Dan adviseer ik je hier eens langs te gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nog GEEN ENKEL argument voorbij zien komen, al helemaal van jou niet. Je loopt weer eens wat in de ruimte te schreeuwen.
Anders was het al eerder naar de klote gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja maar sinds dat de van Seumeren Utrecht gekocht heeft is alles daar naar de klote.
Kom eens een keer met argumenten dan? Waarom is Mathijsen een slechte aankoop dan? Volgens mij weet je het zelf niet eens. Je moet gewoon weer eens wat te klagen hebben om het klagen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je hier eens langs te gaan.
En jij moet leren lezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kom eens een keer met argumenten dan? Waarom is Mathijsen een slechte aankoop dan? Volgens mij weet je het zelf niet eens. Je moet gewoon weer eens wat te klagen hebben om het klagen.
Misschien handig om deze discussie in het Feyenoord topic te houden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ga je nou nog met argumenten komen of niet?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:21 schreef Shreyas het volgende:
Singh loopt over de Boulevard
Komt een chickie aan: Are you relaxing?
Singh: No I am just Singh
Komt een andere chick: Hey man, are you relaxing?
Singh: No no, I am just Singh
Komt er een derde chick: Hi sir, are you relaxing?
Singh: No I am Singh!
Loopt Singh zo langs een andere hindoestaan en vraagt: Hi, are you relaxing?
Die hindoestaan zegt: Yes actually I am!
Singh slaat hem zo op zijn schouder en zegt: ''Man, where was you? The entire beach is looking for you!''
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ga je nou nog met argumenten komen of niet?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees het Feyenoord topic van 3 stuks geleden ofzo eens terug, geen zin om het hele riedeltje weer op te schrijven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nogmaals, lees even terug, dan snap je het punt (hopelijk) wel.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gaf de argumenten in dat topic, voor de 3e keer zoek het op en je snapt het (hopelijk). Geen zin om weer al die argumenten te typen.
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
Ja, ga de discussie aan of kap aub met het "welles-niettus"-gebeuren aub.
quote:
Hij zag hem gewoon nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:22 schreef Greenpeas het volgende:
Schaken durfde niet naar Immers te passen
Zegt genoeg dat je wederom niet met argumenten weet te komen. Volgens mij zou jij pas tevreden zijn als ze Thiago Silva transfervrij zouden aantrekken.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Davy ben je erweer. Heb je nog een verklaring hoe het is misgegaan gisteren?
Nu 17equote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV van de laatste plaats af!
Wss helaas welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft meer met kunde te maken dan met wil
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Davy ben je erweer. Heb je nog een verklaring hoe het is misgegaan gisteren?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy probeert dan altijd zijn falen weg te dekken met:
• ?
•
• wat?
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slim dat je me nog ermee onthoudt
Op zich wel. Maar dit Utrecht is dan ook pure bagger. Tegen een beetje fatsoenlijke tegenstander moet het echt beter, en vooral: moeten de kansen er gewoon in.quote:
Jij was toch voor Feyenoord?quote:
Hoe heb ik die ooit over kunnen slaan bij het samenstellen van mijn team.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
immers, wat een beest, enige goede speler bij Feyenoord vandaag.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Reitsma bij Twente er is hoop voor Evert bij Az - Ajax
Zou geniaal zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Bazentransfer weer.quote:
Heb ik nou jaren geen EL meer gekeken of is Evert nieuw bij EL?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt echt zo nep over ja. Kunnen ze zelf niks bedenken ipv het clublied van een andere club te jatten?quote:
Ja, die zit er net.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb ik nou jaren geen EL meer gekeken of is Evert nieuw bij EL?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |