Hm, misschien heb je gelijk. Ik baseer m'n mening puur op wat ik nu gezien heb, dat is 2 keer Kiev. Ik vind dat jullie nog steeds een van de betere middenvelden van de eredivisie hebben, die Vormer is echt een leuke speler namelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend zeker goed, middenveld is toch minder dan vorig seizoen en dat had al moeite met scoren, met een goeie spits erbij zal het zeker beter worden maar favoriet voor de titel vind ik wel overdreven
Sowiesoquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, dat wordt scoren geblazen met Tadic qua assists
Elabdaoui, Goossens, Te Vrede er sowieso al bij. Manu eigenlijk ook pas dit jaar bij vast bij de selectie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We hebben die 2 Noren nog, Singh en die met moeilijke naam van City
Helene Hendriksquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nieuw vrouwtje bij Eredivisie Live
Ja inderdaad, maar je zag in de eerste helft dat er vaak passes niet aankwamen en ze elkaars loopacties nog niet begrepen. Als dit wel zo is heb je wel een hele goede aanvallende rechterflank.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Janmaat is wel goed aanvallend hoor. Vind hem echt een verbetering t.o.v Leerdam
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Check die gast op de achtergrond de robot doen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je eens de hele tijd naar die jongen links van Barbara met z'n glas bier
Ervaring is overrated, z'n passes heb je bij Ajax niet zoveel aan, hij wordt sloom en is nooit aanspeelbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Snap niet dat Ajax zo makkelijk van m af wilt.
quote:Cedric van der Gun scoorde tot vandaag 5 maal tegen Feyenoord. Hij maakte alleen tegen De Graafschap (7) meer treffers in de Eredivisie.
Plus dat hij nou nooit echt bij Ajax paste.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ervaring is overrated, z'n passes heb je bij Ajax niet zoveel aan, hij wordt sloom en is nooit aanspeelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |