Heb jij een betere optie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfd Veendam-onwaardig vind ik die Fernandez. Wat een waardeloze spits is dat zeg
Ja zonder is het lastig om te scorenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jezus, weer misBegin langzaam te denken dat het ontbreken van een spits toch crucialer is dan ik dacht.
Frusti'squote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht
Anas, of voor mij part Te Vrede. Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.quote:
Het lijkt PSV welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een opgefokte ventjes joh bij Utrecht
Tja, ik dacht dat Immers het wel zou kunnen, maar die faalt vooralsnog behoorlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zonder is het lastig om te scorenSnap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Sjezus christus. Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Cisse in de punt, Goossens linksbuiten ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anas, of voor mij part Te Vrede. Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.
Dat is inderdaad onbegrijpelijk en financieel absurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zonder is het lastig om te scorenSnap daarom ook niet dat mathijssen is gekomen ipv een spits.
Dat Mathijssen is gekomen snap ik echt wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Mathijssen is gekomen snap ik echt wel.
Is er nog lang niet klaar voor.quote:
Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of ga 4-4-2 spelen. Maar laat die Fernandez aub uit de basis.
Lijkt mij dat je prioriteit ligt bij een spits?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sjezus christus. Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden?
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is er nog lang niet klaar voor.
[..]
Gelukkig denkt Koeman daar anders over. Fernandez prima spits, geen geweldenaar maar verder echt niet slecht ofzo.
Want?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onbegrijpelijk en financieel absurd.
Dat is Immers aan een ander voorbehoudenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, we hebben hem vandaag nog weinig kansen zien verprutsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |