zonder toestemming aanraken en proberen te vernederen'.

Olaf organiseerde de kiss-in nadat hij zaterdag voor de deur van een snackbar had gezoend met zijn vriend en daarop vijandig werd gereageerd. Met de kiss-in hoopte de fotograaf een signaal af te geven voor 'het in het openbaar mogen tonen van liefde en genegenheid'.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115642024
Vast wel weer erg uitgelokt.
pi_115642038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vast wel weer erg uitgelokt.
Valt reuze mee, geknipte filmpje is inmiddels ongeknipt terug te zien op GS.
In Southern Sun
pi_115642049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Valt reuze mee, geknipte filmpje is inmiddels ongeknipt terug te zien op GS.
Linkje :@?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:36:15 #149
39333 Zelva
pi_115642065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Linkje :@?
Staat gewoon in dit topic.
pi_115642071
quote: