Makkelijk praten achteraf. Hij had gewoon niet moeten spugen. Maar laten we hopen dat niemand zijn plaats inneemtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Niet handig van Olaf om te happen op het gezuig van Staal. Hij lost het iig wel netjes op:
[..]
en een volgende post:
[..]
Zo, opgelost. Geenstijl te ver gegaan, Erwin Olaf te ver gegaan. Voor de rest eens met Weltschmerz (dat dat nog eens zou voorkomen, zeg!)
Ja, want Geenstijl scheldt alleen homo's uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, daarom reageert de redactie en figuren hier met "smerige kutnicht" . Welke benaming was voor een hetero gebruikt ?
Hier wat er aan vooraf ging:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Al meer bekend over wat Tom Staal gedaan zou hebben in de knip? In de verklaring van Olaf lees ik alleen dingen die gedaan zijn ná het spugen.
Volgens mij had Olaf iets teveel op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hier wat er aan vooraf ging:
http://www.dumpert.nl/med(...)homo_erwin_olaf.html
Als iemand in de kroeg iemand anders zomaar in z'n bakkes spuugt zou ik het ook een klootviool vinden. Heeft niets met GS te maken, want daar heb ik het ook niet zo op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch altijd wel verbaasd om de ophef wanneer iemand een GS-reporter belaagt. In de kroeg slaan ze elkaar zo vaak op hun smoel. Sommigen laten het makkelijk van zich afglijden wanneer iemand bijdehand doet en sommigen reageren zich af. So be it.
Nu weet ik niet of wat hier aan de hand was wel zo provocerend was, maar keer op keer is er zo'n gedoe om dat GS.
Kortom, de journalist doet niks verkeerd. Echt een foute die Olaf. Hoe die praat ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wanneer heeft GS voor het laatst iemand in het gezicht getuft?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaan we nou een discussie over fatsoen hebben, met GeenStijl erbij, maar zonder dat het over het fatsoen van GS gaat?
Fatsoen is toch wel meer dan iemand niet in het gezicht spugen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wanneer heeft GS voor het laatst iemand in het gezicht getuft?
Ja kom op zeg, een beetje doorvragen/zeuren is toch niets mis mee. En een beetje dikke huid hebben ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Fatsoen is toch wel meer dan iemand niet in het gezicht spugen ?
Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
Hij organiseert een kiss-in met als doel zoveel mogelijk aandacht. Komt die aandacht er, is ie er niet van gediendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Iemand met rust laten die niet van je gediend is valt er volgens mij ook wel onder.
Ligt eraan waaruit de "overlast" bestaat. Een "journalist" die vervelende vragen stelt aan iemand die in het nieuws is noem ik niet onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Een beetje spuug op je bakkes ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, een beetje doorvragen/zeuren is toch niets mis mee. En een beetje dikke huid hebben ook niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Een beetje spuug op je bakkes ook niet.
Nemen we het voorbeeld even van prof. Kinneging die lastig werd gevallen door Rutger. GeenStijl staat daar aan de deur voor z'n vrouw, puur om te etteren n.a.v. haar column.quote:
Wat heeft Kinnegin/Rutger hier mee te maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nemen we het voorbeeld even van prof. Kinneging die lastig werd gevallen door Rutger. GeenStijl staat daar aan de deur voor z'n vrouw, puur om te etteren n.a.v. haar column.
Man doet open, nee vrouw is niet aanspreekbaar, ligt te rusten. Rutger blijft doorzeuren en vraagt Kinneging om zijn mening. Dan ben je dus al onbeschoft bezig.
Nee is nee, zeker bij een persoon die er verder niets mee te maken heeft.
Vervolgens blijft vervelend ventje Rutger dooremmeren en wordt vervolgens even in z'n nek gepakt. Dan is het ineens huilie huilie en boehoe vrijheid van meningsuiting/journalisitiek.
Het is een beetje als een klein rotjoch dat kindjes pest, daar zelf enorm om moet lachen en als er dan een keer een tik op de neus komt is het rennen naar de juf van "boehoe hij sloeg me en ik deed helemaal niets".
Hou toch op.
Tegen vermeende homohaters is alles geoorloofd, zo blijkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het normaal vinden dat iemand een rochel in iemand anders gezicht plaatst. Hoe verzin je het...
Valt reuze mee, geknipte filmpje is inmiddels ongeknipt terug te zien op GS.quote:
Linkjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Valt reuze mee, geknipte filmpje is inmiddels ongeknipt terug te zien op GS.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |