Service hè.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tjonge, jonge zeg... een afsluitend OS-programma en dan alleen maar gepraat over 'de toekomst van topsport in de NL'
Hup, stuur je post history op naar de NOSquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die ik vrij intensief volg bedoel je?Nou zijn dat niet alleen maar exotische sporten hoor
[..]
Het was zo voorbestemd
Als 3,5 miljoen Nederlanders vrijwillig een tientje per jaar doneren, dan is dat budget verdubbeld. Ideetje?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
35 miljoen voor topsport is inderdaad een schijntje.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Alle sporters in een groot huis en dan dag en nacht 50 camera's erop!
Ja dit sloeg een beetje te ver doorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
Ja leuk Cor, maar op een gegeven moment houdt het ook op hoor.
Mwa, Cor roept al jaren hetzelfde hoor. Hij roept gewoon altijd domme dingen. Het is trouwens niet heel erg afhankelijk van de judoprestaties, maar wel een makkelijk aanknopingspunt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom stoor ik me juist aan al die mensen die het geweldig vinden wat Cor gezegd heeft. Terwijl hij dat niet gedaan had als het bij het judo wel goed was. Bovendien doet hij dit alleen maar om geld voor judo binnen te harken.
Typisch Cor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit sloeg een beetje te ver door
Andere sporten wel ?quote:
Ik ben het ook niet eens dat er te weinig naar topsport gaat. Waar ik wel veel kritiek op heb, en ik ben niet de enige, is het beleid daar omheen van de regering. Wel zeggen dat Nederland meer een sportland moet worden, maar vervolgens geen uitzonderingspositie creëren voor topsporters wat betreft de langstudeerdersboete en daarnaast ook nog eens een groepje mensen dat hun baan kwijtraakt bij defensie, omdat dat het eerste is waarop bezuinigd wordt als defensie het met minder budget moet doen. Dan ben je dus vreselijk tegenstrijdig bezig, maar dat is niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Niox het volgende:
Het zal vast simplistische scorebordjournalistiek zijn, maar als ik kijk naar waar we de laatste paar Olympische spelen (zomer en winter) op de medaillespiegel geëindigd zijn dan denk ik niet dat er zoveel extra geld voor de topsport nodig is.
Ik kreeg het vermoeden dat dat idee niet in zijn systeem past.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef marcodej het volgende:
Misschien wil ze wel gewoon niet meer Cor.
Ja. 20 euro ook nog. Of 50. Of 100 mag ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als 3,5 miljoen Nederlanders vrijwillig een tientje per jaar doneren, dan is dat budget verdubbeld. Ideetje?
Gaat moeilijk hoor. Ze zijn echt niet de enige.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
Als ze nou eens een grote lobby bij het bedrijfsleven gaan doen, als het puur om geld gaat.
Eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens dat er te weinig naar topsport gaat. Waar ik wel veel kritiek op heb, en ik ben niet de enige, is het beleid daar omheen van de regering. Wel zeggen dat Nederlands meer een sportland moet worden, maar vervolgens geen uitzonderingspositie creëren voor topsporters wat betreft de langstudeerdersboete en daarnaast ook nog eens een groepje mensen dat hun baan kwijtraakt bij defensie, omdat dat het eerste is waarop bezuinigd wordt als defensie het met minder budget moet doen. Dan ben je dus vreselijk tegenstrijdig bezig, maar dat is niets nieuws onder de zon.
Ik wacht op de sluitingsceremoniequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je wilt Mart ook niet meer zien?
Op de BBC kijken als het kan joh, veel beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wacht op de sluitingsceremonie
Ondanks Mart zijn kundigheid?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mijn opmerking gaat meer om dat het gezeur is om alleen maar meer geld te willen. Geld is niet de oplossing. Wel moet de structuur goed zijn, maar die wordt de laatste jaren steeds meer afgebroken. Wat niet altijd alleen maar een geldkwestie is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat moeilijk hoor. Ze zijn echt niet de enige.
Ik zie nu vooral orenquote:
Heel simpele oplossing: waarom die sporters niet allemaal een overheidsbaan geven met ruimte om te sporten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens dat er te weinig naar topsport gaat. Waar ik wel veel kritiek op heb, en ik ben niet de enige, is het beleid daar omheen van de regering. Wel zeggen dat Nederlands meer een sportland moet worden, maar vervolgens geen uitzonderingspositie creëren voor topsporters wat betreft de langstudeerdersboete en daarnaast ook nog eens een groepje mensen dat hun baan kwijtraakt bij defensie, omdat dat het eerste is waarop bezuinigd wordt als defensie het met minder budget moet doen. Dan ben je dus vreselijk tegenstrijdig bezig, maar dat is niets nieuws onder de zon.
Nee man, met Hans van Zetten!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Op de BBC kijken als het kan joh, veel beter
Duurt wel langquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik maar wil Hans horenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Op de BBC kijken als het kan joh, veel beter
Nederland zegt ook dat ze een kenniseconomie wil zijn, maar helpen de universiteiten om zeep en maken het veel duurder om te studeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens dat er te weinig naar topsport gaat. Waar ik wel veel kritiek op heb, en ik ben niet de enige, is het beleid daar omheen van de regering. Wel zeggen dat Nederland meer een sportland moet worden, maar vervolgens geen uitzonderingspositie creëren voor topsporters wat betreft de langstudeerdersboete en daarnaast ook nog eens een groepje mensen dat hun baan kwijtraakt bij defensie, omdat dat het eerste is waarop bezuinigd wordt als defensie het met minder budget moet doen. Dan ben je dus vreselijk tegenstrijdig bezig, maar dat is niets nieuws onder de zon.
Dat lijkt me helemaal de juiste invalshoek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mijn opmerking gaat meer om dat het gezeur is om alleen maar meer geld te willen. Geld is niet de oplossing. Wel moet de structuur goed zijn, maar die wordt de laatste jaren steeds meer afgebroken. Wat niet altijd alleen maar een geldkwestie is.
2 weken Mart is voor mij zelfs langquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ondanks Mart zijn kundigheid?![]()
Van hetzelfde laken en pak ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nederland zegt ook dat ze een kenniseconomie wil zijn, maar helpen de universiteiten om zeep en maken het veel duurder om te studeren.
De handboogschietster met hoofddoek was wel topquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die judoka met de hoofddoek sloeg echt alles
Alles valt of staat helaas met geld. Zonder geld geen goede structuur...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mijn opmerking gaat meer om dat het gezeur is om alleen maar meer geld te willen. Geld is niet de oplossing. Wel moet de structuur goed zijn, maar die wordt de laatste jaren steeds meer afgebroken. Wat niet altijd alleen maar een geldkwestie is.
Dat Saudische meisje had ik ook nog niet gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De handboogschietster met hoofddoek was wel topDe Irakese.
Maak er maar 6 weken van met de Tour en de week tussen de Tour en de Selen inquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 weken Mart is voor mij zelfs lang
Die heeft jarenlang op vluchtelingen kunnen oefenenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze was echt slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die judoka met de hoofddoek sloeg echt alles
Echte bazen zien hem nu al 5 wekenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 weken Mart is voor mij zelfs lang
Daar is geld voor nodig ja, maar dat zit hem niet in een x bedrag meer of minder. Het geld moet goed besteed worden dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles valt of staat helaas met geld. Zonder geld geen goede structuur...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft jarenlang op vluchtelingen kunnen oefenen
Topwijf jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dit nummer in 2000 in een zelfde soort ode, toen aan Steve Redgrave.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
Hé het Sydney liedjeDit nummer doet me altijd aan de Spelen van Sydney denken.
Leuk plaatje voor Sydney. Heb die spelen te passief meegemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
echt he...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Specularium het volgende:
Of worden jullie altijd achterna gezeten?
Nice.
Nee dat heb ik gemist. Wat was er met haar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topwijf ja
Ken je trouwens ook het verhaal van de Zuid-Soedanese marathonloper? Hardverscheurend.
Green Day - Good Riddancequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef dustinoo het volgende:
wat was het liedje tijdens micheal phelps
Good Riddance van Green Day.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef dustinoo het volgende:
wat was het liedje tijdens micheal phelps
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist. Wat was er met haar?
Ik denk dat zij tsatsiki hoorde toen ze "tatami" uit probeerden te leggenquote:
Ja ik ook maar bij de Avomdetappe vind ik hem altijd primaquote:
Ik heb de eindjaarsterugblik van de NOS op de Spelen van Sydney op mijn laptop staan, even terugkijken waar ie ook alweer onder stond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dit nummer in 2000 in een zelfde soort ode, toen aan Steve Redgrave.
quote:
quote:
En Bahama'squote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
Mart noemt alle Caribische eilanden, maar vergeet Grenada gewoon te noemen
Ik hoop niet dat hij altijd positief isquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Churandy is positief, zoals altijd!
"Altijd positief blijven, het leven is mooi!"quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij altijd positief is
Daar was hij wel goed ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar bij de Avomdetappe vind ik hem altijd prima
Zwarte band en minstens een Dan denk ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
Iedereen daar heeft een zwarte band, en zij heeft een bruine band ofzo?
Bij de dopingcontrole liever nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij altijd positief is
Jij snapt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"Altijd positief blijven, het leven is mooi!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8790XG20120810quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist. Wat was er met haar?
quote:Marial, who was kidnapped twice in Sudan and lost 28 of his family members in the violence, said he would be carrying his country "on his shoulders" on Sunday.
Dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dopingcontrole liever niet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat ik bedoel
Ook dan is Churandy positief over een goede uitslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
En Oegandaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
Mart noemt alle Caribische eilanden, maar vergeet Grenada gewoon te noemen
blauwe band zelfsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
Iedereen daar heeft een zwarte band, en zij heeft een bruine band ofzo?
Dat ligt niet in de Caraïbenquote:
Dat is een eiland in de Caraiben?quote:
Dit was ook het liedje bij het compilatiefilmpje van Salt Lake. Met op het einde Bradbury.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Misschien had ik het gemist maar wat had Pieter vanochtend gegeten ?
Oh dat is wel heftig zeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8790XG20120810
[..]
Warrreme broodjes met becel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Is dat een Caribisch eiland? Dat wist IK niet.quote:
Hete pepers met slaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Muesliquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Calve pindakaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
quote:
quote:
quote:
Hap hap hap. Met semi-serieuze ondertoon, omdat de marathonwinnaar uit Oeganda kwamquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een Caribisch eiland? Dat wist IK niet.
Dat was toen ie nog voetbaldequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas natuurlijk
Helemaal vergeten, dan wel op wat ik net noemde.quote:
Ligt ook niet eens in Amerika hquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een eiland ??
Nee jij dacht dat het een eiland was! mutsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hap hap hap. Met semi-serieuze ondertoon, omdat de marathonwinnaar uit Oeganda kwam
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Churandy heeft vanmorgen gewoon kip met rijst gegeten.
Ja en? Kun je nog wel 15 landen noemen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hap hap hap. Met semi-serieuze ondertoon, omdat de marathonwinnaar uit Oeganda kwam
Chick-fil-aquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ik heb mijn intelligentie wel genoeg getoond verderquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee jij dacht dat het een eiland was! muts
Geen watermeloen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Kloptquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Kun je nog wel 15 landen noemen..
Nederland ligt toch ook in het Caribisch gebied?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Kun je nog wel 15 landen noemen..
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb mijn intelligentie wel genoeg getoond verder
Iedereen blij!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Redefine het volgende:
Churandy wordt de chef de mission in 2020 (want in Rio is hij nog sporter)
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland ligt toch ook in het Caribisch gebied?
Dat klinkt als euthanasie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer wordt de vlam van Mart gedoofd?
Olympische spelen met een parachute.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Malahide het volgende:
Wat is dat, Paralympics? Nooit van gehoord.
Machientjes voor elke NL sporter!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Redefine het volgende:
Churandy wordt de chef de mission in 2020 (want in Rio is hij nog sporter)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Charundy moet echt een Tom Tom inspreken
Goud geld
'Hierzo die bochie naar rechts jonge!'quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Goud geld
Volgend bochie linksaf...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Goud geld
Neem die bochtje naar links, wees niet bang, die bochtje is bang voor jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Goud geld
Een deel van Nederland ligt in het Caribisch gebied hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
elke dag mooi weer en lekker witte stranden, ik had het wel geweten zeg
Ik nomineer Tongquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Feest der herkenning. Mogen fokkers ook meedoen?
"Pas op, die paaltie is bang voor die auto'quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
'Hierzo die bochie naar rechts jonge!'
Met Bond, James Bond?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympische spelen met een parachute.
lol ja. Echt het zou een wonder zijn als het NIET zo wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef -0- het volgende:
Rolstoeltennis, een van de mooiere paralympische sporten, met vrijwel gegarandeerd goud voor Nederland
Twee avondprogramma's per dag volgens mij. Juist meer dan normaal.quote:
My name is Bolt, Usain Bolt.quote:
Idd goed puntquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden de Paralympisc vóór de OS moeten houden... het komt nu automatisch in de mosterd na de maaltijd-sfeer te hangen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden de Paralympisc vóór de OS moeten houden... het komt nu automatisch in de mosterd na de maaltijd-sfeer te hangen
Ze zijn al begonnen hoor, gisteren al 70 km gesnelwandeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Specularium het volgende:
Micha Wertheim had hier ook nog een mening over.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen hoor, gisteren al 70 km gesnelwandeld.
"jij hebt spontaan de hockeydames gepijpt!"quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
"jij hebt spontaan de hockeydames genomen!"
Eshter Vergeer stopt vast een keerquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef wdn het volgende:
[..]
lol ja. Echt het zou een wonder zijn als het NIET zo was
Stone Rosesquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaathoe heet ie ook weer?
Waaromquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus, flikker op met die paralympics
Oh? Niet Kasabian?quote:
Dan ineens wel 12 uur per dag live sportquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eens kijken hoeveel aandacht de NOS van Mart aandacht besteed aan de Paralympics
Is Kasabian meen ik. Alleen de naam ben ik kwijtquote:
Senk joe.quote:
Wat is dat een lomp gedoequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaan we massaal klagen dat er niets herhaald wordtquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan ineens wel 12 uur per dag live sport
de horrorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan ineens wel 12 uur per dag live sport
Van mij wel. Ik werd er wel heet van eigenlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
en mag Elisabeth weer gaan parachute springen??
Dat beeld is wel fantastisch. Ben de naam kwijt, serieusquote:
Dit is wel erg tof hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met alle respect maar die Paralympics interesseren me niks. Wel mooi dat gehandicapten op zo'n podium kunnen sporten.
En klagen we dat Van Balkom er met zijn mongoloide kop er niet zo zitquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaan we massaal klagen dat er niets herhaald wordt
Dat is nu muziek van die jonge moderne mensen, maar dat kent U niet?quote:
Ik wel. Back For Goodquote:
Gelukkig niet, ik houd van andere herriequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is nu muziek van die jonge moderne mensen, maar dat kent U niet?
Ik wil Robin van Galen die ook dan er verstand van heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En klagen we dat Van Balkom er met zijn mongoloide kop er niet zo zit
Tja, zo is ie nogal repetitef. Maar wel een gruwelijke riff hoor.quote:
De hele dag lopen te kankeren dat alles vroeger beter was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
Cor gaat zuipen
Ik zie hem al in het verzorgingstehuis aan de jonge jenever zitten
Ik ben fan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel aardig, maar niet om te zeggen: geweldig.
KnutdeIJsbeer zou zeggen dat hij dit ook doet op vrijdagmiddag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, zo is ie nogal repetitef. Maar wel een gruwelijke riff hoor.
Heel veelquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ben even wat te eten/drinken gaan halen, nog wat gemist?
Mee eens, het Glenn Miller Orchestra heeft ook nogal ruige nummersquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik houd van andere herrie
Ze hebben lang geleden inderdaad gepoogd iets interessants te maken. Wat ze in recente periode hebben gemaakt is belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel aardig, maar niet om te zeggen: geweldig.
En dan vastgeketend worden aan het bed, omdat hij anders aan de kontjes van de verzorgsters zit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hele dag lopen te kankeren dat alles vroeger beter was.
Het is iets na mijn tijd, ik vind de nummers best leuk hoor, maar meer niet. George Michael, DAAR verheug ik me dan wel weer op. En Spice Girlsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben fan.
Heb gelezen dat ze Shine gaan doen, is een van m'n favoriete nummers van ze.
Nee ik schaam me niet. Voor geen meter.
Robbiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben lang geleden inderdaad gepoogd iets interessants te maken. Wat ze in recente periode hebben gemaakt is belachelijk.
Was toch verstandig van Robbie om solo te gaan. Daar zijn pareltjes als Trippin' en Feel van gekomen.
Alleen gaan ze de paralympics op channel 4 uitzenden. (3 apparte kanalen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Over Paralympics gesproken, Ik heb wel BBC4 op de UPC, dus over 2 weken weer 150 uren lang kijken naar Londen, dacht dat ik die niet had
Cliff Richard komt toch zeker welquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is iets na mijn tijd, ik vind de nummers best leuk hoor, maar meer niet. George Michael, DAAR verheug ik me dan wel weer op. En Spice Girls
Jammer. Dan is Take That nochtans niet veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
RobbieMaar die doet niet mee vanavond las ik.
.....ik ben erg trots op jullie allemaal!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil nog een ding kwijt.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |