Zeker ja. Zuur voor die atleten.quote:
Ja, altijd zuur met dat wisselen. Ze waren overigens wel duidelijk te laat.quote:
Bij de Tour de France werd ik ook al 2e, dus een complete verrassing is het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn de Olympische Spelen, dan heb je altijd verrassingen. Jij bent gewoon de Walcott van FOK!
Edit: of heb je soms TheArt betaald om af en toe achterom te kijken?
Je wordt de nieuwe Joop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Tour de France werd ik ook al 2e, dus een complete verrassing is het niet
Je was nog wel een van de favorietenquote:
Bij de klant op locatie blijven posten ging me iets te ver hehe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb zelf grotendeels ook gedaan wat ik normaal deed. Werken etc., maar toch een shitload aan posts en een vijfde plek
Ik ben dé faal van de FOK!Spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was nog wel een van de favorieten
Bij de klant kan dat natuurlijk ook niet. Op mijn werk zit ik ook nooit op FOK! Het scheelt dat ik in deze periode van het jaar veel thuis werk, anders was het van mij ook wel wat minder geweest. Maar het was leuk om zo de Spelen te kijken. Nog wel een dag te gaan, maar dat is toch een wat minder dag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef knep het volgende:
[..]
Bij de klant op locatie blijven posten ging me iets te ver hehe.
En 2x 900 km rijden helpt ook niet mee, maar ach, het was mooi.
28e in de lijst, vind ik netjes !!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
Nee dat is freaky40quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben dé faal van de FOK!Spelen.
Is je trainer al ontslagen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben dé faal van de FOK!Spelen.
Die 4 x 100 was inderdaad bizar snel.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik Turkmenistan niet meer in mag.
Ik overweeg asiel aan te vragen in Azerbeidzjan. Ik zwem de Kaspische Zee wel over.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]Heb je al asiel aangevraagd in Kyrgyzië? Zelf krijg ik een rondvaart op Grenada samen Kirani James. Al mag ik nog niet in zijn schaduw staan.
Als je nou naar Kazachstan gaat, heb je tenminste nog wat middelen om je concurrenten te 'stimuleren',quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik overweeg asiel aan te vragen in Azerbeidzjan. Ik zwem de Kaspische Zee wel over.
Mocht ik daar wel slagen, dan krijg ik een Porsche.
Dat is ook zo. Dan kun je altijd een Colombiaan lenen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou naar Kazachstan gaat, heb je tenminste nog wat middelen om je concurrenten te 'stimuleren',
Op het verkeerde moment achterom kijken scheelt toch een hele vracht aan posts.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dan kun je altijd een Colombiaan lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |