Oh ja hoe komt dat zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eredivisie is voor mij alweer geëindigd
Een voordeel, nu kan ik dit in alle rust bekijken.
Volgens mij is het ook water? Gister ging er zo'n nederlandse griet onderuit en die was nat...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, kwist niet dat de ondergrond van zand islijkt net water dat opspat
Is ook water, dit is geen zandveld. Hier kan je wel op sliden zonder open te liggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, kwist niet dat de ondergrond van zand islijkt net water dat opspat
Kunstgras waar water overheen is gespotenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook water? Gister ging er zo'n nederlandse griet onderuit en die was nat...
Foto's!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef muzas het volgende:
Gister ging er zo'n nederlandse griet onderuit en die was nat...
Die komen toch pas als ze achter staan beetje azijnpissen hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Wat een rust hier zeg. De Eredivisie is weer begonnen en bijna alle voetbalhooligans hier zijn weg
Korrels soms toch ook?quote:
Ja hoor, zat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het water om te voorkomen dat er vreselijke brandwonden ontstaan door slidings en zo.
Niemand die een live stream weet ?
zucht www.nos.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het water om te voorkomen dat er vreselijke brandwonden ontstaan door slidings en zo.
FALERSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Die komen toch pas als ze achter staan beetje azijnpissen hier?
Live streams zat. Kijk maar op de EBU sitequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
U snapt hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
NOS.nl?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |