SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetballend komt hij veel te kortquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat hij nou nooit echt bij Ajax pastte.![]()
Dat is dus niet zo, Vormer scoorde bij Roda ook niet of nauwelijks en is als voetballer gewoon minder dan El Ahmadi, Immers mist de (voetbal) intelligentie van Bakkal maar zou inderdaad zijn aantal goals op inzet moeten kunnen evenarenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Juist op het gebied van scoren denk ik dat dit middenveld beter is dan vorig jaar. Zo'n Vormer scoort bijvoorbeeld (veel) meer dan een El Ahmadi. Een Immers zou normaal gesproken mocht ie z'n plek weten te vinden niet veel verschillen van een Bakkal w.b goals.![]()
Nou, hij faalt tot nu toe behoorlijk in de afwerkingquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, Vormer scoorde bij Roda ook niet of nauwelijks en is als voetballer gewoon minder dan El Ahmadi, Immers mist de (voetbal) intelligentie van Bakkal maar zou inderdaad zijn aantal goals op inzet moeten kunnen evenaren
I see peas of green, red roses too....![]()
PFFF, Immers kerel. Faalangst?"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:39 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nou, hij faalt tot nu toe behoorlijk in de afwerking![]()
![]()
Immers WTF MANOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Voetballend is Vormer minder dan El Ahmadi maar El Ahmadi is dan ook een klasse apart. Maar aanvallend is Vormer een stuk gevaarlijker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, Vormer scoorde bij Roda ook niet of nauwelijks en is als voetballer gewoon minder dan El Ahmadi, Immers mist de (voetbal) intelligentie van Bakkal maar zou inderdaad zijn aantal goals op inzet moeten kunnen evenaren![]()
![]()
Wat deed Immers?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Denk dat dit het inderdaad is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wat druk met een speler doet“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Een bal in open doel schieten maar veel te zacht waardoor een verdediger hem simpel van de lijn kon halen.![]()
Tja. Ik ga echt nog niet de "i told you so story" ophangen bij mijn mede feyenoorders hier, maar voor over een wedstrijd of 6 ben ik al wel wat posts naar voren aan het halen die ik over hem schreef vóór de transfer![]()
![]()
Ik weet het wel zeker. Bij ADO had ie met de kansen die ie tot nu toe heeft gehad bij Feyenoord er al minstens 3 gemaakt.quote:
Hopelijk heeft ie gewoon even tijd nodig.![]()
Nu kan het falen van Immers wel, Feyenoord staat voor. Maar als ze achter staan heb ik liever iemand die wel kan mikken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Bij ADO had ie met de kansen die ie tot nu toe heeft gehad bij Feyenoord er al minstens 3 gemaakt.
Hopelijk heeft ie gewoon even tijd nodig.![]()
Ik vond het ook een onbegrijpelijke aankoop. Maar doordat een aantal users maar vol bleven houden dat ie het geweldig zou gaan doen wou ik het toch ff aankijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Tja. Ik ga echt nog niet de "i told you so story" ophangen bij mijn mede feyenoorders hier, maar voor over een wedstrijd of 6 ben ik al wel wat posts naar voren aan het halen die ik over hem schreef vóór de transfer![]()
Maar goed toch vind ik dat we het even aan moet kijken.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu kan het falen van Immers wel, Feyenoord staat voor. Maar als ze achter staan heb ik liever iemand die wel kan mikken.![]()
![]()
Immers is nu al de duurste speler van de competitie dit seizoen. Hij heeft Feyenoord al 10,6 miljoen euro gekost.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer het 1-1 wordt. Mag Immers zich aanrekenen dat het niet 0-4 had gestaan.
* Verwijderd *![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Shreyas het volgende:
Immers is nu al de duurste speler van de competitie dit seizoen. Hij heeft Feyenoord al 10,6 miljoen euro gekost.
Onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Shreyas het volgende:
Immers is nu al de duurste speler van de competitie dit seizoen. Hij heeft Feyenoord al 10,6 miljoen euro gekost.![]()
Tja, Cisse hé.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas gevolgd door een mindere aanname.![]()
Janmaat
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Zeker weten, verwacht veel van hem dit seizoen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kijken of ie eens een heel seizoen fit kan blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weten, verwacht veel van hem dit seizoen.Niemand houdt mij tegen![]()
Misschien dat van Geel een andere club nog zo gek krijgt wat voor 'm te betalen.quote:
Kratje bier voor elke speler is imo voldoendequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Misschien dat van Geel een andere club nog zo gek krijgt wat voor 'm te betalen.![]()
![]()
Voor het symbolische bedrag van 1 euro? Er al toch geen club zo gek zijn om meer te betalen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Misschien dat van Geel een andere club nog zo gek krijgt wat voor 'm te betalen.![]()
![]()
Volgende week met hem beginnen ipv Immers.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
gewoon jack tuyp halen, die knalt er wel 50 in dit seizoen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En Schaken stond al vast en kon nergens heen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren te hard inkomen en niet mikken op de bal, da's rood voor zover ik weet![]()
Inderdaad, wat een debielen dat ze gaan fluiten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hersteld ook goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Krunsj het volgende:
Schandalige overtreding.
Schaken speelt ook weer goed trouwens.![]()
![]()
Hij komt goed weg met geel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zei je dit niet ook al 10x over ADOquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Utrecht-PubliekAchterlijker kun je niet krijgen
![]()
Tijd dat ze degraderen. Uitstraling is al een tijdje weg, spel is al een tijdje weg. Voegt niks toe dat hele Utrecht.quote:![]()
En Twente publiekquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zei je dit niet ook al 10x over ADO![]()
Dat moet je aan Paul vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Als je bij z'n komst had gezegd dat ie een 2 jaar later Feyenoords beste aanvaller zou zijn had ik je keihard uitgelachen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Krunsj het volgende:
Schandalige overtreding.
Schaken speelt ook weer goed trouwens.
Maar wat een baas.![]()
![]()
Graf Utrecht, serieus“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Geen probleem, een foutje moet Immers kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe maar niet, dan winnen wij 34 wedstrijden ipv 32. Zo houden is prima.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd dat ze degraderen. Uitstraling is al een tijdje weg, spel is al een tijdje weg. Voegt niks toe dat hele Utrecht.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Helaas kan hij weinig andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen probleem, een foutje moet Immers kunnen![]()
![]()
Maar ging wel te ver door naar mijn meningquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ging voor de bal, zoals ik het zie.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ging wel te ver door naar mijn mening, vandaar wel fluiten maar geen kaart... Imo anyway
![]()
Heb jij Utrecht/Feyenoord spelers in je team?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ging wel te ver door naar mijn meningOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bovenberg maar die is al gewisseld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij Utrecht/Feyenoord spelers in je team?![]()
Die keeper ligt de hele wedstrijd al op de goede plek. Of zijn de aanvallers van Feyenoord nou zo slecht
Jezus, weer misBegin langzaam te denken dat het ontbreken van een spits toch crucialer is dan ik dacht.
![]()
Zelfd Veendam-onwaardig vind ik die Fernandez. Wat een waardeloze spits is dat zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fernandez. Godskolere. Dat had 0-6 mogen wezen al, gezien de kansen![]()
![]()
Die is nog vrij duur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenberg maar die is al gewisseld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kon Fernandez weinig aan doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Fernandez
Stiften heeft ie nog nooit van gehoord?![]()
dat laatstequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef Greenpeas het volgende:
Die keeper ligt de hele wedstrijd al op de goede plek. Of zijn de aanvallers van Feyenoord nou zo slecht* Verwijderd *![]()
In dit geval was het gewoon een goede actie van de keeper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jezus, weer misBegin langzaam te denken dat het ontbreken van een spits toch crucialer is dan ik dacht.
![]()
Heb jij een betere optie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfd Veendam-onwaardig vind ik die Fernandez. Wat een waardeloze spits is dat zeg![]()
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja zonder is het lastig om te scorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef GGMM het volgende:
Snap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Bulthuis wat een loserWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Frusti'squote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht![]()
Anas, of voor mij part Te Vrede. Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.quote:![]()
Het lijkt PSV welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tja, ik dacht dat Immers het wel zou kunnen, maar die faalt vooralsnog behoorlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zonder is het lastig om te scorenSnap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
![]()
Sjezus christus. Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.![]()
![]()
Cisse in de punt, Goossens linksbuiten ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anas, of voor mij part Te Vrede. Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.I see peas of green, red roses too....![]()
Dat is inderdaad onbegrijpelijk en financieel absurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zonder is het lastig om te scorenSnap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
![]()
Dat Mathijssen is gekomen snap ik echt wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Ik niet, maar ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Mathijssen is gekomen snap ik echt wel.![]()
![]()
Is er nog lang niet klaar voor.quote:Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.![]()
Lijkt mij dat je prioriteit ligt bij een spits?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sjezus christus. Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden?Vetrek van vlaar kan intern gewoon worden opgevangen imo.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is er nog lang niet klaar voor.
[..]
Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.![]()
![]()
Want?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onbegrijpelijk en financieel absurd.![]()
![]()
Dat is Immers aan een ander voorbehoudenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.![]()
Lees het Feyenoord topic van 3 stuks geleden ofzo eens terug, geen zin om het hele riedeltje weer op te schrijven.quote:![]()
Koeman kan die jongen ook niet openlijk afbranden. Natuurlijk hoopt hij dat er nog een spits komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is er nog lang niet klaar voor.
[..]
Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hebben jullie iets aan Plet, Feyenoord?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Iedereen verprusts weleens kansen, iedere spits heeft z'n dag weleens niet. Maar nogmaals: Fernandez is geen geweldenaar, integendeel. Maar laat je hem een seizoen lang staan dan maakt ie er gewoon 15. Heb je nou een spits waarvan je weet dat ie er 20 maakt in huis dan snap ik dat je Fernandez liever niet in de spits ziet, maar momenteel hebben we gewoon niet beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.![]()
Wat een baggerteam is dat Utrecht ook. Elke topclub waar Utrecht tegen speelt weet je de uitslag al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plet. onderschatte spelerquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat ze meer iets hebben aan Sinterklaasquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie iets aan Plet, Feyenoord?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag maar Calandquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie iets aan Plet, Feyenoord?![]()
Daar trappen we natuurlijk niet in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie iets aan Plet, Feyenoord?Was toch 1,5 miljoen ofzo wat Twente daarvoor had betaald?
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baggerteam is dat Utrecht ook. Elke topclub waar Utrecht tegen speelt weet je de uitslag al.Utrecht thuis verslaan is toch best lastig voor een hoop clubs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baggerteam is dat Utrecht ook. Elke topclub waar Utrecht tegen speelt weet je de uitslag al.Nee hoor, tegen ajax weet je de uitslag ook... 4-2 voor Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Utrecht thuis verslaan is toch best lastig voor een hoop clubs.![]()
![]()
Uhuquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar trappen we natuurlijk niet in.Was toch 1,5 miljoen ofzo wat Twente daarvoor had betaald?
En dan ook nog Gouriye hun kant op
Wat een waardeloze scheidsrechterOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Geniet ervanquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu
En dan ook nog Gouriye hun kant op![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees het Feyenoord topic van 3 stuks geleden ofzo eens terug, geen zin om het hele riedeltje weer op te schrijven.
Daar is geloof ik ook pas 83.000 keer gezegd dat Mathijsen ten eerste vol-ledig los staat van de komst van een spits. En dat Mathijsen sowieso financieel prima binnen het budget past. Ik snap je punt dan ook niet echt?![]()
Dan moeten ze toch wel erg dronken zijn geweest toen ze dat deden. Enige excuus dat me nog een beetje geldig lijkt.quote:![]()
![]()
Huh? Hij stelt m toch op?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Koeman kan die jongen ook niet openlijk afbranden. Natuurlijk hoopt hij dat er nog een spits komt.
Tuurlijk hoopt hij dat er een spits komt, maar dan moet die wel haalbaar zijn.![]()
![]()
Nogmaals, lees even terug, dan snap je het punt (hopelijk) wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar is geloof ik ook pas 83.000 keer gezegd dat Mathijsen ten eerste vol-ledig los staat van de komst van een spits. En dat Mathijsen sowieso financieel prima binnen het budget past. Ik snap je punt dan ook niet echt?![]()
Je had ook voor Bulthuis kunnen kiezen... Zou wel grappig zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest stemmen bij dat sidekick wie de man of the match zou worden. Ik heb Ruud Vormer gekozen![]()
Ik moet ook arbitrage zettenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
?
Ik vind hem niet heel slecht fluiten
2 verkeerde buitenspelvallen, nergens voordeel, fluit het spel steeds dood, rode kaart, 2 gele kaarten etcOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fernandez is beter.![]()
Doe ikquote:
Ik zou hem nomineren voor kneus van de wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je had ook voor Bulthuis kunnen kiezen... Zou wel grappig zijn![]()
Nee man, da's Immersquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hem nomineren voor kneus van de wedstrijd![]()
Gast... Ik heb in die topics geloof al 100.000 keer uitgebreid uitgelegd waarom Mathijsen een geweldige aankoop is, en nog lopen er mongooltjes te klagen en te janken over z'n komst. Maar een keer met een argument komen ho maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nogmaals, lees even terug, dan snap je het punt (hopelijk) wel.![]()
![]()
Ik denk het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
Wouters de eerste trainer die er dit seizoen uitvliegt?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee, ik denk van Basten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
Wouters de eerste trainer die er dit seizoen uitvliegt?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik gaf de argumenten in dat topic, voor de 3e keer zoek het op en je snapt het (hopelijk). Geen zin om weer al die argumenten te typen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gast... Ik heb in die topics geloof al 100.000 keer uitgebreid uitgelegd waarom Mathijsen een geweldige aankoop is, en nog lopen er mongooltjes te klagen en te janken over z'n komst. Maar een keer met een argument komen ho maar.![]()
Ik denk dat Dick Advocaat eruit gaat omdat hij een conflict heeft met het bestuur om een verdedigerquote:![]()
![]()
Zou debiel zijn. Met deze selectie valt immers weinig eer te behalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
Wouters de eerste trainer die er dit seizoen uitvliegt?![]()
Huh, immers is toch naar Feyenoord?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou debiel zijn. Met deze selectie valt immers weinig eer te behalen.![]()
Ja maar sinds dat de van Seumeren Utrecht gekocht heeft is alles daar naar de klote.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou debiel zijn. Met deze selectie valt immers weinig eer te behalen.
Ik heb nog GEEN ENKEL argument voorbij zien komen, al helemaal van jou niet. Je loopt weer eens wat in de ruimte te schreeuwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gaf de argumenten in dat topic, voor de 3e keer zoek het op en je snapt het (hopelijk). Geen zin om weer al die argumenten te typen.![]()
![]()
Ik gok op McLaren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dick Advocaat eruit gaat omdat hij een conflict heeft met het bestuur om een verdedigerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dan adviseer ik je hier eens langs te gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nog GEEN ENKEL argument voorbij zien komen, al helemaal van jou niet. Je loopt weer eens wat in de ruimte te schreeuwen.![]()
Anders was het al eerder naar de klote gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja maar sinds dat de van Seumeren Utrecht gekocht heeft is alles daar naar de klote.![]()
eens kijken wat deze man kan.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kom eens een keer met argumenten dan? Waarom is Mathijsen een slechte aankoop dan? Volgens mij weet je het zelf niet eens. Je moet gewoon weer eens wat te klagen hebben om het klagen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je hier eens langs te gaan.![]()
![]()
En jij moet leren lezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kom eens een keer met argumenten dan? Waarom is Mathijsen een slechte aankoop dan? Volgens mij weet je het zelf niet eens. Je moet gewoon weer eens wat te klagen hebben om het klagen.![]()
+4... volhouden Feyenoord
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Wow... 7 jaar terug al dat Feyenoord 6 keer op rij won
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 14:20:19 ]![]()
Singh loopt over de Boulevard
Komt een chickie aan: Are you relaxing?
Singh: No I am just Singh
Komt een andere chick: Hey man, are you relaxing?
Singh: No no, I am just Singh
Komt er een derde chick: Hi sir, are you relaxing?
Singh: No I am Singh!
Loopt Singh zo langs een andere hindoestaan en vraagt: Hi, are you relaxing?
Die hindoestaan zegt: Yes actually I am!
Singh slaat hem zo op zijn schouder en zegt: ''Man, where was you? The entire beach is looking for you!''Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien handig om deze discussie in het Feyenoord topic te houden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ga je nou nog met argumenten komen of niet?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:21 schreef Shreyas het volgende:
Singh loopt over de Boulevard
Komt een chickie aan: Are you relaxing?
Singh: No I am just Singh
Komt een andere chick: Hey man, are you relaxing?
Singh: No no, I am just Singh
Komt er een derde chick: Hi sir, are you relaxing?
Singh: No I am Singh!
Loopt Singh zo langs een andere hindoestaan en vraagt: Hi, are you relaxing?
Die hindoestaan zegt: Yes actually I am!
Singh slaat hem zo op zijn schouder en zegt: ''Man, where was you? The entire beach is looking for you!''
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ga je nou nog met argumenten komen of niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees het Feyenoord topic van 3 stuks geleden ofzo eens terug, geen zin om het hele riedeltje weer op te schrijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nogmaals, lees even terug, dan snap je het punt (hopelijk) wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gaf de argumenten in dat topic, voor de 3e keer zoek het op en je snapt het (hopelijk). Geen zin om weer al die argumenten te typen.![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Ja, ga de discussie aan of kap aub met het "welles-niettus"-gebeuren aub.![]()
quote:
Hij zag hem gewoon nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:22 schreef Greenpeas het volgende:
Schaken durfde niet naar Immers te passen![]()
Zegt genoeg dat je wederom niet met argumenten weet te komen. Volgens mij zou jij pas tevreden zijn als ze Thiago Silva transfervrij zouden aantrekken.quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Davy ben je erweer. Heb je nog een verklaring hoe het is misgegaan gisteren?![]()
![]()
Nu 17equote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV van de laatste plaats af!![]()
![]()
Wss helaas welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft meer met kunde te maken dan met wil![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Davy ben je erweer. Heb je nog een verklaring hoe het is misgegaan gisteren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy probeert dan altijd zijn falen weg te dekken met:
• ?
•
• wat?quote:![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slim dat je me nog ermee onthoudt
Op zich wel. Maar dit Utrecht is dan ook pure bagger. Tegen een beetje fatsoenlijke tegenstander moet het echt beter, en vooral: moeten de kansen er gewoon in.quote:![]()
![]()
Jij was toch voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heb ik die ooit over kunnen slaan bij het samenstellen van mijn team.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
immers, wat een beest, enige goede speler bij Feyenoord vandaag.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoop ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Reitsma bij Twente er is hoop voor Evert bij Az - Ajax![]()
![]()
Zou geniaal zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Reitsma bij Twente er is hoop voor Evert bij Az - Ajax
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Bazentransfer weer.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heb ik nou jaren geen EL meer gekeken of is Evert nieuw bij EL?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Reitsma bij Twente er is hoop voor Evert bij Az - Ajax![]()
![]()
waarom krijg ik geen punten bij die voetbalmanager?Ik heb willie er in maar krijg geen punten
Komt echt zo nep over ja. Kunnen ze zelf niks bedenken ipv het clublied van een andere club te jatten?quote:![]()
YouJa, die zit er net.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb ik nou jaren geen EL meer gekeken of is Evert nieuw bij EL?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rent ie er wel af... Schijnt warm te zijn buitenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:32 schreef Paxcon het volgende:
Godverdomme zeefuik heeft 10kg overgewicht![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: