quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
NIET JINXEN AIDSLULIk heb geen aids dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn mentale gezondheid is uitstekend moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed voor jouw mentale gezondheid dat de spelen (en de trolls) straks weer voorbij zijn.
Van wie moet je dat zeggen? He? He?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn mentale gezondheid is uitstekend moet ik zeggen
Ik was even een knoop aan het aannaaien.quote:
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat zijn jullie flauwSaaie wedstrijd zeker?
gisteren ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Spelen nu beide teams in thuis tenue?
Nee argentinie speelt in uittenue.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Spelen nu beide teams in thuis tenue?
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Af en toe lijkt het net of ze blauw haar hebben.
Vandaag is het veld er nat vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit topic is een verademing vergeleken met die van de dames gister.
Oh toen zat ik te zappen en niet in het topic te kijken, gelukkig maar dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze kwam niet over de hockeygoal heen nequote:
1ste helft bij de dames was ook alleen maar controleren.quote:
Zaterdagavond hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is een onterechte SC nodig om de eerste te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef wdn het volgende:
[..]
1ste helft bij de dames was ook alleen maar controleren.
Nou iemand maakte net al een opmerking over natte voeten en inderdaad, ze staan te soppen daar.quote:
Oh god ja herinner me der nou niet aan zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
En als dit al saai is; er komt straks nog een medaille-uitreiking van 3 uur.
Dat zijn nog de tranen van de britten die het brons gemist hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou iemand maakte net al een opmerking over natte voeten en inderdaad, ze staan te soppen daar.
Ja een gelukje is genoeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Er is een onterechte SC nodig om de eerste te maken.
En niet alleen op het veld!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou iemand maakte net al een opmerking over natte voeten en inderdaad, ze staan te soppen daar.
En het ergste daarvan: 100x Chariots of fire...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh god ja herinner me der nou niet aan zeg
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En het ergste daarvan: 100x Chariots of fire...
100xquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
1x chariots of fire en ook maar 1 minuut in de herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhalingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hoor je Vangelis niet over klagen denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritant idd ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Dat repertoire van Kleintje Pils kan ik nu ook wel dromen
quote:
Ja neem het even letterlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef wdn het volgende:
[..]
1x chariots of fire en ook maar 1 minuut in de herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling herhaling
Je had het liever helemaal gehad?quote:
sorryquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry
Commentator heeft ook genoeg van Kleintje Pils
Uh, je begrijpt best wat ik bedoel. Je moet mij niet proberen jouw woorden in mijn mond te leggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had het liever helemaal gehad?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh, je begrijpt best wat ik bedoel. Je moet mij niet proberen jouw woorden in mijn mond te leggen.
Terecht wie heeft die club uberhaupt binnengelaten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef MrBadGuy het volgende:
commentator is iig niet blij met kleintje pils
ik denk de hockeydames van HC den Bosch, waar ze altijd op de tribune staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Terecht wie heeft die club uberhaupt binnengelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |