Te vroeg gepiekt.. die zullen ze ook gaan gebruikenquote:
Liegebeest.quote:
Die dachten ook dat Duitsland ging winnen ja? Rare jongens, die PSV'ers.quote:
Typische Nederlanders, op het belangrijkste moment falen. Losers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Te vroeg gepiekt.. die zullen ze ook gaan gebruiken
En als je even wat verfrissing wil dan schuif je gewoon even met je mond open over de grond. Stukken makkelijker dan een flesje water bijhoudenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het water om te voorkomen dat er vreselijke brandwonden ontstaan door slidings en zo.
Littekens van kunstgrasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het water om te voorkomen dat er vreselijke brandwonden ontstaan door slidings en zo.
EBU site.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waar dan ? De NOS stream kan ik in ieder geval niet zien omdat ik in Istanbul zit
Je begint er al akelig goed in te wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Typische Nederlanders, op het belangrijkste moment falen. Losers.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waar dan ? De NOS stream kan ik in ieder geval niet zien omdat ik in Istanbul zit
Je leert snel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
NIET JINXEN AIDSLULquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel: firefox, proxy add-on, kiezen voor NL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die werkt niet als je niet in Nederland bent
Volgensmij is het goed voor jouw mentale gezondheid dat de spelen (en de trolls) straks weer voorbij zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |