Service hè.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tjonge, jonge zeg... een afsluitend OS-programma en dan alleen maar gepraat over 'de toekomst van topsport in de NL'
Hup, stuur je post history op naar de NOSquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die ik vrij intensief volg bedoel je?Nou zijn dat niet alleen maar exotische sporten hoor
[..]
Het was zo voorbestemd
Als 3,5 miljoen Nederlanders vrijwillig een tientje per jaar doneren, dan is dat budget verdubbeld. Ideetje?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
35 miljoen voor topsport is inderdaad een schijntje.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Alle sporters in een groot huis en dan dag en nacht 50 camera's erop!
Ja dit sloeg een beetje te ver doorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
Ja leuk Cor, maar op een gegeven moment houdt het ook op hoor.
Mwa, Cor roept al jaren hetzelfde hoor. Hij roept gewoon altijd domme dingen. Het is trouwens niet heel erg afhankelijk van de judoprestaties, maar wel een makkelijk aanknopingspunt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom stoor ik me juist aan al die mensen die het geweldig vinden wat Cor gezegd heeft. Terwijl hij dat niet gedaan had als het bij het judo wel goed was. Bovendien doet hij dit alleen maar om geld voor judo binnen te harken.
Typisch Cor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit sloeg een beetje te ver door
Andere sporten wel ?quote:
Ik ben het ook niet eens dat er te weinig naar topsport gaat. Waar ik wel veel kritiek op heb, en ik ben niet de enige, is het beleid daar omheen van de regering. Wel zeggen dat Nederland meer een sportland moet worden, maar vervolgens geen uitzonderingspositie creëren voor topsporters wat betreft de langstudeerdersboete en daarnaast ook nog eens een groepje mensen dat hun baan kwijtraakt bij defensie, omdat dat het eerste is waarop bezuinigd wordt als defensie het met minder budget moet doen. Dan ben je dus vreselijk tegenstrijdig bezig, maar dat is niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Niox het volgende:
Het zal vast simplistische scorebordjournalistiek zijn, maar als ik kijk naar waar we de laatste paar Olympische spelen (zomer en winter) op de medaillespiegel geëindigd zijn dan denk ik niet dat er zoveel extra geld voor de topsport nodig is.
Ik kreeg het vermoeden dat dat idee niet in zijn systeem past.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef marcodej het volgende:
Misschien wil ze wel gewoon niet meer Cor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |