Ik heb er kijk op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 1 van de weinige PSV supporters die wel verstand heeft van voetbal.
Deze zie ik staan:
[..]
[..]
Goed man.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
StyloDie heeft tenminste een objectieve kijk, net als Geo
Maar Geo zit nu in zijn downfase
Wel bij mma terug komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar de stad in en me verdriet weg drinken met wat bier:(
Waar heb je dat gezegd dat je Braber ging lozen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden, je had mij moeten tegen houden Braber te lozen
Geo, volgende keer beter manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar de stad in en me verdriet weg drinken met wat bier:(
Nee jij ziet alleen de negatieve dimgen omdat je een kut troll bent die alleen bij de diepte punten langs komt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden, je had mij moeten tegen houden Braber te lozen
[..]
Geo is altijd negatief over Psv, hij is een soort Vincerusso.
Pfft ik een troll, dat terwijl ik juist zo lief en subtiel met Psv'ers omga.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee jij ziet alleen de negatieve dimgen omdat je een kut troll bent die alleen bij de diepte punten langs komt.
Geo, beheers jezelf. Het seizoen is net begonenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee jij ziet alleen de negatieve dimgen omdat je een kut troll bent die alleen bij de diepte punten langs komt.
Ik heb Broerse en Sneijderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
3 punten van Zoet.
5 punten van Braber
5 punten van Misidjan
=
15 punten van 3 spelers.
Morgen nog 7 spelers in actie
Zou de eerste keer zijn dat hij z'n ongelijk toegeeftquote:
Oh oke.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja misschien nog stappen, maar tegen 4 uur wel thuis, prelims mis ik demk ik.
Davy probeert dan altijd zijn falen weg te dekken met:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn dat hij z'n ongelijk toegeeft
Neuh. Zodra geconfronteerd met de feiten is hij een weekje enkel actief in fora buiten VBL om vervolgens van niets meer te weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn dat hij z'n ongelijk toegeeft
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
/care. Morgen komt mijn joker in actie.
Mooi, is je super OP nog gelukt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja misschien nog stappen, maar tegen 4 uur wel thuis, prelims mis ik demk ik.
Naar behoren, zo zie ik het graag vaker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Saind het volgende:
Heb niet gekeken, was om 8 uur pas klaar met werken. Hoe speelde psv?
Tadic is mijn joker. Bony doe ik als stormramquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn jokers ook, Guiterezz, Chadli, Beerens.
Strootman en Van Bommel in een team is wel een erg opgefokt zootje, ik ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar behoren, zo zie ik het graag vaker.
Ooh ik maak me niet zo druk hoor. Is pas een wedstrijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo, beheers jezelf. Het seizoen is net begonen
Heb met opzet Chadli boven Tadic verkozen omdat Chadli ook nog regelmatig scoort naast zijn assists.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic is mijn joker. Bony doe ik als stormram
En Willems en Depay ..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Strootman en Van Bommel in een team is wel een erg opgefokt zootje, ik ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |