abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:34:18 #91
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_115635918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Gelukkig had hij goede redenen :')
Het doet mij in ieder geval goed om te lezen dat iedereen in dit topic vervelende mensen op een feestje dat ze geven gewoon negeren en doen alsof er niets aan de hand is. Want moet kunnen toch ? Een waarlijk paradijs dat Nederland.
pi_115635942
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef karton2 het volgende:

[..]

Het niet geaccepteerd worden gaan in deze om de actie (iemand in z'n gezicht spugen) en niet om de persoon (de homoseksueel)
In eerste instantie ging het om de actie: Olaf die zijn vriend in het openbaar af staat te lebberen.
pi_115635971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:34 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Het doet mij in ieder geval goed om te lezen dat iedereen in dit topic vervelende mensen op een feestje dat ze geven gewoon negeren en doen alsof er niets aan de hand is. Want moet kunnen toch ? Een waarlijk paradijs dat Nederland.
Het ging nou niet bepaald om een besloten feestje
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115636045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Inderdaad. Er spreekt nogal wat afkeer van een groep uit, in dit geval homo's, i.p.v. de persoon waarover het gaat, Erwin Olaf. Ben ook benieuwd hoe Rutger Castricum er op zal reageren.
Dat z'n geaardheid wordt gebruikt om hem mee te slaan is logisch. De aanleiding voor die actie was zijn geaardheid, vervolgens is ie gewoon dom bezig om publiekelijk in z'n gezicht te spugen.
Dat geenstijl zijn geaardheid gebruikt om hem neer te halen is het makkelijkst. Hij schermt er zelf mee een gaat vervolgens in de fout.
Als het een Marokkaan was geweest was het een kutmarokkaan, Duitser de kutmof etc.. het is gewoon de stok om mee te slaan.
pi_115636052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:14 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind kussende stelletjes ook niet storend. Ben je bij de nonnen opgegroeid ?
Oh...ja dat maakt het spugen in iemand zijn gezicht wel geoorloofd. En gewelddadige Koos doet ook weer mee?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:39:53 #96
382130 gnaeus
pi_115636086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het ging nou niet bepaald om een besloten feestje
Dat maakt toch niet uit ? Jij bent van mening dat je vervelende mensen niet fysiek van repliek mag voorzien. Of het nou midden op straat is of op een feestje. Iedereen is dergelijke figuren op een gegeven moment zat. De tolerantiegrens ligt alleen bij iedereen ergens anders.

Wat zou jij doen tegen een figuur die in een winkelstraat achter je aan blijft lopen om een domme vervelende vraag te stellen ?
pi_115636139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef Chahna het volgende:

[..]

En gewelddadige Koos doet ook weer mee?
Koos slaat gewoon iedereen de kanker in.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:42:24 #98
344250 75020
ik weet niet beter
pi_115636187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Wat zou jij doen tegen een figuur die in een winkelstraat achter je aan blijft lopen om een domme vervelende vraag te stellen ?
Dom gelul. Ik wil geen publiciteit en handel daar ook naar. Die Olaf was uit op publiciteit, nou die kreeg ie.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:42:27 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_115636188
Mensen van GS in het gezicht spugen altijd +1.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_115636214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Gelukkig had hij goede redenen :')
Het punt was hij wilde maken is in ieder geval volledig teniet gedaan.
pi_115636291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit ? Jij bent van mening dat je vervelende mensen niet fysiek van repliek mag voorzien. Of het nou midden op straat is of op een feestje. Iedereen is dergelijke figuren op een gegeven moment zat. De tolerantiegrens ligt alleen bij iedereen ergens anders.
Ik vind dan dat je iemand nog beter een duw kan geven dan in zijn gezicht spugen. Dat laatste is echt wel zo smerig.
quote:
Ik snap niet helemaal hoe dit relevant is? Olaf wilde aandacht en die kreeg hij.

Maar als iemand mij hinderlijk zou volgen met een roze microfoon zou ik een "vogelaartje" doen denk ik :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:47:42 #102
382130 gnaeus
pi_115636355
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef 75020 het volgende:

[..]

Dom gelul. Ik wil geen publiciteit en handel daar ook naar. Die Olaf was uit op publiciteit, nou die kreeg ie.
Dus jij zou ook op een gegeven moment fysiek reageren. Dat kun je toch gewoon toegeven ?

Verder maakt het niet uit in wat voor functie iemand vervelend doet lijkt me. Zodra je een microfoon in je hand hebt ben je niet onschendbaar of super speciaal. Olaf vraagt wel om publiciteit , niet om vervelend volk wier enig doel is te jennen en treiteren voor de kijkcijfers.
pi_115636377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef speknek het volgende:
Mensen van GS in het gezicht spugen altijd +1.
Mensen die GS afzeiken een stoeptegel in de nek gooien altijd +1.
pi_115636446
Ik word zo schijtziek van die kutnicht van ene Erwin Olaf aandachtshoer dat het is. Bah :r
pi_115636447
Niet handig van Olaf om te happen op het gezuig van Staal. Hij lost het iig wel netjes op:

quote:
het is inderdaad niet chique van mij geweest om de afschuwelijk opdringerige en zuigende verslaggever van geen stijl, die voordrong, me betastte, vrienden van me weg duwde en mij alleen maar voor zijn camera wilde vernederen door een (wel lieve) playmate op te dringen, naar zijn gezicht te spugen. Maar ik ben ook maar een mens, wie tegen zulke lage verslagevers kan moet het maar zeggen, die mag onmiddellijk mijn plaats innemen!
en een volgende post:

quote:
hierbij bied ik mijn excuses aan voor het spugen naar de geen stijl verslaggever.
Zo, opgelost. Geenstijl te ver gegaan, Erwin Olaf te ver gegaan. Voor de rest eens met Weltschmerz (dat dat nog eens zou voorkomen, zeg!) :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:51:18 #106
344250 75020
ik weet niet beter
pi_115636463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Dus jij zou ook op een gegeven moment fysiek reageren. Dat kun je toch gewoon toegeven ?

Wie zegt dat nou weer? :')

Ik heb geen fysiek geweld nodig om iets duidelijk te maken. Je kan van mij alleen fysiek geweld verwachten als je het zelf als eerste tegen mij gebruikt, maar dan ga ik ook echt los. :*
Maar tot dan hou ik mijn handen thuis. Misschien zit jij zo slap in elkaar.....?
pi_115636531
Hey, een bewegend plaatje.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/erwindelama.gif

[ Bericht 25% gewijzigd door paddy op 16-08-2012 11:55:03 ]
pi_115636555
Je zou toch verwachten dat homo's wat toleranter zijn naar journalisten met een grote roze mic.
pi_115636579
quote:
Paddy bedankt *O*
pi_115636666
Ik heb hem een berichtje gestuurd en gevraagd hoe hij nu ooit nog kan ageren tegen sissende en spugende marokaantjes. Hij heeft nu het voorbeeld gegeven hoe te reageren als iemand je niet aanstaat. Eventueel 'goed te maken' met een berichtje op je FB een dag later. Ik zie Mo nu al een account aanmaken. Gewoon ff die gast in zijn gezicht spugen en de volgende dag 'sorry' zeggen op FB en het is 'klaar'. ;)
pi_115636689
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Verder maakt het niet uit in wat voor functie iemand vervelend doet lijkt me. Zodra je een microfoon in je hand hebt ben je niet onschendbaar of super speciaal. Olaf vraagt wel om publiciteit , niet om vervelend volk wier enig doel is te jennen en treiteren voor de kijkcijfers.
Echter, Olaf mag zelf ook graag jennen en provoceren. Hij weet heel goed hoe je aandacht moet genereren.

Voor wat betreft provoceren; jij lijkt er een beetje op uit mensen als agressief/homofoob weg te zetten...
pi_115636754
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:58 schreef Chahna het volgende:
Ik heb hem een berichtje gestuurd en gevraagd hoe hij nu ooit nog kan ageren tegen sissende en spugende marokaantjes. Hij heeft nu het voorbeeld gegeven hoe te reageren als iemand je niet aanstaat. Eventueel 'goed te maken' met een berichtje op je FB een dag later. Ik zie Mo nu al een account aanmaken. Gewoon ff die gast in zijn gezicht spugen en de volgende dag 'sorry' zeggen op FB en het is 'klaar'. ;)
Zonder Olaf's gedrag goed te praten; 'Mo' wordt agressief zonder aanleiding, waar Olaf flink geprovoceerd werd door GS. Daarbij zie ik 'Mo' ook niet zonder meer excuses maken (zeg ik een tikje bevooroordeeld)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:01:52 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_115636765
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mensen die GS afzeiken een stoeptegel in de nek gooien altijd +1.
Tom Staal schrikt er niet eens van, wordt ook niet boos, als hij 'plotseling' in z'n gezicht gespuugd wordt. Geenstijl is best leuk om naar te kijken hoor, maar met serieuze journalistiek heeft het meestal weinig te maken. Meer met beroepstrollen en zuigen totdat zo'n soort tegentroll reactie komt. En in de tussentijd zitten we met ons vuist geheven woordloos Jerry Jerry te mompelen. In het gezicht spugen is een prima reactie, want dat is precies waarom we zitten te kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_115636811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Tom Staal schrikt er niet eens van, wordt ook niet boos, als hij 'plotseling' in z'n gezicht gespuugd wordt. Geenstijl is best leuk om naar te kijken hoor, maar met serieuze journalistiek heeft het meestal weinig te maken. Meer met beroepstrollen en zuigen totdat zo'n soort tegentroll reactie komt. En in de tussentijd zitten we met ons vuist geheven woordloos Jerry Jerry te mompelen. In het gezicht spugen is een prima reactie, want dat is precies waarom we zitten te kijken.
Prima is het natuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat Staal in z´n hoofd een rondedansje maakte toen Olaf spuugde. `Hoppa, landelijk nieuws!` ;)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 augustus 2012 @ 12:03:45 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_115636824
quote:
Erwin Olaf bedreigd op Facebook

16-08-2012 | Nieuws

Redactioneel commentaar

En we blijven nog even bij Erwin Olaf. Het spuugincident is natuurlijk een slechte zaak, maar Erwin's intenties ten opzichte van de homo-emancipatie zijn goed. Erwin strijdt voor zijn recht om in een vrij land zichzelf te kunnen zijn en gaat hard tegen onrecht in. Dat hoort hem een pluim, geen doodsbedreiging op te leveren.

Toch vindt ene Dias Santilhano het nodig om de volgende tekst op de Facebook-wall van Erwin Olaf te plaatsen: 'vieze kanker flikker ze zouden je dood motte trappen kankerhond'.

We gaan Erwin vragen om aangifte te doen, en anders doen wij het wel.

KS

http://www.gay.nl/article(...)A+Gaynl+%28Gay.nl%29
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 augustus 2012 @ 12:06:43 #117
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_115636903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Niet handig van Olaf om te happen op het gezuig van Staal. Hij lost het iig wel netjes op:

[..]

en een volgende post:

[..]

Zo, opgelost. Geenstijl te ver gegaan, Erwin Olaf te ver gegaan. Voor de rest eens met Weltschmerz (dat dat nog eens zou voorkomen, zeg!) :)
waar staat deze tekst?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_115636952
quote:
Och gut heb je dat clubje ook alweer :')
pi_115637014
quote:
Gaat ie zijn eigen bericht leuk vinden.
pi_115637033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef Paul het volgende:

[..]

waar staat deze tekst?
Excuus, bron vergeten te posten: https://www.facebook.com/erwin.olaf1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: