"Pas op, die paaltie is bang voor die auto'quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
'Hierzo die bochie naar rechts jonge!'
Met Bond, James Bond?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympische spelen met een parachute.
lol ja. Echt het zou een wonder zijn als het NIET zo wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef -0- het volgende:
Rolstoeltennis, een van de mooiere paralympische sporten, met vrijwel gegarandeerd goud voor Nederland
Twee avondprogramma's per dag volgens mij. Juist meer dan normaal.quote:
My name is Bolt, Usain Bolt.quote:
Idd goed puntquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden de Paralympisc vóór de OS moeten houden... het komt nu automatisch in de mosterd na de maaltijd-sfeer te hangen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden de Paralympisc vóór de OS moeten houden... het komt nu automatisch in de mosterd na de maaltijd-sfeer te hangen
Ze zijn al begonnen hoor, gisteren al 70 km gesnelwandeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Specularium het volgende:
Micha Wertheim had hier ook nog een mening over.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen hoor, gisteren al 70 km gesnelwandeld.
"jij hebt spontaan de hockeydames gepijpt!"quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
"jij hebt spontaan de hockeydames genomen!"
Eshter Vergeer stopt vast een keerquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef wdn het volgende:
[..]
lol ja. Echt het zou een wonder zijn als het NIET zo was
Stone Rosesquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaathoe heet ie ook weer?
Waaromquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus, flikker op met die paralympics
Oh? Niet Kasabian?quote:
Dan ineens wel 12 uur per dag live sportquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eens kijken hoeveel aandacht de NOS van Mart aandacht besteed aan de Paralympics
Is Kasabian meen ik. Alleen de naam ben ik kwijtquote:
Senk joe.quote:
Wat is dat een lomp gedoequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaan we massaal klagen dat er niets herhaald wordtquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan ineens wel 12 uur per dag live sport
de horrorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan ineens wel 12 uur per dag live sport
Van mij wel. Ik werd er wel heet van eigenlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
en mag Elisabeth weer gaan parachute springen??
Dat beeld is wel fantastisch. Ben de naam kwijt, serieusquote:
Dit is wel erg tof hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met alle respect maar die Paralympics interesseren me niks. Wel mooi dat gehandicapten op zo'n podium kunnen sporten.
En klagen we dat Van Balkom er met zijn mongoloide kop er niet zo zitquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaan we massaal klagen dat er niets herhaald wordt
Dat is nu muziek van die jonge moderne mensen, maar dat kent U niet?quote:
Ik wel. Back For Goodquote:
Gelukkig niet, ik houd van andere herriequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is nu muziek van die jonge moderne mensen, maar dat kent U niet?
Ik wil Robin van Galen die ook dan er verstand van heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En klagen we dat Van Balkom er met zijn mongoloide kop er niet zo zit
Tja, zo is ie nogal repetitef. Maar wel een gruwelijke riff hoor.quote:
De hele dag lopen te kankeren dat alles vroeger beter was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
Cor gaat zuipen
Ik zie hem al in het verzorgingstehuis aan de jonge jenever zitten
Ik ben fan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel aardig, maar niet om te zeggen: geweldig.
KnutdeIJsbeer zou zeggen dat hij dit ook doet op vrijdagmiddag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, zo is ie nogal repetitef. Maar wel een gruwelijke riff hoor.
Heel veelquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ben even wat te eten/drinken gaan halen, nog wat gemist?
Mee eens, het Glenn Miller Orchestra heeft ook nogal ruige nummersquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik houd van andere herrie
Ze hebben lang geleden inderdaad gepoogd iets interessants te maken. Wat ze in recente periode hebben gemaakt is belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel aardig, maar niet om te zeggen: geweldig.
En dan vastgeketend worden aan het bed, omdat hij anders aan de kontjes van de verzorgsters zit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hele dag lopen te kankeren dat alles vroeger beter was.
Het is iets na mijn tijd, ik vind de nummers best leuk hoor, maar meer niet. George Michael, DAAR verheug ik me dan wel weer op. En Spice Girlsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben fan.
Heb gelezen dat ze Shine gaan doen, is een van m'n favoriete nummers van ze.
Nee ik schaam me niet. Voor geen meter.
Robbiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben lang geleden inderdaad gepoogd iets interessants te maken. Wat ze in recente periode hebben gemaakt is belachelijk.
Was toch verstandig van Robbie om solo te gaan. Daar zijn pareltjes als Trippin' en Feel van gekomen.
Alleen gaan ze de paralympics op channel 4 uitzenden. (3 apparte kanalen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Over Paralympics gesproken, Ik heb wel BBC4 op de UPC, dus over 2 weken weer 150 uren lang kijken naar Londen, dacht dat ik die niet had
Cliff Richard komt toch zeker welquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is iets na mijn tijd, ik vind de nummers best leuk hoor, maar meer niet. George Michael, DAAR verheug ik me dan wel weer op. En Spice Girls
Jammer. Dan is Take That nochtans niet veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
RobbieMaar die doet niet mee vanavond las ik.
.....ik ben erg trots op jullie allemaal!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil nog een ding kwijt.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |