Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Dat heet zand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Regent het daar altijd? Veld lijkt altijd nat te zijn.
Nou nee. Maar de eigen bond regelt dit en in hockey is het normaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dat niet bij alle team/veld sporten?
Schelpenzandquote:
ze zijn er anders welquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Bastiefcg het volgende:
Nog steeds 0-0 wat een prutsers zeg dit word hem niet meer, die 9-2 was ook zo geflatteerd
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Die nederlandse voornamen van de hockeyers., je kunt het niet verzinnen.
Heel veel liters water, geen zand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Schelpenzand
Van dat witte scherpe zand
quote:
zeker. Je kunt beter zilver pakken. Goud vind ik altijd zo kamp-achtig. Gewoon.zilver. dat is en blijft altijd mooiquote:
Laatste minuutquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, kwist niet dat de ondergrond van zand islijkt net water dat opspat
Klopt. Je kunt niet van de Duitsers winnen, alleen van ze verliezen.quote:
Het is toch ook water.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En het zijn geen vrouwen die nu spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Wat een rust hier zeg. De Eredivisie is weer begonnen en bijna alle voetbalhooligans hier zijn weg
Hockey is een simpel spel; 22 mannen rennen achter een bal aan en uiteindelijk winnen de Duitsersquote:
Nee de succes supporters zijn aan het zuipen in de stadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Wat een rust hier zeg. De Eredivisie is weer begonnen en bijna alle voetbalhooligans hier zijn weg
De eredivisie is voor mij alweer geëindigdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Beter tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Tsk spelbrekerquote:
Oh ja hoe komt dat zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eredivisie is voor mij alweer geëindigd
Een voordeel, nu kan ik dit in alle rust bekijken.
Volgens mij is het ook water? Gister ging er zo'n nederlandse griet onderuit en die was nat...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is ook water, dit is geen zandveld. Hier kan je wel op sliden zonder open te liggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kunstgras waar water overheen is gespotenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook water? Gister ging er zo'n nederlandse griet onderuit en die was nat...
Foto's!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef muzas het volgende:
Gister ging er zo'n nederlandse griet onderuit en die was nat...
Die komen toch pas als ze achter staan beetje azijnpissen hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Korrels soms toch ook?quote:
Ja hoor, zat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het water om te voorkomen dat er vreselijke brandwonden ontstaan door slidings en zo.
Niemand die een live stream weet ?
zucht www.nos.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het water om te voorkomen dat er vreselijke brandwonden ontstaan door slidings en zo.
FALERSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Die komen toch pas als ze achter staan beetje azijnpissen hier?
Live streams zat. Kijk maar op de EBU sitequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
U snapt hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
NOS.nl?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Te vroeg gepiekt.. die zullen ze ook gaan gebruikenquote:
Liegebeest.quote:
Die dachten ook dat Duitsland ging winnen ja? Rare jongens, die PSV'ers.quote:
Typische Nederlanders, op het belangrijkste moment falen. Losers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Te vroeg gepiekt.. die zullen ze ook gaan gebruiken
En als je even wat verfrissing wil dan schuif je gewoon even met je mond open over de grond. Stukken makkelijker dan een flesje water bijhoudenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Littekens van kunstgrasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
EBU site.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waar dan ? De NOS stream kan ik in ieder geval niet zien omdat ik in Istanbul zit
Je begint er al akelig goed in te wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Typische Nederlanders, op het belangrijkste moment falen. Losers.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waar dan ? De NOS stream kan ik in ieder geval niet zien omdat ik in Istanbul zit
Je leert snel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
NIET JINXEN AIDSLULquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel: firefox, proxy add-on, kiezen voor NL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die werkt niet als je niet in Nederland bent
Volgensmij is het goed voor jouw mentale gezondheid dat de spelen (en de trolls) straks weer voorbij zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
NIET JINXEN AIDSLULIk heb geen aids dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn mentale gezondheid is uitstekend moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed voor jouw mentale gezondheid dat de spelen (en de trolls) straks weer voorbij zijn.
Van wie moet je dat zeggen? He? He?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn mentale gezondheid is uitstekend moet ik zeggen
Ik was even een knoop aan het aannaaien.quote:
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat zijn jullie flauwSaaie wedstrijd zeker?
gisteren ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Spelen nu beide teams in thuis tenue?
Nee argentinie speelt in uittenue.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Spelen nu beide teams in thuis tenue?
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Af en toe lijkt het net of ze blauw haar hebben.
Vandaag is het veld er nat vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.
Oh toen zat ik te zappen en niet in het topic te kijken, gelukkig maar dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze kwam niet over de hockeygoal heen nequote:
1ste helft bij de dames was ook alleen maar controleren.quote:
Zaterdagavond hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is een onterechte SC nodig om de eerste te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef wdn het volgende:
[..]
1ste helft bij de dames was ook alleen maar controleren.
Nou iemand maakte net al een opmerking over natte voeten en inderdaad, ze staan te soppen daar.quote:
Oh god ja herinner me der nou niet aan zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En als dit al saai is; er komt straks nog een medaille-uitreiking van 3 uur.
Dat zijn nog de tranen van de britten die het brons gemist hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou iemand maakte net al een opmerking over natte voeten en inderdaad, ze staan te soppen daar.
Ja een gelukje is genoeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Er is een onterechte SC nodig om de eerste te maken.
En niet alleen op het veld!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou iemand maakte net al een opmerking over natte voeten en inderdaad, ze staan te soppen daar.
En het ergste daarvan: 100x Chariots of fire...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh god ja herinner me der nou niet aan zeg
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En het ergste daarvan: 100x Chariots of fire...
100xquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
1x chariots of fire en ook maar 1 minuut in de herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhalingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hoor je Vangelis niet over klagen denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritant idd ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Dat repertoire van Kleintje Pils kan ik nu ook wel dromen
quote:
Ja neem het even letterlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef wdn het volgende:
[..]
1x chariots of fire en ook maar 1 minuut in de herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling
Je had het liever helemaal gehad?quote:
sorryquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry
Commentator heeft ook genoeg van Kleintje Pils
Uh, je begrijpt best wat ik bedoel. Je moet mij niet proberen jouw woorden in mijn mond te leggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had het liever helemaal gehad?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh, je begrijpt best wat ik bedoel. Je moet mij niet proberen jouw woorden in mijn mond te leggen.
Terecht wie heeft die club uberhaupt binnengelaten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef MrBadGuy het volgende:
commentator is iig niet blij met kleintje pils
ik denk de hockeydames van HC den Bosch, waar ze altijd op de tribune staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Terecht wie heeft die club uberhaupt binnengelaten?
Dat het misschien bij het schaatsen past, en bij Den Bosch, maar niet bij het tophockey op de Olympische Spelen, alleen in de rust is meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zat ff niet op te letten wat zei ie dan?
Wat moet die daar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Oja Balkenende zal er vandaag ook wel bij zijn.
Hij is er wel vaker bij.quote:
Een vleugje VOC mentaliteit aan de jongens overbrengen.quote:
Ok thnxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef danos het volgende:
[..]
Dat het misschien bij het schaatsen past, en bij Den Bosch, maar niet bij het tophockey op de Olympische Spelen, alleen in de rust is meer dan voldoende.
Nederland speelt toch heul nietquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben echt blond... ik dacht al?? SlowChat?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben echt blond... ik dacht al?? SlowChat?
Het gebeurde allemaal in de 2de helft bij de dames.quote:
matigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Hoe spelen ze tot nu toe? Kan nu pas kijken
Kans of 3, 4. Geen doelpuntquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Hoe spelen ze tot nu toe? Kan nu pas kijken
Nu pas?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef wdn het volgende:
Is trouwens bekend wat het meest aantal mensen is dat ooit tegelijk een straf moest uitzitten?
Zou wel leuk zijn: 5 tegen 5
Ja lekker denigrerendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Guard het volgende:
Aait Evers daar de scheids over zijn bol?
Niet buiten de 23m lijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Voor zo'n tikkie kun je ook de video ref aanvragen?
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Voor zo'n tikkie kun je ook de video ref aanvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |