Jij kent mij duidelijk niet. Ik weet dat er genoeg randdebielen rondlopen die het leuk vinden om te doen. Maar ik zou niet weten wat de lol er van is om het bewust te doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat je ook doet grapjas.
Morgen nog de marathonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
Kan daar laatste van gemaakt worden in de TT?
Nee joh, ook de Lebanon Bluesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Speerwerpen natuurlijk. Iets te diep in het glaasje gekeken.
Ja? En? worden toch ook medailles bij uitgereikt?quote:
Valse tussenstand, ban.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Leatherface het volgende:
Anders wint Trinidad & Tobago even het hoogspringen.
Helaas liet Sporza daar nauwelijks wat van zien.
Dat lijkt mij eerder een nachtmerrie dan iets waarover je wegdroomtquote:
Die lullen ze bij de BBC anders losjes vol. Nog steeds onder de indruk over hoeveel zij kunnen vertellen over 100 of 200 meter spurten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef PirE het volgende:
Dan kijken we toch gewoon 20 minuten naar Chicerova
nee johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef oxylus11 het volgende:
Worden jullie ook zo moe van Blake die voor de 100e keer zijn tigermove doet zodra er een camera op hem gericht staat?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk gun ik het die Semenya wel, als je ziet hoeveel shit die over zich heen heeft gekregen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik gun het liever een van de vrouwen.
Daarom gun ik het haar ook. Op een gegeven moment is het wel leuk gewest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik gun het liever een van de vrouwen.
WE pakken nog zilver vanavondquote:
Nee, ik meen dit dus serieus, geen flauwe sneer naar Semenya, maar zij hoort hier gewoon niet. Dat ze er mannelijk uitziet kan me niet schelen, dat ze in haar DNA mannelijk is dus wel. Ze is dus gewoon een man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom gun ik het haar ook. Op een gegeven moment is het wel leuk gewest.
Er is gewoon vastgesteld is dat ze geen man is, punt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Nee, ik meen dit dus serieus, geen flauwe sneer naar Semenya, maar zij hoort hier gewoon niet. Dat ze er mannelijk uitziet kan me niet schelen, dat ze in haar DNA mannelijk is dus wel. Ze is dus gewoon een man.
Of goudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WE pakken nog zilver vanavond
AH bonusweken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Axia het volgende:
Ik kijk op BBC nu en zie een paar atleten een witte lange sticker plakken op de baan. Waarom is dat?
Je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WE pakken nog zilver vanavond
reminder wanneer ze moeten beginnen te lopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Axia het volgende:
Ik kijk op BBC nu en zie een paar atleten een witte lange sticker plakken op de baan. Waarom is dat?
Ah okequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef ddx het volgende:
[..]
reminder wanneer ze moeten beginnen te lopen
Lulkoek, ze heeft Y-chromoseomen, slechts 1 X-chromosoom en inwendige testikels. Heel erg vrouwelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is gewoon vastgesteld is dat ze geen man is, punt!
De bonden hebben een beslissing erover genomen, dan is het voor afgesloten. Maar als jij liever een tweede Foekje Dillemma drama ziet, ga je gang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Lulkoek, ze heeft Y-chromoseomen, slechts 1 X-chromosoom en inwendige testikels. Heel erg vrouwelijk hoor.
En dan iedereen meeneemt behalve NLquote:
Beter een tweede Foekje, dan vrouwen die gedupeerd worden doordat ze tegen een man moeten strijden. Je zal maar je halve leven trainen voor een gouden medaille en er vervolgens door een vent worden uitgelopen. Achter de schermen zeggen haar meeste tegenstanders ook dat ze tegen een man lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De bonden hebben een beslissing erover genomen, dan is het voor afgesloten. Maar als jij liever een tweede Foekje Dillemma drama ziet, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |