quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk gun ik het die Semenya wel, als je ziet hoeveel shit die over zich heen heeft gekregen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik gun het liever een van de vrouwen.
Daarom gun ik het haar ook. Op een gegeven moment is het wel leuk gewest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik gun het liever een van de vrouwen.
WE pakken nog zilver vanavondquote:
Nee, ik meen dit dus serieus, geen flauwe sneer naar Semenya, maar zij hoort hier gewoon niet. Dat ze er mannelijk uitziet kan me niet schelen, dat ze in haar DNA mannelijk is dus wel. Ze is dus gewoon een man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom gun ik het haar ook. Op een gegeven moment is het wel leuk gewest.
Er is gewoon vastgesteld is dat ze geen man is, punt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Nee, ik meen dit dus serieus, geen flauwe sneer naar Semenya, maar zij hoort hier gewoon niet. Dat ze er mannelijk uitziet kan me niet schelen, dat ze in haar DNA mannelijk is dus wel. Ze is dus gewoon een man.
Of goudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WE pakken nog zilver vanavond
AH bonusweken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Axia het volgende:
Ik kijk op BBC nu en zie een paar atleten een witte lange sticker plakken op de baan. Waarom is dat?
Je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WE pakken nog zilver vanavond
reminder wanneer ze moeten beginnen te lopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Axia het volgende:
Ik kijk op BBC nu en zie een paar atleten een witte lange sticker plakken op de baan. Waarom is dat?
Ah okequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef ddx het volgende:
[..]
reminder wanneer ze moeten beginnen te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |