Helaas kan hij weinig andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen probleem, een foutje moet Immers kunnen
Maar ging wel te ver door naar mijn meningquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ging voor de bal, zoals ik het zie.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ging wel te ver door naar mijn mening
Heb jij Utrecht/Feyenoord spelers in je team?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ging wel te ver door naar mijn mening
Bovenberg maar die is al gewisseld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij Utrecht/Feyenoord spelers in je team?
Zelfd Veendam-onwaardig vind ik die Fernandez. Wat een waardeloze spits is dat zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fernandez. Godskolere. Dat had 0-6 mogen wezen al, gezien de kansen
Die is nog vrij duur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenberg maar die is al gewisseld.
Kon Fernandez weinig aan doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Fernandez
Stiften heeft ie nog nooit van gehoord?
dat laatstequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef Greenpeas het volgende:
Die keeper ligt de hele wedstrijd al op de goede plek. Of zijn de aanvallers van Feyenoord nou zo slecht
In dit geval was het gewoon een goede actie van de keeper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jezus, weer misBegin langzaam te denken dat het ontbreken van een spits toch crucialer is dan ik dacht.
Heb jij een betere optie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfd Veendam-onwaardig vind ik die Fernandez. Wat een waardeloze spits is dat zeg
Ja zonder is het lastig om te scorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jezus, weer misBegin langzaam te denken dat het ontbreken van een spits toch crucialer is dan ik dacht.
Frusti'squote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht
Anas, of voor mij part Te Vrede. Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.quote:
Het lijkt PSV welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht
Tja, ik dacht dat Immers het wel zou kunnen, maar die faalt vooralsnog behoorlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zonder is het lastig om te scorenSnap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Sjezus christus. Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Cisse in de punt, Goossens linksbuiten ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anas, of voor mij part Te Vrede. Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.
Dat is inderdaad onbegrijpelijk en financieel absurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zonder is het lastig om te scorenSnap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Dat Mathijssen is gekomen snap ik echt wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Mathijssen is gekomen snap ik echt wel.
Is er nog lang niet klaar voor.quote:
Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.
Lijkt mij dat je prioriteit ligt bij een spits?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sjezus christus. Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden?
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is er nog lang niet klaar voor.
[..]
Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.
Want?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onbegrijpelijk en financieel absurd.
Dat is Immers aan een ander voorbehoudenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |