Mee eens, het Glenn Miller Orchestra heeft ook nogal ruige nummersquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik houd van andere herrie
Ze hebben lang geleden inderdaad gepoogd iets interessants te maken. Wat ze in recente periode hebben gemaakt is belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel aardig, maar niet om te zeggen: geweldig.
En dan vastgeketend worden aan het bed, omdat hij anders aan de kontjes van de verzorgsters zit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hele dag lopen te kankeren dat alles vroeger beter was.
Het is iets na mijn tijd, ik vind de nummers best leuk hoor, maar meer niet. George Michael, DAAR verheug ik me dan wel weer op. En Spice Girlsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben fan.
Heb gelezen dat ze Shine gaan doen, is een van m'n favoriete nummers van ze.
Nee ik schaam me niet. Voor geen meter.
Robbiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben lang geleden inderdaad gepoogd iets interessants te maken. Wat ze in recente periode hebben gemaakt is belachelijk.
Was toch verstandig van Robbie om solo te gaan. Daar zijn pareltjes als Trippin' en Feel van gekomen.
Alleen gaan ze de paralympics op channel 4 uitzenden. (3 apparte kanalen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Over Paralympics gesproken, Ik heb wel BBC4 op de UPC, dus over 2 weken weer 150 uren lang kijken naar Londen, dacht dat ik die niet had
Cliff Richard komt toch zeker welquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is iets na mijn tijd, ik vind de nummers best leuk hoor, maar meer niet. George Michael, DAAR verheug ik me dan wel weer op. En Spice Girls
Jammer. Dan is Take That nochtans niet veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
RobbieMaar die doet niet mee vanavond las ik.
.....ik ben erg trots op jullie allemaal!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil nog een ding kwijt.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |