Dat Saudische meisje had ik ook nog niet gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De handboogschietster met hoofddoek was wel topDe Irakese.
Maak er maar 6 weken van met de Tour en de week tussen de Tour en de Selen inquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 weken Mart is voor mij zelfs lang
Die heeft jarenlang op vluchtelingen kunnen oefenenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze was echt slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die judoka met de hoofddoek sloeg echt alles
Echte bazen zien hem nu al 5 wekenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 weken Mart is voor mij zelfs lang
Daar is geld voor nodig ja, maar dat zit hem niet in een x bedrag meer of minder. Het geld moet goed besteed worden dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles valt of staat helaas met geld. Zonder geld geen goede structuur...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft jarenlang op vluchtelingen kunnen oefenen
Topwijf jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dit nummer in 2000 in een zelfde soort ode, toen aan Steve Redgrave.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
Hé het Sydney liedjeDit nummer doet me altijd aan de Spelen van Sydney denken.
Leuk plaatje voor Sydney. Heb die spelen te passief meegemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
Hé het Sydney liedjeDit nummer doet me altijd aan de Spelen van Sydney denken.
echt he...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Specularium het volgende:
Of worden jullie altijd achterna gezeten?
Nice.
Nee dat heb ik gemist. Wat was er met haar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topwijf ja
Ken je trouwens ook het verhaal van de Zuid-Soedanese marathonloper? Hardverscheurend.
Green Day - Good Riddancequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef dustinoo het volgende:
wat was het liedje tijdens micheal phelps
Good Riddance van Green Day.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef dustinoo het volgende:
wat was het liedje tijdens micheal phelps
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist. Wat was er met haar?
Ik denk dat zij tsatsiki hoorde toen ze "tatami" uit probeerden te leggenquote:
Ja ik ook maar bij de Avomdetappe vind ik hem altijd primaquote:
Ik heb de eindjaarsterugblik van de NOS op de Spelen van Sydney op mijn laptop staan, even terugkijken waar ie ook alweer onder stond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dit nummer in 2000 in een zelfde soort ode, toen aan Steve Redgrave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |