Jij kent mij duidelijk niet. Ik weet dat er genoeg randdebielen rondlopen die het leuk vinden om te doen. Maar ik zou niet weten wat de lol er van is om het bewust te doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat je ook doet grapjas.
Morgen nog de marathonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
Kan daar laatste van gemaakt worden in de TT?
Nee joh, ook de Lebanon Bluesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Speerwerpen natuurlijk. Iets te diep in het glaasje gekeken.
Ja? En? worden toch ook medailles bij uitgereikt?quote:
Valse tussenstand, ban.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Leatherface het volgende:
Anders wint Trinidad & Tobago even het hoogspringen.
Helaas liet Sporza daar nauwelijks wat van zien.
Dat lijkt mij eerder een nachtmerrie dan iets waarover je wegdroomtquote:
Die lullen ze bij de BBC anders losjes vol. Nog steeds onder de indruk over hoeveel zij kunnen vertellen over 100 of 200 meter spurten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef PirE het volgende:
Dan kijken we toch gewoon 20 minuten naar Chicerova
nee johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef oxylus11 het volgende:
Worden jullie ook zo moe van Blake die voor de 100e keer zijn tigermove doet zodra er een camera op hem gericht staat?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk gun ik het die Semenya wel, als je ziet hoeveel shit die over zich heen heeft gekregen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik gun het liever een van de vrouwen.
Daarom gun ik het haar ook. Op een gegeven moment is het wel leuk gewest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik gun het liever een van de vrouwen.
WE pakken nog zilver vanavondquote:
Nee, ik meen dit dus serieus, geen flauwe sneer naar Semenya, maar zij hoort hier gewoon niet. Dat ze er mannelijk uitziet kan me niet schelen, dat ze in haar DNA mannelijk is dus wel. Ze is dus gewoon een man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom gun ik het haar ook. Op een gegeven moment is het wel leuk gewest.
Er is gewoon vastgesteld is dat ze geen man is, punt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Nee, ik meen dit dus serieus, geen flauwe sneer naar Semenya, maar zij hoort hier gewoon niet. Dat ze er mannelijk uitziet kan me niet schelen, dat ze in haar DNA mannelijk is dus wel. Ze is dus gewoon een man.
Of goudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WE pakken nog zilver vanavond
AH bonusweken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Axia het volgende:
Ik kijk op BBC nu en zie een paar atleten een witte lange sticker plakken op de baan. Waarom is dat?
Je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WE pakken nog zilver vanavond
reminder wanneer ze moeten beginnen te lopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Axia het volgende:
Ik kijk op BBC nu en zie een paar atleten een witte lange sticker plakken op de baan. Waarom is dat?
Ah okequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef ddx het volgende:
[..]
reminder wanneer ze moeten beginnen te lopen
Lulkoek, ze heeft Y-chromoseomen, slechts 1 X-chromosoom en inwendige testikels. Heel erg vrouwelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is gewoon vastgesteld is dat ze geen man is, punt!
De bonden hebben een beslissing erover genomen, dan is het voor afgesloten. Maar als jij liever een tweede Foekje Dillemma drama ziet, ga je gang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Lulkoek, ze heeft Y-chromoseomen, slechts 1 X-chromosoom en inwendige testikels. Heel erg vrouwelijk hoor.
En dan iedereen meeneemt behalve NLquote:
Beter een tweede Foekje, dan vrouwen die gedupeerd worden doordat ze tegen een man moeten strijden. Je zal maar je halve leven trainen voor een gouden medaille en er vervolgens door een vent worden uitgelopen. Achter de schermen zeggen haar meeste tegenstanders ook dat ze tegen een man lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De bonden hebben een beslissing erover genomen, dan is het voor afgesloten. Maar als jij liever een tweede Foekje Dillemma drama ziet, ga je gang.
Dus liever nog een leven kapot maken omdat men vindt dat ze een man is? Bij Foekje werd ook altijd geroepen dat ze terecht uitgesloten werd, later bleek dat het niet klopte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Beter een tweede Foekje, dan vrouwen die gedupeerd worden doordat ze tegen een man moeten strijden. Je zal maar je halve leven trainen voor een gouden medaille en er vervolgens door een vent worden uitgelopen. Achter de schermen zeggen haar meeste tegenstanders ook dat ze tegen een man lopen.
Ook een slechte wissel ja, maar NL lag daar niet echt vierde. Dat vertekend door de buitenbocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef golfer het volgende:
Duidelijk wie er de beste is.
Voor de laatste wissel lagen we 4e en we eindigen als 7e door een slechte wissel.
Ja, maar een stokje niet.quote:
Foekje roepen is de reductio ad hitlerem van de seksetesten. Liever eerlijke strijd dan echte vrouwen duperen omdat het anders zo zielig zou zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus liever nog een leven kapot maken omdat men vindt dat ze een man is? Bij Foekje werd ook altijd geroepen dat ze terecht uitgesloten werd, later bleek dat het niet klopte.
Was de tijd van de nummer drie binnen het bereik van het NR?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Waar zijn die andere twee Jamaicanen?
Mwah, het is juist dat nu wordt gedaan alsof de concurrentie zielig is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Foekje roepen is de reductio ad hitlerem van de seksetesten. Liever eerlijke strijd dan echte vrouwen duperen omdat het anders zo zielig zou zijn.
Heel chique idd ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Die hebben misschien i.t.t. Blake wel een eigen mening en lopen niet alleen maar achter Bolt aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Nee niet echt. Blake is gewoon een rustige gozer en weet nu gewoon niet wat hij moet doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Blake is echt het hondje van Bolt
Een tiende erboven dus. Jammer dat ze geen NR hebben gelopen, maar een medaille had er toch niet ingezeten. Ik vind het al heel knap dat beide teams in de finale stondenquote:
Geen NR dus.quote:
quote:
Zeker voor atleten die al zelden iets winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef alors het volgende:
Aaahhh dat vind ik zo sneu, een moment zie je de zo blij met de vlag lopen en daarna vallen ze vol ongeloof neer
Precies. Vooral bij Martina heb ik het idee dat hij erdoor zit na al die races.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een tiende erboven dus. Jammer dat ze geen NR hebben gelopen, maar een medaille had er toch niet ingezeten. Ik vind het al heel knap dat beide teams in de finale stonden
Ja.. awww ik moet er bijna zelf van huilen, wat sneu ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker voor atleten die al zelden iets winnen.
Je mist echt een reserve loper bij Nederland. Maar we mogen al blij zijn dat we er vier hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Vooral bij Martina heb ik het idee dat hij erdoor zit na al die races.
ja volgens mij hij ook niet goed weg bij zijn start..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Vooral bij Martina heb ik het idee dat hij erdoor zit na al die races.
Geen idee, zijn nog geen beelden langsgekomen, maar verkeerde wissel of buiten de baan ofzo zal het wel zijn.quote:
Derde loper stapt op de lijn, vlak voor de wisselquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee, zijn nog geen beelden langsgekomen, maar verkeerde wissel of buiten de baan ofzo zal het wel zijn.
Gat naar T&T (38.12) was idd te groot, maar met een goede Martina en goede laatste wissel waren ze dicht in de buurt gekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een tiende erboven dus. Jammer dat ze geen NR hebben gelopen, maar een medaille had er toch niet ingezeten. Ik vind het al heel knap dat beide teams in de finale stonden
Ja, maar daar heb je dus een vijfde loper voor nodig. Eentje die ervoor zorgt dat NL zich plaatst voor de finale, terwijl Martina gespaard wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gat naar T&T (38.12) was idd te groot, maar met een goede Martina en goede laatste wissel waren ze dicht in de buurt gekomen.
Een beetje zoals de NOS zei dat ze met Nesta en Carter zouden lopen. Nu lopen ze dus met Usain, Bolt, Yohann en Blakequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef ddx het volgende:
Lijkt net of jamaica het met 2 man gelopen heeft.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef oxylus11 het volgende:
Toch heel netjes gedaan hoor van Nederland. Niet de perfecte race, maar wel gewoon goed en heel knap dat ze hier stonden.
En zelfs met Martina werd de finale nog bijna gemistquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dus een vijfde loper voor nodig. Eentje die ervoor zorgt dat NL zich plaatst voor de finale, terwijl Martina gespaard wordt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef oxylus11 het volgende:
Toch heel netjes gedaan hoor van Nederland. Niet de perfecte race, maar wel gewoon goed en heel knap dat ze hier stonden.
die zijn psv aan het trollenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef Redefine het volgende:
Het scheelt trouwens wel dat de voetbalcompetitie weer begonnen is en de hockeywedstrijd tegelijkertijd is. Anders was het getroll nu niet van de lucht geweest.
Allemaal falersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef Redefine het volgende:
Het scheelt trouwens wel dat de voetbalcompetitie weer begonnen is en de hockeywedstrijd tegelijkertijd is. Anders was het getroll nu niet van de lucht geweest.
Dat deed G-B ook in de series, maar ze werden uiteindelijk geDSQt door een te late wissel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar dat france niet geDQd wordt, die liepen bij de Canadezen in de baan bij die ene wissel
Dat zit er inderdaad wel aan te komen, wel meer tijd om zelf te sporten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Guard het volgende:
Ik begin nu al een beetje in een zwart gat te vallen...
Ik ook. Die laatste dag stelt nooit zo heel veel voor. Wel een aantal hele mooie teamsport finales, maar toch voelt het al wat aan als een leegloopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Guard het volgende:
Ik begin nu al een beetje in een zwart gat te vallen...
Ik zie nu zelfs voor het eerst harige benen bij een man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Guard het volgende:
Ik zit nu zelfs naar schoonspringen te kijken
Het enige wat me morgen interesseert is het mountainbiken, de rest is minder inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Die laatste dag stelt nooit zo heel veel voor. Wel een aantal hele mooie teamsport finales, maar toch voelt het al wat aan als een leegloop
Enthousiasme straalt er vanaf bij Haan.quote:
Ik wist het al hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef emokid het volgende:
[..]
NOS kijkers lopen weer vanouds achter met de rest van de wereld.
Dat + de volleyball finale en het einde van de marathon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Het enige wat me morgen interesseert is het mountainbiken, de rest is minder inderdaad
Behalve NBC kijkersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef emokid het volgende:
[..]
NOS kijkers lopen weer vanouds achter met de rest van de wereld.
Ik voel je. Dan maar weer voetbal kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Die laatste dag stelt nooit zo heel veel voor. Wel een aantal hele mooie teamsport finales, maar toch voelt het al wat aan als een leegloop
Moet je maar streamen op je computer. Fantastische speerwerp finale gemistquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
atletiek gemist
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
B-staal aanvragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En opnieuw is hij blij en positief!
ik was wegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je maar streamen op je computer. Fantastische speerwerp finale gemist
ohquote:
De Nooijer is aardig blij andersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef SuperFokker het volgende:
Als alle hockeyers nou zo waren als Churandy..
Jaa...wee zijn blij man!! Kan niet beter...volgende keer gaat beter man!! We zijn blij..staan in finale...echt blij!
quote:
Belachelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Pepersaus het volgende:
[..]![]()
Die wonnen 4 jaar geleden nog brons en het Japanse record is ook een stuk sneller dan het Nederlandse.
mooi..je moet ook lekker blij zin!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De Nooijer is aardig blij anders
Mwah voetbal is er altijd. Er is niets speciaals aan. De Olympische Spelen die zijn gewoon magischquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel je. Dan maar weer voetbal kijken
iets met bloedsdoorloopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
Wat is het praktisch nut van die hoge kousen?
Jij bent er ook echt veel geweest. En met jouw nog een stuk of wat users.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah voetbal is er altijd. Er is niets speciaals aan. De Olympische Spelen die zijn gewoon magisch![]()
Al kan het ook geen kwaad om eens een dag en vooral avond eens rust te hebben. De OS kijken in optima forma is ook gewoon topsport
Oh compressie kousenquote:
Jij ook trouwens. Werken heb ik deels maar 's nachts zitten doen, omdat het anders toch niet luktequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent er ook echt veel geweest. En met jouw nog een stuk of wat users.
Ik!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent er ook echt veel geweest. En met jouw nog een stuk of wat users.
Ik ben voor een support groepquote:
Jaquote:
Dan wil ik dat Fraser erbij is.quote:
Misschien dat het lukt. Maar ik denk dat er genoeg leuke sportsters zijn die ook wel wat steun kunnen gebruiken door allerlei zaken. Dus die mogen ook mee doen.quote:
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208"e:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ook trouwens. Werken heb ik deels maar 's nachts zitten doen, omdat het anders toch niet lukte
Nummer 21.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
Olympisch diplomaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Huldiging in Nederland?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Olympisch diploma![]()
Oh nee, ik ben een faler geen medaille
Ik ben zo'n atleet van een exotisch landquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Olympisch diploma![]()
Rondvaartocht tochquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik ben zo'n atleet van een exotisch land
P1, met vervequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik natuurlijk weer de allerslechtste plekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Olympisch diploma![]()
Gefeliciteerd met goud!quote:
Het kan nog. Snel 1 topic vol spammen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik natuurlijk weer de allerslechtste plek
Hoe voelt dat nou vier jaar ervoor trainen en dan net geen medaille winnen? 44 puntjes te kort komen, dat moet pijn doen. Ach je kunt altijd nog gaan roeien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik natuurlijk weer de allerslechtste plek
Die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Top-50.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah ja dat is waar. Je hebt nog een dag. Ga ervoorquote:
Ik kan dit handelen. Als je het meest in R&P post ben je de Maarten Ducrot van Fok en kan je dit aanquote:
Je post zeker altijd met het hol open. Terwijl je achterstevoren voor je pc zitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan dit handelen. Als je het meest in R&P post ben je de Maarten Ducrot van Fok en kan je dit aan
http://www.thuisserver.ne(...)rebob&sub_forum=208&
Nog één dag flink stoempen dan maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan dit handelen. Als je het meest in R&P post ben je de Maarten Ducrot van Fok en kan je dit aan
http://www.thuisserver.ne(...)rebob&sub_forum=208&
Ik heb me weten te gedragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen Spanjaarden hebben de échte winnaarsmentaliteit!quote:
Heb zelf grotendeels ook gedaan wat ik normaal deed. Werken etc., maar toch een shitload aan posts en een vijfde plekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef knep het volgende:
[..]
Ik heb me weten te gedragen.
Gewoon gewerkt, mijn sporten gedaan en met de tablet op de bank.
Dit resulteert in een 42e plaats.
Dat is wel te zien aan de grote hoeveelheid gouden medailles deze osquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Spanjaarden hebben de échte winnaarsmentaliteit!
Doping.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Spanjaarden hebben de échte winnaarsmentaliteit!
Dan wint TheArt dus. Wel veel meer een kenner dan ik, ik volg teveel sporten oppervlakkigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef Redefine het volgende:
Hmm Mexicanobakker -> daar zit Mexico in -> veelvuldig gebruik van clenbuterol + de plek waar Rasmussen zogenaamd ging trainen - > doping.
Ik denk dat we over een jaar de uitslag vanachter de groen tafel krijgen
Het zijn de Olympische Spelen, dan heb je altijd verrassingen. Jij bent gewoon de Walcott van FOK!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wint TheArt dus. Wel veel meer een kenner dan ik, ik volg teveel sporten oppervlakkig
Zeker ja. Zuur voor die atleten.quote:
Ja, altijd zuur met dat wisselen. Ze waren overigens wel duidelijk te laat.quote:
Bij de Tour de France werd ik ook al 2e, dus een complete verrassing is het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn de Olympische Spelen, dan heb je altijd verrassingen. Jij bent gewoon de Walcott van FOK!
Edit: of heb je soms TheArt betaald om af en toe achterom te kijken?
Je wordt de nieuwe Joop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Tour de France werd ik ook al 2e, dus een complete verrassing is het niet
Je was nog wel een van de favorietenquote:
Bij de klant op locatie blijven posten ging me iets te ver hehe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb zelf grotendeels ook gedaan wat ik normaal deed. Werken etc., maar toch een shitload aan posts en een vijfde plek
Ik ben dé faal van de FOK!Spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was nog wel een van de favorieten
Bij de klant kan dat natuurlijk ook niet. Op mijn werk zit ik ook nooit op FOK! Het scheelt dat ik in deze periode van het jaar veel thuis werk, anders was het van mij ook wel wat minder geweest. Maar het was leuk om zo de Spelen te kijken. Nog wel een dag te gaan, maar dat is toch een wat minder dag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef knep het volgende:
[..]
Bij de klant op locatie blijven posten ging me iets te ver hehe.
En 2x 900 km rijden helpt ook niet mee, maar ach, het was mooi.
28e in de lijst, vind ik netjes !!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee dat is freaky40quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben dé faal van de FOK!Spelen.
Is je trainer al ontslagen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben dé faal van de FOK!Spelen.
Die 4 x 100 was inderdaad bizar snel.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik Turkmenistan niet meer in mag.
Ik overweeg asiel aan te vragen in Azerbeidzjan. Ik zwem de Kaspische Zee wel over.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]Heb je al asiel aangevraagd in Kyrgyzië? Zelf krijg ik een rondvaart op Grenada samen Kirani James. Al mag ik nog niet in zijn schaduw staan.
Als je nou naar Kazachstan gaat, heb je tenminste nog wat middelen om je concurrenten te 'stimuleren',quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik overweeg asiel aan te vragen in Azerbeidzjan. Ik zwem de Kaspische Zee wel over.
Mocht ik daar wel slagen, dan krijg ik een Porsche.
Dat is ook zo. Dan kun je altijd een Colombiaan lenen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou naar Kazachstan gaat, heb je tenminste nog wat middelen om je concurrenten te 'stimuleren',
Op het verkeerde moment achterom kijken scheelt toch een hele vracht aan posts.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dan kun je altijd een Colombiaan lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |