Ik denk dat zij tsatsiki hoorde toen ze "tatami" uit probeerden te leggenquote:
Ja ik ook maar bij de Avomdetappe vind ik hem altijd primaquote:
Ik heb de eindjaarsterugblik van de NOS op de Spelen van Sydney op mijn laptop staan, even terugkijken waar ie ook alweer onder stond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dit nummer in 2000 in een zelfde soort ode, toen aan Steve Redgrave.
quote:
quote:
En Bahama'squote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
Mart noemt alle Caribische eilanden, maar vergeet Grenada gewoon te noemen
Ik hoop niet dat hij altijd positief isquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Churandy is positief, zoals altijd!
"Altijd positief blijven, het leven is mooi!"quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij altijd positief is
Daar was hij wel goed ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar bij de Avomdetappe vind ik hem altijd prima
Zwarte band en minstens een Dan denk ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
Iedereen daar heeft een zwarte band, en zij heeft een bruine band ofzo?
Bij de dopingcontrole liever nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij altijd positief is
Jij snapt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"Altijd positief blijven, het leven is mooi!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8790XG20120810quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist. Wat was er met haar?
quote:Marial, who was kidnapped twice in Sudan and lost 28 of his family members in the violence, said he would be carrying his country "on his shoulders" on Sunday.
Dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de dopingcontrole liever niet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat ik bedoel
Ook dan is Churandy positief over een goede uitslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
En Oegandaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
Mart noemt alle Caribische eilanden, maar vergeet Grenada gewoon te noemen
blauwe band zelfsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
Iedereen daar heeft een zwarte band, en zij heeft een bruine band ofzo?
Dat ligt niet in de Caraïbenquote:
Dat is een eiland in de Caraiben?quote:
Dit was ook het liedje bij het compilatiefilmpje van Salt Lake. Met op het einde Bradbury.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
Hé het Sydney liedjeDit nummer doet me altijd aan de Spelen van Sydney denken.
hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Misschien had ik het gemist maar wat had Pieter vanochtend gegeten ?
Oh dat is wel heftig zeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8790XG20120810
[..]
Warrreme broodjes met becel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Is dat een Caribisch eiland? Dat wist IK niet.quote:
Hete pepers met slaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Muesliquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
Calve pindakaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef schetterklep het volgende:
quote:
quote:
quote:
Hap hap hap. Met semi-serieuze ondertoon, omdat de marathonwinnaar uit Oeganda kwamquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een Caribisch eiland? Dat wist IK niet.
Dat was toen ie nog voetbaldequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas natuurlijk
Helemaal vergeten, dan wel op wat ik net noemde.quote:
Ligt ook niet eens in Amerika hquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een eiland ??
Nee jij dacht dat het een eiland was! mutsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hap hap hap. Met semi-serieuze ondertoon, omdat de marathonwinnaar uit Oeganda kwam
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Churandy heeft vanmorgen gewoon kip met rijst gegeten.
Ja en? Kun je nog wel 15 landen noemen..quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hap hap hap. Met semi-serieuze ondertoon, omdat de marathonwinnaar uit Oeganda kwam
Chick-fil-aquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ik heb mijn intelligentie wel genoeg getoond verderquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee jij dacht dat het een eiland was! muts
Geen watermeloen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Specularium het volgende:
Kloptquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Kun je nog wel 15 landen noemen..
Nederland ligt toch ook in het Caribisch gebied?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Kun je nog wel 15 landen noemen..
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb mijn intelligentie wel genoeg getoond verder
Iedereen blij!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Redefine het volgende:
Churandy wordt de chef de mission in 2020 (want in Rio is hij nog sporter)
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland ligt toch ook in het Caribisch gebied?
Dat klinkt als euthanasie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer wordt de vlam van Mart gedoofd?
Olympische spelen met een parachute.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Malahide het volgende:
Wat is dat, Paralympics? Nooit van gehoord.
Machientjes voor elke NL sporter!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Redefine het volgende:
Churandy wordt de chef de mission in 2020 (want in Rio is hij nog sporter)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Charundy moet echt een Tom Tom inspreken
Goud geld
'Hierzo die bochie naar rechts jonge!'quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Goud geld
Volgend bochie linksaf...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Goud geld
Neem die bochtje naar links, wees niet bang, die bochtje is bang voor jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef wdn het volgende:
Goud geld
Een deel van Nederland ligt in het Caribisch gebied hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
elke dag mooi weer en lekker witte stranden, ik had het wel geweten zeg
Ik nomineer Tongquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Feest der herkenning. Mogen fokkers ook meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |