quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
NIET JINXEN AIDSLULIk heb geen aids dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn mentale gezondheid is uitstekend moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed voor jouw mentale gezondheid dat de spelen (en de trolls) straks weer voorbij zijn.
Van wie moet je dat zeggen? He? He?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn mentale gezondheid is uitstekend moet ik zeggen
Ik was even een knoop aan het aannaaien.quote:
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat zijn jullie flauwSaaie wedstrijd zeker?
gisteren ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Spelen nu beide teams in thuis tenue?
Nee argentinie speelt in uittenue.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Spelen nu beide teams in thuis tenue?
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Af en toe lijkt het net of ze blauw haar hebben.
Vandaag is het veld er nat vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.
Oh toen zat ik te zappen en niet in het topic te kijken, gelukkig maar dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |