SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetballend komt hij veel te kortquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat hij nou nooit echt bij Ajax pastte.![]()
Dat is dus niet zo, Vormer scoorde bij Roda ook niet of nauwelijks en is als voetballer gewoon minder dan El Ahmadi, Immers mist de (voetbal) intelligentie van Bakkal maar zou inderdaad zijn aantal goals op inzet moeten kunnen evenarenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Juist op het gebied van scoren denk ik dat dit middenveld beter is dan vorig jaar. Zo'n Vormer scoort bijvoorbeeld (veel) meer dan een El Ahmadi. Een Immers zou normaal gesproken mocht ie z'n plek weten te vinden niet veel verschillen van een Bakkal w.b goals.![]()
Nou, hij faalt tot nu toe behoorlijk in de afwerkingquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, Vormer scoorde bij Roda ook niet of nauwelijks en is als voetballer gewoon minder dan El Ahmadi, Immers mist de (voetbal) intelligentie van Bakkal maar zou inderdaad zijn aantal goals op inzet moeten kunnen evenaren
I see peas of green, red roses too....![]()
PFFF, Immers kerel. Faalangst?"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:39 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nou, hij faalt tot nu toe behoorlijk in de afwerking![]()
![]()
Immers WTF MANOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Voetballend is Vormer minder dan El Ahmadi maar El Ahmadi is dan ook een klasse apart. Maar aanvallend is Vormer een stuk gevaarlijker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, Vormer scoorde bij Roda ook niet of nauwelijks en is als voetballer gewoon minder dan El Ahmadi, Immers mist de (voetbal) intelligentie van Bakkal maar zou inderdaad zijn aantal goals op inzet moeten kunnen evenaren![]()
![]()
Wat deed Immers?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Denk dat dit het inderdaad is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wat druk met een speler doet“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Een bal in open doel schieten maar veel te zacht waardoor een verdediger hem simpel van de lijn kon halen.![]()
Tja. Ik ga echt nog niet de "i told you so story" ophangen bij mijn mede feyenoorders hier, maar voor over een wedstrijd of 6 ben ik al wel wat posts naar voren aan het halen die ik over hem schreef vóór de transfer![]()
![]()
Ik weet het wel zeker. Bij ADO had ie met de kansen die ie tot nu toe heeft gehad bij Feyenoord er al minstens 3 gemaakt.quote:
Hopelijk heeft ie gewoon even tijd nodig.![]()
Nu kan het falen van Immers wel, Feyenoord staat voor. Maar als ze achter staan heb ik liever iemand die wel kan mikken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Bij ADO had ie met de kansen die ie tot nu toe heeft gehad bij Feyenoord er al minstens 3 gemaakt.
Hopelijk heeft ie gewoon even tijd nodig.![]()
Ik vond het ook een onbegrijpelijke aankoop. Maar doordat een aantal users maar vol bleven houden dat ie het geweldig zou gaan doen wou ik het toch ff aankijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Tja. Ik ga echt nog niet de "i told you so story" ophangen bij mijn mede feyenoorders hier, maar voor over een wedstrijd of 6 ben ik al wel wat posts naar voren aan het halen die ik over hem schreef vóór de transfer![]()
Maar goed toch vind ik dat we het even aan moet kijken.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu kan het falen van Immers wel, Feyenoord staat voor. Maar als ze achter staan heb ik liever iemand die wel kan mikken.![]()
![]()
Immers is nu al de duurste speler van de competitie dit seizoen. Hij heeft Feyenoord al 10,6 miljoen euro gekost.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer het 1-1 wordt. Mag Immers zich aanrekenen dat het niet 0-4 had gestaan.
* Verwijderd *![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Shreyas het volgende:
Immers is nu al de duurste speler van de competitie dit seizoen. Hij heeft Feyenoord al 10,6 miljoen euro gekost.
Onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Shreyas het volgende:
Immers is nu al de duurste speler van de competitie dit seizoen. Hij heeft Feyenoord al 10,6 miljoen euro gekost.![]()
Tja, Cisse hé.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas gevolgd door een mindere aanname.![]()
Janmaat
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Zeker weten, verwacht veel van hem dit seizoen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kijken of ie eens een heel seizoen fit kan blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weten, verwacht veel van hem dit seizoen.Niemand houdt mij tegen![]()
Misschien dat van Geel een andere club nog zo gek krijgt wat voor 'm te betalen.quote:
Kratje bier voor elke speler is imo voldoendequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Misschien dat van Geel een andere club nog zo gek krijgt wat voor 'm te betalen.![]()
![]()
Voor het symbolische bedrag van 1 euro? Er al toch geen club zo gek zijn om meer te betalen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Misschien dat van Geel een andere club nog zo gek krijgt wat voor 'm te betalen.![]()
![]()
Volgende week met hem beginnen ipv Immers.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
gewoon jack tuyp halen, die knalt er wel 50 in dit seizoen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En Schaken stond al vast en kon nergens heen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren te hard inkomen en niet mikken op de bal, da's rood voor zover ik weet![]()
Inderdaad, wat een debielen dat ze gaan fluiten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hersteld ook goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Krunsj het volgende:
Schandalige overtreding.
Schaken speelt ook weer goed trouwens.![]()
![]()
Hij komt goed weg met geel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zei je dit niet ook al 10x over ADOquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Utrecht-PubliekAchterlijker kun je niet krijgen
![]()
Tijd dat ze degraderen. Uitstraling is al een tijdje weg, spel is al een tijdje weg. Voegt niks toe dat hele Utrecht.quote:![]()
En Twente publiekquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zei je dit niet ook al 10x over ADO![]()
Dat moet je aan Paul vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Als je bij z'n komst had gezegd dat ie een 2 jaar later Feyenoords beste aanvaller zou zijn had ik je keihard uitgelachen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef Krunsj het volgende:
Schandalige overtreding.
Schaken speelt ook weer goed trouwens.
Maar wat een baas.![]()
![]()
Graf Utrecht, serieus“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Geen probleem, een foutje moet Immers kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Doe maar niet, dan winnen wij 34 wedstrijden ipv 32. Zo houden is prima.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd dat ze degraderen. Uitstraling is al een tijdje weg, spel is al een tijdje weg. Voegt niks toe dat hele Utrecht.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |